eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów i czytnika oraz innych materiałów laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Bochnia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów i czytnika oraz innych materiałów laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer ogłoszenia: 337732 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów i czytnika oraz innych materiałów laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów i czytnika oraz innych materiałów laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. Przedmiot zamówienia został podzielony według następujących pakietów Pakiet nr 1 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora immunochemiczngo Pakiet 2 - Odczynniki biochemiczne wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego Pakiet nr 3 - Krążki antybiotykowe i diagnostyczne Pakiet nr 4 - Płytki gotowe, testy lateksowe, odczynniki. Pakiet nr 5 - Płytki gotowe chromogenne Pakiet nr 6 - Testy paskowe do idetyfikacji drobnoustrojów wraz z dzierżawą czytnika z wyposażeniem Pakiet nr 7 - Szczepy wzorcowe z kolekcji amerykańskiej ATCC Pakiet nr 8 - System paskowy do ilościowego określania MIC na paskach plastikowych Pakiet nr 9 - Odczynniki serologiczne Pakiet nr 10 - Testy immunochromatograficzne Pakiet nr 11 - Odczynniki laboratoryjne Pakiet nr 12 - Testy Pakiet nr 13 - Zestaw sprzętu do badań serologicznych mikrometodą kolumnową żelową Pakiet nr 14 - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatorów parametrów krytycznych Pakiet nr 15 - Odczynniki do aparatu Sysmex KX-21 Pakiet nr 16 - Odczynniki do aparatu Labu-Reader Pakiet nr 17 - Podłoża gotowe w probówkach do badań epidemiologicznych kału na Salmonella, Sigella Pakiet nr 18 - Laboratoryjny sprzęt medyczny Pakiet nr 19 - Laboratoryjny sprzęt medyczny II Pakiet nr 20 - Zamknięty system do pobierani krwi Pakiet nr 21 - Odczynniki do analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą aparatu Pakiet nr 22 - Odczynniki do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora Pakiet nr 23 - Odczynniki immunochemiczne wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6, 33.79.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę na jeden pakiet wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia rozumianej jako zasób umiejętności, praktykę i wprawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające się w wykonaniu co najmniej dwóch dostaw, każda odpowiadająca zakresem dostaw i wartością brutto według zestawienia poniżej Pakiet nr 1 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora immunochemiczngo 101 000,00 zł Pakiet 2 - Odczynniki biochemiczne wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego 84 000,00 zł Pakiet nr 3 - Krążki antybiotykowe i diagnostyczne 3 900,00 zł Pakiet nr 4 - Płytki gotowe, testy lateksowe, odczynniki. 20 000,00 zł Pakiet nr 5 - Płytki gotowe chromogenne 5 400,00 zł Pakiet nr 6 - Testy paskowe do idetyfikacji drobnoustrojów wraz z dzierżawą czytnika z wyposażeniem 21 000,00 zł Pakiet nr 7 - Szczepy wzorcowe z kolekcji amerykańskiej ATCC 1 500,00 zł Pakiet nr 8 - System paskowy do ilościowego określania MIC na paskach plastikowych 2 400,00 zł Pakiet nr 9-Odczynniki serologiczne 7 200,00 zł Pakiet nr 10 - Testy immunochromatograficzne 3 900,00 zł Pakiet nr 11 - Odczynniki laboratoryjne 800,00 zł Pakiet nr 12 - Testy 1 100,00 zł Pakiet nr 13 - Zestaw sprzętu do badań serologicznych mikrometodą kolumnową żelową 51 000,00 zł Pakiet nr 14 - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatorów parametrów krytycznych 49 000,00 zł Pakiet nr 15- Odczynniki do aparatu Sysmex KX-21 8 900,00 zł Pakiet nr 16 - Odczynniki do aparatu Labu-Reader 12 000,00 zł Pakiet nr 17 - Podłoża gotowe w probówkach do badań epidemiologicznych kału na Salmonella, Sigella 1 600,00 zł Pakiet nr 18- Laboratoryjny sprzęt medyczny 30 000,00 zł Pakiet nr 19- Laboratoryjny sprzęt medyczny II 10 000,00 zł Pakiet nr 20 - Zamkniety system do pobierani krwi 28 000,00 zł Pakiet nr 21 - Odczynniki do analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą aparatu 23 000,00 zł Pakiet nr 22 - Odczynniki do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora 23 000,00 zł Pakiet nr 23 - Odczynniki immunochemiczne wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego 106 000,00 zł 1.b) Wykonawca składający ofertę na więcej niż jeden pakiet musi wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia rozumianej jako zasób umiejętności, praktykę i wprawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające się w wykonaniu co najmniej dwóch dostaw, każda odpowiadająca zakresem dostaw i wartością brutto (minimum) określoną dla najdroższego pakietu - określoną w wymaganiach Zamawiającego według zestawienia powyżej Na przykład: 1) jeżeli Wykonawca złoży ofertę na pakiet nr 1,2,3 - powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające zakresem dostaw i wartością brutto (minimum) 101 000,00 zł (pakiet nr 1); Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: Zamawiający wymaga złożenia wykazu dostaw (według załącznika nr 5 siwz), wraz z dowodami potwierdzającymi dostawy o których mowa w pkt. III.3.2) siwz, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt III.4. 1) pkt 1).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    III.5.1) Oświadczenie, że wszystkie pozycje, stanowiące przedmiot zamówienia, które tego wymagają, zawarte w FORMULARZU ASORTYMENTOWO-CENOWYM, stanowiącym ZAŁĄCZNIK do oferty, spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679), a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej (zawarte w załączniku nr 7) III.5.2) Dla analizatora/czytnika: karta katalogowa/folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim potwierdzające oferowane parametry techniczno - funkcjonalne zawierające dane określone w wymaganiach dla sprzętu, potwierdzone za zgodność III.5.3) Dla pakietu nr 1, 2, 21, 22, 23 - Ulotki do odczynników, III.5.4) Dla pakietu nr 3 - Certyfikaty Kontroli Jakości przykładowy dla krążków antybiotykowych, III.5.5) Dla pakietu nr 4 - Certyfikat ISO 9001 na produkcję podłoży gotowych na płytkach, Certyfikaty Kontroli Jakości przykładowy dla podłoży na płytkach, Certyfikat ISO 13485:2003, Wykaz stosowanych przez Wykonawcę terminów ważności pożywek, potwierdzający wymagane terminy przez Zamawiającego III.5.6) Dla pakietu nr 5 - Certyfikat ISO 9001 na produkcję podłoży gotowych na płytkach, Certyfikaty Kontroli Jakości przykładowy dla podłoży na płytkach, Certyfikat ISO 13485:2003, Wykaz stosowanych przez Wykonawcę terminów ważności pożywek, potwierdzający wymagane terminy przez Zamawiającego III.5.7) Dla pakietu nr 7 - przykładowy certyfikat kontroli jakości z dokumentacją pochodzenia szczepu III.5.8) Dla pakietu nr 8 - przykładowy certyfikat kontroli jakości, rekomendacja KORLD

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. III.6.2) W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. III.6.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, 3. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową 4. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych brutto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny netto mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych. 5. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową. 6. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 7. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 5-6 nie wymaga sporządzenia aneksu. 8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: a) zakończenia produkcji oferowanego produktu b) wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 9. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 8 Wykonawca przedstawi zawiadomienie producenta. 10. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 8, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 3 dni od przedstawienia stosownych dokumentów, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 5, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 11. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, im. bł. Marty Wieckiej. ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora immunochemiczngo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość oznaczeń 1. FSH 480 2. Progesteron 540 3. CKMB masa 240 4. HIV p/c 540 5. HCV p/c 540 6. EBV IgM 150 7. Rubella IgM 540 8. Rubella IgG 540 9. CMV IgM 540 10. CA 125 870 11. CMV IgG 540 12. Estradiol 540 13. TOXO IgM 540 14. TOXO IgG 540 15. D-DIMERY 780 16. Prokalcytonina 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Odczynniki biochemiczne wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość oznaczeń 1. Wapń 1750 2. Żelazo 3940 3. TIBC, UIBC 140 4. Magnez 2520 5. Bilirubina całkowita 3850 6. Cholesterol 5880 7. HDL cholesterol 3150 8. Glukoza 2550 9. Trójglicerydy 4900 10. Mocznik 11000 11. Kwas moczowy 3780 12. Bilirubina Bezpośrednia 910 13. Białko całkowite 1400 14. Białko w PMR i moczu 2000 15. Kreatynina 15000 16. Fosfataza zasadowa 1680 17. Amylaza 1680 18. GGTP 2100 19. AspAT 5180 20. AIAT 5250 21. Lipaza 440 22. CRP 3850 23. Alkohol etylowy 1120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Krążki antybiotykowe i diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Ampicylina AM 10 ug szt. 850 2. Ampicylina AM 2 ug szt. 300 3. Ampicylina/sulbactam SAM 10/10 ug szt. 200 4. Amoksycylina/kwas klawulanowy AMC 20/10 szt. 1100 5. Amikacyna AN 30 szt. 1150 6. Aztreonam ATM 30 szt. 50 7. Azytromycyna AZM 15 szt. 50 8. Cefuroksym CXM 30 szt. 850 9. Cefaklor CEC 30 szt. 50 10. Cefoksytyna FOX 30 szt. 450 11. Ceftazydyna CAZ 30 szt. 200 12. Cefazolina 30 szt. 50 13. Cefoperazon CFP 30 szt. 150 14. Cefotaksym CTX 30 szt. 150 15. Ceftriakson CRO 30 szt. 50 16. Cefaleksyna CL 30 szt. 300 17. Cefepim FEP 30 szt. 300 18. Ceftarolina 5 szt. 50 19. Ciporofloksacyna CIP 5 szt. 900 20. Chloramfenikol C 30 szt. 50 21. Chinupristyna /dalfopristyna SYN szt. 50 22. Doksycyklina D 30 szt. 50 23. Erytromycyna E 15 szt. 650 24. Gentamycyna Ge 10 szt. 1050 25. Imipenem IPM 10 szt. 750 26. Klarytromycyna CLR 15 szt. 50 27. Kwas Nalidyksowy NA 30 szt. 50 28. Doripenem 10 szt. 50 29. Klindamycyna CC 2 szt. 650 30. Mupirocyna MUP 200 szt. 50 31. Norfloksacyna NOR 10 szt. 250 32. Oxacylina OX 1 szt. 50 33. Kloksacylina szt. 50 34. Ofloksacyna OFX 5 szt. 50 35. Penicylina P 10 IU szt. 150 36. Streptomycyna S 300 szt. 50 37. Trimetoprim TMP 5 szt. 50 38. Trimetoprim/Sulfamethoksazol SXT szt. 1350 39. Tetracyklina TE 30 szt. 550 40. Teikoplanina TEC 30 szt. 150 41. Tobramycyna NN 10 szt. 950 42. Tikarcylina TIC 75 szt. 150 43. Tikarcylina/kw.klawulanowy TIM 75/10 szt. 150 44. Temocylina 30 szt. 50 45. Amoksycylina/kwas klawulanowy AMC 2/1 szt. 100 46. Moksifloksacyna MFX 5 szt. 100 47. Meropenem MEM 10 szt. 750 48. Ertapenem ETP 10 szt. 450 49. Lewofloksacyna LVX 5 szt. 1150 50. Rifampicyna RF 5 szt. 50 51. Fosfomycyna trometamol FOT 200 szt. 150 52. Tigecyklina TGC 15 ug szt. 50 53. Krążki z optochiną szt. 450 54. Krążki z czynnikiem X szt. 150 55. Krążki z czynnikiem V szt. 150 56. Krazki z Bacytracyną do identyfikacji Strep. pyogenes szt. 250 57. Krążki do ident. Moraxella catarrhalis szt. 100 58. Krazki z Nowobiocyną szt. 50 59. Krążki z Furazolidonem szt. 250 60. Test cefinazowy w krążkach szt. 125 61. Krążki do identyfikacji Enterococcus faecalis szt. 200 62. Test na oxydazę /krążki lub paski / szt. 150 63. Krązki do identyfikacji Gardnerella vaginalis szt. 200 64. Kwas Fusydowy 10 ?g szt. 200 65. Kanamycyna 30 ?g szt. 300 66. Piperacylina 30 szt. 100 67. Piperacylina/Tazobactam 30/6 szt. 100 68. Cefotaksym 5 szt. 350 69. Ceftazydym 10 szt. 550 70. Netilmycyna 10 szt. 950 71. Nitrofurantina 100 szt. 450 72. Penicylina Benzylowa (Penicylina G) 1UI szt. 550 73. Linezolid 10 szt. 50 74. Gentamicyna 30 szt. 150 75. Wankomycyna 5 szt. 150 76. Fenoksymetylpenicylina (Penicylina V) 10 szt. 50 77. Pefloksacyna PEF 5 szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Płytki gotowe, testy lateksowe, odczynniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Columbia Agar+ 5% krew barania szt. 3450 