eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń i kursów zawodowych dla 70 uczestników projektu systemowego Legalniezmotywowani.pl wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi podczas trwania zajęć szkoleniowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Będzin: Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń i kursów zawodowych dla 70 uczestników projektu systemowego Legalniezmotywowani.pl wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi podczas trwania zajęć szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 336226 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 11 Listopada 1, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674982; 7614760, 61, faks 032 2674982, 7614760, 7614761.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ----------

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń i kursów zawodowych dla 70 uczestników projektu systemowego Legalniezmotywowani.pl wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi podczas trwania zajęć szkoleniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi, w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń i kursów zawodowych dla 70 uczestników projektu systemowego Legalniezmotywowani.pl wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi podczas trwania zajęć szkoleniowych - spośród niżej wymienionych szkoleń i kursów zawodowych. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące zakresy (rodzaje) szkoleń i kursów zawodowych: 1) Część I zamówienia: kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacją paznokci (jedna edycja dla 12 uczestników projektu systemowego wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi podczas trwania zajęć szkoleniowych), 2) Część II zamówienia: opiekun osób starszych i dzieci (jedna edycja dla 14 uczestników projektu systemowego wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi podczas trwania zajęć szkoleniowych), 3) Część III zamówienia: kucharz małej gastronomii z elementami cateringu i praktyki kelnerskiej (jedna edycja dla 15 uczestników projektu systemowego wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi podczas trwania zajęć szkoleniowych), 4) Część IV zamówienia: nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej oraz komputerowych programów handlowych (jedna edycja dla 17 uczestników projektu systemowego wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi podczas trwania zajęć szkoleniowych), 5) Część V zamówienia: wykończenie wnętrz z elementami malarstwa i posadzkarza - glazurnika (jedna edycja dla 12 uczestników projektu systemowego). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Liczba godzin zajęć praktycznych i teoretycznych każdego ze szkoleń i kursów zawodowych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia podana przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ oznacza liczbę godzin przypadających na jednego uczestnika. 3. Każde ze szkoleń i kursów wymienionych w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia jest wyodrębnioną częścią zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia (zakresy szkoleń i kursów). 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób o +/- 3 osoby w ramach każdego szkolenia / kursu w trakcie realizacji umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać jedynie wynagrodzenie za liczbę osób fatycznie uczestniczących w zajęciach. Niezależnie od zapisów zdania pierwszego niniejszego ustępu, postanowienia zdania drugiego ust. 10 niniejszego punktu ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 5. Uczestnikami usługi, o której mowa w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia będą wskazani przez Zamawiającego uczestnicy projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6. Ogólne zasady realizacji szkoleń/kursów wymienionych w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia, zwanych dalej szkoleniami: 1) Szkolenie powinno być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem zawodu objętego szkoleniem, przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych wymaganych obecnie na rynku pracy. 2) Podczas realizacji szkolenia należy położyć duży nacisk na zdobycie umiejętności praktycznych oraz ograniczyć przekazywanie wiedzy w formie klasycznego wykładu (treści programowe powinny zostać dostarczone uczestnikom na początku zajęć, których one dotyczą oraz w formie podręczników, bądź przygotowanych skryptów). 3) Szkolenie winno być przeprowadzone w warunkach lokalowych dostosowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i pod tym kątem odpowiednio wyposażonych. Sale dydaktyczne i ćwiczeniowe winny być przestronne, dostosowane do kierunku szkolenia, wyposażone w pomoce szkoleniowe, m.in.: projektor multimedialny, telewizor, filmy szkoleniowe, tablicę demonstracyjną flipchart z zapasem kartek. 4) W trakcie trwania szkolenia należy zapewnić warunki pracy i nauki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 5) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia osprzęt i odzież ochronną, jeżeli konieczność taka wynika z obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne narzędzia i materiały wykorzystywane podczas zajęć praktycznych. Wszelkie stosowane w trakcie zajęć praktycznych materiały, preparaty używane przez uczestników szkolenia muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające je do obrotu na terenie Polski. 7) Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową posiadającą aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.), dysponującą wykwalifikowaną kadrą wykładowców i instruktorów posiadających wykształcenie i kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia lub prowadzonych przedmiotów/zagadnień - a także, jeżeli są wymagane - udokumentowane uprawnienia do prowadzenia danego szkolenia. 8) Wykonawca przeprowadzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, badania lekarskie w celu uzyskania przez poszczególnych uczestników szkolenia orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz możliwości podjęcia zatrudnienia zgodnie z kierunkiem szkolenia, a także - jeżeli specyfika szkolenia tego wymaga - badania sanitarno - epidemiologiczne lub badania wysokościowe. Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich. W przypadku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia przez uczestnika lub uczestników tego szkolenia, Wykonawcy przysługiwać będzie wyłącznie zwrot poniesionych przez niego kosztów przeprowadzenia tych badań na podstawie szczegółowego kosztorysu, należycie udokumentowanego i zaakceptowanego przez Zamawiającego, bez względu na liczbę osób, których przedmiotowa sytuacja dotyczy. Postanowienia § 9 ust. 2 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ stosuje się odpowiednio. 9) Wykonawca winien przeprowadzić egzamin wewnętrzny i umożliwić uczestnikom szkolenia uzyskanie: zaświadczenia o ukończeniu kursu, zawierającego informacje określone w załączniku nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 622) oraz odrębnych certyfikatów lub zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, opatrzonych informacją o realizowaniu szkolenia w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz ze stosowną wizualizacją, a także innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wydania przedmiotowych dokumentów w odniesieniu do określonego zawodu / kierunku szkolenia. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, jeżeli wynikają one z odrębnych przepisów lub są wymagane dla danego kierunku szkolenia (do wykonywania określonego zawodu). Przeprowadzenie egzaminu nie zwiększa liczby godzin przypadających na dane szkolenie, musi więc zostać ujęte w ramach liczby godzin określonych przez Zamawiającego dla danego szkolenia - albo w ramach liczby godzin zajęć teoretycznych (w przypadku egzaminu z wiedzy teoretycznej), albo w ramach liczby godzin zajęć praktycznych (w przypadku egzaminu z wiedzy praktycznej). 10) Podana przez Zamawiającego liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdego uczestnika szkolenia i ma odnosić się do pełnych godzin zegarowych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 60 minut (w przypadku zajęć praktycznych) oraz 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut (w przypadku zajęć teoretycznych), przy czym długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Nie ma natomiast możliwości rezygnacji z przerw kosztem skrócenia trwania zajęć w danym dniu szkolenia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego rodzaju usług; 2) ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi zajęciami oraz w drodze do miejsca ich prowadzenia i z powrotem wszystkich uczestników zajęć, a także przestrzegania obowiązujących przepisów BHP oraz do poniesienia wszelkich niezbędnych kosztów związanych z realizacją zajęć, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SIWZ oraz postanowieniami wzoru umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia; 3) wydania każdemu uczestnikowi szkolenia: a) zaświadczenia o ukończeniu kursu zawierającego informacje określone w załączniku nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 622) oraz b) odrębnych certyfikatów lub zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, opatrzonych informacją o realizowaniu szkolenia w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz ze stosowną wizualizacją, zawierających co najmniej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar zajęć edukacyjnych ze wskazaniem wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych przypadających na poszczególne tematy oraz łącznego wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach danego szkolenia, pieczęć i podpis organizatora szkolenia. Certyfikat zostanie wydrukowany przez Wykonawcę (biały papier, format A4, +/- 200g/m2, połyskujący, druk kolorowy) oraz c) innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wydania przedmiotowych dokumentów w odniesieniu do określonego zawodu / kierunku szkolenia; 4) zapewnienia każdemu z uczestników szkoleń nieodpłatnych materiałów szkoleniowych adekwatnych do treści prowadzonych zajęć, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Materiały wykorzystywane podczas realizacji zajęć powinny być przekazywane uczestnikom na początku zajęć, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Zastrzega się, że wszystkie materiały winny być wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego; 5) oznakowania miejsc prowadzenia zajęć szkoleniowych poprzez zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Informacja ta winna zostać opatrzona logiem Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013. Wykonawca zobowiązany jest analogicznie oznakować wszystkie dokumenty związane z przygotowaniem i zorganizowaniem zajęć szkoleniowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym materiały szkoleniowe oraz dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia, chyba, że jest to niemożliwe z uwagi na fakt, iż szkolenie kończy się wydaniem zaświadczenia, które musi być wystawione na formularzu według wzoru określonego w odrębnych przepisach; 6) niezwłocznego (maksymalnie w ciągu 2 dni od daty zaistnienia zdarzenia) informowania na piśmie Zamawiającego o: a) rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w czasie jego trwania, b) nieobecności uczestników na zajęciach, c) innych okolicznościach mających wpływ na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia; 7) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia każdego szkolenia: listy obecności na szkoleniu zawierającej tytuł prowadzonych zajęć, datę prowadzenia zajęć, imię i nazwisko oraz podpis uczestnika zajęć; listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów edukacyjnych zawierającej imię i nazwisko, datę odbioru materiałów oraz podpis uczestnika zajęć; listy potwierdzającej odbiór poczęstunku / ciepłego posiłku zwierającej imię i nazwisko, datę odbioru oraz podpis uczestnika zajęć; listy potwierdzającej zwrot kosztów przejazdu w przypadkach określonych w ust. 9 niniejszego punktu ogłoszenia zwierającej imię i nazwisko, datę dokonania przedmiotowego zwrotu oraz podpis uczestnika zajęć; dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę uczestników tych zajęć; protokołu i kart oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; a także zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji; 8) sporządzenia sprawozdania z realizacji usługi szkoleniowej i przekazania go Zamawiającemu w terminie 7 dni do dnia zakończenia każdego szkolenia; 9) sporządzenia narzędzi do ewaluacji uczestników projektu w postaci badań ankietowych przeprowadzonych przed rozpoczęciem i po rozpoczęciu zajęć szkoleniowych, oceniających poziom osiągniętych rezultatów. Analiza osiągniętych wyników ankietowych