eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Numer ogłoszenia: 334466 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 329712 - 2014 data 06.10.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Wolności 11, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 615 16 80, fax. 87 610 74 30.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: 1.Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Szkolenia odbywać się będą do 31 marca 2015 r. Planowana liczba realizacji form doskonalenia nauczycieli w roku szkolnym 2014/2015 wynosi: a)w formie warsztatów grupowych: po trzy spotkania 6-godzinne (łącznie 18 godzin dydaktycznych) w ramach 1 RPW (wyjątek: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi oraz Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi), b)w formie wykładów: po 1 spotkaniu 4-godzinnym (godziny dydaktyczne) w ramach 1 RPW, c)w formie konsultacji indywidualnych i grupowych: po 3 spotkania 4-godzinne (łącznie 12 godzin zegarowych) w ramach 1 RPW (wyjątek: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi oraz Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi). Liczba uczestników/uczestniczek, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli wyniesie w szkołach ok. 25 osób, w przedszkolach 5-15 osób. 2.Zamawiający przez poniższe pojęcia rozumie: a)Warsztat - aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. b)Wykład - szkolenie mające na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. c)Konsultacje indywidualne - indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego Rocznego Planu Wspomagania (RPW). d)Konsultacje grupowe - spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymieniać się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW. 3.Rozliczenia będą odbywały się w złotych polskich. 4.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8.Zamawiający nie stawia wymagań na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 9.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe. 10.Wykonawca będący osobą fizyczną powinien zabezpieczyć realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w maksimum 4 częściach. Wykonawca - firma - powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w wybranych przez siebie częściach lub w całości zamówienia przy czym jedna osoba może realizować maksimum 4 części. 11.Zamówienie dzieli się na 22 części (według ofert doskonalenia): Część 1. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Szkoła Podstawowa im. Michała Kajki w Grabowie. Wykład (4 h dydaktyczne): Procesy uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wypracowanie metod i sposobów diagnozy mocnych i słabych stron ucznia, określania jego poziomu wiedzy i umiejętności (6 h) b)Planowanie działań zespołu nauczycieli dotyczących indywidualizacji procesu edukacji zgodnego z programem nauczania (6 h) c)Planowanie wdrażania działań na podstawie wniosków z analizy wyników sprawdzianu szóstoklasisty za rok szkolny 2013/2014 z użyciem nowo zdobytej wiedzy (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 2. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Samorządowe Gimnazjum w Grabowie Wykład (4 h dydaktyczne): Procesy uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wypracowanie metod i sposobów diagnozy mocnych i słabych stron ucznia, określania jego poziomu wiedzy i umiejętności (6 h) b)Planowanie działań zespołu nauczycieli dotyczących indywidualizacji procesu edukacji zgodnego z programem nauczania (6 h) c)Planowanie wdrażania działań na podstawie wniosków z analizy wyników egzaminu gimnazjalnego za rok szkolny 2013/2014 z użyciem nowo zdobytej wiedzy (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 3. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Szkoła Podstawowa w Boćwince Wykład (4 h dydaktyczne): Współczesne postrzeganie roli edukacji wśród uczniów i społeczeństwa informacyjnego. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Diagnozowanie sposobów uczenia się ucznia na różnych poziomach edukacyjnych (6 h) b)Planowanie pracy zespołu nauczycieli diagnozujące mocne i słabe strony ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (6 h) c)Efektywna indywidualizacja metod i form pracy na zajęciach z uwzględnieniem specjalnych potrzeb uczniów (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 4. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Gimnazjum nr 1 im. Noblistów Polskich w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Kształtowanie i utrwalanie pozytywnych postaw uczniowskich. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wykorzystywanie na zajęciach edukacyjnych technik i metod aktywizujących dostosowanych do sposobów uczenia się ucznia (6 h) b)Praca w zespołach uczniowskich (6 h) c)Efektywna organizacja czasu pracy na zajęciach edukacyjnych z wykorzystanie technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 5. Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły. Gimnazjum nr 1 im. Noblistów Polskich w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Koncepcja i istota EWD. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Obsługa i możliwości kalkulatora EWD (6 h) b)Prawidłowa analizy wyników EWD oraz poprawne formułowanie wniosków (6 h) c)Praktyczne wykorzystanie wniosków z analizy EWD w planowaniu pracy szkoły (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 6. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Szkoła Podstawowa w Pogorzeli Wykład (4 h dydaktyczne): Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Obsługa tablicy interaktywnej i urządzeń powiązanych (6 h) b)Korzystanie z katalogu przydatnych stron internetowych oraz programów edukacyjnych na lekcjach (6 h) c)Radzenie sobie z podstawowymi problemami systemowymi (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 7. Praca z uczniem młodszym. Szkoła Podstawowa w Żytkiejmach Wykład (4 h dydaktyczne): Współczesne postrzeganie roli edukacji wśród uczniów i społeczeństwa informacyjnego. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Prawidłowa diagnoza sposobów uczenia się uczniów (6 h) b)Efektywny dobór metod i technik pracy dostosowanych do indywidualnych potrzeb ucznia w grupach zróżnicowanych wiekowo (6 h) c)Efektywna organizacja czasu pracy na zajęciach edukacyjnych w grupach zróżnicowanych wiekowo (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 8. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Udoskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie pracy zespołowej. Warsztaty (łącznie 24 h dydaktyczne): a)Aranżacja przestrzeni edukacyjnej w sposób umożliwiający indywidualizację pracy na lekcji (2 x 6 h) b)Optymalizacja wykorzystania zasobów szkoły na zajęciach edukacyjnych z wykorzystaniem metod motywujących uczniów do uczenia się (2 x 6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 16 h zegarowych) 4 spotkania x 4 h Część 9. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi Warsztaty (łącznie 12 h dydaktycznych): a)Wykorzystanie tabletów i odpowiednich do grup wiekowych aplikacji na zajęciach edukacyjnych (2 x 6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 8 h zegarowych) 2 spotkania x 4 h Część 10. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Technikum w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Wykład - lekcja pokazowa wykorzystująca TIK w scenariuszu zajęć (dla przedmiotów ścisłych i dla przedmiotów humanistycznych). Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Obsługa tablicy interaktywnej i urządzeń powiązanych (6 h) b)Radzenie sobie z podstawowymi usterkami systemowymi (6 h) c)Efektywna organizacja czasu pracy na zajęciach edukacyjnych z wykorzystaniem TIK (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych) 3 spotkania x 4 h Część 11. Szkoła promuje wartość edukacji. Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Różne formy promocji szkoły i sukcesów edukacyjnych uczniów w środowisku rodziców. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Umiejętności komunikacyjne w kontaktach z rodzicem ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych (6 h) b)Umiejętna aktywizacja rodziców do współpracy ze szkołą (6 h) c)Opracowywanie i wykorzystywanie odpowiednich narzędzi niezbędnych do ewaluacji działań szkoły w zakresie współpracy z rodzicami (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 12. Nauczyciel 45+. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi. Wykład (4 h dydaktyczne): Stres i wypalenie zawodowe. Warsztaty (6 h dydaktycznych): Sposoby radzenia sobie ze stresem. Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 4 h zegarowe): Zajęcia relaksacyjne. Część 13. Nauczyciel 45+. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi. Warsztaty (6 h dydaktycznych): Technologie informacyjno-komunikacyjne (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny). Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 4 h zegarowe): a)Microsoft Word b)Microsoft Excell c)Microsoft Power Point d)Microsoft Publisher Część 14. Nauczyciel 45+. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi. Warsztaty (6 h dydaktycznych): Techniki emisji głosu. Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 4 h zegarowe): Emisja głosu. Część 15. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marszałka J. Piłsudskiego w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Jak efektywnie motywować dzieci do nauki i pobudzać ich kreatywność? Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Rozpoznawanie mocnych i słabych stron ucznia (6 h) b)Strategie uczenia się (6 h) c)Techniki motywujące do nauki (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 16. Wspieranie pracy wychowawców - bezpieczne przedszkole. Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Zaburzenia emocjonalne u dzieci. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Praca z dzieckiem agresywnym (6 h) b)Praca z dzieckiem nieśmiałym (6 h) c)Wpływ mass mediów na rozwój dziecka (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 17. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Przedszkole Niepubliczne U Kubusia Puchatka w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Aktywne metody pracy z dzieckiem w przedszkolu. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Gry i zabawy matematyczne (6 h) b)Jak aktywizować nieśmiałe dzieci? (6 h) c)Taniec- aktywna metoda w pracy z dzieckiem (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 18. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Przedszkole Niepubliczne Bajka w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Aktywne metody pracy z dzieckiem w przedszkolu. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Zabawy ruchowe (6 h) b)Tańce ludowe (6 h) c)Jak prowadzić doświadczenia i eksperymenty w edukacji przedszkolnej? (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 19. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Szkoła Podstawowa w Galwieciach. Wykład (4 h dydaktyczne): Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Motywowanie uczniów do nauki (6 h) b)Nowoczesne metody nauczania (6 h) c)Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 20. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Gimnazjum w Dubeninkach. Wykład (4 h dydaktyczne): Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Aktywne metody nauczania (6 h) b)Techniki efektywnego uczenia się (6 h) c)Metody motywujące uczniów do nauki (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 21. Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Szkoła Podstawowa w Dubeninkach. Wykład (4 h dydaktyczne): a)Autyzm b)Dziecko zagrożone niedostosowaniem społecznym Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Praca z dzieckiem zagrożonym niedostosowaniem społecznym - cz. I (6 h) b)Praca z dzieckiem zagrożonym niedostosowaniem społecznym - cz. II (3 h) Praca z dzieckiem autystycznym - cz. I (3 h) c)Praca z dzieckiem autystycznym - cz. II (6 h) Warsztaty będą zrealizowane na trzech spotkaniach po 6 h. Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 22. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Gołdapi. Wykład (4 h dydaktyczne): Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wykorzystanie zasobów portalu Scholaris - cz. I (6 h) b)Wykorzystanie zasobów portalu Scholaris - cz. II (3 h) Praca w chmurze - cz. I (3 h) c)Praca w chmurze - cz. II (6 h) Warsztaty będą zrealizowane na trzech spotkaniach po 6 h. Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Szczegółowe zadania Eksperta Zewnętrznego: Obowiązki Wykonawcy: 1. Odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. 2. Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia realizowany będzie w dniach i godzinach określonych przez zamawiającego i przekazanych wykonawcy na min. 5 dni przed planowaną datą realizacji wykładów, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w poszczególnych placówkach. Orientacyjnie wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli prowadzone będą w dniach od poniedziałku do niedzieli włącznie po wcześniejszym uzgodnieniu ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) danej szkoły/przedszkola. 3. Harmonogram wykładów, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli musi być uzgodniony ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji właściwym dla każdej placówki. 4. Sposób realizacji i szczegółowa tematyka szkolenia musi być uzgodniona z SORE. 5. Zaznajomienie się i zrealizowanie zawartych w RPW szkoły/przedszkola informacji, w tym wskaźników. 6. Przesłanie SORE w formie elektronicznej i papierowej harmonogramu szkoleń z uwzględnieniem: daty, godziny, rodzaju zajęć (wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne i grupowe), tematu zajęć, przerwy obiadowej na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. 7. Zaleca się aby wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli nie kolidowały z zajęciami szkolnymi/przedszkolnymi oraz innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, wycieczki szkolne organizowane w danej jednostce. 8. Sale, pracownie przewidziane na realizację wykładów, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w szkole/przedszkolu udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie. 9. Wymaga się od Wykonawcy opracowania i przesyłania Szkolnym Organizatorom Rozwoju Edukacji (SORE) i asystentowi projektu wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzanych form doskonalenia nauczycieli (na tydzień przed terminem szkolenia szczegółowy program, a co najmniej 5 dni przed szkoleniem wersji elektronicznej materiałów dla uczestników do druku) w celu archiwizacji i udostępnienia uczestnikom oraz dyrektorom szkół/przedszkoli. 