eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › ZG-2710-4/14; Naprawy szlaków zrywkowych drewna zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne oraz dojazdu do składu - usuwanie skutków ulewnych deszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Ustrzyki Dolne: ZG-2710-4/14; Naprawy szlaków zrywkowych drewna zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne oraz dojazdu do składu - usuwanie skutków ulewnych deszczy
Numer ogłoszenia: 335348 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne , Rynek 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 13 4611031, faks 13 4611033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzykidolne.krosno.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZG-2710-4/14; Naprawy szlaków zrywkowych drewna zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne oraz dojazdu do składu - usuwanie skutków ulewnych deszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: a) naprawy szlaków zrywkowych drewna, przywracające ich parametry użytkowe, uszkodzone w wyniku ulewnych i nawalnych deszczy z miesiąca maja 2014 r., prowadzone na terenie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w leśnictwach: Krościenko (oddziały leśne: 1b, 2b, 3a, 3b, 51a), Żłobek (oddziały leśne: 231b, 226h), Serednica (oddziały leśne: 126c, 61Bd, 61i, 112, 115c, 116c, 116a, 114i, 119b, 119Ba, 243a) i Zawadka (oddziały leśne: 42g, 40i, 32a, 45b, 64b), b) naprawa dojazdu do składu drewna w Leśnictwie Krościenko do oddz. 65c i 66c. Zamówienie obejmuje m.in. roboty ziemne polegające na wykopach i przekopach koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na wskazane odległości, wykonywanie czasowych dróg kołowych, oczyszczacie z namułu przepustów, wykonywanie koszy z siatki stalowej, niwelacja powierzchni rozmytych szlaków zrywkowych. Szczegółowe zakresy robót przedstawiają przedmiary robót oraz wzory kosztorysów ofertowych, stanowiące załączniki dla każdej z części zamówienia (tj. dla części nr I - załącznik nr 2, dla części nr II - załącznik nr 3, dla części nr III - załącznik nr 4, dla części nr IV - załącznik nr 5, dla części V - załącznik nr 6)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.21.00-6, 45.11.00.00-1, 45.11.12.30-9, 45.11.20.00-5, 45.11.21.00-6, 45.11.22.00-7, 45.11.22.10-0, 45.11.27.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) dla części nr I (Leśnictwo Krościenko) - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100), b) dla części nr II (Leśnictwo Żłobek) - 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), c) dla części nr III (Leśnictwo Serednica) - 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł 00/100), d) dla części nr IV (Leśnictwo Zawadka) - 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), e) dla części nr V (dojazd do składu w Leśnictwie Krościenko) - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Numer rachunku bankowego, na który należy wnosić wadium w formie pieniądza (ze wskazaniem na blankiecie przelewu zamówienia i numeru części, którego dotyczy: ZG - 2710 - 4/14 lub nazwa zamówienia (tj. Naprawy szlaków zrywkowych drewna zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne oraz dojazdu do składu - usuwanie skutków ulewnych deszczy) i wskazanie nr części : Bank PBS nr konta 65 8642 1012 2003 1200 9393 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w oryginale w kasie w siedzibie Zamawiającego najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, a ich kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (poręczyciela). Poręczenie, gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia. 8. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowalną, polegającą na wykonaniu szlaku zrywkowego lub szlaków zrywkowych: a) dla części nr I (Leśnictwo Krościenko) - o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (słownie brutto: trzydzieści tysięcy zł 00/100) w zakres których wchodziły roboty ziemne polegające na przemieszczaniu ziemi i wykonaniu wykopów i nasypów, b) dla części nr II (Leśnictwo Żłobek) - o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto (słownie brutto: piętnaście tysięcy zł 00/100) w zakres których wchodziły roboty ziemne polegające na przemieszczaniu ziemi i wykonaniu wykopów i nasypów oraz wykonanie umocnień z koszy siatkowo - kamiennych, c) dla części nr III (Leśnictwo Serednica) - o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (słownie brutto: trzydzieści tysięcy zł 00/100) w zakres których wchodziły roboty ziemne polegające na przemieszczaniu ziemi i wykonaniu wykopów i nasypów, montaż przepustów HDPE oraz układanie płyt żelbetowych, d) dla części nr IV (Leśnictwo Zawadka) - o wartości co najmniej 8 000,00 zł brutto (słownie brutto: osiem tysięcy zł 00/100) w zakres których wchodziły roboty ziemne polegające na przemieszczaniu ziemi i wykonaniu wykopów i nasypów oraz montaż przepustów HDPE, e) dla części nr V (dojazd do składu w Leśnictwie Krościenko) - o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto (słownie brutto: dziesięć tysięcy zł 00/100) w zakres których wchodziły wykonanie umocnień z koszy siatkowo - kamiennych oraz montaż przepustów HDPE.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej jedną koparką gąsienicową o pojemności łyżki 0,60 m3 i jedną spycharką gąsienicową o mocy min. 90 KM. