eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Remont pomieszczenia dydaktycznego (barak symulacyjny) na terenie Szkoły Policji w Pile

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-09

Ogłoszenie nr 339742 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.

Piła: Remont pomieszczenia dydaktycznego (barak symulacyjny) na terenie Szkoły Policji w Pile
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311401


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Pile, krajowy numer identyfikacyjny 57029066300000, ul. Pl. Staszica  7, 64-920   Piła, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 67 3522134, faks 67 3522322, e-mail edyta.zdrenka@sppila.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pila.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkolenia policji

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczenia dydaktycznego (barak symulacyjny) na terenie Szkoły Policji w Pile

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w formule zaprojektuj i wybuduj, remontu budynku szkoleniowego nr 2 Szkoły policji w Pile. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) Projektów (we wszystkich branżach) budowlanych i wykonawczych (jako opracowań uszczegółowiających projekt budowlany),wizualizacji obiektu, wizualizacji aranżacji pomieszczeń, wraz z wszystkimi uzgodnieniami i opracowaniami niezbędnymi do realizacji zadania, uzgodnienia tych projektów z Zamawiającym; Prace projektowe winny być wykonywane ze szczególnym uwzględnieniem minimalizacji kosztów eksploatacji obiektu. b) Inwentaryzacji obiektu wraz z najbliższym otoczeniem c) Zgłoszenia robót budowlanych w imieniu inwestora d) Kosztorysów inwestorskich i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zatwierdzenie tych opracowań przez Zamawiającego, e) Rozbiórki elementów budynku (gruz, papa itp. do utylizacji, elementy drewniane należy zdemontować z należytą ostrożnością, posegregować do ewentualnego ponownego wykorzystania przez Zamawiającego) f) Zabezpieczeni terenu prowadzenia prac g) Wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie wymaganych efektów (parametrów użytkowych, technicznych, technologicznych, jakościowych, wizualnych, estetycznych i funkcjonalnych, eksploatacyjnych), wynikających z założeń, Projektu Budowlanego. Zakres robót do wykonania (budynku): o Fundament wraz robotami ziemnymi o Wstępna niwelacja terenu przy budynku o Konstrukcja o Izolacje cieple i przeciwwilgociowe o Pokrycie dachu, obróbki blacharskie wraz z rynnami i rurami spustowymi o Ściany wewnętrzne o Stolarka drzwiowa i okienna wewnętrzna i zewnętrzna (wraz bramą) i okiennicami o Posadzki o Elewacja o Wykończenie wewnętrzne ścian i sufitu o Parapety wew. i zewnętrzne o Wycieraczki zew. o Schody zewnętrzne i podest obserwacyjny o Instalacje elektryczne h) Uruchomienie całego obiektu kubaturowego i wszystkich jego elementów i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz niezbędnych badań np. instalacji elektrycznych 3. Parametry charakterystyczne określające zakres robót Projekt budowlany zakłada kapitalny remont budynku dydaktycznego nr 2 obejmujący miedzy innymi: fundament, ściany zewnętrzne i wewnętrzne, konstrukcje i pokrycie dachu, posadzki, izolacje, stolarkę drzwiowa i okienną, instalacje elektryczne i wentylacyjne, przeszkody terenowe (szkoleniowe) przy budynku. Budynek będzie pełnił funkcje szkoleniową (dydaktyczną). Pomieszczenia wewnątrz jak i najbliższe otoczenie wokół budynku będą służyły między innymi nauce wejścia i poruszania się z bronią, zatrzymanie osób (w tym niebezpiecznych), przeszukanie pojazdu (możliwość wjazdu samochodu osobowego do jednego z pomieszczeń), taktycznego poruszania się a także używanie w budynku amunicji FX. Wstępny podział funkcjonalny budynku dydaktycznego pokazano na wizualizacji (ilość drzwi i okien, ścian działowych itp. do ustalenia na etapie projektowania, proszę nie sugerować się wymiarami na rysunku). Budynek znajduje się terenie Szkoły Policji w Pile, działka nr 700, teren zamknięty. Dane powierzchniowe: - powierzchnia zabudowy - 119,37 m2 - kubatura około 400 m3 - długość 17,0 m - szerokość 7,0 m - wysokość około 4,8m - dach dwuspadowy - okap dachu min 0,5m Uwaga: Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji projektu musi uzyskać pozytywną opinie Zamawiającego. Wymagania materiałowe do elementów konstrukcyjnych i architektonicznych