eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa artykułów piśmienno- biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Wrocław: Dostawa artykułów piśmienno- biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 334272 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151185 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów piśmienno- biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianych artykułów piśmienno-biurowych została określona w załącznikach od 1.1 do 1.18: 1.1. - tablice korkowe 1.2. - papier pakowy szary, ozdobny, fotograficzny 1.3. - segregatory, stojaki na czasopisma, przekładki do segregatorów, etykiety i wąsy do segregatorów, kartony archiwizacyjne, tekturowe tuby, brystol, kartony kreślarskie, fastykuły 1.4. - kalka kreślarska, maszynowa, ołówkowa, techniczna 1.5. - koperty 1.6. - papier perforowany do drukowania 1.7. - samoprzylepne : litery, cyfry, etykiety, folia, papier, taśma i godło 1.8. - wyroby piśmiennicze /notesy, bloki biurowe, kołobruliony, bruliony, zeszyty, skoroszyty, teczki tekturowe i do podpisu, wizytowniki + wkłady + indeksy, pojemniki na wizytówki, wizytowniki stojące, skorowidze, bloki do flipcharta, bloki rysunkowe i techniczne, książka kancelaryjna, papier milimetrowy i piśmienny, wzmacniające kółeczka samoprzylepne, papier do faksu, rolka termiczna do kas fiskalnych, taśma papierowa do maszyn liczących, teczki na akta osobowe, kartoteka na teczki zawieszane, teczki zawieszane/ 1.9. - kleje /roślinny, biurowy, w taśmie, w płynie, introligatorski, masa mocująca/ 1.10. - folia do plotera 1.11. - kasety magnetofonowe, płyty DVD, płyty BD-R, kasety cyfrowe do kamery 1.12. - taśmy samoprzylepne/malarsko-montażowa, dwustronna, klejąca, pakowa, dyspenser do oklejania, podajnik taśmy, folia stretch i bąbelkowa/ 1.13. - artykuły biurowe z tworzyw sztucznych / pudełka i etui na CD, teczki i skoroszyty plastikowe, ofertówki, szuflady na dokumenty, moduły na biurko, wysięgnik na dokumenty, stojak na foldery, kieszenie do zdjęć, klipy, identyfikatory i klipsy do identyfikatorów, tablice samoprzylepne, podkład na biurko, piórnik na biurko, pojemnik na długopisy, podpórka do książek, podstawka pod książkę z plexi, stojaki Contra z pleksi, zakładka indeksująca, torby na dokumenty, teczki na mapy, kieszenie do płyt CD i na wizytówki, spinacz archiwizacyjny, torebki strunowe, tuby, mata pod krzesło, antyramy/ 1.14. - drobne artykuły metalowe /noże do papieru + ostrza wymienne, nożyczki, pinezki, spinacze, pojemniki na spinacze, magnesy, szpilki, klipsy do papieru, datowniki, numerator, igły, kasetka metalowa/ 1.15. - kalkulatory, rolki barwiące do kalkulatorów, dziurkacze + wymienne bolce i podkładki, zszywacze i rozszywacze, zszywki do papieru i kartonu, wskaźnik laserowy 1.16. - długopisy + wkłady, markery, zakreślacze, mazaki, cienkopisy, ołówki + wkłady, kredki, kreda, rapitografy, korektory + wkłady, tablice do pisania + komplety do tablic, maczałki, temperówki, gumki, tasiemka bawełniana, nici, szpagat konopny, kredki, bibuła, wykałaczki, plastelina, kreda szkolna 1.17. - produkty kreślarskie/atrament i naboje do piór, tusze do pieczęci i kreślarskie, poduszki z tuszem do stempli, linijki, skalówki, ekierki, lupy, Art.-Pen + wkłady, pędzelki, farby/ 1.18. - części, akcesoria i wyroby do komputerów /myszy, płyty CD, pendrivy, podkładki pod mysz i nadgarstek, podwieszane szuflady na klawiaturę , podstawki pod monitor, drukarkę i laptopa, płyny i pianki antystatyczne, powietrze sprężone, chusteczki antystatyczne, taśmy do drukarki i do składowania danych, płyn do kopertownicy/. 1. Wykonawca musi udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły, liczonej od daty odbioru artykułów przez Zamawiającego. 2.Artykuły piśmienno-biurowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i zgodne z ich opisem zawartym w zał. od 1.1 do 1.18. 3.Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), w terminie: a) do 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia - dotyczy artykułów piśmienno-biurowych poza pozycjami 119,120,121,122,123 z Zał. 1.16 b) nie dłuższym niż 30 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia - dotyczy artykułów piśmienno-biurowych wyszczególnionych w pozycjach 119,120,121,122,123 z Zał. 1.16 W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 szt. przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca dostarczy każdą zamawianą partię na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. 5.Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach i w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia. 6.Wydanie towaru będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego. 7.W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na własny koszt dokona jego wymiany na nowy w terminie do 2 godzin od chwili zgłoszenia. 8. Wykonawca musi posiadać przez cały okres trwania umowy aktualne oświadczenie producenta (lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu) dotyczące oferowanych produktów bezkwasowych: -teczki, pudła, tuby i fastykuły bezkwasowe wykonane są z tektur(kartonu) bezkwasowych, których parametry jakościowe, wytrzymałościowe i ekologiczne spełniają wymagania certyfikatów jakości i środowiskowych (np.ISO9001:2008). Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży aktualne oświadczenie producenta (lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu) dotyczące oferowanych produktów bezkwasowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.18.90.00 - 30.18.90.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wagonowa 28A, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 713923,91

  • Oferta z najniższą ceną: 623129,16 / Oferta z najwyższą ceną: 713923,91

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.