eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-10

Gdańsk: Wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2016
Numer ogłoszenia: 338226 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie:
a) Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 250.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez niego upoważnione.
b) Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 133.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Administracji lub osoby przez niego upoważnione.
c) Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.). Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.
Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi - 500.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Windykacji lub osoby przez niego upoważnione.
d) Opróżniania opuszczonych lokali użytkowych i mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1100.
Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 rudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.): 350 ton.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez niego upoważnione.
e) Przewozu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 23:00 około 40 pracowników GZNK SZB z bazy przy ul. Floriańskiej 2 we wskazane miejsce na terenie Gdańska samochodem do przewozu ludzi (autobusem miejskim).
Przewozu pracowników w dni wolne od pracy, o ile zajdzie taka konieczność.
Szacunkowa dzienna ilość kilometrów przewidziana do przejechania - 50.
Szacunkowa ilość kilometrów przewidziana do przejechania w ciągu roku - 11760.
Dysponentem pojazdu w w/w zakresie będzie kierownik Działu Utrzymania Porządku i Czystości lub osoby przez niego upoważnione.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umów na poszczególne zadania, określone zostały we wzorach umów w § 1, 2 i 4 stanowiących załączniki do siwz..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 90.50.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 200,00 zł w tym:
ZADANIE 1 - 2 000,00 zł;
ZADANIE 2 - 2 800,00 zł
ZADANIE 3 - 1 400,00 zł;

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi transportowe o wartości 100 000,00 zł brutto każda.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
      - co najmniej 3 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton oraz 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton przystosowanymi do przewozu mebli.
      b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
      - co najmniej 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton.
      c) w przypadku składania oferty na zadanie 3:
      - co najmniej 1 samochodem do przewozu ludzi (autobusem) o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
      d) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:
      - co najmniej 4 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton przystosowanymi do przewozu mebli oraz 2 samochodami o ładowności od 2 do 3,5 ton, w tym 1 samochodem przystosowanymi do przewozu mebli.
      e) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 3:
      - co najmniej 4 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton i 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton przystosowanymi do przewozu mebli oraz 1 samochodem do przewozu ludzi (autobusem) o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
      f) w przypadku składania oferty na zadanie 2 i 3:
      - co najmniej 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton oraz 1 samochodem do przewozu ludzi (autobusem) o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
      g) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 i 3:
      - co najmniej 5 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton przystosowanymi do przewozu mebli, 2 samochodami o ładowności od 2 do 3,5 ton, w tym 1 samochodem przystosowanymi do przewozu mebli oraz 1 samochodem do przewozu ludzi (autobusem) o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie:
      a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
      - 12 osób na stanowisku ładowacza,
      - 3 osób na stanowisku kierowcy,
      - 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
      b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
      - 4 osób na stanowisku ładowacza,
      - 1 osoby na stanowisku kierowcy,
      - 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
      c) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
      - 1 osoby na stanowisku kierowcy.
      d) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:
      - 16 osób na stanowisku ładowacza,
      - 4 osób na stanowisku kierowcy,
      - 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
      e) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 3:
      - 12 osób na stanowisku ładowacza,
      - 4 osób na stanowisku kierowcy,
      - 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
      f) w przypadku składania oferty na zadanie 2 i 3:
      - 4 osób na stanowisku ładowacza,
      - 2 osób na stanowisku kierowcy,
      - 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
      g) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
      - 16 osób na stanowisku ładowacza,
      - 5 osób na stanowisku kierowcy,
      - 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
      Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony oraz do przewozów ludzi (autobusu) muszą spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.).
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi osobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
      - w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 110 000,00 zł,
      - w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 140 000,00 zł,
      - w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 80 000,00 zł,
      W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówieni.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi transportowe o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
    Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
    Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
    4) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
    5) Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    6) Podać w druku Potencjał techniczny rok produkcji samochodów. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
    7) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.80
    • 2 - Ocena stanu technicznego - 0.20

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie (dotyczy zadania 1 i 2):
    1. Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany:
    a) stawki podatku od towarów i usług;
    b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę:
    c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
    jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania tego zamówienia.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 12,30 PLN.
    Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 07:20, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.01.2016.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 18.12.2015 r. godzina 7:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 - świetlica pokój nr 6.
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
    Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
    ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
    Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
    Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług transportowych dla potrzeb Zamawiającego w roku 2016.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych w zakresie:
      a) Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 250.
      b) Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 133.
      c) Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.).
      Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.
      Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy
      Wykonawca będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.
      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi - 500.
      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 - zadanie 1 stanowiącym załącznik do siwz.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 90.50.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.80
      • 2. Ocena stanu technicznego - 0.20

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług transportowych w zakresie opróżniania opuszczonych lokali z nieczystości dla potrzeb zamawiającego w roku 2016.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych w zakresie opróżniania opuszczonych lokali użytkowych i mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1100.
      Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.): 350 ton.
      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 - zadanie 2 stanowiącym załącznik do siwz.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 60.10.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.80
      • 2. Ocena stanu technicznego - 0.20

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług transportowych w zakresie przewozu osób.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 23:00 maksymalnie 40 pracowników GZNK SZB z bazy przy ul. Floriańskiej 2 we wskazane miejsce na terenie Gdańska samochodem do przewozu ludzi (autobusem miejskim).
      Przewozu pracowników w dni wolne od pracy, o ile zajdzie taka konieczność.
      Szacunkowa dzienna ilość kilometrów przewidziana do przejechania - 50.
      Szacunkowa ilość kilometrów przewidziana do przejechania w ciągu roku - 11760.
      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 - zadanie 3 stanowiącym załącznik do siwz.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.80
      • 2. Ocena stanu technicznego - 0.20

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.