obiektu użytych podczas remontu: o ściany zewnętrzne: drewniane systemowe o ściany wewnętrzne: drewniane systemowe (ewentualnie wzmocnione elementami stalowymi) o izolacja termiczna ścian: systemowa, elastyczna mata do izolacji cieplnej z włókna drzewnego o izolacja termiczna dachu: systemowa, elastyczna mata do izolacji cieplnej z włókna drzewnego o izolacja termiczna płyty fundamentowej: styropian EPS min 200, mijankowo o wykończenie elewacji : deska elewacyjna Thermory sosna/świerk wraz z elementami wykonczeniowymi o konstrukcja dachu: drewniana systemowa o rynny i rury spustowe: ocynk powlekany kolor brąz, rury spustowe w narożnikach budynku o posadzka: żywiczna nie gorsza niż Bautech TL system o stolarka okienna: PCV, rozwierno-uchylna, pod kolor elewacji o okiennice zew.: drewniane o parapety zewn: ocynk powlekany w kolorze o parapety wew.: drewniane o stolarka wew. drzwiowa: drewniana tradycyjna (klamka, odbojnik) o stolarka zewn. drzwiowa: PCV, samozamykacz, klamka, zamek, pod kolor elewacji o brama: ocieplona, uchylna (lub rolowana), ręczna o pokrycie dachu: papa termozgrzewalna (system np. Lemit O P-V70 S24 + O plus membrana + Super W-PYE250 S52 SBS) o wykończenie ścian wewnątrz oraz sufitów: płyta drewnopochodna o podest obserwacyjny: konstrukcja stalowa, skręcana, malowana proszkowo, o wycieraczki zew.: stalowe ocynkowane Konstrukcja budynku systemowa: certyfikowana przez Instytut Budownictwa Pasywnego, z materiałów o najwyższej jakości; suszonych komorowo; bardzo trwałych, z redukcją linowych mostków termicznych, belki z izolacją środnika np. Steico. Wymagania dotyczące instalacji wentylacji mechanicznej. Instalacja wentylacyjna powinna uwzględniać uniwersalny i wielofunkcyjny charakter budynku. Instalacje ta powinny być zaprojektowana i wykonane zgodnie z jej przeznaczeniem z uwzględnieniem ekonomicznego aspektu eksploatacji obiektu. Należy przez to rozumieć zastosowanie rozwiązań o możliwie wysokiej efektywności energetycznej. Dokumentacja powinna zawierać obliczenia potwierdzające zasadność rozwiązań przyjętych w projekcie. Projekt w sposób szczególny powinien uwzględniać wszystkie wymagania dotyczące ochrony przeciwpożarowej. Wymagane jest aby wszystkie urządzenia wentylacyjne posiadały minimum pięcioletnią gwarancję producenta. Przewidywana ilość osób ćwiczących w budynku: 20 słuchaczy +2 wykładowców Zakłada się montaż centrali wentylacyjno grzewczej z odzyskiem ciepła (nagrzewnica elektryczna) i sterowaniem. Zamawiający informuje, iż w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi jedynie zaprojektowanie instalacji wentylacyjno-grzewczej a nie jego wykonawstwo, przy założeniu, iż późniejszy montaż tychże instalacji przebiegnie bezproblemowo i bez nieuzasadnionego wzrostu kosztów. Wymagania dotyczące instalacji elektrycznych. Instalacje elektryczne obejmować będą: - Instalacji oświetlenia podstawowego (Led) i awaryjnego (Led), - system sterowania oświetleniem w pomieszczeniach z jednego miejsca z możliwością ściemniania oraz tradycyjnie - Instalacji gniazd wtykowych 230 V, (min. dwa punkty na pomieszczenie) - Instalacji siły, (jedno gniazdo) - Instalacji zasilania wentylacji, oraz połączenia wyrównawcze, - Instalacji odgromowa (jeśli jest wymagana), - Instalacji ochrony przeciwporażeniowej, Wymagania dotyczące instalacji niskoprądowych. Instalacje te obejmować będą następujące opracowania: - Instalacji monitoringu (miedzy innymi, kamery, ekran, projektor) - Instalacji nagłośnienia, Zamawiający informuje, iż w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi jedynie zaprojektowanie instalacji monitoringu oraz nagłośnienia a nie jego wykonawstwo, przy założeniu, iż późniejszy montaż tychże instalacji przebiegnie bezproblemowo i bez nieuzasadnionego wzrostu kosztów. Forma i standard wykończenia powinny uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu. Użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować dużą trwałością użytkową (Zamawiający przypomina, iż prowadzone zajęcia maja także w swoim zakresie użycie siły fizycznej co nie może się bezpośrednio przełożyć na uszkodzenie tj. np. przewrócenie ścianki działowej). Bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami. Wymagania izolacyjności cieplnej przegród zewn. budynku i inne wymagania związane z oszczędnością energii muszą być spełnione dla wytycznych wprowadzonych od 1 stycznia 2021r (Warunki