eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Wykonanie 5 turbin wiatrowych na terenie obiektów w Gminie Karlino tj.hali widowiskowo-sportowej w Karlinie, świetlicy wiejskiej w Syrkowicach, świetlicy wiejskiej w Mierzynie, świetlicy w Zwartowie oraz Szkoły Podstawowej w Daszewie - II przetarg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Karlino: Wykonanie 5 turbin wiatrowych na terenie obiektów w Gminie Karlino tj.: hali widowiskowo-sportowej w Karlinie, świetlicy wiejskiej w Syrkowicach, świetlicy wiejskiej w Mierzynie, świetlicy w Zwartowie oraz Szkoły Podstawowej w Daszewie - II przetarg
Numer ogłoszenia: 336610 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino , Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 5 turbin wiatrowych na terenie obiektów w Gminie Karlino tj.: hali widowiskowo-sportowej w Karlinie, świetlicy wiejskiej w Syrkowicach, świetlicy wiejskiej w Mierzynie, świetlicy w Zwartowie oraz Szkoły Podstawowej w Daszewie - II przetarg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na części. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących części: 4.3.1. Część I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej 20kW dla hali widowiskowo-sportowej przy ul. Kościuszki na działkach nr 142/7, 144/7 w Karlinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory oraz serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*20 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, - wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny, - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m - zabezpieczonego antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odpornego na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). 4.3.2. Część II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Mierzynie na działce nr 19/4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory oraz serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, - wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny, - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m- zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). 4.3.3. Część III Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny o mocy 5kW na budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie na działce nr 51. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie konstrukcji wsporczej stalowej na dachu pod turbinę, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 4.3.4. Część IV Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Syrkowicach na działce nr 20/9. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji (po uruchomieniu), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m- zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). 4.3.5. Część V Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Zwartowie na działce nr 45 i 40. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji (po uruchomieniu), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m - zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot oraz przedmiarach robót stanowiących Rozdział III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot lub przedmiarach robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Załączone przedmiary robót należy traktować, jako element pomocniczy. W przypadku jakichkolwiek braków lub niedoszacowanych ilości w przedmiarze poszczególnych robót, materiałów lub pracy sprzętu a zakres tych prac znajduje się w projekcie budowlanym, Wykonawca powinien skalkulować w swojej ofercie ilości niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do: 1) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, p. poż. i ochrony środowiska; 2) Prowadzenia robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w sposób pozwalający na korzystanie z obiektów użyteczności publicznej zgodnie z ich przeznaczeniem; 3) Skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych przed zgłoszeniem robót do odbioru; 4) Wykonania i dostarczenia na własny koszt w terminie do 5 dni przed terminem odbioru projektów powykonawczych, z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż.; 5) Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu po 4 egzemplarze geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: (1) Część I: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). (2) Część II: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). (3) Część III: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). (4) Część IV: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). (5) Część V: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż na jedno zadanie, wykonawca zobowiązany jest do wyraźnego oznaczenia zadań, których wadium dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - Dla części I: 1 robota budowlana polegającą na budowie turbiny wiatrowej o mocy nie mniejszej niż 20kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, Dla części II albo części III albo części IV albo części V: 1 robota budowlana polegającą na budowie turbiny wiatrowej o mocy nie mniejszej niż 5kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część: - dla części I i jednej bądź kilku z pozostałych trzech części tj. części II, części III, części IV i części V: - 1 robota budowlana polegającą na budowie turbiny wiatrowej o mocy nie mniejszej niż 20kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej - 1 robota budowlana polegającą na budowie turbiny wiatrowej o mocy nie mniejszej niż 5kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej - dla co najmniej dwóch z części od części II do części V: 1 robota budowlana, polegająca na budowie turbiny wiatrowej o mocy nie mniejszej niż 5 kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Część I/Część II/ Część III/Część IV/ Część V na stanowisko kierownika budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia; - doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień obejmujące co najmniej 36 miesięcy przy realizacji robót budowlanych jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane), w tym co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie i montażu turbin wiatrowych o mocy nie mniejszej niż 5kW. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może wskazać tą samą osobę na stanowisko kierownika budowy. na stanowisko kierownika robót elektrycznych- co najmniej 1 osoba posiadająca: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia; - doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień obejmujące co najmniej 24 miesiące przy realizacji robót elektrycznych jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane). W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może wskazać tą samą osobę na stanowisko kierownika robót elektrycznych. Zamawiający, na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394), uzna obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe wymagane na ww. stanowiska, jeżeli kwalifikacje te swym zakresem będą odpowiadały uprawnieniom opisanym powyżej umożliwiając kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 10.5. Opis sposobu oceny spełniania warunku w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia: - dla części I: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), (2) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej). - dla Części II/Części III/Części IV/Części V (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł (słownie: sto pięćdzisiąt tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), (2) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część: - dla części I i jednej bądź kilku z pozostałych czterech części tj. części II, części III, części IV i części V: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 420.000 zł (słownie: czterysta dwadzieścia tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), (2) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej). - dla co najmniej dwóch z części od części II do części V: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 240.000 zł (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), (2) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 120.000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej). Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do wykazu robót budowlanych należy dołączyć:1) poświadczenie 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1; W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w ppkt 1, może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony mogą zmienić istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy możliwość wprowadzenia takich zmian została przewidziana przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej instrukcji dla wykonawców i na warunkach tam przewidzianych. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bip.karlino.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Kalino, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Kalino, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie dorzecza Parsęty dofinansowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, KIK/48..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wwykonanie turbiny wiatrowej 20kW dla hali widowiskowo-sportowej przy ul. Kościuszki na działkach nr 142/7, 144/7 w Karlinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory oraz serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*20 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, - wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny, - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m - zabezpieczonego antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odpornego na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Mierzynie na działce nr 19/4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory oraz serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, - wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny, - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m- zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie turbiny o mocy 5kW na budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie na działce nr 51.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie konstrukcji wsporczej stalowej na dachu pod turbinę, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Syrkowicach na działce nr 20/9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji (po uruchomieniu), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m- zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Zwartowie na działce nr 45 i 40..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji (po uruchomieniu), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m - zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.52.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.