Ośno Lubuskie: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 338742 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571330, faks 095 7575080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie. Zakres usług obejmuje całoroczne utrzymanie czystości i porządku na wskazanych ulicach, chodnikach - obustronnie i wskazanych placach miasta Ośno Lubuskie, w tym: - zamiatanie ulic i chodników obustronnie oraz wywóz nieczystości, - zbieranie zmiotek, - opróżnianie koszy ulicznych, - odśnieżanie i aktywne usuwanie gołoledzi, - czyszczenie studzienek rewizyjnych kanalizacji burzowej. W ramach zamówienia: 1) Wykonawca będzie opróżniał kosze na śmieci ustawione w miejscach publicznych. 2) Wykonawca zaopatrzy kosze na śmieci w worki (preferowany kolor czarny). 3) Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego uzupełniania worków w koszach na śmieci, po każdorazowym opróżnieniu koszy. 4) Zmiotki oraz odpady wybrane z koszy na śmieci będą zabierane niezwłocznie (maksymalnie do dwóch godzin od ich zebrania/wybrania). 5) Jeden raz w miesiącu Wykonawca dokona mycia i dezynfekcji koszy. 6) Wykonawca zbierze odpady zalegające na chodnikach. Niezależnie od częstotliwości sprzątania chodników, Wykonawca przyjmuje stały nadzór nad stanem czystości wykazanych powierzchni chodników i w razie potrzeby usunie pojedyncze odpady pojawiające się w tych miejscach. 7) Wykonawca uprzątnie ręcznie nieczystości z jezdni ulic pokrytych nawierzchnią kostkową i brukową, szczególnie śmieci i piasek gromadzący się przy krawężnikach. 8) Wykonawca uprzątnie zalegające chwasty gromadzące się na jezdniach ulic i chodników. 9) Wykonawca usunie odpady zalegające na przystankach PKS i przystanku PKP w Ośnie Lubuskim oraz na terenie przyległym w odległości do 15 m od znaku lub wiaty przystanku w dwóch kierunkach. 10) W razie wystąpienia opadów śniegu lub oblodzenia powierzchni chodników i ulic Wykonawca niezwłocznie, maksymalnie do 2 godzin od wystąpienia zdarzenia, przystąpi do usunięcia śniegu, skucia lodu oraz posypania chodników i ulic środkami likwidującymi śliskość. Wykonanie tego obowiązku będzie wymagane w razie wystąpienia w/w zjawiska niezależnie od czasu i dnia tygodnia, w tym niedziela. 11) Wykonawca co najmniej jeden raz w miesiącu dokona przeglądu stanu studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej w obrębie ulic wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz dokona ich oczyszczenia z zalegających nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania wszystkich stałych odpadów komunalnych zebranych z terenu miasta Ośno Lubuskie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub Instalacji Zastępczej (w przypadku awarii RIPOK) wskazanych w uchwale nr XII/112/15 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 7 września 2015 r. Zakazuje się wywożenia zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów zielonych poza centralny region gospodarki odpadami. Zamawiający wymaga systematyczności w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lub., zgodnie z opisem zawartym w pkt. 4.1.1. SIWZ, według harmonogramu zawartego w SIWZ. Wykonawca przyjmuje stały nadzór nad stanem czystości wykazanych powierzchni jezdni i chodników i w razie potrzeby usunie pojedyncze odpady mogące pojawiać się w tych miejscach, nawet w dni wypadające poza harmonogramem prac, w tym niedziela. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania zakresu prac zamiennych w przypadku czasowego wyłączenia ulic objętych zakresem zamówienia oraz zmian w harmonogramie prac wynikających z częstotliwości sprzątania w zależności od wynikających potrzeb (większego zanieczyszczenia). Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy sprzęt i materiał do wykonania usługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Borkowski Andrzej, ul. Świerkowa 4, 66-235 Torzym, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123260,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143856,00
Oferta z najniższą ceną: 143856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8
INNE PRZETARGI OŚNO LUBUSKIE
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 3 w Nadleśnictwie Ośno Lubuskie."
- Remont elewacji zabytkowego ratusza w Ośnie Lubuskim - etap IV
więcej: przetargi OŚNO LUBUSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.