eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE KRASNYSTAW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Krasnystaw: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE KRASNYSTAW
Numer ogłoszenia: 339090 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285780 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE KRASNYSTAW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na: 1.1 Odbiorze odpadów komunalnych z terenu Gminy Krasnystaw z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 1.2 Zapewnienie mieszkańcom Gminy worków na zmieszane odpady komunalne na warunkach opisanych w specyfikacji. 1.3 Zapewnienie mieszkańcom Gminy worków na odpady segregowane na warunkach opisanych w specyfikacji. 1.4 Transport odpadów do instalacji Zakładu Zagospodarowania Odpadów Wincentów KRAS -EKO Sp. z o.o. w Wincentowie, wskazanej do zastępczej obsługi regionu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 14 do SIWZ. 3. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób (w przypadku oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej): Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotyczące klauzuli społecznej: 3.1 Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 osobę niepełnosprawną lub bezrobotną - osoba niepełnosprawna - osoba spełniająca przesłanki określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zdrowotnej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2010r. Nr 214, poz. 1407 z późn. zm.). Status niepełnosprawnego, określony jest: posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności orzeczonym przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub orzeczeniem o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy przez lekarza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych , Kwestie osoby niepełnosprawnej reguluje Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008r. ( Dz. Urz. UE L 214 z 2 sierpnia 2008r.) - uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w rozumieniu art. 87 i 88 Traktatu. - osoba bezrobotna - to osoba, o której mowa w art. 1 ust. 3 pkt 1 i 2 lit. a-g lub lit. i, j, l ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) lub cudzoziemiec - członek rodziny obywatela polskiego, niezatrudniony i niewykonujący innej pracy zarobkowej, zdolny i gotowy do podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy obowiązującym w danym zawodzie lub służbie albo innej pracy zarobkowej, albo jeśli jest osobą niepełnosprawną zdolną i gotową do podjęcia zatrudnienia co najmniej w połowie tego wymiaru czasu pracy, nie ucząca się w szkole z wyjątkiem uczącej się w szkole dla dorosłych lub przystępującej do egzaminu eksternistycznego z zakresu tej szkoły lub szkoły wyższej gdzie studiuje w formie studiów nie stacjonarnych, zarejestrowaną we właściwym dla miejsca zameldowania stałego lub czasowego powiatowym urzędzie pracy oraz poszukującą zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, 3.2 Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie wykonywania zamówienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub bezrobotną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej, 3.3 Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu umowę o pracę lub spółdzielczą umowę o pracę z osoba niepełnosprawną lub bezrobotną, 3.4. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, 3.5 Wykonawca zobowiązany jest w terminie 30 dni od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi zatrudnić osobę bezrobotną lub niepełnosprawną oraz dostarczyć kserokopię umowy o pracę z osobą zatrudnioną (w formie uwierzytelnionej umowy). 3.6 W przypadku, gdy Wykonawca oświadczy w formularzu oferty, że zatrudni osobę niepełnosprawną lub bezrobotną a w okresie realizacji zamówienia nie wypełni złożonej deklaracji Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości 5% wartości wynagrodzenia ryczałtowego brutto umowy za niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej wymaganej przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., Zakręcie 124 B, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 653666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 696000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 696000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 696000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.