eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościachWieprznica, Korne i Łubiana, gm. Kościerzyna.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-04

Ogłoszenie nr 336126 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.

Kościerzyna: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Wieprznica, Korne i Łubiana, gm. Kościerzyna.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 317131 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, krajowy numer identyfikacyjny 19059790900000, ul. Stare Nadleśnictwo  5, 83400   Kościerzyna, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 866 342, faks 586 866 960, e-mail zkgk@koscierzyna.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Wieprznica, Korne i Łubiana, gm. Kościerzyna.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.2016.MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I 1. Przebudowę nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Wieprznica. Droga przebiega na terenie działek ewidencyjnych: 304, 191/9, 191/4, 214, 190, 189, 185, 68, 169. Długość drogi przewidzianej do remontu wynosi 1075,63 m. Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową częściowo utwardzono kruszywem, miejscami występują koleiny i wyboje spowodowane brakiem odwodnienia i zawyżonymi poboczami. Brak jest właściwych spadków poprzecznych. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych planach sytuacyjnych. Przebieg drogi został zaprojektowany w oparciu o mapę sytuacyjno - wysokościową terenu do celów informacyjnych i pomiary własne w terenie. Nawierzchnia jezdni: - nawierzchnia: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm po zagęszczeniu -wyprofilowana i zagęszczona istniejąca nawierzchnia gruntowa, - powierzchnia jezdni 4428,42 m2 - powierzchnia skrzyżowań 61,90m2 Konstrukcję nawierzchni należy wykonać zgodnie z rysunkiem 5 "Przekrój normalny" oraz załączonymi specyfikacjami. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do protokólarnego przejęcia pasa drogowego i oznakowania pionowego miejsca robót. Rozpoczęcie robót pasie drogowym następuje po zgłoszeniu tego faktu inspektorowi nadzoru. Przepisy bhp powinny być przestrzegane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku dz. u nr 129 poz. 844 z późniejszymi zmianami oraz ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami. 2. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Korne. Droga składa się z dwóch odcinków i przebiega na terenie działek ewidencyjnych: 171, 532, 111/2, 153. Długość drogi przewidzianej do remontu wynosi 1712,82 m, w tym: 1) Odcinek 1 - 679,19 m 2) Odcinek 2 - 1033,53 m Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową częściowo utwardzono kruszywem, miejscami występują koleiny i wyboje spowodowane brakiem odwodnienia i zawyżonymi poboczami. Brak jest właściwych spadków poprzecznych. Przebieg drogi został zaprojektowany w oparciu o mapę sytuacyjno - wysokościową terenu do celów informacyjnych i pomiary własne w terenie. Nawierzchni jezdni: 1) Odcinek 1 - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm po zagęszczeniu - wyprofilowana i zagęszczona istniejąca nawierzchnia gruntowa, - powierzchnia jezdni 2377,17 m2 2) Odcinek 2 - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm po zagęszczeniu, - wyprofilowana i zagęszczona istniejąca nawierzchnia gruntowa, - powierzchnia jezdni 3629,60 m2 Nawierzchnia poboczy: - kruszywo naturalne gr. 10 cm po zagęszczeniu, - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. - powierzchnia poboczy 1033,53 m2 - odcinek 2 Konstrukcję nawierzchni należy wykonać zgodnie z rysunkiem 5 "Przekrój normalny" oraz załączonymi specyfikacjami. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do protokólarnego przejęcia pasa drogowego i oznakowania pionowego miejsca robót. Rozpoczęcie robót w pasie drogowym następuje po zgłoszeniu tego faktu inspektorowi nadzoru. Przepisy bhp powinny być przestrzegane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku dz. u nr 129 poz. 844 z późniejszymi zmianami oraz ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami. Część II 1. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Łubiana. Droga przebiega na terenie działek ewidencyjnych: 174/2, 342/1, 1058, 1059. Droga ma początek na skrzyżowaniu z droga krajową nr 20. Istniejąca droga posiada nawierzchnię asfaltową, występują koleiny i wyboje spowodowane brakiem odwodnienia i zawyżonymi poboczami. Brak jest właściwych spadków poprzecznych. Długość drogi przewidzianej do remontu wynosi 500 m. Szerokość nawierzchni jezdni na odcinku prostym 3,8 m, na łuku poszerzenie do 6,0 m. Szerokość poboczy 0,5 m. Przyjęto następujący rodzaj nawierzchni jezdni: Nawierzchnia jezdni: - warstwa ścieralna z AC 8S lub AC 11S - gr. 5 cm - warstwa wyrównawcza z AC 16W - 65 kg/m2 - istniejąca nawierzchnia bitumiczna - powierzchnia jezdni 1980,50 m2 Nawierzchnia poboczy: - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm, - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe, - powierzchnia jezdni 500,00 m2 Konstrukcję nawierzchni należy wykonać zgodnie z rysunkiem 5 "Przekrój normalny" oraz załączonymi specyfikacjami. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do protokólarnego przejęcia pasa drogowego i oznakowania pionowego miejsca robót. Rozpoczęcie robót w pasie drogowym następuje po zgłoszeniu tego faktu inspektorowi nadzoru. Przepisy bhp powinny być przestrzegane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku dz. u nr 129 poz. 844 z późniejszymi zmianami oraz ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowościach Wieprznica i Korne.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT274381.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usług Drogowo-Mostowych S.A.,  pudm@pudm.pl,  ul. Drogowców 6,  83-400,  Kościerzyna,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 231753.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 231753.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 231753.44
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Łubiana
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT110599.38
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usług Drogowo-Mostowych S.A.,  pudm@pudm.pl,  ul. Drogowców 6,  83-400,  Kościerzyna,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103983.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103983.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 103983.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.