eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa i montaż 18 playerów/kompaktowych komputerów wraz z aktualizacją oprogramowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-04

Ogłoszenie nr 336610 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.

Rybnik: Dostawa i montaż 18 playerów/kompaktowych komputerów wraz z aktualizacją oprogramowania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego  2, 44-200  Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail , faks +48324224124.
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
bip.um.rybnik.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
bip.um.rybnik.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż 18 playerów/kompaktowych komputerów wraz z aktualizacją oprogramowania
Numer referencyjny: ZP.271.151.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: I. Aktualizacja obecnego oprogramowania w następującym zakresie: 1) Aktualizacja oprogramowania URVE Server do najnowszej wersji (serwer Urząd Miasta Rybnika) wraz z przekazaniem licencji, 2) Aktualizacja oprogramowania URVE Player na dostarczonych i zamontowanych 18 playerach/komputerach (spis punktów instalacji pkt 3) wraz z przekazaniem licencji. 3) Przygotowanie 2 szablonów do wyświetlania informacji o pogodzie w Rybniku i kolejnych 2 dla informacji o jakości powietrza na terenie miasta (smog), 4) Dane - API pogoda - dane pogodowe będą dostarczane przez Wykonawcę przez okres trzech lat na zatwierdzonym przez Zamawiającego szablonie, 5) Dane- smog - dane o smogu zostaną dostarczone przez Zamawiającego w formacie CSV. Przykład działania skryptu: http://ameba.katowice.wios.gov.pl/eksport.php?u=test. Aktualizacja danych co 15-30 minut. Dostarczone oprogramowanie nie może zawierać podatności, które pozwalałyby na nieautoryzowane przejęcie kontroli nad systemem czy też nielegalne wykonywanie działań operatorskich czy administracyjnych. Wykonawca ma obowiązek zweryfikować wymagania dostarczonej wersji oprogramowania URVE Server z parametrami serwera Zamawiającego i uwzględnić w ofercie koszty wykonania jego modernizacji (sprzętowe, oprogramowania). Zamawiający wymaga rozbudowy serwera o 8 GB pamięci RAM. Upload plików powinien być zabezpieczony np. przed atakami typu SQL Injection, aplikacja nie powinna pozwalać na wgrywanie plików innych typów niż wymagane przez logikę aplikacji, czyli np. innych niż pliki multimedialne. W przypadku wykrycia jakiejś podatności, wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia w terminie 2 dni. II. Dostawa nowych 18 playerów/komputerów o poniższej specyfikacji: 1) Procesor minimum dwa rdzenie, o wydajności minimum 4000 pkt w pas smark (http://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html) 2) Pamięć minimum 8GB RAM DDR4 3) Dysk twardy minimum 120 GB SSD 4) Minimum dwa wyjścia cyfrowe Video (HDMI, DisplayPort, DVI) 5) Wymiary maksymalne 205mm x 205mm x 45mm 6) Wymagany pełny port RS232C (com) 7) Wymagany zewnętrzny zasilacz minimum o mocy 65W 8) Minimum 4 złącza USB w tym przynajmniej 3 złącza w specyfikacji USB 3.0 9) Wymagana karta sieciowa bezprzewodowa w standardzie 802.11.ac, kompatybilna ze starszymi protokołami 802.11 a/b/g/n, 10) Karta sieciowa: 2xGbLAN RJ45, 11) Wymagany Windows 10 Pro - dostawa licencji, 12) Najnowsze sterowniki kart graficznych 13) Montaż w pozycji pionowej przy pomocy uchwytów nie wymagających użycia narzędzi do montażu, demontażu urządzenia (np. zatrzask, zaczep) z zachowaniem dostępu do przycisków i portów urządzenia. Możliwość wykorzystania uchwytów w standardzie Vesa na których zainstalowane są ekrany. 14) Możliwość pracy ciągłej 24/7/365. III. Montaż urządzeń/playerów: - montaż za istniejącymi ekranami, w miejscu, gdzie znajdują się stare playery (lokalizacje): 3.1. Dom Kultury Boguszowice - Plac Pokoju 1, Rybnik; 3.2. Dom Kultury Chwałowice - ul. 1 Maja 95, Rybnik; 3.3. Dom Kultury Niedobczyce - ul. Barbary 23, Rybnik; 3.4. Dom Kultury Niewiadom - ul. Mościckiego 15, Rybnik; 3.5. Młodzieżowy Dom Kultury - ul. Broniewskiego 23, Rybnik; 3.6. Muzeum w Rybniku - Rynek 18, Rybnik; 3.7. Teatr Ziemi Rybnickiej (2 sztuki), Plac Teatralny 1, Rybnik; 3.8. Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna - ul. Józefa Szafranka 7, Rybnik; 3.9. Fundacja EDF (Klub Energetyka) - ul. Podmiejska, Rybnik; 3.10. Urząd Miasta Rybnika (3 sztuki) - ul. Bolesława Chrobrego 2, Rybnik; 3.11. Pływalnia kryta MOSiR - ul. Powstańców Śląskich, Rybnik; 3.12. Pływalnia kryta MOSiR (Boguszowice) - ul. Jastrzębska, Rybnik; 3.13. Fundacja EDF (pływalnia kryta) - ul. Podmiejska, Rybnik; 3.14. Centrum Rekreacji i Rehabilitacji "BUSHIDO" - ul. Floriańska 1, Rybnik; 3.15. Państwowa Szkoła Muzyczna - ul. Powstańców Śląskich 27, Rybnik; Dostęp do ekranów i playerów możliwy jest w godzinach pracy powyższych instytucji. Przed przystąpieniem do montażu, należy zdemontować w miarę potrzeby ekrany a następnie obecnie działające playery, nie