zostanie przekazana Zamawiającemu w postaci raportu w terminie 7 dni od zakończenia każdego szkolenia; 10) przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu zajęć szkoleniowych (szkolenia) wraz z rozkładem tych zajęć w terminie 3 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z harmonogramem form wsparcia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia (wzór umowy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ); 11) archiwizowania dokumentacji związanej z przeprowadzonym przedmiotem niniejszego zamówienia do roku 2020 oraz wskazania miejsca archiwizacji tej dokumentacji. Wymóg ten związany jest z zapisami umowy ramowej dotyczącej realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 12) zapewnienia uczestnikom szkoleń cateringu w dniach zajęć teoretycznych i praktycznych w ilości odpowiadającej liczbie osób biorących udział w szkoleniu. Catering obejmuje: a) jeden gorący posiłek, to jest: zupę, drugie danie (dania mięsne, rybne lub warzywne), sałatkę i napój oraz b) przekąski zimne, kawę, herbatę, zimne napoje i wyroby cukiernicze - dostępne w trakcie przerw. Dostawa posiłków powinna się odbywać przy zachowaniu podstawowych norm sanitarnych i BHP. Posiłki zapewnione przez Wykonawcę powinny być świeże, zdrowe, sycące; 13) zapewnienia dzieciom objętym wsparciem towarzyszącym (opieką podczas trwania szkolenia rodzica lub prawnego opiekuna) cateringu w dniach zajęć teoretycznych i praktycznych w ilości odpowiadającej ilości dzieci objętych wsparciem, z wyjątkiem szkolenia wymienionego w Rozdziale II ust. 1 pkt 5 SIWZ. Catering obejmuje jeden gorący posiłek, to jest: zupę, drugie danie i napój oraz napoje i przekąski w ciągu dnia. Dostawa posiłków powinna się odbywać przy zachowaniu podstawowych norm sanitarnych i BHP. Posiłki zapewnione przez Wykonawcę powinny być świeże, zdrowe, sycące oraz dostosowane do wieku dziecka; 14) zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach projektu systemowego Legalniezmotywowani.pl nie rzadziej niż raz w miesiącu. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia następującej dokumentacji dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia: 1) listy obecności na szkoleniu zawierające tytuł prowadzonych zajęć, datę prowadzenia zajęć, imię i nazwisko oraz podpis uczestnika zajęć; 2) dzienniki zajęć zawierające tytuł szkolenia, wymiar godzin i tematy (konspekt) prowadzonych zajęć oraz listę uczestników zajęć; 3) listy potwierdzające odbiór przez uczestników materiałów edukacyjnych zawierające imię i nazwisko, datę odbioru materiałów oraz podpis uczestnika zajęć; 4) listy potwierdzające odbiór poczęstunku / ciepłego posiłku zwierające imię i nazwisko, datę odbioru oraz podpis uczestnika zajęć; 5) listy potwierdzające zwrot kosztów dojazdu w przypadkach określonych w ust. 9 niniejszego punktu ogłoszenia zwierające imię i nazwisko, datę dokonania przedmiotowego zwrotu oraz podpis uczestnika zajęć; 6) protokół i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; 7) rejestr wydanych zaświadczeń / certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer PESEL osoby, której wydano zaświadczenie, a w przypadku osoby, która nie posiada numeru PESEL - numer dokumentu potwierdzającego jej tożsamość; datę wydania zaświadczenia; numer zaświadczenia oraz potwierdzenie odbioru zaświadczenia. 9. Wykonawca winien zapewnić wszystkim uczestnikom zajęć szkoleniowych oraz dzieciom objętym wsparciem towarzyszącym w każdym dniu prowadzenia tych zajęć transport z siedziby Zamawiającego do miejsca prowadzenia tych zajęć i z powrotem, bądź pokryć koszt takiego przejazdu, o ile uczestnik podpisze stosowne oświadczenie dotyczące samodzielnego przybycia na miejsce prowadzonych zajęć. Zajęcia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być przeprowadzone na terenie Powiatu Będzińskiego, miasta Sosnowiec, miasta Dąbrowa Górnicza lub miasta Katowice z zastrzeżeniem, że czas dojazdu i powrotu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca prowadzenia szkolenia, w którym zgodnie z programem nauczania odbywać się będą zajęcia, nie może przekraczać łącznie 3 godzin dziennie. Wykonawca musi uwzględnić koszty przejazdu bez względu na to, w jakiej miejscowości odbywać się będą zajęcia szkoleniowe, zgodnie z programem szkolenia. Dokonując obliczenia ceny oferty, koszty przejazdu należy uwzględnić zarówno w przypadku, gdy zajęcia szkoleniowe odbywać się będą na terenie Powiatu Będzińskiego w tym miasta Będzin, jak również miast Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza i Katowice. Cena powinna uwzględniać koszty przejazdu uczestników szkolenia, z miejsc ich zamieszkania (gmina Będzin) do miejsca i z miejsca, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia szkoleniowe środkami transportu zbiorowego lub koszty zorganizowania przez Wykonawcę transportu z siedziby Zamawiającego do miejsca prowadzenia tych zajęć i z powrotem. 10. Wykonawca winien zapewnić opiekę nad 10 dziećmi do 7 roku życia podczas udziału ich rodziców lub prawnych opiekunów w zajęciach szkoleniowych (jest to łączna liczba dzieci dla wszystkich szkoleń składających się na wszystkie części niniejszego zamówienia), z wyjątkiem szkolenia wymienionego w Rozdziale II ust. 1 pkt 5 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby dzieci do 7 roku życia wymagających opieki o +/- 1 dziecko w ramach każdego ze szkoleń składających się na poszczególne części niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą opisu sposobu organizacji opieki nad dziećmi do 7 roku życia, w którym obligatoryjnie winien: 1) uwzględnić co najmniej zapewnienie przez Wykonawcę poczęstunku napojów i ciepłego posiłku dzieciom do 7 roku życia w trakcie udziału ich rodziców, bądź prawnych opiekunów w zajęciach szkoleniowych w każdym dniu prowadzenia tych zajęć wskazując rodzaj tego posiłku, 2) opisać sposób wykorzystania czasu wolnego, 3) opisać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osób sprawujących przedmiotową opiekę; 11. Wykonawca winien zapewnić podczas zajęć szkoleniowych: 1) dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywać się będą zajęcia (toaleta zlokalizowana w pobliżu sali, w której odbywać się będą zajęcia i umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody, a w przypadku szkolenia wymienionego w Rozdziale II ust. 1 pkt 5 SIWZ - również prysznic - natrysk), 2) niezbędne narzędzia, urządzenia i materiały na czas trwania prowadzonych zajęć szkoleniowych, w tym w szczególności zajęć praktycznych, 3) dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi form wsparcia z podanymi tematami zajęć zgodnie z zakresem prowadzonego szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi szkolenia w dniu rozpoczęcia pierwszych zajęć. 