Ogłoszenie nr 34021 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.
Krzywiń: Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363560
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywiń, krajowy numer identyfikacyjny
41105057000000, ul.
ul. Rynek
1,
64010
Krzywiń, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
655 170 525, faks
655 170 676, e-mail
umig@krzywin.wokiss.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2017. KOD WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV) - 60.17.20.00-4 - wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowca i opieką nad uczniami dowożonymi Część I - Zespół Szkół w Jerce - średnia dzienna liczba kilometrów realizowanych autobusami ok. 345 (rocznie ok. 65.550); - średnia dzienna liczba kilometrów realizowanych busem ok. 45 (rocznie ok. 8.775); - miejscowości, z których należy dowieź i do których należy odwieź dzieci: Jerka Brzozowiec, Gierłachowo, Zbęchy, Kopaszewo, Łuszkowo, Rogaczewo Małe, Rogaczewo Wielkie, Rąbiń, Rąbinek, Bieżyń, Bielewo, Cichowo, Mościszki, Zbęchy Pole, Łagowo; - wymagane pojazdy: 3 autobusy z minimum 52 miejscami siedzącymi. Każdy autobus musi spełnić następujące wymagania: 1. rok produkcji nie wcześniej niż 2000 rok, 2. wyposażone w system GPS (rejestrujący co najmniej: trasę i liczbę przejechanych kilometrów wraz z możliwością wydruku), 3. co najmniej 2 kamery (jedna skierowana na pasażerów i druga na drogę przed pojazdem) Szczegółowy harmonogram tras stanowi załącznik. Część II - Zespół Szkół w Krzywiniu - średnia dzienna liczba kilometrów realizowanych autobusem ok. 231 km (rocznie 43.890 km); - średnia dzienna liczba kilometrów realizowanych busem ok. 70 (rocznie ok. 13.300) - miejscowości, z których należy dowieź, i do których należy odwieź dzieci: Wieszkowo, Żelazno, Lubiń, Nowy Dwór, Bielewo, Jurkowo, Jurkowo Huby, Zgliniec, Świniec, Czerwona Wieś, Teklimyśl, Miąskowo, Boża Wola, Kuszkowo - wymagane pojazdy: 3 autobusy w tym 1 z minimum 59 miejscami siedzącymi i 2 z minimum 49 miejscami, 1 bus z minimum 20 miejscami siedzącymi Każdy autobus musi spełnić następujące wymagania: 1. rok produkcji nie wcześniej niż 2010rok, 2. wyposażone w system GPS (rejestrujący co najmniej: trasę i liczbę przejechanych kilometrów wraz z możliwością wydruku), 3. co najmniej 2 kamery (jedna skierowana na pasażerów i druga na drogę przed pojazdem) Szczegółowy harmonogram tras stanowi załącznik. Część III - Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Lubiniu - średnia dzienna liczba kilometrów realizowanych autobusem ok. 100 km (rocznie ok. 19.500 km) - średnia dzienna liczba kilometrów realizowanych busem ok. 45 km (rocznie ok. 8.775 km) - miejscowości, z których należy dowieź i do których należy odwieź dzieci: Nowy Dwór, Bielewo, Bielewko, Cichowo, Bieżyń, Łagowo, Bieżyń, Zbęchy Pole, Mościszki; - wymagane pojazdy: 1 autobus z minimum 50 miejscami siedzącymi i dodatkowo bus z minimum 20 miejscami siedzącymi. Szczegółowy harmonogram tras stanowi załącznik. Część IV - Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Bieżyniu - średnia dzienna liczba kilometrów realizowanych autobusem ok.80 (rocznie ok. 15.600 km); - średnia dzienna liczba kilometrów realizowanych busem ok. 45 km (rocznie ok. 8.775 km) - miejscowości, z których należy dowieź dzieci i do których należy odwieź dzieci: Cichowo, Bieżyń, Łagowo, Bieżyń, Zbęchy Pole, Mościszki; - wymagane pojazdy: 1 autobus min. 56 miejsc siedzących, 1 bus min. 20 miejsc siedzących, Szczegółowy harmonogram tras stanowi załącznik. Część V - dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Krzywiń do Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Konopnickiej w Kościanie - średnia dzienna liczba kilometrów realizowanych busem ok. 125 km (rocznie ok. 23.750 km) - miejscowości, z których należy dowieź dzieci i do których należy odwieź dzieci: Żelazno, Lubiń, Bieżyń, Jerka, Krzywiń, Gierłachowo, Jurkowo , Stary Dębiec - wymagane pojazdy: 1 bus min. 20 miejsc siedzących, Zamawiający zastrzega, że załączone harmonogramy dowozów w trakcie trwania roku szkolnego mogą ulec zmianie. Liczba kilometrów podana przy każdej części zamówienia stanowi podstawę oszacowania wartości zamówienia i wartości zamówienia brutto ustalonego do celów obliczenia wysokości wartości zabezpieczenia umowy a ich faktyczna przejechana liczba może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb danej szkoły.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60172000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zespół Szkół w Jerce |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT286863.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 309812.04 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zespół Szkół w Krzywiniu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego -po otwarciu ofert stwierdzono, że oferta z najniższą ceną, będąca jednocześnie ofertą o najwyższej ilości punktów uzyskanych na podstawie ww. kryteriów, przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Lubiniu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT95481.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 103120.29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Bieżyniu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT88062.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 95106.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Krzywiń do Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Konopnickiej w Kościanie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64837.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 70024,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.