eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie przyłącza teleinformatycznego pomiędzy budynkiem nr 31 a 38 oraz wewnętrznych instalacji telekomunikacyjnych i teleinformatycznych, w tym instalacji sygnalizacji pożaru, systemów ochrony SSWiN, SKD i CCTV w budynku nr 38 przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie wraz z integracją wykonanych instalacji z systemem ochrony funkcjonującym w kompleksie (PKOB 1274).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Szczecin: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie przyłącza teleinformatycznego pomiędzy budynkiem nr 31 a 38 oraz wewnętrznych instalacji telekomunikacyjnych i teleinformatycznych, w tym instalacji sygnalizacji pożaru, systemów ochrony SSWiN, SKD i CCTV w budynku nr 38 przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie wraz z integracją wykonanych instalacji z systemem ochrony funkcjonującym w kompleksie (PKOB 1274).
Numer ogłoszenia: 339732 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie przyłącza teleinformatycznego pomiędzy budynkiem nr 31 a 38 oraz wewnętrznych instalacji telekomunikacyjnych i teleinformatycznych, w tym instalacji sygnalizacji pożaru, systemów ochrony SSWiN, SKD i CCTV w budynku nr 38 przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie wraz z integracją wykonanych instalacji z systemem ochrony funkcjonującym w kompleksie (PKOB 1274)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie przyłącza teleinformatycznego pomiędzy budynkiem nr 31 a 38 oraz wewnętrznych instalacji telekomunikacyjnych i teleinformatycznych, w tym instalacji sygnalizacji pożaru, systemów ochrony SSWiN, SKD i CCTV w budynku nr 38 przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie wraz z integracją wykonanych instalacji z systemem ochrony funkcjonującym w kompleksie (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu między innymi o: - program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami, - dokumentację projektową instalacji teletechnicznych systemów ochrony SSWiN, KD i CCTV, - dane wynikające z wizji lokalnej obiektu, - uzgodnienia z Inwestorem, - obowiązujące przepisy, w tym resortowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ, tj.: Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia, programie funkcjonalno - użytkowym oraz projekcie wykonawczym systemów CCTV i SSWiN. Zamówienie obejmuje: - zaprojektowanie i wykonanie wewnętrznych instalacji teleinformatycznych, - zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemów ochrony SSWiN, KD, CCTV, - zaprojektowanie przyłącza telekomunikacyjnego pomiędzy budynkami 31 a 38, - zaprojektowanie i wykonanie instalacji SAP, - wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych robót instalacyjnych w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową wraz z wszystkimi czynnościami niezbędnymi do włączenia budynku do istniejącego w kompleksie systemu ochrony. 1) Wykonawca w ramach zawartej umowy zawiadomi ZWINB, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót budowlanych. 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, za wyjątkiem granitowej kostki brukowej, która podlega ponownemu wbudowaniu w ramach zagospodarowania terenu wokół budynku orkiestry. 3) Wykonawca nie później niż w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru dostarczy wcześniej uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego i Użytkownika protokół sprawdzenia funkcjonowania technicznych urządzeń wspomagających ochronę (między innymi systemów alarmowych zasilanych ze źródła awaryjnego) uwzględniający zapisy Normy Obronnej NO-04-A004..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN (art. 45, 46).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia, tj.: posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U.z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w zakresie robót budowlanych: Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem wewnętrzne instalacje teletechniczne i zewnętrzne instalacje telekomunikacyjne (np. przyłącze telekomunikacyjne) o długości nie mniejszej niż 100 mb w ramach każdej z dwóch wykonanych robót. b) w zakresie dokumentacji projektowej: Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. co najmniej 2 dokumentacji projektowych obejmujących swoim zakresem projekt wewnętrznych instalacji teletechnicznych i zewnętrznej instalacji telekomunikacyjnej ( np. przyłącza telekomunikacyjnego) o długości nie mniejszej niż 100 mb dla każdej z wykonanych dokumentacji projektowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, tj.: własnym systemem teleinformatycznym dopuszczonym do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE, spełniającym wymagania określone w ustawie z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228) oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz.U. Nr 159, poz. 948).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają: - uprawnienia do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej lub równoważne bez ograniczeń- minimum 2 osoby, - uprawnienia w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 - minimum 2 osoby, b) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej lub równoważne bez ograniczeń- minimum 1 osoba, - uprawnienia w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4 - minimum 2 osoby, c) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada uprawnienia: - geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych- minimum 1 osoba, d) osobami odpowiedzialnymi za ochronę informacji niejawnych, tj.: - pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, - osobą odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje wszystkimi wymaganymi powyżej pracownikami to może zaangażować pracowników spoza firmy, ale pod warunkiem, że posiadają wszystkie wymagane uprawnienia, ponadto na czas realizacji zadania musi związać ich z firmą umowami. Wszyscy ww. pracownicy oraz dodatkowo kierownik firmy muszą posiadać ważne dokumenty uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (upoważnienia lub poświadczenia bezpieczeństwa) oraz aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadaniu: 1) Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. 2) Własnego systemu teleinformatycznego dopuszczonego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE. 3) Pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia tj.: - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej lub równoważne bez ograniczeń, - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA 4. - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej lub równoważne bez ograniczeń. - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA 4, - co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. 4) Osoby lub komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE. Wszyscy ww. pracownicy oraz dodatkowo kierownik firmy muszą posiadać ważne dokumenty uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (upoważnienia lub poświadczenia bezpieczeństwa) oraz aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 5) Koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 6) Opracowanej zgodnie z art. 43 ust. 5 Ustawy z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228) instrukcji w sprawie sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającej warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów. 2) Wypełniony formularz cenowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w innych sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających określone na dzień składania ofert, warunki postawione przez Zamawiającego w specyfikacji; 4) zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 36 ust. 4 ustawy pzp.; 5) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego; 6) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu; 7) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń; 8) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, c) zmiany danych teleadresowych, d) zmiana obowiązującej stawki VAT, e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 9) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowana zmiana elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ; 10) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów; 11) wprowadzenia do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) wymagających zgody projektanta; 12) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia; 13) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną; 14) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy; 15) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: konieczności wykonania robot dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia, wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy; powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dzienniku korespondencji/budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu; 16) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej; 17) zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy; 18) zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia podwykonawcę w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; 19) zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym; 20) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 21) zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; 22) zmiany w harmonogramie rzeczowo - finansowym na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.