12. Zajęcia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu prowadzonych zajęć oraz liczby uczestników tych zajęć. Wykonawca na czas realizacji zajęć szkoleniowych w ramach każdego szkolenia objętego przedmiotem niniejszego zamówienia zapewni warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osobom niepełnosprawnym, a także nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w przypadku gdy Wykonawca ten wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnieniai instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.), składając oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat /* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) główne usługi obejmujące swoim rodzajem przedmiot zamówienia (szkolenie) z zakresu, na który Wykonawca składa ofertę (dotyczy każdej części zamówienia), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, czy każda z tych usług została wykonana lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie /**, zamieszczając przedmiotowe informacje w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Przez szkolenie Zamawiający rozumie pozaszkolne zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych. Dowodami potwierdzającymi, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie mogą być wyłącznie: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej (w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać obiektywne przyczyny uniemożliwiające uzyskanie przedmiotowego poświadczenia). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy Wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. /* okres ostatnich trzech lat nie dotyczy lat kalendarzowych, przy obliczaniu tego terminu należy stosować art. 112 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, zgodnie z którym termin oznaczony w latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu. /** należy wypełnić wszystkie pozycje formularza - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, podając w każdej wypełnionej pozycji formularza: - nazwę - przedmiot usługi odpowiadający opisowi przedmiotu niniejszego zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, to jest co najmniej 2 (dwie) główne usługi obejmujące swoim rodzajem przedmiot zamówienia (szkolenie) z zakresu, na który Wykonawca składa ofertę, - liczbę uczestników objętych usługą, - wartość usługi w złotych brutto, - datę wykonania każdej usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - datę wykonywania każdej usługi (od - dzień, miesiąc, rok do - dzień, miesiąc rok), - odbiorcę usługi - podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana (nazwę podmiotu zlecającego usługę, adres oraz telefon kontaktowy), ?- nazwę dowodu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie - (należy nazwać ten dokument, np. referencja, rekomendacja, poświadczenie, przy czym dokument ten, z zastrzeżeniem lit. b powyżej, powinien być wystawiony przez osobę trzecią - podmiot zlecający usługę oraz dotyczyć wyłącznie usług obejmujących swoim rodzajem przedmiot zamówienia (szkolenie) z zakresu, na który Wykonawca składa ofertę, dokument należy załączyć do oferty oraz podać numer strony, którym dokument jest oznaczony w ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeśli Wykonawca ten oświadczy, że dysponuje odpowiednim do wykonania zamówienia potencjałem technicznym, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca ten na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 osobami (dotyczy każdej części zamówienia) wyznaczonymi do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, które posiadają wykształcenie, uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym zakresie tematycznym. Wskazane osoby muszą posiadać co najmniej 3 letni staż pracy związany z przedmiotem zamówienia lub przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat /* przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia/kursy odpowiadające swoim rodzajem poszczególnym częściom zamówienia (adekwatne do części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę), co wykaże w formularzu - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, wypełniając wszystkie jego pozycje, w tym również dotyczące informacji o podstawie do dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. /* okres ostatnich trzech lat nie dotyczy lat kalendarzowych, przy obliczaniu tego terminu należy stosować art. 112 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, zgodnie z którym termin oznaczony w latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) program szkolenia, wypełniony odrębnie dla każdej części zamówienia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), 2) opis sposobu organizacji opieki nad dziećmi do 7 roku życia zawierający informacje określone w Rozdziale II ust. 11 SIWZ, z zastrzeżeniem, że złożenie przedmiotowego dokumentu nie jest wymagane w przypadku szkolenia (części zamówienia) wymienionego/-ej w Rozdziale II ust. 1 pkt 5 SIWZ, 3) wzory właściwych dla danego szkolenia (danej części zamówienia) zaświadczeń, certyfikatów, świadectw i innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności, kwalifikacji lub uprawnień w zawodzie objętym szkoleniem, o których mowa w Rozdziale II ust. 8 pkt 3 SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty (wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 2) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (wzór informacji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) certyfikaty jakości usług - w przypadku ich posiadania - przez certyfikaty jakości usług Zamawiający rozumie: a) certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO oraz b) akredytację kuratora oświaty w zakresie przedmiotowego szkolenia, to jest szkolenia w zakresie, na który Wykonawca składa ofertę (akredytację należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - 25
