eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Remont drogi leśnej wewnętrznej nr 23 w leśnictwie Pleśna w km 0+000 - 3+158.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Gromnik: Remont drogi leśnej wewnętrznej nr 23 w leśnictwie Pleśna w km 0+000 - 3+158.
Numer ogłoszenia: 336670 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik , ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, faks 014 6515081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi leśnej wewnętrznej nr 23 w leśnictwie Pleśna w km 0+000 - 3+158..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi leśnej wewnętrznej nr 23 w leśnictwie Pleśna w km 0+000 - 3+158 2. Projektowany zakres robót : -plantowanie ,obniżenie poboczy drogi obustronnie na całej długości -oczyszczenie ,odtworzenie rowu przydrożnego -usunięcie mas ziemnych z rowu przydrożnego (obsunięcie skarpy do rowu) - uzupełnienie górnej warstwy nawierzchni kruszywem naturalnym w miejscach ubytku (wypłukanie ) oraz profilowanie , zagęszczenie nawierzchni drogi , mijanek , poszerzeń na całej długości drogi oraz pętli nawrotnej na końcu odcinka drogi. - do remontu przepusty wbudowane w korpus drogi: rozszczelnienie części przelotowej , uszkodzenie studzienek wyk. z drewna na wlotach przepustów oraz uszkodzone ubezpieczenia wylotów wykonanych z drewna oraz z skrzyń siatkowo kamiennych - do remontu przepusty wbudowane na zjazdach na szlaki zrywkowe: remont ubezpieczenia z drewna okrągłego na wlocie i wylocie przepustów. -remont uszkodzonego korpusu drogi - nasypu rozmycie nasypu obsunięcie się skarpy wraz z korpusem drogi - remont ,wykonanie wodospustów wbudowanych w nawierzchnię drogi 3.Wszystkie powyższe roboty zostały w sposób szczegółowy ujęte w załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekcie i przedmiarze robót. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z dokumentacją techniczną, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną , przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska. Wykonawca na własny koszt wykona oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zakresu prac podwykonawcom. W związku z powyższym Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem zakresu i rodzaju robót. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na żądanie Zamawiającego wszelkich dodatkowych informacji dotyczących podwykonawców w zakresie związanym z prawidłowym wykonaniem zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 . Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: - wadium o wartości: 6 000 zł. (słownie : sześć tysięcy) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto BGŻ S.A. o/T -ów 12203000451110000000840200 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godzinach od 800 do 1400 . 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 31.10.2011 r. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie - zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował 2 roboty budowlane dotyczące budowy, przebudowy lub remontów dróg o wartości 100 tyś. zł. każda z nich, z podaniem daty i miejsca wykonania, rodzaju oraz wartości oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają osoby zdolne do wykonania zamówienia - zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże, że posiada osobę do kierowania robotami budowlanymi tj.; kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg, oraz przedstawi informację o podstawie do dysponowania tymi osobami Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarancja - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych szczegółowo w załączonym do SIWZ wzorze umowy, który każdy Wykonawca zobowiązany jest zaakceptować załączając podpisany przez siebie egzemplarz umowy do formularza ofertowego. 2. Zamawiający informuje, że w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmian korzystnych dla Zamawiającego, Zamawiający może dokonać zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z art.144 ust.1. ustawy co do terminu wykonania umowy, zmian w zakresie formy zabezpieczenia umowy, zmian personalnych (kierownik budowy, inspektor nadzoru). 3. Określenie warunków zmian zapisów umowy: 1) wystąpienie zmian warunków gospodarczych w pełni niezależnych od stron; 2) zmiany stanu prawnego stron umowy wykluczającej wykonanie zamówienia; 3) zmiany uwarunkowane czynnikami przyrodniczymi i pogodowymi; 4) zmiany uwarunkowane czynnikami finansowymi . 4. Zmiana postanowień umowy będzie wprowadzana pisemnie, a Zamawiający będzie dążył do zawarcia porozumienia z drugą stroną umowy. 5. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych personalnych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Gromnik Gen. Andersa 1 33-180 Gromnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 08:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Gromnik Gen. Andersa 1 33-180 Gromnik sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.