eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Usługi geodezyjne GO.SOP.016.23.16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340226 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Gorzów Wielkopolski: Usługi geodezyjne GO.SOP.016.23.16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim, krajowy numer identyfikacyjny 01034470800657, ul. Franciszka Walczaka   25, 66-400  Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. (95)7822299, e-mail , faks (95)7822270.
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.anr.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Agencja Nieruchomosci Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne GO.SOP.016.23.16
Numer referencyjny: GO.SOP.016.23.16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 - powiat m. Gorzów Wielkopolski: Działka nr 11/2 o powierzchni 4,1754 ha obręb Górczyn gmina Gorzów Wlkp., Zakres prac: Przygotowanie koncepcji podziałowej uwzględniającej: wydzielenie pasa wzdłuż drogi pod poszerzenie ul. Srebrnej, wydzielenie działek budowlanych pod zabudowę jednorodzinna. Na podstawie uzgodnionego z Oddziałem Terenowym projektu podziału uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy. Na podstawie ww. projektu oraz uzyskanych decyzji o warunkach zabudowy dokonanie podziału nieruchomości. Zadanie nr 2 - powiat gorzowski: Działka nr 341/5 o powierzchni 33,8214 ha obręb Lubno gmina Lubiszyn Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części: A-17,1875 ha, B-16,6339 ha, Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 2 egz., sporządzenie opisów i map w 2 egz. Zadanie nr 3 - powiat gorzowski: Działka nr 341/6 o powierzchni 32,3660 ha obręb Lubno gmina Lubiszyn Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części: A-16,3101 ha, B-16,0559 ha, Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 2 egz., sporządzenie opisów i map w 2 egz. Zadanie nr 4 - powiat gorzowski: Działka nr 358/10 o powierzchni 95,7538 ha obręb Lubno gmina Lubiszyn, Zakres prac: Podział nieruchomości na 5 części: A-18,9270 ha, B-18,9765 ha, C-18,4315 ha, D-19,1685 ha, E-20,2503 ha, Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 2 egz., sporządzenie opisów i map w 2 egz. Zadanie nr 5 - powiat strzelecko-drezdenecki: Działka nr 28 o powierzchni 72,4200 ha obręb Górczyna gmina Zwierzyn, Zakres prac: Podział nieruchomości na 4 części wraz z ustaleniem linii brzegowej rzeki Stara Noteć na całej długości działki: A-21,2500 ha, B-23,7300 ha, C-26,4400 ha, D-1,0000 ha (droga), Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 1 egz., sporządzenie opisów i map w 1 egz. Zadanie nr 6 - powiat strzelecko-drezdenecki: Działka nr 26/3 o powierzchni 84,3200 ha obręb Górczyna gmina Zwierzyn, Zakres prac: Podział nieruchomości na 4 części wraz z ustaleniem linii brzegowej rzeki Stara Noteć na całej długości działki: A-28,2400 ha, B-16,7900 ha, C-23,2200 ha, D-16,0700 ha, Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 1 egz., sporządzenie opisów i map w 1 egz. Zadanie nr 7 - powiat strzelecko-drezdenecki: Działka nr 284/8 o powierzchni 1,9357 ha obręb Górecko gmina Zwierzyn, Zakres prac: Zmiana klasyfikacji gruntu z Lz na Ł lub PS przez gleboznawcę lub uprawnionego geodetę. Zadanie nr 8 - powiat strzelecko-drezdenecki: Działka nr 159/2 o powierzchni 0,4900 ha obręb Drawiny gmina Drezdenko, Zakres prac: Dokonanie okazania granic działki. Zadanie nr 9 - powiat międzyrzecki: Działka nr 167/32 o powierzchni 0,6853 ha obręb Goraj gmina Przytoczna, Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części. Zadanie nr 10 - powiat myśliborski: Działka nr 62/5 o powierzchni 21,2410 ha obręb Grzymiradz gmina Dębno, Zakres prac: Zmiana klasyfikacji gruntu z wody płynące Wp na wody pod stawami Wsr przez uprawnionego geodetę. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 2 egz., sporządzenie opisów i map w 2 egz. Zadanie nr 11 - powiat słubicki: Działka nr 127/25 o powierzchni 35,8352 ha obręb Gronów gmina Ośno Lubuskie, Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części. Zadanie nr 12 - powiat słubicki: Działka nr 8/3 o powierzchni 13,22 ha obręb Stare Biskupice gmina Słubice, Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części. Zadanie nr 13 - powiat sulęciński: Działka nr 346/3 o powierzchni 7,39 ha, działka nr 292/5 o powierzchni 22,9064 ha obręb Żubrów gmina Sulęcin, Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części. Zadanie nr 14 - powiat słubicki: Działka nr 64/1 o powierzchni 6,09 ha, działka nr 66/7 o powierzchno 4,1022 ha, działka 66/8 o powierzchni 2,1999 ha obręb Kunowice gmina Słubice, Zakres prac: Podział nieruchomości na 8 części. Zadanie nr 15 - powiat świebodziński: Działka nr 335/2 o powierzchni 0,3000 ha obręb Międzylesie gmina Skąpe, Zakres prac: Aktualizacja danych ewidencyjnych oraz pomiar budynków znajdujących się na działce. Zadanie nr 16 - powiat świebodziński: Działki nr 20/54, 20/58, 20/56, 885, 886 obręb Świebodzin III oraz działka nr 20/56 obręb Chociule gmina Świebodzin, Zakres prac: Wznowienie znaków granicznych działek w miejscach graniczących z działką nr 460 obręb Chociule (droga wojewódzka) w celu stwierdzenia usytuowania drzew.