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bedzin.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, to jest w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Będzinie, kod pocztowy: 42-500, przy ul. 11-go Listopada 1, w pokoju nr 47.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, to jest w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Będzinie, kod pocztowy: 42-500, przy ul. 11-go Listopada 1, w sekretariacie - pokój numer 40.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Legalniezmotywowani.pl jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie w zakresie kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacją paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) szkolenie musi być przeprowadzone w formie kursu stacjonarnego; b) szkoleniem objętych będzie 12 osób, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zmniejszenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika projektu, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, utrata statusu uczestnika projektu, niezgłoszenie się uczestnika na szkolenie, rezygnacja uczestnika ze szkolenia, itp.) oraz zwiększenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby; c) usługa szkoleniowa przeprowadzona zostanie w ramach jednej edycji szkolenia dla grupy liczącej 12 osób. Zamawiający, w szczególności w odniesieniu do zajęć praktycznych, dopuszcza możliwość podziału liczby osób na mniejsze grupy, w celu zapewnienie prawidłowej realizacji zajęć przewidzianych programem szkolenia; a) szkolenie musi obejmować 200 godzin zajęć szkoleniowych przypadających na jednego uczestnika, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych, 170 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a jedna godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. Długość przerw może być ustalana elastycznie. Nie ma natomiast możliwości rezygnacji z przerw kosztem skrócenia trwania zajęć w danym dniu szkolenia. Liczba godzin zajęć praktycznych i teoretycznych szkolenia oznacza liczbę godzin przypadających na jednego uczestnika; b) zaleca się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8 00 do 17 00, przy czym liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie od 6 do 8 godzin zegarowych, a tygodniowo obejmować będzie nie więcej niż 40 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych. Niezależnie od powyższych norm Zamawiający dopuszcza również możliwość organizacji zajęć szkoleniowych w soboty w przedziale czasowym od 8 00 do 14 00, po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego; c) szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia wypełniony według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ; h) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zajęcia praktyczne we własnych lub wynajętych warsztatach wyposażonych w narzędzia, urządzenia techniczne i produkty dostosowane do specyfiki przedmiotu zamówienia obejmujące przede wszystkim akcesoria do makijażu, demakijażu i pielęgnacji twarzy, fotele do pedicure, stoliki do manicure, frezarki do paznokci, lampy UV, z zastrzeżeniem, że co najmniej 80 godzin zegarowych zajęć praktycznych każdy uczestnik szkolenia ma odbyć na terenie zakładu pracy - salonu kosmetycznego i/lub salonu wizażu i stylizacji, zgodnie z informacją wskazaną w programie szkolenia. Podczas zajęć praktycznych przy jednym stanowisku powinna pracować jedna osoba; i) zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w sali o wielkości dostosowanej do liczby uczestników, odpowiednio wyposażonej w: miejsca siedzące i stoliki lub biurka dla 12 uczestników (+/- 3 uczestników) oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących, okno (z możliwością otwarcia i zaciemnienia), sztuczne oświetlenie, dostęp do zaplecza sanitarnego, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart; j) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi konieczne materiały szkoleniowe - zgodne z tematyką szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność od Wykonawcy komplet materiałów dydaktycznych przygotowanych przez poszczególnych trenerów szkolenia - w formie papierowej - zbindowane, a także notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania. Materiały dydaktyczne, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi są: akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia. Wszystkie materiały dydaktyczne muszą zostać opatrzone stosowną wizualizacją oraz informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązuje się przekazać jeden komplet materiałów dydaktycznych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu; k) każdy uczestnik otrzyma na okres szkolenia materiały niezbędne do zajęć praktycznych, w tym akcesoria do makijażu, demakijażu i pielęgnacji twarzy, a także tipsy, żele, zdobniki, kleje, cążki, pilniczki; l) Wykonawca winien zapewnić podczas zajęć szkoleniowych opiekę nad 3 dziećmi w wieku 1,5 roku, 2 lat i 3 lat, przy czym osoby sprawujące przedmiotową opiekę winny posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe; m) Wykonawca winien przeprowadzić, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, badania lekarskie w celu uzyskania przez poszczególnych uczestników szkolenia orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz możliwości podjęcia zatrudnienia zgodnie z kierunkiem szkolenia. Wykonawca winien również zorganizować badania mające na celu wydanie zaświadczenia lekarskiego do celów sanitarno - epidemiologicznych. Koszt przedmiotowych badań Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić dokonując obliczenia ceny; n) szczegółowy opis zagadnień składających się na program szkolenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - 25