powodując ich uszkodzenia i następnie przekazać je Zamawiającemu. Wszystkie playery znajdują się za ekranami LCD, natomiast player obsługujący ekran LED znajduje się w Tatrze Ziemi Rybnickiej nad sceną na wysokości drugiej galerii w niewielkim oddaleniu od ekranu, który zainstalowany jest na fasadzie budynku. Playery połączone są z ekranami za pomocą kabla HDMI, a w przypadku ekranu LED - DVI. Urządzenia korzystają z sieci LAN. Montaż playerów należy wykonać przy użyciu istniejącej instalacji sygnałowej, zasilającej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania wszelkich prac odtworzeniowych (malowanie, spoinowanie itp.). Wszelkie prace muszą być wykonane z należytą starannością. W przypadku uszkodzenia ekranu, istniejącej instalacji sygnałowej, zasilającej, na Wykonawcy spoczywa obowiązek naprawienia wyrządzonej szkody. Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania sprzętu pod względem kompatybilności z ekranami (w szczególności formaty, rozdzielczości) i oprogramowaniem. IV. Szkolenie: 1. Wykonawca przeprowadzi minimum dwudniowe (5h każdego dnia) szkolenie z obsługi zaktualizowanego oprogramowania w siedzibie Zamawiającego (w godzinach pracy Urzędu Miasta Rybnika) dla 4 osób. Poszczególne dni szkolenia odbywać będą się nie częściej niż raz w tygodniu. V. Uruchomienie systemu i urządzeń: 1. Wykonawca wykona pełną konfigurację dostarczonych urządzeń i zainstalowanego/ zaktualizowanego oprogramowania. 2. Wykonawca sprawdzi poprawność działania wszystkich urządzeń wraz z oprogramowaniem, 3. W razie problemów, Wykonawca skoryguje wszystkie ustawienia np. przekonfiguruje wszystkie playery po poprawieniu konfiguracji serwera, 4. Wykonawca dostarczy dokumentację systemu zawierającą m.in. informacje o konfiguracji oprogramowania URVE Server, URVE Player, konfiguracji systemu operacyjnego na playerach. W szczególności dokumentacja powinna zawierać adresy IP urządzeń, ustawienia zapory systemowej, zmiany wprowadzone w domyślnych parametrach działania aplikacji URVE, informacje o wszelkich innych zainstalowanych i wymaganych programach. Odrębnie należy przekazać nazwy użytkowników i hasła niezbędne do pełnego zarządzania wszystkimi elementami systemu (urządzenia, oprogramowania). VI Gwarancja: 1. Zamawiający wymaga minimum dwuletniej gwarancji na poprawność działania systemu oraz na dostarczony sprzęt. 2. w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad w terminie 2 dni roboczych od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie, lub w innym - uzgodnionym przez strony w terminie do usunięcia wad - terminie. Dotyczy to zarówno sprzętu jak i oprogramowania w tym zauważonych podatności. 3. wszelkie naprawy gwarancyjne dostarczonych urządzeń mają się odbywać w miejscu ich instalacji, a w przypadku konieczności naprawy poza tym miejscem, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia urządzenia zastępczego o takich samych parametrach, co urządzenie naprawiane. 4. Wykonywanie działań gwarancyjnych i serwisowych będzie się odbywało w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy, łącznie z kosztami transportu, dojazdu, delegacji, części, usług itp. VII Wsparcie techniczne 1) Wykonawca przez pół roku od podpisania protokołu odbioru aktualizacji oprogramowania i szkolenia będzie świadczył usługę wsparcia telefonicznego oraz będzie udzielał odpowiedzi drogą mailową na wszystkie zapytania dotyczące systemu w ciągu 48 godzin (nie wlicza się sobót i niedziel) od otrzymania zapytania z zakresu obsługi systemu.

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:48700000-5, 30237200-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 69400.00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 8


II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1) dostawa playerów/komputerów i ich montaż - 6 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) aktualizacja oprogramowania i szkolenia - trzy tygodnie od dostawy i montażu playerów, 3) wsparcie techniczne - pół roku licząc od daty wykonania aktualizacji oprogramowania i szkolenia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji15
Gwarancja20
Szkolenie5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 2 wzoru umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) czasowej niemożność udostępnienia przez Zamawiającego pomieszczeń i posiadanego sprzętu na potrzeby instalacji i/lub testowania oprogramowania, związana z remontami pomieszczeń, itp., 2) udokumentowanych długotrwałych problemów z sieciami komputerowymi/ telekomunikacyjnymi zawinione przez operatorów telekomunikacyjnych. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania prac przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania prac na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1. 3. Wszelkie zmiany umowy będą wprowadzane pisemnie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/11/2016, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.