To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-07
Ogłoszenie nr 338060 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.
Miłoradz: PRZEBUDOWA DROGI OSIEDLOWEJ (CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO)W MIŁORADZU,PRZY UL.OSIEDLOWEJ 17,19,21 I 23 PRZY BLOKACH MIESZKALNYCH BYŁEGO PGR
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319172-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319710-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłoradz, krajowy numer identyfikacyjny
17074791600000, ul.
ul. Żuławska
9,
82213
Miłoradz, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
552 711 531, faks
552 711 565, e-mail
budownictwo@miloradz.malbork.pl
Adres strony internetowej (URL): miloradz.malbork.pl
Adres profilu: miloradz.malbork.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: miloradz.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI OSIEDLOWEJ (CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO)W MIŁORADZU,PRZY UL.OSIEDLOWEJ 17,19,21 I 23 PRZY BLOKACH MIESZKALNYCH BYŁEGO PGR
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):R.271.9.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi osiedlowej (ciągu pieszo - jezdnego) w Miłoradzu przy ulicy Osiedlowej 17, 19, 21 i 23 przy blokach mieszkalnych byłego PGR. W ramach zamówienia znajduje się : a) wykonanie nowej pełnej konstrukcji drogi o nawierzchni ścieralnej z betonowej kostki brukowej w zróżnicowanej kolorystyce o łącznej szer. 8,50 m i na długość 222,0 m obramowanej jednostronnie krawężnikiem betonowym najazdowym; b) korytowanie drogi pod nową podbudowę; c) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 14 szt. d) Wzmocnienie i stabilizacja poboczy e) Pomiary wysokościowe w celu uzyskania właściwych spadków dla odpływu wód opadowych f) Wprowadzenie dodatkowych placów postojowych na potrzeby mieszkańców, g) Budowa chodników uzupełniających istniejące ciągi piesze, h) Zabezpieczenie rurami ochronnymi kabla energetycznego i teletechnicznego ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY ZABEZPIECZENIA ORAZ ZWROTU DO ZAMAWIAJĄCEGO POPRZEDNIEGO MATERIAŁU KOSTKI CHODNIKOWEJ, KTÓRY ZOSTAŁ USUNIĘTY PODCZAS WYMIANY NAWIERZCHNI CIĄGÓW PIESZO - JEZDNYCH POŁOŻONYCH W MIŁORADZU PRZY UL. OSIEDLOWEJ 17,19, 21,23. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał oględzin terenu przeznaczonego na inwestycję, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania oględzin terenu ponosi Wykonawca. Środki przeznaczone na sfinansowania zamówienia pochodzą z finansowania zewnętrznego. W przypadku gdy Zamawiający nie otrzyma środków na sfinansowanie całości lub części zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. a) Sposób wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 3 osoby . Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. b) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, dotyczą czynności wykonywania prac budowlanych, będących przedmiotem zamówienia. c) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: o Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w. osób a) Przedmiot zamówienia będzie świadczony przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia ( zał. nr 6.). Osoby, o których mowa powyżej, winny być zatrudnione najpóźniej w następnym dniu od dnia podpisania przedmiotowej umowy. b) Wykonawca w terminie do 3 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób - oświadczenie, z którego wynika, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, Wykonawca przedstawi wykaz osób zatrudnionych na umowę pracę z podziałem na zawód, ilość osób oraz wymiar i okres zatrudnienia. c) W przypadku zmiany w ilości zatrudnionych osób Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania o tym Wykonawcy. d) Oświadczenie , z którego wynika zatrudnienie osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań na podstawie art. 233 § 1 Kodeksu karnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1137) o Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. b SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt b SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy. c) W przypadku niezatrudnienia na umowę o pracę przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej, w wysokości 200 zł, za każdy dzień niezatrudnienia osoby/osób, za każdą z osób oddzielnie, po upływie wyznaczonego terminu na zatrudnienie osoby. d) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233223-8
Dodatkowe kody CPV:
45230000-8,
45233141-9,
45233142-6,
45233220-7,
45233252-0,
44130000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT344487.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 344487.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.