eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Rudziniec: Sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec.
Numer ogłoszenia: 333506 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305624 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec, ul. Leśna 4, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 032 230 03 176, faks 032 332 63 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkownika; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 3. Zakres praw i obowiązków inspektora nadzoru jw. wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami) i obejmuje w szczególności: 3.1. wszelkie czynności określone ustawą jw. i przepisami wykonawczymi do niej w odniesieniu do wszystkich branż. 3.2. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oaz urządzeń technicznych 3.3. dokładne zapoznanie się z: - dokumentacją techniczną - dokumentacją przetargową udostępnianą oferentom na etapie przetargu, - ofertą przetargową wykonawcy, - warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, 3.4. nadzór nad terminowością realizacji prac, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę robót wszystkich dokumentów koniecznych dla odbioru przedmiotu umowy i przekazania do użytkowania, 3.5. kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, a koniecznych do odbioru końcowego, oraz przekazania do użytkowania przedmiotu umowy, 3.6. weryfikacja dokumentacji powykonawczej, wraz ze złożeniem pisemnego oświadczenia o kompletności dokumentacji powykonawczej, 3.7. kontrola budowy co najmniej dwa razy w tygodniu, potwierdzona wpisem do Dziennika budowy, 3.8. pełna dyspozycyjność - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne, lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do Dziennika budowy, lub telefoniczne i inne wezwanie Zamawiającego, 3.9. udział w obowiązkowej kontroli przeprowadzanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego przed wydaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie i ewentualna koordynacja działań mających na celu doprowadzenie do uzyskania pozytywnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, 3.10. udział na wezwanie Zamawiającego jako użytkownika obiektu w spotkaniach dotyczących nagłych awarii, lub ujawnienia wad w przedmiocie umowy, oraz udział w pracach komisji odbioru pogwarancyjnego, 3.11. uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 3.12. pełna koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej, 3.13. pisemne zgłaszanie zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu, z określeniem ich przyczyn, 3.14. rozliczenie finansowe wykonawców robót zgodnie z zawartymi umowami, między innymi weryfikacja protokołów rzeczowo - finansowych, stanowiących podstawę wystawiania faktur częściowych, 3.15. wykonanie weryfikacji kosztorysów ofertowych w przypadku konieczności zlecenia robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, 3.16. prowadzenie dokumentacji oraz bieżących i końcowych rozliczeń finansowych z realizacji inwestycji 3.17. dojazd na budowę we własnym zakresie, 3.18. inne czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy, w tym udział w ocenie pod względem technicznym złożonych ofert, a w szczególności analiza i sprawdzenie kosztorysów ofertowych w przetargu na realizację zadania inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim. 4. Specjalistyczny nadzór inwestorski budowlany winien obejmować następujące specjalizacje: - konstrukcyjno - budowlana - sieci i instalacje sanitarne kanalizacyjne cieplne i klimatyzacyjno - wentylacyjne - sieci i instalacje elektroenergetyczne - instalacje teletechniczne i słaboprądowe. - budowa dróg. 5. Nadzór inwestorski winien być zorganizowany w formie samodzielnej jednostki organizacyjnej, a skład osobowy winien być kształtowany w zależności od potrzeb wynikających z realizacji inwestycji na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji. 6. Na realizację inwestycji łącznie składają się: 1.1. budowa budynku administracyjnego segment I oraz II z wyłączeniem segmentu III (edukacyjnego), 1.2. budowa budynku gospodarczego - segment IV, 1.3. wykonanie przyłączy mediów (wody, kanalizacji sanitarnej z przyobiektową oczyszczalnią ścieków, odwodnienia, energii elektrycznej), 1.4. zagospodarowanie terenu (budowa dróg wewnętrznych, miejsc postojowych, oświetlenie terenu, ogrodzenie, założenie trawnika, bez nasadzeń drzew i krzewów.), 1.5. instalacje elektryczne, w tym niskoprądowe i oświetlenia terenu, 1.6. instalacje wodno - kanalizacyjne, 1.7. instalacje wentylacji mechanicznej, 1.8. dostawa i montaż masztu antenowego radiotelefonu wraz z zamontowaniem anteny posiadanej przez zamawiającego, 1.9. wyposażenie siedziby będącej przedmiotem niniejszego zamówienia alternatywnie w instalację chłodniczo - grzewczą z pompami ciepła, z klimatyzacją pasywną. 1.10. prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym: - wykonanie dokumentacji powykonawczej, budowlanej i geodezyjnej, łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych, - zlecenie nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, - dokonanie uzgodnień z właścicielem w związku z prowadzeniem robót w pasie chodnika, łącznie z opłatą za zajęcie terenu, - badanie jakości wody do celów bytowych, - wykonanie badań powykonawczych (szczelności instalacji wodnej i kanalizacyjnej, wydajności instalacji wentylacji, szczelności instalacji c. o. skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych, sprawności działania instalacji słaboprądowych), - wykonanie prac i dostaw wg projektu aranżacji wnętrz i umeblowania, - roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Spółka z o.o., ul. Lecznicza 7, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112704,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81967,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81967,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81967,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.