eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Rozbudowa i modernizacja obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie, ul. Wschowska 17 wraz z zagospodarowaniem terenu - etap VI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-31

Ogłoszenie nr 334158 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.

Wolsztyn: Rozbudowa i modernizacja obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie, ul. Wschowska 17 wraz z zagospodarowaniem terenu - etap VI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321613-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 97118740000000, ul. ul. Wschowska  17, 64200   Wolsztyn, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. (068) 384 57 83, faks (068) 384 57 98, e-mail kppspwolsztyn@psp.wlkp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.straz.powiatwolsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: JEDNOSTKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i modernizacja obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie, ul. Wschowska 17 wraz z zagospodarowaniem terenu - etap VI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PT.2370.6.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie, jako kolejny etap zadania związanego z rozbudową i modernizacją obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie przy ul. Wschowskiej 17 wraz z zagospodarowaniem terenu. Zamówienie składa się z dziewięciu zadań. - Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę, wniesienie i montaż wyposażenia pomieszczenia dezynfekcji sprzętu medycznego; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 1). - Zadanie nr 2 - obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i uruchomienie urządzeń informatycznych; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 2). - Zadanie nr 3 - obejmuje dostawę, wniesienie i montaż wyposażenia magazynów; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 3). - Zadanie nr 4 - obejmuje dostawę, wniesienie i montaż wyposażenia siłowni; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 4). - Zadanie nr 5 - obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i uruchomienie wyciągu spalin dla stanowisk garażowych w segmencie A; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 5). - Zadanie nr 6 - obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i uruchomienie wyniesionej stacji bazowej; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 6). - Zadanie nr 7 - obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i uruchomienie wyposażenia Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 7). - Zadanie nr 8 - obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i uruchomienie systemu zasilania pojazdów pożarniczych w prąd i sprężone powietrze; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 8). - Zadanie nr 9 - obejmuje dostawę, wniesienie i montaż umeblowania; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 9). 2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 31122000-7, 39710000-2, 30200000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT399121.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Arkadiusz Kałdoński,  phukaldonski@gmail.com,  ul. Różana 14,  64-200,  Wolsztyn,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 524439,98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 524439,98
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 524439,98
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.