eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Chełmińska › Utrzymanie przejezdności i likwidacja gołoledzi na wszystkich drogach gminnych powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-07

Ogłoszenie nr 337570 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.

Dąbrowa Chełmińska: Utrzymanie przejezdności i likwidacja gołoledzi na wszystkich drogach gminnych powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331506-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska, krajowy numer identyfikacyjny 9235064200000, ul. ul. Bydgoska  21, 86070   Dąbrowa Chełmińska, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290, e-mail inwestycje@dabrowachelminska.lo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dabrowachelmnska.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie przejezdności i likwidacja gołoledzi na wszystkich drogach gminnych powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie przejezdności i likwidacja gołoledzi na wszystkich drogach gminnych powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020. Długość poszczególnych nawierzchni ma których będzie wykonywana usługa: Długość dróg bitumicznych = ok. 100 km Długość dróg o nawierzchni z kostki betonowej = ok. 1,2 km Długość dróg tłuczniowo-gruntowych = ok. 70 km Długość chodników = ok. 7 km Długość ścieżek rowerowych = ok. 24 km Powierzchnia parkingów i placów = ok. 6500 m2 Wykonawca ma obowiązek, dysponowania poniższym sprzętem: - pługo-piaskarka = min. 3 szt., - ciągnik wyposażony w pług czołowy lub motyl = min. 1 szt., - koparko-ładowarka = min. 1 szt., - maszyna lub pojazd przystosowany do odśnieżania chodników i ścieżek rowerowych = min. 1 szt. W zakres świadczenia usługi wchodzi również odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na wszystkich zatokach znajdujących się przy drogach gminnych i powiatowych. Podczas wykonywania usługi na drogach bitumicznych w obszarze zabudowanym, należy tak postępować aby nie stwarzać zagrożenia ani utrudnień dla pieszych oraz innych użytkowników dróg, chodników i ścieżek rowerowych. W obszarze zabudowanym maksymalna prędkość sprzętu wykonywującego usługę na drogach bitumicznych to 40 km/h. W miejscach zawracania sprzętu świadczącego usługę nie może zostać pozostawiona hałda śniegu na środku drogi, w miejscu w którym by utrudniała ruch, niezależnie od rodzaju nawierzchni szczególnie na drogach składających się części z nawierzchni bitumicznej a w części tłuczniowo-gruntowej, a także w lokalizacjach gdzie występują połączenia dróg o różnych rodzajach nawierzchni. Wykonawca realizując usługę musi kierować się zasadą, że jeśli drogi, chodniki, ścieżki rowerowe oraz parkingi i place posiadają nawierzchnię z kostki betonowej, usługa polega wyłącznie na odśnieżeniu i utrzymaniu przejezdności. Nie należy stosować na tego rodzaju nawierzchni mieszanki piaskowo-solnej. Wówczas wymagane jest posypywanie samym piaskiem jeśli zajdzie taka potrzeba. Przy obliczaniu stawek za godzinę pracy na poszczególnych obiektach uwzględniono wszystkie rodzaje usług na drogach, czyli utrzymanie przejezdności i likwidacje gołoledzi wraz ze wszystkimi usługami towarzyszącymi na wszystkich drogach gminnych i powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach, z tym że: - jedna stawka będzie obowiązywała dla usługi na drogach bitumicznych, - druga stawka na drogach tłuczniowo-gruntowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych, parkingach i placach. Stawki za godzinę pracy zawierają pracę utrzymania przejezdności i likwidację gołoledzi na wszystkich drogach gminnych, powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska. W stawkach muszą zostać wkalkulowane ponadto usługi towarzyszące: o zapewnienie piasku do wykonania mieszanki piaskowo-solnej, o wykonanie mieszanki piaskowo-solnej, o załadunki i rozładunki wykorzystywanych materiałów, o składowanie soli drogowej dostarczanej przez Zamawiającego, o dowóz piasku we wskazane miejsca zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ do 30 listopada każdego roku, a także uzupełnianie piaskiem tych miejsc na wezwanie Zamawiającego zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od otrzymania informacji o takim zapotrzebowaniu; dowóz piasku może dotyczyć także miejsc niewymienionych w załączniku, o pozimowe oczyszczenie punktów określonych w załączniku nr 10 do SIWZ do 30-04 każdego roku w ramach przedmiotowego zadania. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest w ramach wyliczonej stawki uwzględnić wszelkie niewymienione powyżej koszty niezbędne do prawidłowej realizacji wszystkich zakresów usługi. Wykonawca za powyższe usługi nie będzie naliczał żadnego dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia na wezwanie Zamawiającego będzie dowoził piasek w określone lokalizacje w trakcie trwania umowy w terminie 24 h od wezwania. Ponadto w ramach stawek za godzinę pracy na w/w obiektach będzie wliczony piasek potrzeby do wykonania mieszanki piaskowo-solnej, oraz usługa przygotowania mieszanki, jak i rozładunek czy tez załadunek określonego materiału. Wykonawca musi dysponuje odpowiednią bazą która pozwoli na składowanie soli jak i odpowiednim sprzętem który umożliwi wykonanie mieszanki piaskowo-solnej. Wykonawca bezwzględnie podczas koordynacji realizacji usługi musi uwzględnić harmonogram wywozu odpadów komunalnych, tak aby wszystkie drogi w miejscowościach, w których jest przewidziany odbiór odpadów w danym dniu były objęte usługa w pierwszej kolejności. Obowiązek ten polega na dostosowaniu wykonywanej usługi w określonych lokalizacjach do aktualnego harmonogramu wywozu odpadów w danym dniu. W konsekwencji Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo samodzielnie wprowadzać tymczasowe zmiany kolejności odśnieżania i posypywania dróg zgodnie z harmonogramem dostępnym w siedzibie Odbiorcy odpadów lub siedzibie Zamawiającego. Obowiązkiem wykonawcy jest samodzielnie rozwiązywać problemy z pojazdami blokującymi przejazd sprzętu do świadczenia usługi. KOD CPV: 90.62.00.00; 90.63.00.00 Zamawiający przewiduje wynagrodzenie dla Wykonawcy z tytułu gotowości do wykonywania usługi. Wynagrodzenie będzie wypłacane jako ryczałt w przypadku nie występowania opadów śniegu i gołoledzi w danym miesiącu, bądź wystąpią ale w związku z nimi świadczenie usług nie przekroczyło 20 godzin zegarowych w danym miesiącu. Ryczałt został określony w kwocie 5 000,00 zł brutto. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zamontowania w pojazdach Wykonawcy urządzeń monitorujących pracę GPS. Wykonawca będzie zobowiązany wyrazić zgodę na montaż urządzeń. Pełen koszt montażu jaki i obsługi będzie po stronie Zamawiającego. Wykonawca w mieszankę zaopatrzy się we własnym zakresie w porozumieniu z Zamawiającym (sól zakupi Zamawiający). Od wykonawcy żądane będzie stałe utrzymanie sprzętu i materiałów w gotowości i pełna dyspozycyjność w okresie zimy w sezonie 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020. Wykonawca wykonując mieszankę piaskowo-solną przygotowuje ją w proporcji 4:1. Zamawiający stwierdza, aby wykonywać przedmiot zamówienia Wykonawca winien z osobami wykonującymi usługę posiadać podpisane umowy o pracę, gdyż sposób pracy na to wskazuje. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT740000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU Serocki Jerzy Serocki ,  ,  Gzin 10,  86-070,  Dąbrowa Chełmińska ,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 410.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 410.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 410.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.