eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › ¦wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego na krytej P³ywalni Miejskiej Atlantis na os. Stefana Batorego 101 w Poznaniu

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2015-12-07

Poznañ: ¦wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego na krytej P³ywalni Miejskiej Atlantis na os. Stefana Batorego 101 w Poznaniu
Numer og³oszenia: 333540 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ywalnia Miejska Atlantis , Osiedle Stefana Batorego 101, 60-687 Poznañ, woj. wielkopolskie, tel. 61 827 60 70, faks 61 827 60 78.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego na krytej P³ywalni Miejskiej Atlantis na os. Stefana Batorego 101 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego na krytej P³ywalni Miejskiej Atlantis na os. Stefana Batorego 101 w Poznaniu w zakresie: a) zapewnienia porz±dku i bezpieczeñstwa osobom przebywaj±cym w obrêbie natrysków i hali basenowej zgodnie z wymogami stosownych przepisów prawa. Zapewnienie bezpieczeñstwa osób korzystaj±cych z hali basenowej obejmuje w szczególno¶ci: du¿y basen, ma³y basen, linie brzegowe i pla¿e, brodzik dla dzieci, zje¿d¿alnie z l±dowiskiem, wannê do hydromasa¿u, wej¶cie do sauny, zgodnie z: - Ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych - Aktualnym Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji, w sprawie minimalnych wymagañ dotycz±cych liczby ratowników wodnych. - Obowi±zuj±c± instrukcj± WOPR dotycz±c± obsady stanowisk ratowniczych. b) nadzoru nad przestrzeganiem regulaminów p³ywalni, przepisów BHP i ppo¿., c) postêpowania zgodnie z regulaminem s³u¿by ratowniczej opracowanym przez starszego ratownika i zaakceptowanym przez kierownika jednostki, d) utrzymywania porz±dku w punkcie medycznym i wykorzystywanie tego pomieszczenia wy³±cznie do celów s³u¿bowych, e) zarz±dzanie przestrzeni± basenow± dostêpn± dla klientów, nadzoru nad ruchem osób w obrêbie hali basenowej, szatni, natrysków i trybun, f) pomocy w organizacji zajêæ grupowych (wspó³praca z prowadz±cymi zajêcia), g) obs³ugi i konserwacja sprzêtu basenowego (liny, drabinki, sprzêt sportowy, dydaktyczny i rehabilitacyjny), h) kontrolowania warunków k±pieli (woda, powietrze, otoczenie) i rejestrowanie wyników kontroli w dzienniku dy¿urów, i) bie¿±cego prowadzenie dziennika s³u¿by ratowniczej, j) pe³nienia dy¿uru przez cz³onków zespo³u ratowniczego w jednolitych wyró¿niaj±cych siê i odpowiednio oznakowanych strojach ratowniczych, k) sterowania o¶wietleniem w obrêbie hali basenowej i dostosowywanie go do potrzeb u¿ytkownika oraz wy³±czanie zbêdnego o¶wietlenia w wyniku zmiany warunków naturalnych, przerw w zajêciach i ograniczonego wykorzystania obiektu, l) rozpoczynanie dy¿uru na 15 minut przed otwarciem (w celu przygotowania basenu do zajêæ) i koñczenie go 15 minut po zakoñczeniu godzin pracy w p³ywalni (w celu przygotowania basenu do sprz±tania), ³) zg³aszanie konieczno¶ci uzupe³nienia sprzêtu ratowniczego i medycznego w zale¿no¶ci od potrzeb i terminów wa¿no¶ci ich u¿ycia zgodnie z obowi±zuj±cymi standardami bezpieczeñstwa i standardami medycznymi, m) dbanie o stan techniczny sprzêtu ratowniczego oraz medycznego bêd±cego na wyposa¿eniu p³ywalni, n) zapoznawanie siê i zatwierdzanie instrukcji bezpieczeñstwa na imprezach o charakterze masowym zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami bezpieczeñstwa oraz regulaminem danej imprezy, o) przestrzeganie zarz±dzeñ, regulaminów i innych przepisów wewnêtrznych zamawiaj±cego, p) wykonanie poleceñ kierownictwa obiektu (w ramach zakresu obowi±zków), q) nadzór i obs³uga zje¿d¿alni, wanny do hydromasa¿u, aromaterapii oraz sauny. r) wykonania i przekazania Zamawiaj±cemu - w formie papierowej i elektronicznej- audytu bezpieczeñstwa wodnego p³ywalni Atlantis w Poznaniu. d) aktywnego uczestniczenia w minimum 2 organizowanych przez Zamawiaj±cego akcjach promuj±cych bezpieczne zachowania w wodzie i nad wod± - w ³±cznym wymiarze nie mniejszym ni¿ 5 godzin zegarowych..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.25.20.00 - Us³ugi komputerowe w zakresie archiwizowania .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy posiadania uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, je¿eli z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia oraz wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ lub nadal wykonuje nale¿ycie co najmniej 3 us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ugi ratownictwa wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r., z których ka¿da trwa³a nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy i o warto¶ci ka¿dej z us³ug nie mniejszej ni¿ 150 000 PLN wraz z podatkiem VAT w tym jedna us³uga, które wykonywana by³y lub jest nadal wykonywana na p³ywalni krytej. W przypadku us³ug nadal wykonywanych pod uwagê brana bêdzie tylko warto¶æ i okres wykonanej us³ugi do dnia sk³adania ofert

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym je¿eli z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, je¿eli z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia oraz wyka¿e, ¿e dysponuje min. 4 osobami bêd±cymi ratownikami wodnymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej i finansowej, je¿eli z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia oraz wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na ³±czn± kwotê równ± co najmniej 100 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kompetencje zawodowe - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym Wykonawc± w nastêpuj±cych przypadkach: a) w sytuacjach, których, nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a nie powsta³ych z winy Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ niezrealizowania pe³nego zakresu prac wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; b) zmiana osób wskazanych w ofercie, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, ¿e nowe osoby bêd± spe³niaæ wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; c) gdy zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego i nie bêd±: - wprowadzane warunki, które gdyby zosta³y ujête w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umo¿liwi³yby dopuszczenie innych ofert ni¿ ta, która zosta³a pierwotnie dopuszczona; - modyfikowa³y równowagi ekonomicznej umowy na korzy¶æ Wykonawcy w sposób, który nie by³ przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w P³ywalni Miejskiej Atlantis, Poznañ 60-687, os. Stefana Batorego 101, w biurze kierownika gospodarczego.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 12:15, miejsce: w P³ywalni Miejskiej Atlantis, Poznañ 60-687, os. Stefana Batorego 101, w biurze kierownika gospodarczego.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.