To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 339016 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Konin: Remont jazu w km 5+860 Kanału Ruszkowskiego oraz remont umocnień koryta kanału poniżej jazu do km 5+760
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 318138-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319383-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, krajowy numer identyfikacyjny
65864000034, ul.
ul. Okólna
59,
62510
Konin, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
632 421 075, faks
632 432 083, e-mail
rowzmiuwkonin@lm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont jazu w km 5+860 Kanału Ruszkowskiego oraz remont umocnień koryta kanału poniżej jazu do km 5+760
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RO EUM 3520-12/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych jazu Nr 1J w m. Koło w km 5+860 Kanału Ruszkowskiego oraz remont umocnień koryta tego kanału poniżej jazu do km 5+760. Budowla zlokalizowana jest na terenie powiatu kolskiego, województwo wielkopolskie. Podstawowe parametry techniczne jazu: - konstrukcja żelbetowa, dokowa - światło jazu - 3,00 m - wysokość piętrzenia - 1,12 m - długość niecki wypadowej - 5,00 m - głębokość niecki wypadowej - 0,30 m - długość korpusu jazu - 6,60 m - rodzaj zamknięć na wlocie - zasuwy stalowe dwudzielne - rodzaj mechanizmów wyciągowych - ręczny Zakres robót podstawowych obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty kafarowe (ścianki szczelne), zbrojenie, roboty betonowe, roboty montażowe, konstrukcje stalowe, konstrukcje drewniane, roboty umocnieniowe, roboty wykończeniowe - ogrodzenia, zieleń. Zakres robót tymczasowych i prac towarzyszących: ogrodzenie i utrzymanie placu budowy, obsługa geodezyjna w tym utrzymanie reperów roboczych, ochrona instalacji i urządzeń podziemnych, budowa, utrzymanie i likwidacja dróg tymczasowych, utrzymanie w czystości dróg na placu budowy i dróg publicznych, odwodnienia, ochrona przed skażeniem środowiska (pyły, gazy, paliwa i inne materiały łatwopalne), zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zawierającej: - Projekt wykonawczy - Przedmiar robót - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Zamawiający, dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i p.poż. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45240000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT405983.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 499359.53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Montaż klimatyzacji w budynku CDN w Koninie przy ul. Sosnowej 14 i montaż klimatyzacji w budynku CDN w Koninie przy ul. Przemysłowej 7
- Przebudowa ul. Staromiejskiej w m. Żychlin
- Przebudowa wejścia do budynku ANS w Koninie przy ul. Popiełuszki 4, przebudowa wejścia do Biblioteki ANS w oraz przebudowa wiatrołapu i głównej klatki schodowej w budynku głównym ANS ul. Przyjaźni 1
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych II
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych (plastik i szkło) wytworzonych przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE O KLATKĘ SCHODOWĄ
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.