eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2016/2017 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-07

Ogłoszenie nr 337475 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.

Chełmża: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2016/2017 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża, krajowy numer identyfikacyjny 572224100000, ul. ul. Wodna  2, 87140   Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 6756076-78, e-mail , faks 566 756 079.
Adres strony internetowej (URL): http://www.gminachelmza.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.bip.gminachelmza.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.bip.gminachelmza.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej , za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Chełmża , ul. Wodna 2 87-140 Chełmża


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2016/2017 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA
Numer referencyjny: OSO.271.10.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie odśnieżania a także usuwania gołoledzi oraz odśnieżania chodników i dróg rowerowych w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie Gminy Chełmża. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez Wykonawcę z wykorzystaniem rodzaju sprzętu wraz z obsługą operatora w planowanych ilościach godzin pracy danego rodzaju sprzętu zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 3. W celu zabezpieczenia odpowiedniej ilości sprzętu pozwalającego na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia w odniesieniu do danego rodzaju usługi został on podzielony na części uwzględniające zestawy następującego rodzaju sprzętu: Część I ODŚNIEŻANIE DRÓG PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin 2. Spycharka gąsienicowa (typu DT, Katapiler itp.) - do 50 godzin 3. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - do 50 godzin 4. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 70 godzin 5. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 70 godzin Część II ODŚNIEŻANIE DRÓG PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 50 godzin 2. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 50 godzin 3. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - do 50 godzin Część III ODŚNIEŻANIE DRÓG PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 50 godzin 2. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 50 godzin 3. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin 4. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin 5. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin Część IV - USUWANIE GOŁOLEDZI PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Piaskarko-solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3,0 m3 - do 30 godzin 2. Piaskarko-solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3,0 m3- do 30 godzin Część V ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU NA PLANOWANEJ POWIERZCHNI DO ODŚNIEŻENIA 1. Odśnieżanie chodników mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony - do 18390 m2 2. Odśnieżanie dróg rowerowych mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej od 0,5 do 1,8 ton - do 62010 m2 4.Ilość godzin pracy sprzętu/powierzchnia do odśnieżenia zależeć będzie od warunków atmosferycznych i wynikających z tego potrzeb Zamawiającego. 5.Zamawiający skieruje Wykonawcę w rejon działania w zależności od stopnia zaśnieżenia drogi/chodnika lub drogi rowerowej oraz oblodzenia dróg z uwzględnieniem posiadanego przez niego sprzętu. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy w zakresie odśnieżania dróg oraz usuwania gołoledzi z innymi wykonawcami świadczącymi tę usługę na terenie Gminy Chełmża. 7. Zamawiający przewiduje do odśnieżania w 2016/2017 roku około 170 kilometrów dróg gminnych oraz około 200 kilometrów dróg wewnętrznych będących własnością Gminy Chełmża. 8. Zamawiający zabezpiecza mieszankę soli i piasku do likwidacji gołoledzi wraz z załadunkiem. Materiał składowany jest w miejscowości Kończewice. W celu załadunku mieszanki Wykonawca zobowiązany jest dojechać na miejsce jej składowania,gdzie zostanie mu przekazany materiał. 9. Prace przy odśnieżaniu należy prowadzić w sposób skuteczny do uzyskania przejezdności dróg lub chodników i dróg rowerowych lub w przypadku gołoledzi do jej usunięcia. 10. Koordynator Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji zamówienia wskaże drogi/chodniki i drogi rowerowe, które Wykonawca będzie musiał odśnieżać/usuwać gołoledź oraz ich kolejność. Bezpośrednią realizację oraz miejsce wykonywania usługi koordynator zlecać będzie telefonicznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/04/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że realizując zamówienie będzie dysponował co najmniej niżej wymaganym rodzajem i ilością sprzętu dla każdej z części na które wykonawca składa ofertę, tj : Dla części I - Ciągnikiem rolniczym o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - 1 szt. - Spycharką gąsienicową (typu DT, Katapiler itp.) - 1 szt. - Ładowarką lub koparko - ładowarką samobieżną z łyżką przednią- duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - 1 szt. - Ładowarką lub koparko - ładowarką samobieżną z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - 2 szt. Dla części II - Ciągnikiem rolniczym o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - 2 szt. - Ładowarką lub koparko - ładowarką samobieżną z łyżką przednią- duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - 1 szt. Dla części III - Ładowarką lub koparko - ładowarką samobieżną z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - 2 szt. - Ciągnikiem rolniczym o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - 3 szt. Dla części IV - Piaskarko-solarką o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3,0 m3 - 2 szt. Dla części V - Pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony - 1 szt. - Pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej od 0,5 do 1,8 ton - 1 szt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 4 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami ( odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę) .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Formularz Oferty, zaleca się, aby został sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 niejszej SIWZ- IDW, 2.stosowne Pełnomocnictwo(a) - jeśli dotyczy - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale) - zaleca się, aby na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ-IDW), 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 ppkt 1. SIWZ-IDW dotyczące tych podmiotów. 5. oświadczenie Wykonawcy, zaleca się, aby zostało sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ- IDW) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z ewentualnymi dowodami, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie nin. zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji na rozpoczęcie usługi 30
Termin płatności10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tj.: 1)zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych wymagających prowadzenia akcji zimowej; 2)jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy zmianie może ulec termin wykonania usługi oraz wynagrodzenie wykonawcy; 3)na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany sposobu świadczenia usługi, zmiana zakresu, terminu wykonania zamówienia i zmiana wynagrodzenia; 4)zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian); 5)w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zamówienia i mających wpływ na zakres lub termin wykonania umowy; 6)zmianie może ulec podwykonawca zgodnie z zapisami § 9 ust. 4. 7)jeżeli zaistnieje konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego realizacja stała się niezbędna, dotychczasowemu wykonawcy zmianie może ulec sposób i termin wykonania usługi i wynagrodzenie wykonawcy. 2.Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Strony, która inicjuje daną zmianę. 3.Fakt zaistnienia w/w okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2016/2017 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I ODŚNIEŻANIE DRÓG PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin 2. Spycharka gąsienicowa (typu DT, Katapiler itp.) - do 50 godzin 3. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - do 50 godzin 4. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 70 godzin 5. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 70 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji na rozpoczęcie usługi 30
Termin płatności10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Warunki udziału w postępowaniu dla części I określone w sekcji III.1.3)


