eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kontrola poprawności wykonania numerycznej mapy zasadniczej w postaci wektorowo-obiektowej dla wybranych obszarów m.st. Warszawy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Warszawa: Kontrola poprawności wykonania numerycznej mapy zasadniczej w postaci wektorowo-obiektowej dla wybranych obszarów m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 337004 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola poprawności wykonania numerycznej mapy zasadniczej w postaci wektorowo-obiektowej dla wybranych obszarów m.st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kontrola poprawności wykonania numerycznej mapy zasadniczej w postaci wektorowo-obiektowej, zwanej dalej Numeryczną Mapą Zasadniczą, dla wybranych obszarów m.st. Warszawy - zwana dalej kontrolą. 2. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: Część nr 1 zamówienia dla obszaru o maksymalnej powierzchni 553 ha obejmuję: Zadanie 1 dotyczące części obszaru Dzielnicy Targówek, Część nr 2 zamówienia dla obszaru o maksymalnej powierzchni 415 ha obejmuję: Zadanie 2 dotyczące części obszaru Dzielnicy Włochy, Część nr 3 zamówienia dla obszaru o maksymalnej powierzchni 2484 ha obejmuję: Zadanie 3 dotyczące części obszaru Dzielnicy Wawer-część C. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na maksymalnie dwie części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, co najmniej dwie usługi dotyczące utworzenia obiektowo-wektorowej mapy zasadniczej lub przetworzenia analogowej mapy zasadniczej (rastrowej) do postaci wektorowo-obiektowej na obszarze miasta, przyjęte przez właściwy ODGiK na potrzeby prowadzenia zasobu geodezyjno-kartograficznego. Każda z usług musi dotyczyć opracowania, którego powierzchnia nie może być mniejsza niż 700 ha.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, iż dysponują co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287) z zakresu 1 geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. Składając ofertę na dwie części zamówienia Wykonawca musi wykazać dla każdej części odpowiednio po 4 inne osoby.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów, 3. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III, a w szczególności z zapisem III.6.2. ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zmiana postanowień Umowy w zakresie terminu realizacji Umowy może nastąpić w przypadku przekroczenia przez Podmiot Realizujący terminu zakończenia realizacji Numerycznej Mapy Zasadniczej, w stosunku do terminów określonych w umowie zawartej z Podmiotem Realizującym

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, pok. 17, IV p., 00-095 Warszawa Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23/10/2014 o godz. 13:00 miejsce: j.w. Sala nr 16.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer postępowania:ZP/DK/271/II-215/14 Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Arkadiusz Jaworski stanowisko służbowe: Naczelnik w Biurze Geodezji i Katastru tel.: (22) 443 18 06 w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Dariusz Kowalczyk stanowisko służbowe: inspektor w BZP tel.: (22) 443-14-20..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kontrola poprawności wykonania numerycznej mapy zasadniczej w postaci wektorowo-obiektowej dla wybranych obszarów m.st. Warszawy. Część nr 1 zamówienia dla części obszaru Dzielnicy Targówek.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kontrola poprawności wykonania numerycznej mapy zasadniczej w postaci wektorowo-obiektowej, zwanej dalej Numeryczną Mapą Zasadniczą, dla wybranych obszarów m.st. Warszawy - zwana dalej kontrolą. Część nr 1 zamówienia dla obszaru o maksymalnej powierzchni 553 ha obejmuję Zadanie 1 dotyczące części obszaru Dzielnicy Targówek.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.35.40.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kontrola poprawności wykonania numerycznej mapy zasadniczej w postaci wektorowo-obiektowej dla wybranych obszarów m.st. Warszawy. Część nr 2 zamówienia dla części obszaru Dzielnicy Włochy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kontrola poprawności wykonania numerycznej mapy zasadniczej w postaci wektorowo-obiektowej, zwanej dalej Numeryczną Mapą Zasadniczą, dla wybranych obszarów m.st. Warszawy - zwana dalej kontrolą. Część nr 2 zamówienia dla obszaru o maksymalnej powierzchni 415 ha obejmuję: Zadanie 2 dotyczące części obszaru Dzielnicy Włochy,.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.35.40.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kontrola poprawności wykonania numerycznej mapy zasadniczej w postaci wektorowo-obiektowej dla wybranych obszarów m.st. Warszawy. Część nr 3 zamówienia dla części obszaru Dzielnicy Wawer-część C..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kontrola poprawności wykonania numerycznej mapy zasadniczej w postaci wektorowo-obiektowej, zwanej dalej Numeryczną Mapą Zasadniczą, dla wybranych obszarów m.st. Warszawy - zwana dalej kontrolą. Część nr 3 zamówienia dla obszaru o maksymalnej powierzchni 2484 ha obejmuję Zadanie 3 dotyczące części obszaru Dzielnicy Wawer-część C..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.35.40.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.