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część postępowania wymagane jest, by wykazał, że dla każdej z części dysponuje innym (odrębnym) potencjałem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej pięcioma osobami, które łącznie posiadają uprawnienia do obsługi potencjału technicznego, wskazanego w pkt III.3.3) ogłoszenia (p/n Potencjał techniczny). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część postępowania wymagane jest, by wykazał, że dla każdej części dysponuje innymi (odrębnymi) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w w/w wykazie dotyczy robót w zakresie niezbędnym do wykazania warunku, określonego w pkt III.3.2) ogłoszenia (Wiedza i doświadczenie) dla każdej z części zamówienia. Za najważniejsze roboty Zamawiający uzna roboty niezbędne do wykazania warunku, określonego w pkt III.3.2) ogłoszenia (Wiedza i doświadczenie) dla każdej z części zamówienia.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta winna zawierać dodatkowo: a) wypełniony formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy - wzór stanowią załącznik od nr 2 do nr 6 do SIWZ (w zależności od części zamówienia), c) wykaz części zamówienia (etapów zamówienia), których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 16 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy wg wzoru załączonego do SIWZ. Wzór umowy stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty. 3 Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności oraz zostaną uwzględnione opisane poniżej warunki wprowadzenia tych zmian. a) wystąpi korzystna dla Zamawiającego możliwość zmiany terminu realizacji umowy spowodowana uzyskaniem dodatkowych środków finansowych na realizację przedmiotu Umowy, b) wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu, bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), c) w wyniku zmiany stawki podatku VAT - należny podatek VAT naliczany zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki obowiązującej w momencie powstania obowiązku podatkowego, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania Umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku, d) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej (np. niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia), które uniemożliwiałyby terminowe wykonanie zobowiązań - Strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, e) w związku z zaistnieniem okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie przewidzieli w chwili zawarcia umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż, Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy, f) w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy okoliczności uniemożliwiających jego wykonanie zamówienia zgodnie z przyjętą technologią, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany technologii wykonania robót w celu osiągnięcia zakładanych parametrów przedmiotu umowy, przy czym zmiana ta nie będzie powodować zmiany wartości zamówienia podanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie, g) wystąpi możliwość zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy, h) poza przypadkami określonymi powyżej termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku zaistnienia różnic pomiędzy Stronami w ocenie przyjętych rozwiązań technicznych, technologicznych, gdy wymagane będzie zasięgnięcie opinii nadzoru autorskiego, czy specjalistów innych branż, i) ograniczenie przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w SIWZ nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawa do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. 4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności, termin realizacji umowy ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny na należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca, który wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz, zobowiązany jest do przedłużenia terminu jego ważności. 5. Pozostałe zmiany: a) zmiana podwykonawcy, powierzenie wykonania części zakresu umowy podwykonawcy, zmiany zakresu wykonania części umowy przez podwykonawcę lub rezygnacja z podwykonawcy; jeżeli zmiana alb rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; b) zmiana potencjału osobowego, przy pomocy którego Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy na inny, spełniający warunki określone w SIWZ i w niniejszej Umowie; zmiana potencjału technicznego, przy użyciu którego Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy na inny, spełniający warunki określone w SIWZ, c) zmiany wynikłe z rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie w sprawie niniejszego zamówienia, których nie można było usunąć w inny sposób a zmiana taka będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji d) zmiana lokalizacji, jeżeli konieczność taka wynikać będzie z przyczyn technicznych, ekonomicznych lub prawnych, albo zaleceń organów opiniujących, zezwalających, kontrolujących albo innych uprawnionych organów, 6. Wykonawca ma prawo do zmiany osoby odpowiedzialnej za nadzór na inną osobę po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zamiarze zmiany i uzyskaniu jego pisemnej akceptacji, wg następujących zasad: a) pisemna informacja złożona na dziennik podawczy w siedzibie Zamawiającego (w Sekretariacie) nie później niż w terminie 5 dni przed planowanym skierowaniem nowej osoby do realizacji Umowy, b) w sytuacjach nagłych i nieprzewidzianych, kiedy dochowanie terminu wskazanego w pkt 6.a) nie jest możliwe - w najkrótszym możliwym terminie. Przerwa w wykonywaniu umowy wynikająca z braku osoby odpowiedzialnej za nadzór będzie traktowana jako przyczyna leżąca po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do przedłużenia terminu zakończenia robót. