eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa doposażenia laboratorium baterii litowych - WF-37-65/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Warszawa: Dostawa doposażenia laboratorium baterii litowych - WF-37-65/14
Numer ogłoszenia: 338272 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 32 403, faks 22 55 32 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fuw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa doposażenia laboratorium baterii litowych - WF-37-65/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia laboratorium baterii litowych: Część I: Dostawa komory rękawicowej wraz z wyposażeniem Część II: Dostawa szkła laboratoryjnego Część III: Dostawa suszarki laboratoryjnej z wyposażeniem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.00.00.00-5, 14.82.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek oceniany będzie jako spełniony łącznie. 12.2 Dodatkowo do oferty należy dołączyć: 1) formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) szczegółowy opis oferowanego sprzętu oraz karty katalogowe, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów, należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii 4) jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia, należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione z zastrzeżeniem pełnomocnictw, pisemnego zobowiązania do oddania niezbędnych zasobów oraz listy kapitałowej bądź informacji o braku przynależności do listy kapitałowej, które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, 3) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. - Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 5, pok. 0.19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 11:00, miejsce: 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 5, pok. 0.19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komory rękawicowej wraz z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komory rękawicowej wraz z wyposażeniem w automatyczny i programowalny system oczyszczenia atmosfery z regeneracją złóż. Akcesoria dodatkowe do komory: - Płyta grzejna z mieszadłem magnetycznym z precyzyjnym, mikroprocesorowym sterowaniem temperatury, obrotów i czasu pracy. -Waga analityczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szkła laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła laboratoryjnego: A.1 kolby reakcyjne (kociołki) poj. 1000 ml z pokrywami: A.2 korek szklany pełny 14_23 10 szt A.3 korek szklany pełny 29_32 10 szt. A.4 korek szklany pełny 19_26 10 szt. A.5 bagietka szklana 5 mm x 250 mm 25 szt. A.6 chłodnica kulowa 300 mm ze szlifami zew. i wew. 2x 19_26 A.7 chłodnica spiralna 300 mm ze szlifami zew. i wew. 2x 19_26 A.8 chłodnica spawalna 300 mm ze szlifami zew. i wew. 2x 19_26 A.9 kolumna Vigreux 300 mm ze szlifami zew. i wew. 2x 19_26 A.10 rozdzielacz gruszkowy 100 ml A.11 kolba okrągłodenna wrzenna 500 ml i 1000 ml A.12 złącza ekspansywne: 29/32 - 19/26 (5szt) 19/26 - 14/23 (5szt) 29_32 - 14_23 (5szt) A.13 złącze redukcyjne 14_23 - 29_32 (5 szt) 14_23 - 19_26 (5szt) 19_26 - 29_32 (5szt) A.14 lejki filtracyjne cylindryczne 80 ml i 200 ml A.15 Probówki okrągłodenne do wirówek 50 ml - 20 szt. oraz 100 ml - 20 szt. A.16 Butelki szklane z nakrętką: 100 ml (20szt.) 250 ml (20szt.), 500 ml (20szt.) A.17 kolby dwu- i trójszyjne, szyje proste, szlify 14_23 i 29_32 oraz 2x14_23 i 29_32 (500 ml i 250 ml z każdego rodzaju) A.18 kolby próżniowe z króćcem, szlif 29_32 500 ml i 1000ml A.19 nasadka _krówka_19_26 A.20 Nasadka łuk zwykły: szlify zew. 14_23 wew. 19_26 2 szt. A.21 Nasadka łuk zwykły kąt 105: szlify zew. 19_26 zew. 14_23 - 2szt. A.22 Nasadka prosta 3 ramienna kąt 135 3x 14_23 2.szt A.23 Nasadka prosta 3 ramienna kąt 75, dół: szlify zew. 14_23 zew. 19_26 wew. 14_23 2 szt. A.24 Nasadka zgięta z tubusem próżniowym: szlify zew. 14_23 wew. 14_23 2szt A.25 Nasadka 3 ramienna prosta: szlify zew. 29/32 wew. 19_26 wew. 29_32 2 szt. A.26 Nasadka destylacyjna z odgałęzieniem, kąt 75, szlify: 29_29/14 A.27 Osłona do termometru 100 mm ze szlifem 19/_26 i 14_23 (5 szt. w każdym rozmiarze szlifu) A.28 Szalka Petriego śr. dół 90 mm, góra 98 mm, wys. 18 - 10 szt. A.29 Szalka Petriego śr. dół 60 mm, góra 65 mm, wys. 15 - 10 szt. A.30 Szalka Petriego śr. dół 75 mm, góra 80 mm, wys. 15 - 10 szt. A.31 Szkiełka zegarkowe, średnice: 40, 60, 80, 100 - po 10 szt w każdym wymienionym rozmiarze A.32 Kolby miarowe 50 ml, 100 ml, 250 ml, 500 ml, 1000 ml (po 2 szt. z każdego rozmiaru) A.33 Szkiełka podstawowe: szlifowane 76x25x1 mm - 50szt. A.34 Szkiełka nakrywkowe, 16x16 mm - 100szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa suszarki laboratoryjnej z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa suszarki laboratoryjnej z wyposażeniem. Suszarka laboratoryjna: Zakres temperatury: 50 do 250°C. Wnętrze ze stali szlachetnej 1.4016 Gładka obudowa wewnętrzna z zaokrąglonymi kątami. Automatyczny alarm przy przekroczeniu temperatury. Sterowanie mikroprocesorowe. Dokładność nastawienia ?1 K. Tryb konwekcji naturalnej (np. suszenie proszku lub folii). Zasilanie: 230 V, 50 Hz. Pojemność: 105 litrów. Ilość półek: 4 Wymiary zewnętrzne: 640 mm / 820 mm / 565 mm. Czasowe odchylenia temperatury przy 150°C: ?0,4°C. Przestrzenne odchylenia temperatury przy 150°C: ?4°C..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.