Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-13
Dąbrowa Tarnowska: Dostawa 20.000 szt. kaset HICO V-265 dla szkółki kontenerowej w Wierzchosławicach
Numer ogłoszenia: 339150 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422101, faks 014 6424233 , strona internetowa www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 20.000 szt. kaset HICO V-265 dla szkółki kontenerowej w Wierzchosławicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20.000 szt. kaset HICO V-265 dla szkółki kontenerowej w Wierzchosławicach. Kasety muszą być wykonane z materiałów odpornych na wrastanie korzeni, działanie czynników atmosferycznych, w tym działanie promieni UV, bez dodatku metali ciężkich i innych niedozwolonych dodatków. Dostarczone kasety muszą być nowe, nieużywane. Kasety muszą być trwałe, odporne na deformacje w temperaturach w zakresie -30 do +100 o C, pusta kaseta musi wytrzymywać skutki upadku z wysokości 2m na powierzchnię betonową, podlegające recyklingowi, o co najmniej 10-letnim okresie używalności. Kasety muszą być łatwe do składowania-puste wkładane jedna w drugą. Kasety muszą zabezpieczać systemy korzeniowe przed deformacją Oferowana cena winna uwzględniać wszelkie koszty wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia do szkółki leśnej w Wierzchosławicach. Wymagany okres gwarancji: min. 6 lat na przedmiot zamówienia liczony od dnia dostawy oraz podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie jakości przedmiotu zamówienia wraz z dostawą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnianiu wszystkich wymogów oraz parametrów technicznych określonych w SIWZ, w tym, że przedmiot dostawy jest wykonany z odpowiedniego materiału, a także że oferowany produkt posiada wymagane prawem atesty i certyfikaty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie podstawowe na Dostawę, montaż i uruchomienie linii siewu na terenie szkółki kontenerowej w Wierzchosławicach oraz dostawę kaset, zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu o zamówieniu zawarta została informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy PZP zamawiający zamierza zlecić Wykonawcy zamówienia podstawowego wykonanie dostawy polegającej na rozszerzeniu dostawy podstawowej. Zamawiane kasety muszą być w pełni kompatybilne z dostarczoną wcześniej linią siewu oraz kasetami.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
FortechSystem Technologie dla leśnictwa Leszek Hoffman, Nowy Bedoń, ul. Wiejska 14, 95-020 Andrespol, 95-020 Nowy Bedoń, kraj/woj. łódzkie.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Remont cząstkowy dróg powiatowych powiatu dąbrowskiego poprzez likwidację zaniżeń nawierzchni jezdni na przepustach oraz likwidację przełomów
- Budowa budynku usługowego Centrum Rehabilitacji Powiśla Dąbrowskiego wraz z infrastrukturą techniczną na istniejących fundamentach - etap III
- Przebudowa drogi gminnej nr 180522K ul. Sikorskiego w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych i remontowych oraz materiałów stolarskich niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania MS - DE-dzp.272-116/24
- Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
- Dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- Zakup wraz z dostawą worków na odpady dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.