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie w zakresie opiekun osób starszych i dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) szkolenie musi być przeprowadzone w formie kursu stacjonarnego; a) szkoleniem objętych będzie 14 osób, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zmniejszenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika projektu, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, utrata statusu uczestnika projektu, niezgłoszenie się uczestnika na szkolenie, rezygnacja uczestnika ze szkolenia, itp.) oraz zwiększenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby; b) usługa szkoleniowa przeprowadzona zostanie w ramach jednej edycji szkolenia dla grupy liczącej 14 osób. Zamawiający, w szczególności w odniesieniu do zajęć praktycznych, dopuszcza możliwość podziału liczby osób na mniejsze grupy, w celu zapewnienie prawidłowej realizacji zajęć przewidzianych programem szkolenia; c) szkolenie musi obejmować 160 godzin zajęć szkoleniowych przypadających na jednego uczestnika, w tym 50 godzin zajęć teoretycznych, 110 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a jedna godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. Długość przerw może być ustalana elastycznie. Nie ma natomiast możliwości rezygnacji z przerw kosztem skrócenia trwania zajęć w danym dniu szkolenia. Liczba godzin zajęć praktycznych i teoretycznych szkolenia oznacza liczbę godzin przypadających na jednego uczestnika; d) zaleca się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8 00 do 17 00, przy czym liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie od 6 do 8 godzin zegarowych, a tygodniowo obejmować będzie nie więcej niż 40 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych. Niezależnie od powyższych norm Zamawiający dopuszcza również możliwość organizacji zajęć szkoleniowych w soboty w przedziale czasowym od 8 00 do 14 00, po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego; e) szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia wypełniony według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ; f) część praktyczna w ramach szkolenia musi obejmować zajęcia praktyczne w Domu Pomocy Społecznej, Hospicjum lub podobnych placówkach w wymiarze co najmniej 80 godzin zegarowych, zgodnie z informacją wskazaną w programie szkolenia. Podczas zajęć praktycznych przy jednym stanowisku powinna pracować jedna osoba; g) zajęcia teoretyczne w ramach szkolenia muszą odbywać się w sali o wielkości dostosowanej do liczby uczestników, odpowiednio wyposażonej w: miejsca siedzące i stoliki lub biurka dla 14 uczestników (+/- 3 uczestników) oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących, okno (z możliwością otwarcia i zaciemnienia), sztuczne oświetlenie, dostęp do zaplecza sanitarnego, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart; h) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi konieczne materiały szkoleniowe - zgodne z tematyką szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność od Wykonawcy komplet materiałów dydaktycznych przygotowanych przez poszczególnych trenerów szkolenia - w formie papierowej - zbindowane, a także notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania. Materiały dydaktyczne, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi są: akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia. Wszystkie materiały dydaktyczne muszą zostać opatrzone stosowną wizualizacją oraz informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązuje się przekazać jeden komplet materiałów dydaktycznych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu; i) Wykonawca winien zapewnić podczas zajęć szkoleniowych opiekę nad 2 dziećmi w wieku 2 lat i 5 lat, przy czym osoby sprawujące przedmiotową opiekę winny posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe; j) Wykonawca winien przeprowadzić, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, badania lekarskie w celu uzyskania przez poszczególnych uczestników szkolenia orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz możliwości podjęcia zatrudnienia zgodnie z kierunkiem szkolenia. Wykonawca winien również zorganizować badania mające na celu wydanie zaświadczenia lekarskiego do celów sanitarno - epidemiologicznych. Koszt przedmiotowych badań Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić dokonując obliczenia ceny; k) szczegółowy opis zagadnień składających się na program szkolenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - 25
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie w zakresie kucharz małej gastronomii z elementami cateringu i praktyki kelnerskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) szkolenie musi być przeprowadzone w formie kursu stacjonarnego; b) szkoleniem objętych będzie 15 osób, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zmniejszenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika projektu, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, utrata statusu uczestnika projektu, niezgłoszenie się uczestnika na szkolenie, rezygnacja uczestnika ze szkolenia, itp.) oraz zwiększenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby; c) usługa szkoleniowa przeprowadzona zostanie w ramach jednej edycji szkolenia dla grupy liczącej 15 osób. Zamawiający, w szczególności w odniesieniu do zajęć praktycznych, dopuszcza możliwość podziału liczby osób na mniejsze grupy, w celu zapewnienie prawidłowej realizacji zajęć przewidzianych programem szkolenia; d) szkolenie musi obejmować 220 godzin zajęć szkoleniowych przypadających na jednego uczestnika, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych, 180 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a jedna godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. Długość przerw może być ustalana elastycznie. Nie ma natomiast możliwości rezygnacji z przerw kosztem skrócenia trwania zajęć w danym dniu szkolenia. Liczba godzin zajęć praktycznych i teoretycznych szkolenia oznacza liczbę godzin przypadających na jednego uczestnika; e) zaleca się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8 00 do 17 00, przy czym liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie od 6 do 8 godzin zegarowych, a tygodniowo obejmować będzie nie więcej niż 40 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych. Niezależnie od powyższych norm Zamawiający dopuszcza również możliwość organizacji zajęć szkoleniowych w soboty w przedziale czasowym od 8 00 do 14 00, po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego; f) szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia wypełniony według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ; g) część praktyczna musi obejmować zajęcia praktyczne w wymiarze 180 godzin zegarowych w kuchni wyposażonej w odpowiednie urządzenia do przygotowywania potraw, z których praktyka w zakładzie pracy musi wynosić co najmniej 50 godzin na uczestnika, przy czym pod pojęciem zakładu pracy Zamawiający rozumie zakłady gastronomiczne, w tym restauracje, bary z wyłączeniem barów szybkiej obsługi, bistra, jadłodajnie, kawiarnie. Podczas zajęć praktycznych przy jednym stanowisku powinna pracować jedna osoba; h) zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w