2. Columbia Agar+5% krew CNA wybiórcze dla Staph/ Strept szt. 150 3. Mueller Hinton 2 Agar szt. 3030 4. Saboraud Agar + Gentamicyna + Chloramfenikol szt. 450 5. Agar wybiórczy dla Enterococcus z eskuliną szt. 260 6. Agar MacConkey z fioletem krystalicznym szt. 430 7. Agar wybiórczy z dla Pseudomonas z cetrimidem szt. 50 8. Agar czekoladowy wybiórczy dla Haemophilus z bacytracyną szt. 330 9. Agar czekoladowy z antybiotykiem dla Neisseria meningitidis i Neisseria gonorrhoeae szt. 10 10. Agar selektywny dla Gardnerella vaginalis szt. 280 11. Agar Schaedlera + 5% krew barania szt. 340 12. Agar Schaedlera + 5% krew barania z antybiotykami Neomycyną i Vankomycyną szt. 250 13. Agar selektywny dla Salmonella/Shigella szt. 80 14. Bulion TSB w probówkach szt. 150 15. Bulion Schaedlera z vit K w probówkach szt. 50 16. Liofilizowane podłoże do hodowli Trichomonas vaginalis szt. 24 17. Szybki test lateksowy do wykrywania grypy serolog A u paciork.( 50 oznaczeń) op. 1 18. Szybki test lateksowy do wykrywania grupy serolog B u paciork (50 oznaczeń) op. 1 19. Szybki test lateksowy do wykrywania grupy serolog C u paciork. (50 oznaczeń) op. 1 20. Szybki test lateksowy do idententyfikacjiantyg. Bakteryjnych w PMR (nie więcej niż 30 oznacz.) op. 1 21. Test lateksowy suchy-lateks opłaszczony na kartonie reakcyjnym do identyfikacji Staphylococcus aureus (wykrywający koagulazę,białko A, polisacharydy MRSA) oznaczeń 480 22. Płytki odciskowe do mikrobiologicznej czystości powierzchni płaskich i powietrza /25 cm2 powierzchni/ szt. 20 23. Podłoże płynne namnażajace w butelkach do hodowli drobnoustrojow z krwi w war. tlenowych i beztlenowych z indykatorem wzrostu /metoda manualna/ szt. 420 24. Probówki z kwaśnym seleninem sodu (gotowe podłoże w probówkach) szt 50 25. Agar Mueller Hinton z 5 % krwią końska 20 mg/l NAD szt. 540 26. Probówki z tioglikolanem sodu poj. 9 ml (do hodowli płynnej bakterii beztlenowych) szt. 50 27. Brucella Agar plus 5% krew końska szt 10 28. Bulion Tood Hewitta z antybiotykiem w probówkach 5ml szt 200 29. Dezoksycholan sodu ampułki 2ml szt. 1 30. Roztwór EDTA pH 7,3-7,4 0,5 Mol poj.2ml szt. 1 31. Kwas boronowy 300?g,poj 2ml szt. 2 32. Odczynniki do wykrywania katalazy (nie więcej niż 5 ml) op. 2 33. Zestaw odczynników do barwienia Gramem (4x 240 ml) op. 5 34. osocze królicze liofilizowane (nie więcej niż 5ml) op. 12 35. generator CO 2 (saszetki) szt 220 36. generator anaer z katalizatorem (saszetki) szt 220 37. genbag anaer + saszetki szt 20 38. Anaer indykator szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Płytki gotowe chromogenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Agar MRSA z Cefoksytyną szt. 160 2. Agar do identyfikacji Staphylococcus aureus szt. 300 3. Agar do identyfikacji Streptococcus agalactiae gr B szt. 400 4. Agar do izolacji drobnoustrojów z moczu szt. 660 5. Agar do wstępnej identyfikacji grzybów z rodzaju Candida / 4 gatunki/ szt. 80 6. Agar do wykrywania pałeczek G ujemnych z mechanizmem ESBL szt. 220 7. Agar Saboraud/ agar do identyfikacji Candida płytki dzielone szt. 20 8. Agar do identyfikacji Clostridium difficile szt. 20 9. Agar do wykrywania Enterococcus VRE szt. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Testy paskowe do idetyfikacji drobnoustrojów wraz z dzierżawą czytnika z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji szczepów bakterii jelitowych z rodz. Enterobacteriacae za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacych 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz. szt. 400 2. zestaw do identyfikacji szczepów bakterii jelitowych z rodz. Enterobacteriacae w oparciu o 24 cechy biochemiczne stanowiace 1 panel diagnostyczny w czasie do 5 godz. szt. 80 3. zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji paciorkowców za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacych 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz. szt. 80 4. nośnik zawiesiny do identyfikacji paciorkowców (w niezbędnej ilości do wykonania w/w testów) szt. 80 5. zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji gronkowców za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacych 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz. szt. 120 6. zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji bakterii niefermentujacych za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacy 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz. szt. 120 7. zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji grzybów drozdzopodobnych za pomoca 21 cech biochemicznych stanowiących 1 panel diagnostyczny szt 80 8. zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji bakterii z rodziny Neisseria za pomoca 7 cech biochemicznych stanowiących 1 panel diagnostyczny w czasie do 24 godz. szt 10 9. nośnik zawiesiny do identyfikacji bakterii z bakterii z rodziny Neisseria (w niezbędnej ilości do wykonania w/w testów0 szt 10 10. zestaw do identyfikacji bakterii beztlenowych za pomocą 23 cech biochemicznych stanowiących 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz- 48 godz. szt 40 11. nośnik zawiesiny do identyfikacji bakterii beztlenowych ( w niezbędnej ilości do wykonania w/w testów) szt 40 12. Szybki test paskowy do wykrywania zdolności szczepów bakteryjnych do hydrolizy hipuranu sodu wraz z odczynnikiem szt. 50 13. Test do szybkiej detekcji produkcji acetoiny wraz z odzcynnikiem szt 50 14. szybki test paskowy do wykrywania aktywności bakteryjnej betalaktamazy dla organizmów rodzaju Staphylococcus, Neisseria, Haemophilus szt 50 15. Test do szybkiego wykrywania aktywności esterazy octanowej bakterii Moraxella catarrhalis szt 50 16. Szybki test paskowy do testu PYR wraz z odczynnikiem szt 50 17. odczynnik do testu indol szt 50 18. odczynnik do testu Fenyloalanina szt 50 19. odczynnik do testu Fosfataza szt 50 20. Odczynnik do testu Azotany szt 50 21. Szybki test przeznaczony do oznaczania reaklcji indolowej jako degradacyjnego produktu bakteryjnego metabolizmu tryptofanu szt 400 22. olej parafinowy op 4 23. Szybki test paskowy do testu ONP szt 50 24. końcówki do pipety automatycznej szt 480.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Szczepy wzorcowe z kolekcji amerykańskiej ATCC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Staphylococcus aureus ATCC 29213 szt. 1 2. Enterococcus faecalis ATCC 29212 szt. 1 3. Streptococcus pneumoniae ATCC 49619 szt. 1 4. Escherichia coli ATCC 25922 szt. 1 5. Haemophilus influenzae NCTC 8468 szt. 1 6. Pseudomonas aeruginosa ATCC 27853 szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - System paskowy do ilościowego określania MIC na paskach plastikowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. antybiotyki z gradientem stężeń na pasku plastikowym do określania MIC danego antybiotyku (Penicylina benzylowa PG 256, Amoksycylina/kw.klaw 256, Amikacyna 256, Gentamicyna 1024, Netylmicyna 256, Kolistyna 256, Klindamycyna 256, Tetracyklina 256, Erytromycyna 256, Vankomycyna 256, Teikoplanina 256, Cefotaksym 256, Ceftazydyna 256, Ceftriakson 256, Imipenem 32, Meropenem 32, Ciprofloksacyna 32, Ampicylina/sulbaktam 256, Chloramfenikol 256, Piperacylina/tazobaktam 256, Cefuroksym 256, Ampicylina 256, Cefotaksym CT 32, Cefepim 256, Ertapenem 32, Gentamicyna 256, Mertonidazol 256, Tigecyklina 256, Trimethoprim/Sulfamethoksazol 32, Piperacylina 256, Ticarcylina/kw.klawulanowy 256, Cefoksytyna 256 szt. 150 2. testy antybiotykowe na nośniku plastikowym do wykrywania mechanizmów oporności MBL, ESBL,AmpC,GRD szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Odczynniki serologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odczynnik monoklonalny anty A klon I - fiolka 10 ml z zakraplaczem amp. 20 2. Odczynnik monoklonalny anty A klon II - fiolka 10 ml z zakraplaczem amp. 40 3. Odczynnik monoklonalny anty B klon I - 10 ml fiolka z zakraplaczem amp. 40 4. Odczynnik monoklonalny anty B klon II - fiolka 10 ml z zakraplaczem amp. 20 5. Odczynnik monoklonalny anty D Blend - fiolka 10 ml z zakraplaczem amp. 50 6. Odczynnik monoklonalny anty D RUM - fiolka 10 ml z