eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Kraków: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia
Numer ogłoszenia: 340226 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 107 Konserwacja prawego wału potoku Głogoczówka - śluza nr 1 w km 0+170, m.Głogoczów, gmina Myślenice, powiat myślenicki Zakres prac obejmuje: Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III - oczyszczenie przyczółków śluzy, ubezpieczeń z namułu, wykop pod ubezpieczenia Ręczne zasypywanie wnęk za ściankami budowli wodno - inżynieryjnych przy wysokości nasypu do 4 m, kategoria gruntu III - zasypanie wykopu za przyczółkiem śluzy Ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) zaprawą cementowo-polimerową wielkość ubytków 5-50 mm, powierzchnie pionowe konstrukcji żelbetowych - uzupełnienie ubytków betonu na przyczółku wlotowym śluzy wałowej Rozbiórka rurociągów, Fi 50cm, wydobycie rur ręcznie, z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Rozbiórka mechaniczna konstrukcji żelbetowych przyczółka, grubość 10cm z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Wymiana rur w przepuście wałowym - przepusty wałowe, PW-1, Fi 500mm, rurociąg, układanie ręczne, kielichowe żelbetowe rury - WIPRO klasa wytrzymałości III produkowane według normy PN-EN 1916:2005 - beton C45/55, podłoże pod rurociąg z betonu hydrotechnicznego BH30 grubość warstwy 50cm, szerokość 80cm na podsypce żwirowej gr.15cm Naprawa przyczółka wylotowego - przepusty wałowe, PW-1, Fi 500mm, przyczółki, płyty trójkątne, nakłady podstawowe, beton hydrotechniczny BH30, podłoże pod przyczółki i płyty trójkątne z betonu B10, grubość warstwy 10cm, na podsypce żwirowej gr.15cm Wykonanie podsypek, grubość 10 cm, wykonanie z brzegu, żwir Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata, płyty 90x60x10cm Wykonanie palisady, kołki Fi 10-12 cm, głębokość wbicia 1,20 m, grunt kategorii III Montaż klap zwrotnych przepustów wałowych - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD średnica przewodu 500 mm z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej Schody na skarpach, Sch-2, podłoże: grunty mineralne spoiste, wykonanie schodów żelbetowych na skarpach, szerokość 70cm, beton BH30 (C25-30) Część zamówienia nr 108 Konserwacja potoku Korzkiewka w km 0+500-1+000 (nieuregulowany L=500m) w m.Korzkiew, gm.Zielonki, pow.krakowski Zakres prac obejmuje: Ręczne wykoszenie porostów gęstych miękkich ze skarp Roboty ziemne ręczne z wywozem Roboty ziemne mechaniczne z wywozem Roboty ziemne mechaniczne z rozplantowaniem Wzmocnienie skarp geowłókniną Odtworzenie ubezpieczenia płytami typu KRATA mała z przybiciem kołkami Wykonanie palisady wbitej na głębokość 1,50m z kołków o średnicy 12-14cm Ułożenie krawężników betonowych na podsypce piaskowo-cementowej grubości 5cm Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, Część zamówienia nr 109 1.Konserwacja rzeki Białucha nieuregulowana w km 5+850 - 9+737 w m. Kraków, gm. Kraków, pow. Kraków Zakres prac obejmuje: Ścinanie drzew wraz z wywozem i zagospodarowaniem Karczowanie pni z wywozem i zagospodarowaniem Wyciągnięcie przewróconych drzew z koryta rzeki z pocięciem i wywozem Usunięcie przetamowań z koryta rzeki - śmieci, gałęzi z zagospodarowaniem we własnym zakresie Roboty ziemne Budowa faszynady Wykonanie brzegoskłonu Wykonanie palisady Wykonanie narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego lub średniego Obsiew skarp Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, UWAGA : W związku z lokalizacją prac na terenie chronionego użytku ekologicznego Dolina Prądnika ,przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochrona i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. 2.Roboty interwencyjne - rzeka Dłubnia (nieuregulowana) w km 5+870-5+880 (L=10m) w m. Kraków, gm.Kraków, pow.krakowski Zakres prac obejmuje: Wyciągnięcie przewróconych drzew z koryta rzeki Dłubnia wraz z przycięciem złamanego drzewa z pocięciem i wywozem Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac Część zamówienia nr 110 1.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Wisły śluza nr 19 km 50+048, m. Wołowice, gm. Czernichów, pow. krakowski Zakres prac obejmuje: Montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary przewodu dn 70 x 75, z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej, uzupełnieniu braków w przyczółku 2. Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Wisły śluza nr 28 km 53+540, m. Wołowice, gm. Czernichów, pow. krakowski Zakres prac obejmuje: Montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary przewodu dn 150x170, z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej, uzupełnieniu braków w przyczółku 3.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Wisły śluza nr 43 km 60+420, m. Piekary, gm. Liszki, pow. krakowski Zakres prac obejmuje: Montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary przewodu dn 60x65, z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej, uzupełnieniu braków w przyczółku,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca a.)1.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie budowy, remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 30 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 107,Nr 110/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)2.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 20 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 108 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)3.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie: budowy, remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 35 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 109/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; w szczególności co najmniej1 koparkę, 1 samochód samowyładowczy lub 1 ciągnik (dotyczy części zamówienia Nr 107,Nr 108,Nr 109) 2. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; w szczególności co najmniej 1 samochód samowyładowczy lub 1 ciągnik (dotyczy części zamówienia Nr 110).Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że 1. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) 2. dysponuje osobą specjalista przyrodnik z doświadczeniem pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich (dotyczy Części zamówienia Nr 109) Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 7.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 7.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. 9.kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f). zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu g) zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.