techniczne). Wykonawca winien zapewnić najwyższą staranność wykonania dzieła właściwą dla profesjonalisty. Zastosowane rozwiązania projektowe powinny być wyważone ekonomicznie, racjonalne, gwarantujące bezawaryjną eksploatację obiektu uwzględniające natężenie i sposób użytkowania. Zagospodarowanie zewnętrzne: o niezbędne dojścia do budynku o przeszkody szkoleniowe zewnętrzne wokół budynku (około 10 szt.) Dokumentacje należy wykonać w oparciu o: wizję lokalną; uzgodnienia/wytyczne z Zamawiającym; obowiązujące przepisy m.in.: a) Ustawa z dnia 15 lutego 2008 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2008 Nr 25 poz. 150 ze zm.) b) Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tj. Dz.U. 2001 nr 115 poz. 1229 ze zm.) c) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (tj. Dz.U. z 2010, Nr 243 poz. 1623 ze zm.) e) Ustawa z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) f) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz.1397), i) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. (tj. Dz.U.2013 poz. 1129) j) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 kwietnia 2012 w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U. 2012, poz. 463). k) Wytyczne nr 3 KGP z dnia 30 lipca 2013r. w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji l) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego ...., (Dz.U. Nr 130, poz. 1389 z dnia 8.06.2004 r.) ł) Prawem Zamówień Publicznych W przypadku zmiany wymienionych wyżej przepisów lub wejścia w życie nowych regulacji prawnych należy opracować poszczególne materiały i uzyskać wymagane dokumenty według nowych unormowań. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Forma wykonania projektów: o Projekt budowlany wersja papierowa 3 egzemplarzy wersja elektroniczna 1 płyta CD (*.pdf, *.doc, rysunki *.dwg) o Projekt wykonawczy wersja papierowa 3 egzemplarzy wersja elektroniczna 1 płyta CD (*.pdf, rysunki *.dwg) o Kosztorys inwestorski, przedmiar robót, kosztorysy ofertowe wersja papierowa 2 egzemplarze wersja elektroniczna 1 płyta CD (*.pdf,(kosztorysy) *.rds) o Specyfikacja techn. warunków wykonania i odbioru robót wersja papierowa 1 egzemplarze wersja elektroniczna 1 płyta CD (*.pdf,*.doc) o Wizualizacja wersja papierowa 1 egzemplarz na sztywnym wydruku o wymiarze min A1 wersja papierowa 3 egzemplarze na zwykłym papierze o wymiarze min A1 Oznaczenia plików/katalogów powinny umożliwić Zamawiającemu identyfikację bez potrzeby ich otwierania, (PO UPRZEDNIM UZGODNIENIU NAZW I ZAWARTOŚCI Z Zamawiającym). UWAGI OGÓLNE DO MATERIAŁÓW: W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie, lub jeśli są przedmiotem Polskich Norm, zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodności z postanowieniami odpowiednich norm. Wszelkie zmiany w stosunku do rozwiązań zawartych w koncepcji na etapie projektu należy uzgodnić z Zamawiającym. Dopuszcza się wprowadzanie zmian poprawiających jakość i wytrzymałość oraz trwałość rozwiązań a także podnoszących estetykę w porównaniu do projektu budowlanego za zgodą Inwestora. Wszystkie prace należy wykonywać z zachowaniem przepisów BHP, szczegółowych norm i wymagań technicznych, warunków wykonywania i odbioru robót budowlanych oraz instrukcją producenta. Wyposażenie meblowe (łóżka, szafy, regały, stolik, krzesło) pomieszczeń symulacyjnych dostarczy Zamawiając,. projekt ma zawierać jedynie ich ilość i rozmieszczenie. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania, przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy inwentaryzacje uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania dokumentów . Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, wymagane zgodnie z prawem polskim, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Zamawiającego, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań Zamówienia. Zamawiający wymaga uzgodnień z rzeczoznawcą do spraw BHP Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wyrażenia zgody na dalsze etapy prac bez utraty gwarancji przez Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Nie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT146341.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługowy Zakład Ogólnobudowlany Kazimierz Dziuba,  ,  ul. Racławicka 9,  89-350,  Miasteczko Krajeńskie,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297660.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.