zakraplaczem amp. 60 7. Odczynnik monoklonalny antyglobulinowy poliwalentny płynny - fiolka 10 ml z zakraplaczem (tylko odczynnik - nie może być surowica) amp. 25 8. Standard anty D - 2ml amp. 20 9. LISS - L (płynny) - 100ml szt. 20 10. Krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał - 3 x 10 ml - fiolka z zakraplaczem zest. 6 11. Dolichotest 5ml amp. 1 12. Krwinki słabouczulone - 10 ml fiolka z zakraplaczem amp. 5 13. Odczynnik monoklonalny anty-IgG - amp. 10 ml z zakraplaczem. amp. 2 19. Odczynnik monoklonalny anty-K - amp. 5 ml z zakraplaczem amp. 2 20. PEG (glikol poliwalentny) - amp. 10 ml z zakraplaczem amp. 2 21. PBS 500 ml szt. 2 22. Zestaw krwinek wzorcowych do badań układu AB0 3x10 ml z zakraplaczem zestaw 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Testy immunochromatograficzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Test immunochromatograficzny kasetkowy do wykrywania antygenu Rota i Adenowirusa w kale (pakowany pojedynczo) szt. 160 2 Test do oznaczania wyłącznie lekowrażliwosci dla grzybów metoda manualną musi zawierać zestaw Następujących antybiotyków p/ grzybiczych : Flukonazol, Amfoterycyna B, Posakonazol, Worikonazol, Anidulafungina, Mikafungina,Kaspofungina ( każdy w czterech stężeniach)Test musi zawierać kontrolę pozytywną oraz pozostałe odczynniki potrzebne do wykonania testu. Kazde opakowanie powinno zawierać nie więcej jak 10 testów szt. 10 3 Test immunoenzymatyczny (kasetkowy)pakowany pojedynczo do wykrywania równoczesnego antygenu GDH oraz toksyny A i B Clostridium difficile w próbkach kału . Dozowanie próbki do jednej studzienki. Kontrola dodatnia w zestawie. Wykrywalnosc toksysny a nie gorsza niz 0,7 ng/ml, toksyny B nie gorsza niż 0,2 ng/ml, GDH nie gorsza niz 0,8 ng/ml. Test z mozliwościa przechowywania próbki do badania bez potrzeby zamrażania do 72 h. Termin ważności testu nie moze być krótszy niż 18 m-cy. Wszystkie wymagane parametry testu musza być potwierdzone w załaczonej do testu metodyce (w j. polskim) szt. 20 4 Test do oznaczania wyłącznie lekowrażliwosci dla grzybów metoda manualną musi zawierać zestaw Następujących antybiotyków p/ grzybiczych : 5 Fluorocytozyna, Amfoteryczna B, Mikonazol, ketokonazol, Itrakonazol, Flukonazol.(każdy w dwóch stężeniach) Test musi zawierać kontrolę pozytywną i negatywną oraz zestaw dodatkowych odczynników potrzebnych do wykonania testu. Każde opakowanie powinno zawierać nie więcej jak 10 testów. szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Odczynniki laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość j.m. 1. 2. 3. 4. 1. Odczynnik Rossiniego 100 ml ml 100 2. Mac-William 1000 ml ml 8000 3. May-Grunwald 1000 ml ml 4000 4. Barwnik Giemsy 1000 ml ml 3000 5. Odczynnik Ehrlicha 1000 ml ml 1000 6. Odczynnik TURKA 100 ml. ml 100 7. Odczynnik PANDego 100 ml ml 100 8. Odczynnik Samsona 100 ml ml 100 9. Odczynnik NONE-APELTA 100 ml. ml 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość oznaczeń 1. 2. 3. 1. RPR do oznaczania OWA 1 190 3. HCGP - test ciążowy - kaseta (czułość 10 n/ml) 560 4. Test do wykrywania krwi w kale (bez diety) - kaseta (czułość 10 ng/ml) 112 5. ASO - latex bez kontroli 210 6. ASO - latex z kontrolą 70 9. LATEX R z kontrolą 210.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - ZESTAW SPRZĘTU DO BADAŃ SEROLOGICZNYCH MIKROMETODĄ KOLUMNOWĄ ŻELOWĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. karty do grupy krwi noworoDka (A-B-D VI(-)-kontrola - BTA) 240 2. Potwierdzenie grupy drugim klonem A-B-D (VI+) odczynnik anty-D wykrywa odmianę DVI 240 3. Surowica do potwierdzania wyników słabych odmian antygenu RhD w mikrometodzie kolumnowej 100 4. Badania przeglądowe przeciwciał w teście PTA-LISS (przy grupach krwi osób dorosłych oraz biorców) 4250 5. Właściwa próba zgodności w teście PTA-LISS (liczba dawców) 1550 6. Krwinki wzorcowe do testu PTA-LISS zawieszone w LISS,maksymalne opakowanie jednostkowe - 3x10ml 4250 7. Oznaczenie fenotypu w zakresie C-c-Cw-E-e-K kontrola na jednej karcie 45 8. Diluent do krwinek używany