Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2013-08-21
Karlino: Wykonanie 5 turbin wiatrowych na terenie obiektów w Gminie Karlino tj.: hali widowiskowo-sportowej w Karlinie, świetlicy wiejskiej w Syrkowicach, świetlicy wiejskiej w Mierzynie, świetlicy w Zwartowie oraz Szkoły Podstawowej w Daszewie - II przetarg
Numer ogłoszenia: 336610 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino , Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 5 turbin wiatrowych na terenie obiektów w Gminie Karlino tj.: hali widowiskowo-sportowej w Karlinie, świetlicy wiejskiej w Syrkowicach, świetlicy wiejskiej w Mierzynie, świetlicy w Zwartowie oraz Szkoły Podstawowej w Daszewie - II przetarg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na części. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących części: 4.3.1. Część I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej 20kW dla hali widowiskowo-sportowej przy ul. Kościuszki na działkach nr 142/7, 144/7 w Karlinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory oraz serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*20 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, - wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny, - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m - zabezpieczonego antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odpornego na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). 4.3.2. Część II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Mierzynie na działce nr 19/4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory oraz serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, - wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny, - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m- zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). 4.3.3. Część III Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny o mocy 5kW na budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie na działce nr 51. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie konstrukcji wsporczej stalowej na dachu pod turbinę, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 4.3.4. Część IV Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Syrkowicach na działce nr 20/9. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji (po uruchomieniu), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m- zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). 4.3.5. Część V Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Zwartowie na działce nr 45 i 40. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji (po uruchomieniu), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m - zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot oraz przedmiarach robót stanowiących Rozdział III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot lub przedmiarach robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Załączone przedmiary robót należy traktować, jako element pomocniczy. W przypadku jakichkolwiek braków lub niedoszacowanych ilości w przedmiarze poszczególnych robót, materiałów lub pracy sprzętu a zakres tych prac znajduje się w projekcie budowlanym, Wykonawca powinien skalkulować w swojej ofercie ilości niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do: 1) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, p. poż. i ochrony środowiska; 2) Prowadzenia robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w sposób pozwalający na korzystanie z obiektów użyteczności publicznej zgodnie z ich przeznaczeniem; 3) Skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych przed zgłoszeniem robót do odbioru; 4) Wykonania i dostarczenia na własny koszt w terminie do 5 dni przed terminem odbioru projektów powykonawczych, z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż.; 5) Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu po 4 egzemplarze geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: (1) Część I: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). (2) Część II: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). (3) Część III: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). (4) Część IV: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). (5) Część V: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż na jedno zadanie, wykonawca zobowiązany jest do wyraźnego oznaczenia zadań, których wadium dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - Dla części I: 1 robota budowlana polegającą na budowie turbiny wiatrowej o mocy nie mniejszej niż 20kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, Dla części II albo części III albo części IV albo części V: 1 robota budowlana polegającą na budowie turbiny wiatrowej o mocy nie mniejszej niż 5kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część: - dla części I i jednej bądź kilku z pozostałych trzech części tj. części II, części III, części IV i części V: - 1 robota budowlana polegającą na budowie turbiny wiatrowej o mocy nie mniejszej niż 20kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej - 1 robota budowlana polegającą na budowie turbiny wiatrowej o mocy nie mniejszej niż 5kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej - dla co najmniej dwóch z części od części II do części V: 1 robota budowlana, polegająca na budowie turbiny wiatrowej o mocy nie mniejszej niż 5 kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Część I/Część II/ Część III/Część IV/ Część V na stanowisko kierownika budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia; - doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień obejmujące co najmniej 36 miesięcy przy realizacji robót budowlanych jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane), w tym co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie i montażu turbin wiatrowych o mocy nie mniejszej niż 5kW. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może wskazać tą samą osobę na stanowisko kierownika budowy. na stanowisko kierownika robót elektrycznych- co najmniej 1 osoba posiadająca: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia; - doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień obejmujące co najmniej 24 miesiące przy realizacji robót elektrycznych jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane). W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może wskazać tą samą osobę na stanowisko kierownika robót elektrycznych. Zamawiający, na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394), uzna obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe wymagane na ww. stanowiska, jeżeli kwalifikacje te swym zakresem będą odpowiadały uprawnieniom opisanym powyżej umożliwiając kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
10.5. Opis sposobu oceny spełniania warunku w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia: - dla części I: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), (2) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej). - dla Części II/Części III/Części IV/Części V (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł (słownie: sto pięćdzisiąt tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), (2) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część: - dla części I i jednej bądź kilku z pozostałych czterech części tj. części II, części III, części IV i części V: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 420.000 zł (słownie: czterysta dwadzieścia tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), (2) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej). - dla co najmniej dwóch z części od części II do części V: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 240.000 zł (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), (2) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 120.000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej). Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do wykazu robót budowlanych należy dołączyć:1) poświadczenie 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1; W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w ppkt 1, może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony mogą zmienić istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy możliwość wprowadzenia takich zmian została przewidziana przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej instrukcji dla wykonawców i na warunkach tam przewidzianych. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bip.karlino.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Kalino, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Kalino, pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie dorzecza Parsęty dofinansowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, KIK/48..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wwykonanie turbiny wiatrowej 20kW dla hali widowiskowo-sportowej przy ul. Kościuszki na działkach nr 142/7, 144/7 w Karlinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory oraz serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*20 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, - wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny, - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m - zabezpieczonego antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odpornego na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Mierzynie na działce nr 19/4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory oraz serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, - wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny, - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m- zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie turbiny o mocy 5kW na budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie na działce nr 51.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie konstrukcji wsporczej stalowej na dachu pod turbinę, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Syrkowicach na działce nr 20/9..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji (po uruchomieniu), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m- zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Zwartowie na działce nr 45 i 40..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji (po uruchomieniu), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m - zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.