eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-10

Gryfice: Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy.
Numer ogłoszenia: 33327 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8887 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, woj. , tel. 091 3843321; 3842516, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych w Pogorzelicy, ul. Wojska Polskiego 15, 71-351 Pogorzelica. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 części: Część Nr 1 - Dostawa jaj Część Nr 2 - Dostawa produktów nabiałowych Część Nr 3 - Dostawa pieczywa świeżego i ciast Część Nr 4 - Dostawa warzyw i owoców Część Nr 5 - Dostawa mięsa, drobiu i wędlin Część Nr 6 - Dostawa produktów suchych i konserwowych Część Nr 7 - Dostawa napojów, soków i wody Część Nr 8 - Dostawa produktów mrożonych Część Nr 9 - Dostawa ryb i ich przetworów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia podano w Załączniku nr 2A do 2I do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). W załączniku nr 2A do 2I podano maksymalne ilości poszczególnych artykułów spożywczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych artykułów spożywczych w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego, w szczególności braku zapotrzebowania na dane artykuły z powodu niższej niż planowana liczby gości Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy w danym roku. Zmniejszenie ilości zamawianych artykułów spożywczych z ww. przyczyn nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a w związku z tym nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 3.6. Artykuły spożywcze stanowiące Przedmiot umowy powinny być wytwarzane/ przetwarzane i przewożone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. 2010, Nr 136, poz. 914 ze zm.)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.11.00 - Wołowina 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.89.40.00 - Przetworzone produkty spożywcze 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.98.20.00 - Napoje orzeźwiające 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.55.00.00 - Klasyfikowane produkty mleczarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa jaj

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. POLAJS Zbigniew Ajs NIP-856-000-31-79, ul. Żeromskiego 84, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7017,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6321,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5643,75 / Oferta z najwyższą ceną: 6321,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa produktów nabiałowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lech Sp. z o.o. NIP 671-01-00-636 KRS 0000135526, ul. Rybacka 11b, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37722,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38660,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa warzyw i owoców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Owocowo - Warzywna KAROTKA Janusz Salwiczek NIP 671-113-42-87, ul. Jasna 25, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20248,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34561,74

  • Oferta z najniższą ceną: 34561,74 / Oferta z najwyższą ceną: 34561,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa mięsa, drobiu i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Wielobranżowa Rojan spółka jawna J. Patruś R. Bączyński NIP 671-00-10-614, Ząbrowo 30, 78-120 Gościno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31437,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65153,75

  • Oferta z najniższą ceną: 65059,92 / Oferta z najwyższą ceną: 76057,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa produktów suchych i konserwowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Owocowo - Warzywna. KAROTKA Janusz Salwiczek, ul. Jasna 25, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66760,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45110,34

  • Oferta z najniższą ceną: 45110,34 / Oferta z najwyższą ceną: 46978,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa napojów, soków i wody.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Owocowo - Warzywna. KAROTKA Janusz Salwiczek NIP 671-113-42-87, ul. Jasna 25, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42277,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23823,33

  • Oferta z najniższą ceną: 23823,33 / Oferta z najwyższą ceną: 23823,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Dostawa ryb i ich przetworów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Imperial Kołobrzeg A. Łuczka, Zb. Łuczka Spółka Jawna NIP 6711742992, ul. Albatrosa 11, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16784,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17132,85

  • Oferta z najniższą ceną: 17132,85 / Oferta z najwyższą ceną: 17132,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.