eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW KUCHENNYCH , MEDYCZNYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z TERENÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W SZCZECINIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-10

Szczecin: USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW KUCHENNYCH , MEDYCZNYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z TERENÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 338124 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 45 48 38, faks 261 45 23 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW KUCHENNYCH , MEDYCZNYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z TERENÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz medycznych z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2, 2a, 2b do SIWZ oddzielny dla każdej części postępowania, stanowiący jego integralną część..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8, 90.51.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł dla części 1 postępowania dla części 2 i 3 postępowania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP OSzczecin o numerze rachunku: 65 1010 1599 0024 2413 9120 0000 - z dopiskiem wadium w postępowaniu 90-ZP-12-15 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 8.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 8.6. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM 8.7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 8.5.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej: Dla części 1 postępowania: aktualne zezwolenie właściwego organu na transport i zbieranie odpadów o kodzie 20 01 08 (odpady kuchenne ulegające biodegradacji), aktualne zezwolenie właściwego organu na przetwarzanie odpadów. W przypadku braku ww dokumentu Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia umowy z podmiotem, który posiada takie zezwolenie, albo informacji zawierającej dane na temat dalszego postępowania z odpadami o kodzie 20 01 08. wpis do rejestru w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właściciela nieruchomości art. 9b ust. 1,2; art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012, poz. 3910). Dla części 2 postępowania : aktualne zezwolenia właściwego organu na zbieranie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, zgodnie z ustawą z 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. z późniejszymi zmianami). zezwolenie właściwego organu na przetwarzanie odpadów lub oświadczenie, że posiada umowę z wyspecjalizowanym zakładem posiadającym stosowne zezwolenie na odbiór i przetwarzanie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. zezwolenie na transport odpadów wydane lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach. Dla części 3 postępowania aktualną decyzję na zbieranie zakaźnych odpadów medycznych wydaną przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego, aktualną decyzję na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów o kodach 18 01, 18 01 01, 18 01 02 *, 18 01 03 *, 18 01 06 *, 18 01 07, 18 01 04, 18 01 08 *, 18 01 09, zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. nr 21 z późn. zm.) umowę z wyspecjalizowanym zakładem na odbiór i utylizacje odpadów niebezpiecznych ( zgodnie z art. 20 ust. 3 i 6 ustawy o Odpadach Dz. U. z 2012 r poz. nr 21 z późn. zm), lub oświadczenie o posiadaniu własnej spalarni odpadów niebezpiecznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą, że w wykonali , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również , że wykonują , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: -dla części postępowania nr 1 , dwie umowy na usługi odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych i poprodukcyjnych (kuchennych) wartości co najmniej 50 000,00 zł każda. Dla części 2 i 3 Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zamiany umowy w następujących okolicznościach: a)wystąpienia okoliczności stanowiących siłę wyższą; b)rezygnacji przez zamawiającego z części zamówienia, c)zmiany w obowiązujących przepisach prawa związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez wykonawcę, a mające znaczenie dla realizowanego zamówienia, d)zmiany Podwykonawcy po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym e)zmiany wysokości podatku VAT, Za siłę wyższą uważa się zdarzenia o charakterze wyjątkowym, które nie są spowodowane przez żadną ze stron i nie mogły być przewidywane w chwili zawierania umowy tj. powodzie, zamieszki, wojna itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Narutowicza 10 A , 70-231 Szczecin , bud. nr 19 pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , kancelaria Jawna ,bud. nr 18 pok. nr 5 -parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi odbioru, gromadzenia, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji kod 20 01 08, ( Służba żywnościowa ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz medycznych z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2, 2a, 2b do SIWZ oddzielny dla każdej części postepowania, stanowiący jego integralną część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i przetwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4340 w Szczecinie. ( Infrastruktura).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz medycznych z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2, 2a, 2b do SIWZ oddzielny dla każdej części postepowania, stanowiący jego integralną część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbiór i utylizacja odpadów medycznych. ( Służba medyczna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz medycznych z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2, 2a, 2b do SIWZ oddzielny dla każdej części postepowania, stanowiący jego integralną część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8, 90.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.