10. Opracowanie i przesłanie SORE wersji elektronicznej pre-testu i post-testu, co najmniej 5 dni przed pierwszym i ostatnim warsztatem/konsultacjami grupowymi - do druku. 11. Przeprowadzenie pre-testu i post-testu oraz przekazanie sprawdzonych testów SORE, do 3 dni po przeprowadzeniu testu. 12. Analiza ilościowa i jakościowa pre-testu i post-testu, wersja elektroniczna i papierowa z własnoręcznym podpisem złożona w Biurze Projektu do 3 dni po przeprowadzeniu testu. 13. Opracowanie i przesłanie SORE sprawozdania z realizacji pełnego cyklu wspomagania w ramach RPW w wersji elektronicznej i papierowej z własnoręcznym podpisem - do 14 dni po zakończeniu ostatniej formy wsparcia. 14. Zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których Wykonawca będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. 15. Prowadzenie dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego. 16. Przygotowywanie i prowadzenie, w uzgodnieniu z koordynatorem merytorycznym, dokumentacji realizowanych zadań, w szczególności w zakresie dokumentacji stanowiącej źródło weryfikacji/pozyskania danych do pomiaru wskaźników realizacji celów projektu. 17. Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych. 18. Zamawiający zapewnia produkty na przerwy kawowe/obiad dla uczestników zajęć, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany w trakcie ich prowadzenia dokonać co najmniej 2 przerw - obiadowej trwającej minimum 30 minut oraz kawowej trwającej 15 minut (przerwy nie wliczają się do czasu godzin szkoleniowych). 19. Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo do rezygnacji z usług szkoleniowych eksperta, który nie spełnia oczekiwań Zamawiającego (w tym nie przestrzega terminowego dostarczenia dokumentów) lub uczestników szkoleń. Wykonawca nie będący osobą fizyczną zobowiązany jest do wymiany eksperta po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż: a)wykład 4-godzinny odbędzie się w listopadzie, b)warsztat 6-godzinny odbędzie się po jednym w miesiącach: grudzień, styczeń, luty, c)konsultacje indywidualne i grupowe 4-godzinne odbędą się po jednym w miesiącach: styczeń, luty, marzec. Zamawiający zastrzega, iż ekspert będzie musiał przyjechać do danej szkoły/przedszkola co najmniej w 5 różnych terminach..
  • W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Szkolenia odbywać się będą do 31 marca 2015 r. Planowana liczba realizacji form doskonalenia nauczycieli w roku szkolnym 2014/2015 wynosi: a)w formie warsztatów grupowych: po trzy spotkania 6-godzinne (łącznie 18 godzin dydaktycznych) w ramach 1 RPW (wyjątek: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi oraz Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi), b)w formie wykładów: po 1 spotkaniu 4-godzinnym (godziny dydaktyczne) w ramach 1 RPW, c)w formie konsultacji indywidualnych i grupowych: po 3 spotkania 4-godzinne (łącznie 12 godzin zegarowych) w ramach 1 RPW (wyjątek: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi oraz Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi). Liczba uczestników/uczestniczek, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli wyniesie w szkołach ok. 25 osób, w przedszkolach 5-15 osób. 2.Zamawiający przez poniższe pojęcia rozumie: a)Warsztat - aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. b)Wykład - szkolenie mające na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. c)Konsultacje indywidualne - indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego Rocznego Planu Wspomagania (RPW). d)Konsultacje grupowe - spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymieniać się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW. 3.Rozliczenia będą odbywały się w złotych polskich. 4.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8.Zamawiający nie stawia wymagań na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 9.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe. 10.Wykonawca będący osobą fizyczną powinien zabezpieczyć realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w maksimum 4 częściach. Wykonawca - firma - powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w wybranych przez siebie częściach lub w całości zamówienia przy czym jedna osoba może realizować maksimum 4 części. 11.Zamówienie dzieli się na 22 części (według ofert doskonalenia): Część 1. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Szkoła Podstawowa im. Michała Kajki w Grabowie. Wykład (4 h dydaktyczne): Procesy uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wypracowanie metod i sposobów diagnozy mocnych i słabych stron ucznia, określania jego poziomu wiedzy i umiejętności (6 h) b)Planowanie działań zespołu nauczycieli dotyczących indywidualizacji procesu edukacji zgodnego z programem nauczania (6 h) c)Planowanie wdrażania działań na podstawie wniosków z analizy wyników sprawdzianu szóstoklasisty za rok szkolny 2013/2014 z użyciem nowo zdobytej wiedzy (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 2. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Samorządowe Gimnazjum w Grabowie Wykład (4 h dydaktyczne): Procesy uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wypracowanie metod i sposobów diagnozy mocnych i słabych stron ucznia, określania jego poziomu wiedzy i umiejętności (6 h) b)Planowanie działań zespołu nauczycieli dotyczących indywidualizacji procesu edukacji zgodnego z programem nauczania (6 h) c)Planowanie wdrażania działań na podstawie wniosków z analizy wyników egzaminu gimnazjalnego za rok szkolny 2013/2014 z użyciem nowo zdobytej wiedzy (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 3. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Szkoła Podstawowa w Boćwince Wykład (4 h dydaktyczne): Współczesne postrzeganie roli edukacji wśród uczniów i społeczeństwa informacyjnego. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Diagnozowanie sposobów uczenia się ucznia na różnych poziomach edukacyjnych (6 h) b)Planowanie pracy zespołu nauczycieli diagnozujące mocne i słabe strony ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (6 h) c)Efektywna indywidualizacja metod i form pracy na zajęciach z uwzględnieniem specjalnych potrzeb uczniów (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 4. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Gimnazjum nr 1 im. Noblistów Polskich w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Kształtowanie i utrwalanie pozytywnych postaw uczniowskich. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wykorzystywanie na zajęciach edukacyjnych technik i metod aktywizujących dostosowanych do sposobów uczenia się ucznia (6 h) b)Praca w zespołach uczniowskich (6 h) c)Efektywna organizacja czasu pracy na zajęciach edukacyjnych z wykorzystanie technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 5. Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły. Gimnazjum nr 1 im. Noblistów Polskich w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Koncepcja i istota EWD. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Obsługa i możliwości kalkulatora EWD (6 h) b)Prawidłowa analizy wyników EWD oraz poprawne formułowanie wniosków (6 h) c)Praktyczne wykorzystanie wniosków z analizy EWD w planowaniu pracy szkoły (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 6. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Szkoła Podstawowa w Pogorzeli Wykład (4 h dydaktyczne): Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Obsługa tablicy interaktywnej i urządzeń powiązanych (6 h) b)Korzystanie z katalogu przydatnych stron internetowych oraz programów edukacyjnych na lekcjach (6 h) c)Radzenie sobie z podstawowymi problemami systemowymi (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 7. Praca z uczniem młodszym. Szkoła Podstawowa w Żytkiejmach Wykład (4 h dydaktyczne): Współczesne postrzeganie roli edukacji wśród uczniów i społeczeństwa informacyjnego. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Prawidłowa diagnoza sposobów uczenia się uczniów (6 h) b)Efektywny dobór metod i technik pracy dostosowanych do indywidualnych potrzeb ucznia w grupach zróżnicowanych wiekowo (6 h) c)Efektywna organizacja czasu pracy na zajęciach edukacyjnych w grupach zróżnicowanych wiekowo (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 8. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Udoskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie pracy zespołowej. Warsztaty (łącznie 24 h dydaktyczne): a)Aranżacja przestrzeni edukacyjnej w sposób umożliwiający indywidualizację pracy na lekcji (2 x 6 h) b)Optymalizacja wykorzystania zasobów szkoły na zajęciach edukacyjnych z wykorzystaniem metod motywujących uczniów do uczenia się (2 x 6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 16 h zegarowych) 4 spotkania x 4 h Część 9. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi Warsztaty (łącznie 12 h dydaktycznych): a)Wykorzystanie tabletów i odpowiednich do grup wiekowych aplikacji na zajęciach edukacyjnych (2 x 6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 8 h zegarowych) 2 spotkania x 4 h Część 10. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Technikum w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Wykład - lekcja pokazowa wykorzystująca TIK w scenariuszu zajęć (dla przedmiotów ścisłych i dla przedmiotów humanistycznych). Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Obsługa tablicy interaktywnej i urządzeń powiązanych (6 h) b)Radzenie sobie z podstawowymi usterkami systemowymi (6 h) c)Efektywna organizacja czasu pracy na zajęciach edukacyjnych z wykorzystaniem TIK (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych) 3 spotkania x 4 h Część 11. Szkoła promuje wartość edukacji. Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Różne formy promocji szkoły i sukcesów edukacyjnych uczniów w środowisku rodziców. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Umiejętności komunikacyjne w kontaktach z rodzicem ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych (6 h) b)Umiejętna aktywizacja rodziców do współpracy ze szkołą (6 h) c)Opracowywanie i wykorzystywanie odpowiednich narzędzi niezbędnych do ewaluacji działań szkoły w zakresie współpracy z rodzicami (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 12. Nauczyciel 45+. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi. Wykład (4 h dydaktyczne): Stres i wypalenie zawodowe. Warsztaty (łącznie 12 h dydaktycznych): Sposoby radzenia sobie ze stresem (2 x 6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 8 h zegarowych): Zajęcia relaksacyjne (2 spotkania x 4 h) Część 13. Nauczyciel 45+. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi. Warsztaty (łącznie 12 h dydaktycznych): Technologie informacyjno-komunikacyjne (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny) (2 spotkania x 6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (2 spotkania x 4 h, tj. łącznie 8 h zegarowych): a)Microsoft Word b)Microsoft Excell c)Microsoft Power Point d)Microsoft Publisher Część 14. Nauczyciel 45+. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi. Warsztaty (łącznie 12 h dydaktycznych): Techniki emisji głosu (2 x 6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 8 h zegarowych): Emisja głosu (2 spotkania x 4 h) Część 15. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marszałka J. Piłsudskiego w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Jak efektywnie motywować dzieci do nauki i pobudzać ich kreatywność? Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Rozpoznawanie mocnych i słabych stron ucznia (6 h) b)Strategie uczenia się (6 h) c)Techniki motywujące do nauki (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 16. Wspieranie pracy wychowawców - bezpieczne przedszkole. Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Zaburzenia emocjonalne u dzieci. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Praca z dzieckiem agresywnym (6 h) b)Praca z dzieckiem nieśmiałym (6 h) c)Wpływ mass mediów na rozwój dziecka (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 17. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Przedszkole Niepubliczne U Kubusia Puchatka w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Aktywne metody pracy z dzieckiem w przedszkolu. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Gry i zabawy matematyczne (6 h) b)Jak aktywizować nieśmiałe dzieci? (6 h) c)Taniec- aktywna metoda w pracy z dzieckiem (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 18. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Przedszkole Niepubliczne Bajka w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Aktywne metody pracy z dzieckiem w przedszkolu. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Zabawy ruchowe (6 h) b)Tańce ludowe (6 h) c)Jak prowadzić doświadczenia i eksperymenty w edukacji przedszkolnej? (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 19. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Szkoła Podstawowa w Galwieciach. Wykład (4 h dydaktyczne): Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Motywowanie uczniów do nauki (6 h) b)Nowoczesne metody nauczania (6 h) c)Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 20. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Gimnazjum w Dubeninkach. Wykład (4 h dydaktyczne): Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Aktywne metody nauczania (6 h) b)Techniki efektywnego uczenia się (6 h) c)Metody motywujące uczniów do nauki (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 21. Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Szkoła Podstawowa w Dubeninkach. Wykład (4 h dydaktyczne): a)Autyzm b)Dziecko zagrożone niedostosowaniem społecznym Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Praca z dzieckiem zagrożonym niedostosowaniem społecznym - cz. I (6 h) b)Praca z dzieckiem zagrożonym niedostosowaniem społecznym - cz. II (3 h) Praca z dzieckiem autystycznym - cz. I (3 h) c)Praca z dzieckiem autystycznym - cz. II (6 h) Warsztaty będą zrealizowane na trzech spotkaniach po 6 h. Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 22. