eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Całodobowe utrzymanie jezdni, chodników i parkingów w strefie śródmiejskiej w Chojnicach do dnia 31 grudnia 2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Chojnice: Całodobowe utrzymanie jezdni, chodników i parkingów w strefie śródmiejskiej w Chojnicach do dnia 31 grudnia 2017
Numer ogłoszenia: 339752 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe utrzymanie jezdni, chodników i parkingów w strefie śródmiejskiej w Chojnicach do dnia 31 grudnia 2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z całodobowym utrzymaniem chodników, jezdni i parkingów w strefie śródmiejskiej ( zgodnie z załączoną mapą - zał. nr 7) obejmującej następujące ulice : 1. ul. Kościuszki 2. ul. Stary Rynek , 3. ul. 31 Stycznia 4. ul. Szewska 5. ul. Myśliboja 6. ul. Gimnazjalna 7. ul. Szpitalna 8. Plac Jagielloński ( jezdnie , chodniki i parkingi ) - nawierzchnia z kostki kamiennej i klinkieru 9. ul. Wałowa 10. ul. Grobelna 11. Fosa Miejska 12. ul. Młyńska 13. ul. Strzelecka ( od ul. Młyńskiej do ul. Batorego ) 14. ul. Podmurna 15. ul. Staroszkolna 16. ul. Kręta 17. ul. Krótka 18. ul. Cechowa 19. ul. Bankowa ( od ul. Stary Rynek do skrzyżowania z ul. Sukienników) 20. ul. Pocztowa 21. ul. Nowe Miasto + parking 22. ul. Podgórna 23. ul. Spichrzowa + parking 24. ul. Koszarowa 25. ul. Jeziorna 26. parkingi, plac przed stadionem i droga dojazdowa do bramy stadionu 27. parkingi zlokalizowane wzdłuż ul. Mickiewicza ( na odc. od skrzyżowanie z ul. Nowe Miasto do ul. Okrężnej) 28. schody do ulicy Okrężnej 1.a.całodobowe utrzymanie czystości w okresie letnim obejmuje : - codzienne zamiatanie nawierzchni z klinkieru, polbruku, kostki kamiennej i granitowej oraz nawierzchni asfaltowych - zbieranie papierów, odpadków, śmieci , gumy do żucia - zbieranie odpadków z gazonów i zieleńców, - opróżnianie koszy ulicznych (w koszach należy umieścić worki foliowe) - usuwanie chwastów wyrastających z klinkieru, rt-bruku, kostki kamiennej oraz w Fosie Miejskiej - wywóz zebranych śmieci na wysypisko - mycie nawierzchni z klinkieru wodą z dodatkiem środków czyszczących (z uwagi na duże zanieczyszczenia od gołębi przyjąć mycie nawierzchni przynajmniej raz w tygodniu) - koszenie zieleńców: ul. Mickiewicza (wokół parkingu), 31 Stycznia przy Szkole Podstawowej nr 1, ul. Wałowa, ul. Grobelna, Fosa Miejska, Strzelecka - Batorego (wokół gazonów) - grabienie zieleńców: ul. Mickiewicza (wokół parkingu), 31 Stycznia przy Szkole Podstawowej nr 1, ul. Wałowa, ul. Grobelna, Fosa Miejska, Strzelecka - Batorego (wokół gazonów) - czyszczenie wpustów ulicznych oraz ścieków ulicznych w strefie centrum ( 1 raz w miesiącu kwietniu, 1 raz w miesiącu wrześniu) 1.b.utrzymanie nawierzchni w okresie zimowym: Nawierzchnie z klinkieru: - posypywanie nawierzchni preparatem służącym do zwalczania śniegu i oblodzenia (granulat przeciwoblodzeniowy mający działanie do - 30°C) - preparat zabezpieczy Wykonawca - posypywanie piaskiem wyłącznie na polecenie zamawiającego ( piasek zabezpieczy Wykonawca) - odśnieżanie ręczne lub mechaniczne - wywóz śniegu - na polecenie zamawiającego - śnieg należy odgarniać od budynków w stronę gazonów i na linię krawężnika - w dniach bez opadów śniegu utrzymywanie czystości jak w poz 1a. Nawierzchnie z kostki brukowej , kamiennej , granitowej oraz asfaltowej - odśnieżanie ręczne lub mechaniczne - posypywanie piaskiem lub solą z piaskiem (materiał na koszt wykonawcy) - wywóz śniegu - na polecenie zamawiającego - śnieg należy odgarniać od budynków w stronę gazonów i na linię krawężnika - w dniach bez opadów śniegu utrzymywanie czystości jak w poz. 1a 2.Szczegółowe warunki odśnieżania i posypywania W trakcie opadu jezdnie należy oczyszczać ze śniegu jedynie przy użyciu pługów odśnieżnych z ogumieniem (na nawierzchni z klinkieru). Dopiero po ustaniu opadu śnieżnego, po ostatnim przejściu pługu , należy jezdnie posypać środkami chemicznymi , aby usunąć resztki śniegu pozostałego po przejściu pługów. Nie wolno stosować do topnienia śniegu środków chemicznych jako samoistnego sposobu usuwania śniegu z jezdni . Nawierzchnie jezdni oczyszcza się ze śniegu pługami przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na część przy krawężniku . Całkowite oczyszczenie nawierzchni z kostki granitowej i kamiennej ze śniegu samymi pługami w zasadzie nie jest możliwe dlatego celowe jest dodatkowe jej oczyszczenie z resztek śniegu walcową szczotką z drutów stalowych. Miejsca parkingowe w strefie płatnego parkowania (ul. Młyńska, ul. Stary Rynek, ul. Gimnazjalna, Plac Kościelny, ul. Nowe Miasto, ul. Spichrzowa ,ul. Pocztowa ul. Mickiewicza,) należy oczyszczać z zalegającego śniegu, nie składować śniegu wzdłuż krawędzi jezdni. W przypadku, gdy śnieg będzie utrudniał parkowanie należy go niezwłocznie wywieźć..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł PLN, słownie: dwa tysiące złotych. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.12.2015r. godz. 8.00 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Urząd Miejski Chojnice Nr 35 8146 0003 0000 0304 2000 0040 4. Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w rt.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - dokument wadium należy dołączyć do oferty 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony 6. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.6 ppkt. C) SIWZ. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia c) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 7. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6 ppkt. A), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rt. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rt. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w rt. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rt. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Chojnice prowadzonego przez Burmistrza Miasta Chojnice Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić w wykazie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na letnim i zimowym oczyszczaniu jezdni i/lub chodników i/lub parkingów o wartości co najmniej: 50.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi przedstawić w wykazie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na letnim i zimowym oczyszczaniu jezdni i/lub chodników i/lub parkingów o wartości co najmniej: 50.000 zł.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności; 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) W zakresie zmiany terminu wykonania: wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych Jako siły wyższe uznane zostają: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodu siły wyższej, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania prac o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako (siła wyższa) wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami. W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania o więcej niż 10 dni, a między stronami brak jest w umowie innego szczegółowego postanowienia regulującego, to ta strona, której prace zostały utrudnione lub opóźnione przez wystąpienie sił wyższych u partnera umownego, ma prawo odstąpić od umowy. b) W innym zakresie: - zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego - w przypadku przekształcenia formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy lub wynikających z następstwa prawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4.Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b. zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony c. zmiany załączników do umowy - zał. nr 1 mapa 5.Zmiana podwykonawców nie skutkują koniecznością zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Biuro Podawcze Urzędu Miejskiego w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.