eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Werbkowice › Remont świetlico-remizy w m. Honiatycze- budowa studni wierconej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Werbkowice: Remont świetlico-remizy w m. Honiatycze- budowa studni wierconej
Numer ogłoszenia: 338316 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572003 w. 33, faks 084 6572080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.werbkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlico-remizy w m. Honiatycze- budowa studni wierconej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęte jest wykonanie studni wierconej o parametrach 1. wydajność maksymalna nieprzekraczająca 5 m3 na dobę , 2. całkowita głębokość odwiertu nieprzekraczająca 30 m. Miejsce projektowanego otworu należy wyznaczyć w terenie przed przystąpieniem do wierceń. Lokalizacja otworu może ulec zmianie jedynie na podstawie komisyjnego i protokolarnego wyznaczenia nowego miejsca. Wiercenie należy rozpocząć świdrem 8 dostosowanym do kolumny stalowych rur wiertniczych o średnicy 170 mm. Wiercenie należy kontynuować do litej skały. Po zapuszczeniu rur, przestrzeń poza rurową należy wypełnić szczelnym płaszczem cementowym do powierzchni terenu. Dalsze wiercenie należy kontynuować świdrem 6 aż do przewiercenia warstwy wodonośnej. Kolumnę filtracyjną z rur PCV -U, składającą się z rury pod filtrowej, filtra rury nad filtrowej należy wyprowadzić do powierzchni terenu. Dobór filtra powinien być poprzedzony analizą granulometryczną próbek z przewiercanych warstw. Długość i głębokość części roboczej filtra należy dobrać odpowiednio do rzeczywistych głębokości największych zaników płuczki w otworze. Do rury pod i nad filtrowej należy zastosować prowadnice w celu centrycznego ustawienia kolumny filtracyjnej w otworze. Grubość osypki wokół filtra powinna zostać dobrana na podstawie analiz granulometrycznych. Po wykonaniu odwiertu należy przeprowadzić pompowanie oczyszczające, pompowanie pomiarowe. Pompowanie oczyszczające powinno trwać aż do otrzymania całkowicie klarownej wody. Woda powinna zostać poddana analizie pod kątem jej zdatności do spożycia. Po wykonaniu pompowania pomiarowego należy dobrać pompę głębinową.Studnię należy wyposażyć w obudowę z kręgów betonowych o średnicy min. 100 cm. Otwór studzienny należy zabezpieczyć głowicą. Przewód tłoczny w obrębie obudowy powinien być wyposażony w manometr, zawór spustowy do pobierania próbek wody i zawór odcinający. Średnica rurociągu tłocznego wprowadzonego do budynku- PE100 2 x 2,0 mm PN10. Instalacja wewnętrzna wody zimnej została zaprojektowana z rur z tworzyw sztucznych typu PERT-AL-PERT, łączonych złączkami zaciskowymi lub zaprasowywanymi. Źródłem wody pitnej dla budynku będzie studnia wiercona. Wymagane ciśnienie wody w instalacji wewnętrznej zapewni zestaw stałego ciśnienia, składający się z pompy głębinowej, zbiornika ciśnieniowego,czujnika ciśnienia, regulatora elektronicznego. Wszystkie elementy układu za wyjątkiem pompy głębinowej projektowanej Wszystkie elementy układu za wyjątkiem pompy głębinowej projektowane są w pomieszczeniu zaplecza kuchennego. Instalacja wodociągowa zostanie ułożona po wierzchu ścian ze spadkiem w kierunku punktu poboru. Umożliwi to odwadnianie instalacji na okres zimowy. Przewody wodociągowe należy zaizolować otuliną z folią ochronną o gr. 6 mm. Założenia przyjęte do wykonania projektu instalacji są zgodne z PN-B-01706. Całość robót należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru instalacji wodociągowych COBRTI INSTAL, zeszyt 7..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia n/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu studni wierconej o wartości minimum 10.000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • amawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( od szkód osób i mienia ) o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków , zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz przedstawia zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu , sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia . 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ 3) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiarów robót (załącznik Nr 11). Kosztorys ofertowy będzie miał charakter pomocniczy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i nie będzie podlegał ocenie. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1) Wystąpienia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp 2) Zmiany osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia na osobę posiadająca uprawnienia wymagane w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu w następujących sytuacjach: a) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów niezbędnych do realizacji budowy , b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających, prawidłowe wykonywanie zamówienia, c) wystąpienia wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca; d) błędy lub niezgodności ze stanem faktycznym stwierdzone w dokumentacji projektowej i wymagające zgłoszenia zamawiającemu na podstawie art. 651 Kodeksu cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.werbkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Werbkowice ul. Zamojska 1 ;22-550 Werbkowice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Werbkowice ul. Zamojska 1 ;22-550 Werbkowice pok. Nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach działania : 413 Wdrożenie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2007-2013...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.