To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-07
Ogłoszenie nr 337854 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.
Kańczuga: Udzielenie długoterminowego kredytu na okres 5 lat z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych w kwocie 860 000,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt tysięcy złotych)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316599-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Kańczuga, krajowy numer identyfikacyjny
65090060200000, ul.
ul. M. Konopnickiej
2,
37220
Kańczuga, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
166 423 142, faks
166 426 630, e-mail
sekretariat@kanczuga.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kanczuga.pl
Adres profilu: www.kanczuga.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie długoterminowego kredytu na okres 5 lat z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych w kwocie 860 000,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt tysięcy złotych)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wartość szacunkowa poniżej 30 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na okres 5 lat z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych w kwocie 860 000,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 3M i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej określonej w symulacji spłaty kredytu - zał. nr 1a do SIWZ. Raty kapitałowe w latach w 2017 - 2021 będą wynosiły 4 x 43 000 zł. Podstawą wyliczeń koszu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ - jest to aktywny formularz pozwalający wyliczyć koszt kredytu po wpisaniu proponowanej stałej marży oraz prowizji przez Wykonawcę we wskazane pole w formularzu. - kredyt udzielony na okres 5 lat - waluta kredytu: złoty polski (PLN), - kwota kredytu: 860 000,00 PLN, - oprocentowanie w skali roku: stałe według złożonej oferty, - data i wysokość postawienia kredytu: w dniu podpisania umowy w pełnej wysokości (dla celów porównawczych złożonych ofert należy przyjąć datę 01.11.2016 r.), - częstotliwość spłat rat kapitałowych i odsetkowych: kwartalnie (do ostatniego dnia kwartału), - okres karencji w spłacie rat kapitałowych: do 30.03.2017 roku (pierwsza rata płatna w dniu 31.03.2017 roku), - spłata rat odsetkowych rozpocznie się w dniu 31.03.2017 roku zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank, - spłata rat kapitałowych rozpocznie się w dniu 31.03.2017 roku zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank, - termin spłaty kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych: kwartalnie na ostatni dzień każdego kwartału, spłata następować będzie na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank kredytobiorcy. Jeżeli termin spłaty raty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluję wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. - ilość rat kapitałowo - odsetkowych: 20 rat, - wysokość rat kapitałowych: zgodnie z harmonogramem zawartym w symulacji kosztów - w latach 2017 - 2021 będą wynosiły 4 x 43 000,00 zł, - prowizja bankowa za udzielenie kredytu oraz stała marża banku: według złożonej oferty, Oprocentowanie ma charakter zmienny wg stawki WIBOR 3M, Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. Za całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu przez bank przyjmuje się sumę wartości wszystkich rat odsetkowych oraz prowizji. Prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie w dniu 31.03.2017 roku wraz z pierwszą rata kapitałową i odsetkami. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. Do celów obliczenia ceny kredytu podanej w ofercie służącej do porównania złożonych ofert należy przyjąć założenia: rok = 360 dni, każdy miesiąc = 30 dni Odsetki będą liczone wg wzoru: gdzie: O - odsetki K - saldo kredytu, kwota pozostała do spłaty d - liczba dni do odsetek % - stopa procentowa kredytu liczona jako - WIBOR 3M + stała marża banku Formą zabezpieczenia kredytu przez Zamawiającego będzie weksel in blanco. Spłata kredytu następować będzie z bieżących dochodów budżetu gminy w latach 2017 - 2021. Na powyższe dochody składają się: - wpływy z podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego, od środków transportowych, od spadków i darowizn, od czynności cywilnoprawnych, karty podatkowej, - wpływy z opłat: targowej, eksploatacyjnej, skarbowej, - udziały gminy w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa: - dochody z majątku gminy: z dzierżawy i najmu, sprzedaż nieruchomości. Zamawiający zastrzega sobie: - w przypadku nie wykorzystania całej wartości kredytu możliwość zwrotu środków pieniężnych bez płacenia odsetek w ciągu 30 dni od daty udostępnienia kredytu. - możliwość wcześniejszej spłaty kredytu - odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT80247.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 84029.17 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
- Utworzenie dostępnych placów zabaw na terenie Miasta i Gminy Kańczuga
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: "Remont dróg w leśnictwie Rączyna"
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.