eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW KLIMATYZACJI DLA POTRZEB POMORSKIEGO OR ARIMR ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW GWARANCYJNYCH I KONSERWACJI SYSTEMÓW KLIMATYZACJI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Gdynia: ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW KLIMATYZACJI DLA POTRZEB POMORSKIEGO OR ARIMR ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW GWARANCYJNYCH I KONSERWACJI SYSTEMÓW KLIMATYZACJI
Numer ogłoszenia: 335502 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW KLIMATYZACJI DLA POTRZEB POMORSKIEGO OR ARIMR ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW GWARANCYJNYCH I KONSERWACJI SYSTEMÓW KLIMATYZACJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż systemów klimatyzacji do 40 pomieszczeń biurowych w Pomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Gdyni ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia i do 5 pomieszczeń biurowych Słupskiego Biura Powiatowego ARiMR ul. Jana Pawła II 1,76-200 Słupsk oraz świadczenie usługi przeglądów gwarancyjnych i konserwacji systemów klimatyzacji. 2.Świadczenie usług przeglądów gwarancyjnych i konserwacji systemów klimatyzacji winno odbywać się w okresie 60 miesięcy w układzie zdarzeń: na początku każdego sezonu letniego, począwszy od maja 2015 r. (pierwszy przegląd) i na końcu każdego sezonu jesiennego, do listopada 2019 r. (ostatni przegląd). Przeglądy gwarancyjne i konserwacje obejmują dziesięć zdarzeń - przez zdarzenie rozumie się przegląd gwarancyjny i konserwację wszystkich dostarczonych i zainstalowanych w ramach niniejszego zamówienia urządzeń. 3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4, 50.73.00.00-1 4.Wymagania dotyczące wykonania dostawy i montażu systemów klimatyzacji: 1) Wszystkie montaże systemów klimatyzacji muszą być poprzedzone wykonaniem wstępnego projektu technicznego, a ich zakończenie wykonaniem projektu powykonawczego, które stanowią integralną część przedmiotu zamówienia. 2) Projekt powykonawczy powinien zawierać usytuowanie jednostek wewnętrznych i zewnętrznych, przebieg przewodów czynnika chłodzącego, przewodów odprowadzenia skroplin oraz instalacji zasilania wraz ze schematami podłączenia. 3)Po wyborze Wykonawcy Zamawiający udostępni posiadaną dokumentację pomocną do sporządzenia w/w projektów. 4) Wszystkie materiały, elementy i urządzenia stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania Polskich Norm, a w razie ich braku posiadać decyzje dopuszczające je do stosowania w budownictwie na terenie Unii Europejskiej (CE). 5) Wszystkie materiały, elementy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać dokumenty gwarancji producenckiej. Na miejsce montażu winny zostać dostarczone w fabrycznych opakowaniach. 6) Wyroby budowlane powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 Ustawy Prawo Budowlane. Jakość materiałów i dokumentów powinna być potwierdzona odpowiednimi dokumentami. 7) Jednostki zewnętrzne należy montować zgodnie z dokumentacjami techniczno - ruchowymi dostarczonymi przez producenta urządzeń. 8) Sprężarki, wentylatory, zbiorniki oraz silniki elektryczne urządzeń powinny mieć trwale przymocowaną tabliczkę znamionową określającą: a) Nazwę producenta, b) Charakterystykę techniczną urządzenia, c) Numer wyrobu i datę produkcji, d) Znak kontroli technicznej. 9) Przed przystąpieniem do montażu należy sprawdzić stan techniczny urządzeń po transporcie i magazynowaniu. 10) Przy montażu należy bezwzględnie zachować wymagane odległości od ścian oraz pozostałych urządzeń, zapewnić stały, łatwy dostęp do włazów, otworów rewizyjnych, szachtów technicznych, etc. 11) W siedzibie Pomorskiego OR w Gdyni jednostki wewnętrzne klimatyzatorów typu Multi-Split należy zamontować w 40 pomieszczeniach biurowych na trzech poziomach: a) poziom najniższy w 16 pomieszczeniach biurowych, b) poziom średni w 19 pomieszczeniach biurowych, c) poziom najwyższy w 5 pomieszczeniach biurowych. 12) W siedzibie Biura Powiatowego w Słupsku jednostki wewnętrzne klimatyzatorów typu Multi-Split należy zamontować w 5 pomieszczeniach biurowych na jednym poziomie. 13) Warunki montażu systemów klimatyzacji w pomieszczeniach Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni i Słupskiego Biura Powiatowego ARiMR przedstawia Tabela nr 1. 14) Przewody poziome powinny być prowadzone w sposób umożliwiający ich odwadnianie w najniższych miejscach załamań przewodów. 15) Cała instalacja chłodnicza musi być prowadzona w korytkach maskujących (instalacyjnych). 16) Przejścia przewodów przez stropy, dach i ściany konstrukcyjne należy wykonać w tulejach ochronnych. W tulei ochronnej nie może być żadnych połączeń rur. 17) Instalacja chłodnicza między kondygnacjami musi być prowadzona w szachtach technicznych , przez ściany elewacyjne oraz w przestrzeni nad sufitem podwieszanym. 18) Rury w instalacji odprowadzającej skropliny należy łączyć przez zgrzewanie lub klejenie. 19) Roboty montażowe izolacji rurociągów należy wykonywać zgodnie z wymaganiami technicznymi. 