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego). b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innych drobnych zmian w postanowieniach umowy, które nie prowadzą do rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 140 ust. 1 ustawy ani nie skutkują koniecznością zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian pojawi się dopiero w trakcie realizacji umowy i wynika z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w momencie jej zawierania. 9. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 10. Zmiany umowy są skuteczne, jeżeli zostaną wprowadzone z zachowaniem formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_brzegi_dolne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6 38 -700 Ustrzyki Dolne, pokój 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6 38 -700 Ustrzyki Dolne - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Czas realizacji zamówienia: 30. dni licząc od dnia, w którym będzie miało miejsce przekazanie terenu (frontu) robót. 2. Zamawiający dokona protokolarnego przekazania terenu (frontu) robót w terminie do 5. dni licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego postępowania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Krościenko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie naprawy szlaków zrywkowych zlokalizowanych w Leśnictwie Krościenko w oddziałach (w nawiasie podany został adres administracyjny): - 1b (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Krościenko; działka ewidencyjna nr 545) - 2b (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Krościenko; działka ewidencyjna 546), - 3a (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Krościenko; działka ewidencyjna 547), - 3b (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Krościenko; działka ewidencyjna 547), - 51a (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Krościenko; działka ewidencyjna 567)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leśnictwo Żłobek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie naprawy szlaków zrywkowych zlokalizowanych w Leśnictwie Żłobek w oddziałach: - 231b (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Czarna; obręb ewidencyjny Żłobek; działka ewidencyjna nr 87/2), - 226h (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Czarna; obręb ewidencyjny Żłobek; działka ewidencyjna nr 80);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leśnictwo Serednica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie naprawy szlaków zrywkowych zlokalizowanych w Leśnictwo Serednica w oddziałach: - 126c (województwo podkarpackie; powiat leski; Gmina Olszanica; obręb ewidencyjny Olszanica; działka ewidencyjna nr 1457) - 61Bd (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Leszczowate; działka ewidencyjna nr 249) - 61i (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Leszczowate; działka ewidencyjna nr 246) - 112 (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Dźwiniacz Dolny; działka ewidencyjna nr 365) - 115c (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Dźwiniacz Dolny; działka ewidencyjna nr 368) - 116c (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Wola Romanowa; działka ewidencyjna nr 63) - 116a (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Dźwiniacz Dolny; działka ewidencyjna nr 369) - 114i (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Wola Romanowa; działka ewidencyjna nr 59), - 119b (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Serednica; działka ewidencyjna nr 89/1), - 119Ba (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Serednica; działka ewidencyjna nr 89/1), - 243a (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Wola Romanowa; działka ewidencyjna nr 66)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leśnictwo Zawadka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie naprawy szlaków zrywkowych zlokalizowanych w Leśnictwo Zawadka w oddziałach: - 42g (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Zawadka; działka ewidencyjna nr 327) - 40i (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Zawadka; działka ewidencyjna nr 325) - 45b (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Zawadka; działka ewidencyjna nr 330) - 64b (województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Zawadka; działka ewidencyjna nr 339),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dojazd do składu w Leśnictwie Krościenko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie naprawy dojazdu do składu, prowadzącego do oddziałów 65c i 66c w Leśnictwie Krościenko ((województwo podkarpackie; powiat bieszczadzki; Gmina Ustrzyki Dolne; obręb ewidencyjny Krościenko; działka ewidencyjna nr 581 i 582)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.