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Gołdapi. Wykład (4 h dydaktyczne): Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wykorzystanie zasobów portalu Scholaris - cz. I (6 h) b)Wykorzystanie zasobów portalu Scholaris - cz. II (3 h) Praca w chmurze - cz. I (3 h) c)Praca w chmurze - cz. II (6 h) Warsztaty będą zrealizowane na trzech spotkaniach po 6 h. Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Szczegółowe zadania Eksperta Zewnętrznego: Obowiązki Wykonawcy: 1. Odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. 2. Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia realizowany będzie w dniach i godzinach określonych przez zamawiającego i przekazanych wykonawcy na min. 5 dni przed planowaną datą realizacji wykładów, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w poszczególnych placówkach. Orientacyjnie wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli prowadzone będą w dniach od poniedziałku do niedzieli włącznie po wcześniejszym uzgodnieniu ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) danej szkoły/przedszkola. 3. Harmonogram wykładów, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli musi być uzgodniony ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji właściwym dla każdej placówki. 4. Sposób realizacji i szczegółowa tematyka szkolenia musi być uzgodniona z SORE. 5. Zaznajomienie się i zrealizowanie zawartych w RPW szkoły/przedszkola informacji, w tym wskaźników. 6. Przesłanie SORE w formie elektronicznej i papierowej harmonogramu szkoleń z uwzględnieniem: daty, godziny, rodzaju zajęć (wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne i grupowe), tematu zajęć, przerwy obiadowej na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. 7. Zaleca się aby wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli nie kolidowały z zajęciami szkolnymi/przedszkolnymi oraz innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, wycieczki szkolne organizowane w danej jednostce. 8. Sale, pracownie przewidziane na realizację wykładów, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w szkole/przedszkolu udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie. 9. Wymaga się od Wykonawcy opracowania i przesyłania Szkolnym Organizatorom Rozwoju Edukacji (SORE) i asystentowi projektu wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzanych form doskonalenia nauczycieli (na tydzień przed terminem szkolenia szczegółowy program, a co najmniej 5 dni przed szkoleniem wersji elektronicznej materiałów dla uczestników do druku) w celu archiwizacji i udostępnienia uczestnikom oraz dyrektorom szkół/przedszkoli. 10. Opracowanie i przesłanie SORE wersji elektronicznej pre-testu i post-testu, co najmniej 5 dni przed pierwszym i ostatnim warsztatem/konsultacjami grupowymi - do druku. 11. Przeprowadzenie pre-testu i post-testu oraz przekazanie sprawdzonych testów SORE, do 3 dni po przeprowadzeniu testu. 12. Analiza ilościowa i jakościowa pre-testu i post-testu, wersja elektroniczna i papierowa z własnoręcznym podpisem złożona w Biurze Projektu do 3 dni po przeprowadzeniu testu. 13. Opracowanie i przesłanie SORE sprawozdania z realizacji pełnego cyklu wspomagania w ramach RPW w wersji elektronicznej i papierowej z własnoręcznym podpisem - do 14 dni po zakończeniu ostatniej formy wsparcia. 14. Zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których Wykonawca będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. 15. Prowadzenie dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego. 16. Przygotowywanie i prowadzenie, w uzgodnieniu z koordynatorem merytorycznym, dokumentacji realizowanych zadań, w szczególności w zakresie dokumentacji stanowiącej źródło weryfikacji/pozyskania danych do pomiaru wskaźników realizacji celów projektu. 17. Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych. 18. Zamawiający zapewnia produkty na przerwy kawowe/obiad dla uczestników zajęć, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany w trakcie ich prowadzenia dokonać co najmniej 2 przerw - obiadowej trwającej minimum 30 minut oraz kawowej trwającej 15 minut (przerwy nie wliczają się do czasu godzin szkoleniowych). 19. Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo do rezygnacji z usług szkoleniowych eksperta, który nie spełnia oczekiwań Zamawiającego (w tym nie przestrzega terminowego dostarczenia dokumentów) lub uczestników szkoleń. Wykonawca nie będący osobą fizyczną zobowiązany jest do wymiany eksperta po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż: a)wykład 4-godzinny odbędzie się w listopadzie, b)warsztat 6-godzinny odbędzie się po jednym w miesiącach: grudzień, styczeń, luty, c)konsultacje indywidualne i grupowe 4-godzinne odbędą się po jednym w miesiącach: styczeń, luty, marzec. Zamawiający zastrzega, iż ekspert będzie musiał przyjechać do danej szkoły/przedszkola co najmniej w 5 różnych terminach..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.