w mikrometodzie żelowej o trwałości po otwarciu minimum 5 miesięcy wg wskazań producenta 9. Diluent do krwinek używany przy oznaczeniu antygenu Cw lub pełnego fenotypu wg wskazań producenta 10. Końcówki do pipetora automatycznego 17000 sztuk 11. Wewnątrzlaboratoryjna codzienna kontrola jakości dla testów kolumnowych i klasycznych 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatorów parametrów krytycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora parametrów krytycznych ABL 835-FLEX Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość oznaczeń 1. Odczynniki niezbędne do wykonania oznaczeń 3000 Odczynniki i materiały kontrolne do analizatora parametrów krytycznych NPT 7 Odczynniki i materiały zużywalne, niezbędne do wykonania oznaczeń: pH, pCo2, pO2 (30 testów); pH, pCo2, pO3 i pełna oksymetria (30 testów) Materiał kontrolny - 2 poziomy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Odczynniki do aparatu Sysmex KX-21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Cellpack (20 l) op. 21 2. Stromatolyser WH 1,5 L (3 x 0,5 l) op. 6 3. Cellclean 1 x 50 ml op. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Odczynniki do aparatu Labu-Reader.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Testy paskowe do moczu LABStrip U11 op. - 150 szt. op. 121 2. Rolka termiczna 57 mm RT 57 op. 30 3. Gumowe paski do aparatu Labu-Reader kompl. 2 szt. kompl 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Podłoża gotowe w probówkach do badań epidemiologicznych kału na Salmonella, Sigella.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Woda peptonowa z tryptofanem 3 ml szt. 150 2. Agar Falkowa z lizyną dodatni 3ml szt. 150 3. Agar Falkolwa z lizyna kontrolny 3 ml szt. 150 4. Agar półpłynny PP 3 ml szt. 150 5. Podłoze z laktozą pod parafiną 3 ml szt. 150 6. Agar Kligler skosy szt. 150 7. Bulion cukrowy z 1% glukozą 5 ml szt. 50 8. Odczynnik Kovaca do wykrywania indolu 100 ml op 1 9. Mocznik wg. Christensena szt. 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18- Laboratoryjny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oferowanego przez Wykonawcę Ilość Zamawiana (wg. j.m. oczekiwanej przez Zamawiającego) Oferowana (po przeliczeniu - zgodnie z kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 6. 1. Jednorazowe, przeźroczyste płyty do oznaczania grup krwi z 7 wgłębieniami (op. A100 szt.) op. 11 2. Korek do probówek 12mm polietylenowy, karbowany szt. 2000 3. Końcówki do pipet na 1000ul op.1000 szt.(typu Gilson) op. 14 4. Końcówki do pipet na 5000?l op.250szt op. 1 5. Końcówki do pipet na 200ul op. 1.000 szt.(typu Gilsona) op. 30 6. Naczyńka do analizatora Cobas Mira poj. 0,7 ml - op. 1.000 szt. op. 3 7. Probówki do aparatu CHROM 3003 op. 500 szt. op. 1 8. Probówki do barwienia i zliczania relikulocytów na 100ul krwi wersenianowej zawierajace 100ul błekitu brylantowo-kuzolowego szt. 50 9. Probówki stożkowe z PS o poj. 10 ml(16x105) ze znacznikami 1,0;2,5;5,0;10,0 ml szt. 15000 10. Wymazówki transportowe z aplikatorem plastikowym z podłozem Amies z węglem szt. 300 11. zestaw jednorazowy do OB.(probówka na 1ml plus pipeta. ) szt. 3200 12. Probówki PS jałowe z korkiem (16x100) przeźroczyste szt. 8000 13. Probówki z polistyrenu okrągłodenne bez podziałki poj 11 ml poj. 16x100 mm (200szt) szt. 15000 14. Ezy jałowe z polistyrenu o poj 10 ul pakowane po 20 lub 50szt szt. 9000 15. Mikrobanki-probówki z granulatem do głębokiego zamrażania i przechowywania szczepów (kuleczki) op. 80 szt. op. 1 16. Wymazówki drewniane jałowe pakowane pojedynczo szt. 5300 17. Wymazówki jałowe w probówce bez podłoża transportowego z aplikatorem z tworzywa w pakiecie szt. 600 18. Ezy jałowe z polistyrenu o poj. 1 ul pakowane po 20 lub 50szt szt. 13000 19. Podłoże transportowo-wzrostowe do posiewu moczu typu uromedium, pakowane po 10 lub 20 szt. szt. 100 20. Zestaw transportowy Amies -wymazówki bawełniane cienkie na druciku aluminiowym do wymazu z oka, ucha, nosogardła szt. 200 21. zestaw transportowy Amies -wymazówka z aplikatorem plastikowym