Część nr: 2    Nazwa: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2016/2017 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II ODŚNIEŻANIE DRÓG PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 50 godzin 2. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 50 godzin 3. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - do 50 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji na rozpoczęcie usługi 30
Termin płatności10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Warunki udziału w postępowaniu dla części II określone w sekcji III.1.3)


Część nr: 3    Nazwa: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2016/2017 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III ODŚNIEŻANIE DRÓG PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 50 godzin 2. Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - do 50 godzin 3. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin 4. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin 5. Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - do 70 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji na rozpoczęcie usługi 30
Termin płatności10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Warunki udziału w postępowaniu dla części III określone w sekcji III.1.3)


Część nr: 4    Nazwa: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2016/2017 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV - USUWANIE GOŁOLEDZI PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU W PLANOWANEJ ILOŚCI GODZIN PRACY SPRZĘTU 1. Piaskarko-solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3,0 m3 - do 30 godzin 2. Piaskarko-solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3,0 m3- do 30 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji na rozpoczęcie usługi 30
Termin płatności10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Warunki udziału w postępowaniu dla części IV określone w sekcji III.1.3)


Część nr: 5    Nazwa: ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2016/2017 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH PRZY UŻYCIU NIŻEJ PODANEJ ILOŚCI I RODZAJU SPRZĘTU NA PLANOWANEJ POWIERZCHNI DO ODŚNIEŻENIA 1. Odśnieżanie chodników mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony - do 18390 m2 2. Odśnieżanie dróg rowerowych mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej od 0,5 do 1,8 ton - do 62010 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji na rozpoczęcie usługi 30
Termin płatności10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Warunki udziału w postępowaniu dla części V określone w sekcji V.1.3)


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.