II.5) Główny kod CPV: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 120


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia w zakresie geodezji i kartografii - wydane zgodnie z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem imienia i nazwiska, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych - wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem, że wystąpią: czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na terminowe wykonanie zamówienia, przekroczenie określonych prawem terminów wydawania przez organy administracji postanowień, decyzji, opinii, zezwoleń, itp., skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, zmiana miejscowego planu zagospodarowania, studium uwarunkowań, konieczność wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania, konieczność wydania decyzji podziałowej, czego nie można było wcześniej przewidzieć, przekazanie nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych, przedłużające się uzgodnienia, co do sposobu podziału działki z podmiotami posiadającymi prawa rzeczowe do całości lub części działki, zachodzi konieczność wykonania rozgraniczenia (zmiana terminu i wynagrodzenia), urzędowe zmiany wysokości stawki podatku VAT (łączne wynagrodzenie zostanie zmienione o wysokość zmiany tego podatku), konieczność wydzielenia dodatkowej działki (zmiana terminu i wynagrodzenia), przyczyny losowe, zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: powiat m. Gorzów Wielkopolski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 11/2 o powierzchni 4,1754 ha obręb Górczyn gmina Gorzów Wlkp., Zakres prac: Przygotowanie koncepcji podziałowej uwzględniającej: wydzielenie pasa wzdłuż drogi pod poszerzenie ul. Srebrnej, wydzielenie działek budowlanych pod zabudowę jednorodzinna. Na podstawie uzgodnionego z Oddziałem Terenowym projektu podziału uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy. Na podstawie ww. projektu oraz uzyskanych decyzji o warunkach zabudowy dokonanie podziału nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 120
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: powiat gorzowski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 341/5 o powierzchni 33,8214 ha obręb Lubno gmina Lubiszyn Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części: A-17,1875 ha, B-16,6339 ha, Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 2 egz., sporządzenie opisów i map w 2 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 75
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: powiat gorzowski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 341/6 o powierzchni 32,3660 ha obręb Lubno gmina Lubiszyn Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części: A-16,3101 ha, B-16,0559 ha, Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 2 egz., sporządzenie opisów i map w 2 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 75
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: powiat gorzowski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 358/10 o powierzchni 95,7538 ha obręb Lubno gmina Lubiszyn, Zakres prac: Podział nieruchomości na 5 części: A-18,9270 ha, B-18,9765 ha, C-18,4315 ha, D-19,1685 ha, E-20,2503 ha, Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 2 egz., sporządzenie opisów i map w 2 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 75
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: powiat strzelecko-drezdenecki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 28 o powierzchni 72,4200 ha obręb Górczyna gmina Zwierzyn, Zakres prac: Podział nieruchomości na 4 części wraz z ustaleniem linii brzegowej rzeki Stara Noteć na całej długości działki: A-21,2500 ha, B-23,7300 ha, C-26,4400 ha, D-1,0000 ha (droga), Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 1 egz., sporządzenie opisów i map w 1 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 120
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacj 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: powiat strzelecko-drezdenecki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 26/3 o powierzchni 84,3200 ha obręb Górczyna gmina Zwierzyn, Zakres prac: Podział nieruchomości na 4 części wraz z ustaleniem linii brzegowej rzeki Stara Noteć na całej długości działki: A-28,2400 ha, B-16,7900 ha, C-23,2200 ha, D-16,0700 ha, Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 1 egz., sporządzenie opisów i map w 1 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 120
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: powiat strzelecko-drezdenecki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 284/8 o powierzchni 1,9357 ha obręb Górecko gmina Zwierzyn, Zakres prac: Zmiana klasyfikacji gruntu z Lz na Ł lub PS przez gleboznawcę lub uprawnionego geodetę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 40
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: powiat strzelecko-drezdenecki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 159/2 o powierzchni 0,4900 ha obręb Drawiny gmina Drezdenko, Zakres prac: Dokonanie okazania granic działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin nrealizacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: powiat międzyrzecki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 167/32 o powierzchni 0,6853 ha obręb Goraj gmina Przytoczna, Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: powiat myśliborski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 62/5 o powierzchni 21,2410 ha obręb Grzymiradz gmina Dębno, Zakres prac: Zmiana klasyfikacji gruntu z wody płynące Wp na wody pod stawami Wsr przez uprawnionego geodetę. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych w 2 egz., sporządzenie opisów i map w 2 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: powiat słubicki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 127/25 o powierzchni 35,8352 ha obręb Gronów gmina Ośno Lubuskie, Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: powiat słubicki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 8/3 o powierzchni 13,22 ha obręb Stare Biskupice gmina Słubice, Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: powiat sulęciński

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 346/3 o powierzchni 7,39 ha, działka nr 292/5 o powierzchni 22,9064 ha obręb Żubrów gmina Sulęcin, Zakres prac: Podział nieruchomości na 2 części.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: powiat słubicki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 64/1 o powierzchni 6,09 ha, działka nr 66/7 o powierzchno 4,1022 ha, działka 66/8 o powierzchni 2,1999 ha obręb Kunowice gmina Słubice, Zakres prac: Podział nieruchomości na 8 części.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: powiat świebodziński

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka nr 335/2 o powierzchni 0,3000 ha obręb Międzylesie gmina Skąpe, Zakres prac: Aktualizacja danych ewidencyjnych oraz pomiar budynków znajdujących się na działce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: powiat świebodziński

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działki nr 20/54, 20/58, 20/56, 885, 886 obręb Świebodzin III oraz działka nr 20/56 obręb Chociule gmina Świebodzin, Zakres prac: Wznowienie znaków granicznych działek w miejscach graniczących z działką nr 460 obręb Chociule (droga wojewódzka) w celu stwierdzenia usytuowania drzew.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.