z wiskozowym wacikiem bez węgla szt. 4600 22. Kamera z siatką Pentasquare do ilościowej analizy osadu moczu na 10 miejsc szt. 3500 23. Kapilary do aparatu ABL 850 FLEX Li-Hep. 100?l 1,6x125 mm, zbalansowane elektrolitowo szt. 8000 24. Kapilary do aparatu ABL 850 FLEX zbalansowane elektrolitowo 35?l 1,6x40mm szt. 1000 25. Kapturki do kalilar 1,6mm, gumowe, miękie dobrze dopasowane do kapilar z poz. 23, 24 szt. 18000 26. Miaszalniki do kapilar z poz. 23, 24 do gazometrii o średnicy 1,6mm, wymiar mieszalnika 0,6x9mm szt. 9000 27. Pipeta automatyczna z wyrzutnikiem końcówek, nastawna 20-200?l typu Ependorf- walidacja 1 raz w roku w zakresie objętości 20 ul,100 ul, 200 ul szt. 1 28. Pipeta Pasterowska PE poj. 1 ml z podziałką op. 500 szt szt. 500 29. Pipeta Pasterowska PE poj. 5 ml bez podziałki z pompką (harmonijka) szt. 15000 30. Probówka napylane EDTA poj. 8-10 ml szt. 100 31. Statyw z tworzywa niepowlekany na 20 probówek śr.16 mm szt. 5 32. Statyw z tworzywa niepowlekany na 90 probówek śr.10 mm szt. 5 33. Statyw z tworzywa niepowlekany na 20 probówek śr.10 mm szt. 20 34. Pipeta automatnatyczna z wyrzutnikiem końcówek, nastawna 50-1000?l typu Ependorf -walidacja 50ul,100ul,1000ul-1 raz na rok szt. 1 35. Zlewki 500 -600 ml szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - Laboratoryjny sprzęt medyczny II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość Zamawiana zgodnie z j.m. z poz. 3 1. 2. 3. 4. 1. Próbowki PP do separacji surowicy z granulatem i przyspieszaczem na 10 ml krwi 16 x100 mm szt. 1200 2. Próbowki z propylenu, z granulatem do szybkiego wykrzepiania z kołnierzem 5 ml szt. 24650 3. Próbowki PS bez znacznika 4 ml 12 x 75 mm szt. 52500 4. Probówki Falcona stożkowe - sterylne, 50 ml szt. 50 5. Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, grubości 1 mm i matowym polem do opisu 76mm x 26mm szt. 8100 6. Szkiełka nakrywkowe 24 mm x 24 mm szt. 30 7. Probówki z cytrynianem sodowym do koagulologi na 1,8 ml krwi szt. 4800 8. Probówki z K 2 EDTA i NaF do glukozy na 1 ml krwi szt. 6000 9. Szalki Petriego terylne z żebrami wentylacyjnymi śr. 90 mm szt. 4500 10. Probówki z K 2 EDTA do hematologii na 1 ml krwi szt. 16100 11. Szkiełka podstawowe cięte grubość 1mm 76 mm x 26 mm szt. 200 12. Probówki na 200 z kapilarą do pobierania krwi (EDTA K2) szt. 1200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Zamknięty system do pobierani krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Morfologia krwi: Probówki z EDTA objętość 1,2 - 1,4 ml szt. 21000 2. Biochemia:Probówka z aktywatorem wykrzepiania objętość pobrania 4,5-5 ml średnica 13mm. szt. 22500 3. Serologia:Probówka z aktywatorem wykrzepiania objętość pobrania 8-10 ml szt. 3450 4. Glukoza: Probówka z fluorkiem sodu 1,2 - 1,4 ml szt. 5700 5. Koagulologia: Probówka z 3,2% cytrynianem sodu, objętość pobrania 1,4-1,8 ml szt. 6150 6. Igły 8/21G szt. 2000 7. Igły 9/20G szt. 6600 8. Łączniki do wenflonów szt. 4600 9. Probówki do OB objętość 1,2- 2,0 ml plus pipeta szt. 1250 10. Strzykawka do pobierania równowagi kwasowo-zasadowej na aparacie ABL 835-Flex z napylona heparyną litowa zbalansowa jonami Ca samonapełniająca się z filtrem odpowietrzającym szt. 1000 11. Nakłuwacze 1,8 szt. 1800 12. Nakłuwacze dla noworodków szt. 2200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - Odczynniki do analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą aparatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość oznaczeń 1. Odczynniki niezbędne do wykonania oznaczeń morfologii 5diff 20000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - Odczynniki do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość badań 1. PTT 8750 2. APTT 5250 3. Fibrynogen 440.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - Odczynniki immunochemiczne wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość oznaczeń 1. Troponina T 2100 2. ßHCG 900 3. HBsAg 5300 4 FTPSA 600 5 fT4 600 6 fT3 600 7 TSH 5200 8 TPSA total 800 9 Prolaktyna 1200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.