sali o wielkości dostosowanej do liczby uczestników, odpowiednio wyposażonej w: miejsca siedzące i stoliki lub biurka dla 15 uczestników (+/- 3 uczestników) oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących, okno (z możliwością otwarcia i zaciemnienia), sztuczne oświetlenie, dostęp do zaplecza sanitarnego, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart; i) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi konieczne materiały szkoleniowe - zgodne z tematyką szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność od Wykonawcy komplet materiałów dydaktycznych przygotowanych przez poszczególnych trenerów szkolenia - w formie papierowej - zbindowane, a także notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania. Materiały dydaktyczne, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi są: akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia. Wszystkie materiały dydaktyczne muszą zostać opatrzone stosowną wizualizacją oraz informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązuje się przekazać jeden komplet materiałów dydaktycznych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu; j) Wykonawca winien zapewnić podczas zajęć szkoleniowych opiekę nad 2 dziećmi w wieku 1,5 roku i 2 lat, przy czym osoby sprawujące przedmiotową opiekę winny posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe; k) Wykonawca winien przeprowadzić, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, badania lekarskie w celu uzyskania przez poszczególnych uczestników szkolenia orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz możliwości podjęcia zatrudnienia zgodnie z kierunkiem szkolenia. Wykonawca winien również zorganizować badania mające na celu wydanie zaświadczenia lekarskiego do celów sanitarno - epidemiologicznych. Koszt przedmiotowych badań Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić dokonując obliczenia ceny; szczegółowy opis zagadnień składających się na program szkolenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - 25
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie w zakresie nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej oraz komputerowych programów handlowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) szkolenie musi być przeprowadzone w formie kursu stacjonarnego; b) szkoleniem objętych będzie 17 osób, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zmniejszenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika projektu, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, utrata statusu uczestnika projektu, niezgłoszenie się uczestnika na szkolenie, rezygnacja uczestnika ze szkolenia, itp.) oraz zwiększenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby; c) usługa szkoleniowa przeprowadzona zostanie w ramach jednej edycji szkolenia dla grupy liczącej 17 osób. Zamawiający, w szczególności w odniesieniu do zajęć praktycznych, dopuszcza możliwość podziału liczby osób na mniejsze grupy, w celu zapewnienie prawidłowej realizacji zajęć przewidzianych programem szkolenia; d) szkolenie musi obejmować 200 godzin zajęć szkoleniowych przypadających na jednego uczestnika, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych, 160 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a jedna godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. Długość przerw może być ustalana elastycznie. Nie ma natomiast możliwości rezygnacji z przerw kosztem skrócenia trwania zajęć w danym dniu szkolenia. Liczba godzin zajęć praktycznych i teoretycznych szkolenia oznacza liczbę godzin przypadających na jednego uczestnika; e) zaleca się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8 00 do 17 00, przy czym liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie od 6 do 8 godzin zegarowych, a tygodniowo obejmować będzie nie więcej niż 40 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych. Niezależnie od powyższych norm Zamawiający dopuszcza również możliwość organizacji zajęć szkoleniowych w soboty w przedziale czasowym od 8 00 do 14 00, po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego; f) szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia wypełniony według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ; g) część praktyczna szkolenia musi obejmować: zajęcia praktyczne z wykorzystaniem kas fiskalnych w łącznym wymiarze 30 godzin zegarowych, z których po 10 godzin zegarowych przypadać będzie na obsługę poszczególnych, trzech różnych modeli kasy fiskalnej; zajęcia z zakresu wykorzystania programów komputerowych, w tym komputerowych programów handlowych w małych i średnich przedsiębiorstwach w łącznym wymiarze 120 godzin zegarowych oraz ćwiczenia z pozostałych zagadnień objętych programem szkolenia, w tym z zakresu wystawiania rachunków i faktur. Podczas zajęć praktycznych z zakresu obsługi komputera przy jednym stanowisku komputerowym wyposażonym w komputer wraz z pełnym oprogramowaniem musi pracować jedna osoba. Podczas zajęć praktycznych z zakresu obsługi kas fiskalnych przy jednym stanowisku kasowym wyposażonym w kasę fiskalną musi pracować jedna osoba; h) zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w sali o wielkości dostosowanej do liczby uczestników, odpowiednio wyposażonej w: miejsca siedzące i stoliki lub biurka dla 17 uczestników (+/- 3 uczestników) oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących, okno (z możliwością otwarcia i zaciemnienia), sztuczne oświetlenie, dostęp do zaplecza sanitarnego, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart; i) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi konieczne materiały szkoleniowe - zgodne z tematyką szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność od Wykonawcy komplet materiałów dydaktycznych składających się z literatury przedmiotu szkolenia (minimum 1 podręcznik dotyczący obszaru tematycznego - techniki skutecznej sprzedaży w firmie) oraz z materiałów dydaktycznych przygotowanych przez poszczególnych trenerów szkolenia - w formie papierowej - zbindowane oraz w formie elektronicznej na nośniku typu pendrive o pojemności 4 GB, a także notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania. Materiały dydaktyczne, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi są: akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia. Wszystkie materiały dydaktyczne muszą zostać opatrzone stosowną wizualizacją oraz informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dotyczy to również książek, które winny zostać opatrzone naklejkami samoprzylepnymi ze stosowną wizualizacją i informacją. Wykonawca zobowiązuje się przekazać jeden komplet materiałów dydaktycznych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia w przypadku materiałów trenerskich i maksymalnie do 5-tego dnia szkolenia w przypadku podręczników. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu, j) Wykonawca winien zapewnić podczas zajęć szkoleniowych opiekę nad 3 dziećmi w wieku 2 lata (jedno dziecko) i 3 lata (dwoje dzieci), przy czym osoby sprawujące przedmiotową opiekę winny posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe; k) Wykonawca winien przeprowadzić, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, badania lekarskie w celu uzyskania przez poszczególnych uczestników szkolenia orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz możliwości podjęcia zatrudnienia zgodnie z kierunkiem szkolenia. Wykonawca winien również zorganizować badania mające na celu wydanie zaświadczenia lekarskiego do celów sanitarno - epidemiologicznych. Koszt przedmiotowych badań Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić dokonując obliczenia ceny; szczegółowy opis zagadnień składających się na program szkolenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - 25
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie w zakresie wykończenie wnętrz z elementami malarstwa i posadzkarza - glazurnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) szkolenie musi być przeprowadzone w formie kursu stacjonarnego; b) szkoleniem objętych będzie 12 osób, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zmniejszenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika projektu, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, utrata statusu uczestnika projektu, niezgłoszenie się uczestnika na szkolenie, rezygnacja uczestnika ze szkolenia, itp.) oraz zwiększenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby; c) usługa szkoleniowa przeprowadzona zostanie w ramach jednej edycji szkolenia dla grupy liczącej 12 osób. Zamawiający, w szczególności w odniesieniu do zajęć praktycznych, dopuszcza możliwość podziału liczby osób na mniejsze grupy, w celu zapewnienie prawidłowej realizacji zajęć przewidzianych programem szkolenia; d) szkolenie musi obejmować 200 godzin zajęć szkoleniowych przypadających na jednego uczestnika, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych, 170 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a jedna godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. Długość przerw może być ustalana elastycznie. Nie ma natomiast możliwości rezygnacji z przerw kosztem skrócenia trwania zajęć w danym dniu szkolenia. Liczba godzin zajęć praktycznych i teoretycznych szkolenia oznacza liczbę godzin przypadających na jednego uczestnika; e) zaleca się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8 00 do 17 00, przy czym liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie od 6 do 8 godzin zegarowych, a tygodniowo obejmować będzie nie więcej niż 40 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych. Niezależnie od powyższych norm Zamawiający dopuszcza również możliwość organizacji zajęć szkoleniowych w soboty w przedziale czasowym od 8 00 do 14 00, po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego; f) szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia wypełniony według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ; g) część praktyczna szkolenia będzie obejmować zajęcia praktyczne w wymiarze 170 godzin zegarowych zajęć praktycznych, które zostaną przeprowadzone we własnych lub wynajętych warsztatach wyposażonych w narzędzia, urządzenia techniczne, materiały i produkty umożliwiające wykonywanie czynności praktycznych oraz na terenie obiektu budowlanego; h) zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w sali o wielkości dostosowanej do liczby uczestników, odpowiednio wyposażonej w: miejsca siedzące i stoliki lub biurka dla 12 uczestników (+/- 3 uczestników) oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących, okno (z możliwością otwarcia i zaciemnienia), sztuczne oświetlenie, dostęp do zaplecza sanitarnego, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart; i) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi konieczne materiały szkoleniowe - zgodne z tematyką szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność od Wykonawcy komplet materiałów dydaktycznych przygotowanych przez poszczególnych trenerów szkolenia - w formie papierowej - zbindowane, a także notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania. Materiały dydaktyczne, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi są: akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia. Wszystkie materiały dydaktyczne muszą zostać opatrzone stosowną wizualizacją oraz informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązuje się przekazać jeden komplet materiałów dydaktycznych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu; j) Wykonawca na okres trwania szkolenia winien zapewnić uczestnikom szkolenia narzędzia i przyrządy budowlane (komplet winien zawierać co najmniej: drabinę, pędzel, wałek, sito i naczynie do farb, kielnię, packę tynkarską i inne) oraz materiały budowlane potrzebne do realizacji zajęć praktycznych (komplet winien zawierać co najmniej cement, piasek, wapno, gips, cegły, ościeżnicę, glazurę podłogową i ścienną, farby, tapety i inne); k) Wykonawca winien przeprowadzić, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, badania lekarskie w celu uzyskania przez poszczególnych uczestników szkolenia orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz możliwości podjęcia zatrudnienia zgodnie z kierunkiem szkolenia. Niezależnie od powyższego Wykonawca winien zorganizować również badania wysokościowe, jeśli są one niezbędne do podjęcia szkolenia lub podjęcia określonego modułu szkoleniowego. Ocena konieczności przeprowadzenia odrębnych badań wysokościowych należy do Wykonawcy. Koszt przedmiotowych badań Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić dokonując obliczenia ceny; szczegółowy opis zagadnień składających się na program szkolenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - 25
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.