20) Podłączenie jednostek zewnętrznych do instalacji należy wykonać po przeprowadzeniu prób jej szczelności. 21) Zalecana temperatura osiągana w pomieszczeniu - ok. 22 st. C. 22) Długość każdej instalacji chłodniczej i sterującej między jednostką wewnętrzną a zewnętrzną wynosi między 20 mb a 45 mb. 23) Wszystkie urządzenia w technologii INVERTER. 24) Długość każdej instalacji zasilającej do odpowiedniej rozdzielni wynosi ok. 45 mb. 25) Rozdzielnie muszą zostać wyposażone w zabezpieczenia różnicowo-prądowe dla każdego klimatyzatora. 26) Montaż jednostek zewnętrznych wymaga zastosowania podnośnika. 27) Jednostki zewnętrzne zamocowane do ściany budynku 20 cm powyżej dachu. 28) Różnica wysokości pomiędzy jednostkami wewnętrznymi a zewnętrznymi wynosi ok. 10 metrów. 29) Po zakończonych pracach instalacyjnych Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły z przeprowadzenia pomiarów elektrycznych nowo zainstalowanych urządzeń. 30) Urządzenia muszą być objęte 60 miesięczna gwarancją producenta. 31) Do odbiorów końcowych dostawy i montażu Wykonawca musi dołączyć: a) Projekt techniczny powykonawczy z naniesionymi ewentualnymi zmianami w stosunku do projektu wstępnego, b) Protokoły zakończone wynikiem pozytywnym wykonanych badań odbiorczych - pomiary rezystencji izolacji i zabezpieczeń przeciwporażeniowych, c) Instrukcje Obsługi i gwarancje producenta urządzeń 32) Warunki konieczne przedmiotu zamówienia (minimalne parametry techniczne) określają: a)Tabela nr 2 - dotyczy systemów MULTI-SPLIT (ścienne) o długości instalacji chłodniczej do każdej jednostki wewnętrznej po 20 mb. tj. 1 komplet (2 wewn. + 1 zewn.). b)Tabela nr 3 - dotyczy systemów MULTI-SPLIT (ścienne) o długości instalacji chłodniczej do każdej jednostki wewnętrznej po 45 mb. tj. 1 komplet (4 wewn. + 1 zewn.). c)Tabela nr 4 - dotyczy systemów MULTI-SPLIT (ścienne) o długości instalacji chłodniczej do każdej jednostki wewnętrznej po 30 mb. tj. 3 komplety ( 5 wewn. + 1 zewn.) oraz 6 kompletów (4 wewn. + 1 zewn), 33) Urządzenia muszą spełniać następujące ogólne parametry: a) Klasa energetyczna chłodzenie-grzanie - minimum A-A, b) Urządzenia musza posiadać ruchome kierownice strumienia powietrza, opcję swing mode oraz możliwość zatrzymania kierownic w wybranym położeniu - dotyczy jednostki wewnętrznej, c) Urządzenia wyposażone w pompki skroplin celem odprowadzenia kondensatu na dach budynku - dotyczy jednostki wewnętrznej, d) Urządzenia muszą być wyposażone w możliwość łatwej obsługi wszystkich parametrów pracy za pomocą dołączonego bezprzewodowego pilota z bateriami- dotyczy jednostki wewnętrznej. Zamawiający preferuje urządzenia marki MDV lub urządzenia równoważne, np.: Daikin, Fujitsu, Mishubishi, Toshiba, jednakże o parametrach technicznych nie gorszych od, przedstawionych w powyższych tabelach dla ww marek, parametrów minimalnych. Wykonawca obowiązany jest wypełnić kolumnę C tabel określających parametry techniczne w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do Specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4, 50.73.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy wraz z montażem urządzeń klimatyzacyjnych o wartości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: a) jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie kontrolno-pomiarowych dla następujących urządzeń, instalacji i sieci Grupy 1: 1) - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, b) dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu dla następujących urządzeń, instalacji i sieci Grupy 1: 1) - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na łączną sumę co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych i 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do specyfikacji), 2) dokument wystawiony przez uprawniony podmiot potwierdzający, że urządzenie dopuszczone jest do stosowania, np. certyfikat CE, 3) karty katalogowe oferowanych urządzeń w języku polskim, 4) dokument wystawiony przez producenta urządzenia uprawniający osoby wskazane przez wykonawcę do montażu, uruchomienia i wykonywania konserwacji urządzeń wskazanych w ofercie, 5) dokument gwarancyjny wystawiony przez producenta urządzeń potwierdzający 60-miesięczną gwarancję urządzeń, 6) certyfikat dopuszczający użytkowanie urządzeń w pomieszczeniach biurowych (dotyczy jednostek wewnętrznych urządzenia), 7) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) do reprezentowania wykonawcy, w tym do podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze (dotyczy to również pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum, spółki cywilnej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość takiej zmiany w następujących przypadkach: 1) termin wykonania zamówienia, w sytuacji uzależnionej od administratora obiektu, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Pomorski Oddział Regionalny, ul.Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pokój 316.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Pomorski Oddział Regionalny, ul.Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pokój 230 (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.