eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężnej - budowa boiska, placu zabaw i siłowni plenerowej oraz wykonanie ciągów pieszych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-10-31

Ogłoszenie nr 333732 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.

Chorzów: Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężnej - budowa boiska, placu zabaw i siłowni plenerowej oraz wykonanie ciągów pieszych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 87364

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 103826

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 149063

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 27625530600000, ul. Rynek  1, 41500   Chorzów, państwo , woj. śląskie, tel. 324 165 000, faks 32 4165639, 32 4165640, e-mail


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężnej - budowa boiska, placu zabaw i siłowni plenerowej oraz wykonanie ciągów pieszych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.256.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje wykonanie następujących robót: 1. roboty pomiarowe, 2. usuwanie wierzchniej warstwy gleby, 3. roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 4. koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, 5. warstwy odsączające i odcinające, 6. podbudowa z tłucznia kamiennego, 7. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, 8. nawierzchnia z betonu asfaltowego, 9. roboty ziemne pod fundamenty, 10. zbrojenie betonu, 11. podbudowa z betonu sprężonego, 12. roboty z betonu konstrukcyjnego, 13. roboty betonowe, 14. roboty zbrojarskie, 15. roboty z betonu niekonstrukcyjnego, 16. hydroizolacje, 17. dostawa i montaż wyposażenia, 18. nawierzchnia bezpieczna, 19. zieleń (założenie i pielęgnacja). Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem oraz dokumentacją projektową stanowiącymi załączniki nr 6,7 i 8 do SIWZ. 1.Prace związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej będą wykonywane w III etapie (dotyczą budowy boiska i kortów). 2.Z uwagi na okres, w którym dopuszczono realizację wycinki, obejmujący sezon lęgowy ptaków (1 marzec - 15 październik), wycinka drzew winna być nadzorowana przez ornitologa celem niedopuszczenia do zniszczeń gniazd ptaków przed wyprowadzeniem z nich lęgów. (Wykonawca zapewni nadzór ornitologa na własny koszt). 3.Ilekroć w projekcie pojawi się nazwa producenta dotycząca zastosowanego materiału lub urządzenia itp., należy ją rozumieć wyłącznie jako propozycję rozwiązania. W każdym przypadku można zastosować materiał, urządzenia itp. innego producenta pod warunkiem posiadania parametrów nie gorszych od zawartych w dokumentacji. 4.Przedstawione w dokumentacji projektowej wyroby budowlane (urządzenia, materiały) należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady wynikające z Ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 29 i 30 Dz. U. 2015 poz.2164). Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne wyroby budowlane i innych producentów, niż określono w projekcie, o ile spełniają one warunek równoważności technicznej oraz zapewnione zostaną rozwiązania równoważne co do osiąganej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem projektu. Na etapie oferty należy wykazać zamienne elementy. 5.Wszystkie urządzenia zabawowe powinny posiadać co najmniej 3 letni okres gwarancji. 6.W przypadku urządzeń zabawowych oraz siłowych: a) wymiary urządzeń, elementów konstrukcyjnych oraz wielkości wysokości upadkowych mogą odbiegać od przedstawionych w granicach 10%, ale urządzenia muszą się mieścić w obrębie podanych w SSTWiOR stref bezpieczeństwa. b) główne elementy konstrukcyjne urządzeń placu zabaw powinny być wykonane z takiego samego rodzaju materiałów, jak podane w SSTWiOR . c) w przypadku zastosowania urządzeń różnych producentów należy zachować w celu uzyskania jednorodności jednakowy rodzaj materiałów (zgodnie z SSTWiOR) oraz kolorystykę elementów. 7. Przy wycenie kosztów wycinki drzew należy uwzględnić fakt, że pozyskane drewno oraz gałęzie przechodzą na własność Wykonawcy, a pozostałości po karczowaniu drzew podlegają wywozowi i utylizacji.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45112210-0, 45233320-8, 45233000-9, 45233222-1, 45320000-6, 45223200-1, 45262300-4, 45262210-6, 45112711-2, 77211500-7, 77211600-8,

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zakończenie robót nastąpi do dnia 12.10.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/07/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo DRO-SAB sp. z o.o.,  ,  ul. Na Łąkach 8,  41-700,  Ruda Śląska,  kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3671468.62 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zmiana terminu zakończenia etapu I z 28.10.2016r. na 19.12.2016r.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w umowie na realizację zadania "Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężnej - budowa boiska, placu zabaw i siłowni plenerowej oraz wykonanie ciągów pieszych" przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ zmiany umowy w zakresie zmiany terminu, w tym: ze względu na przedłużającą się procedurę udzielenia zamówienia oraz ze względu na wstrzymanie robót przez uprawnione organy/zamawiającego, z przyczyn nie wynikających z winy strony umowy. W związku z obszernym materiałem do sprawdzenia oraz koniecznością uzupełnienia przez Wykonawców dokumentów, Zamawiający wnioskował o przedłużenie terminu związania ofertą i zakończył procedury przetargowe o 30 dni później niż zakładano. Po rozpoczęciu pierwszego etapu prac, polegającego między innymi na przygotowaniu terenu inwestycji, część mieszkańców osiedla, na którym realizowana jest inwestycja zaczęło protestować przeciw wycince drzew. W związku z tym dochodziło wielokrotnie do przerywania prac przez inspektora nadzoru. Chcąc uwzględnić uwagi mieszkańców, niezbędna była weryfikacja konieczności usunięcia poszczególnych drzew pod nadzorem inspektora. Ze względu na zaistniałą sytuację wykonawca zmuszony został do wstrzymania prac nie ze swojej winy. Biorąc pod uwagę powyższe zamawiający przedłużył wykonawcy termin realizacji I etapu robót.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.