eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa wraz z montażem aparatury naukowo-badawczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 24 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-27

Ogłoszenie nr 331999 - 2016 z dnia 2016-10-27 r.

Lublin: Dostawa wraz z montażem aparatury naukowo-badawczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 24 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 189600000, ul. ul. Akademicka  13, 20950   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 4456603, 4456073, e-mail , faks 814 456 730.
Adres strony internetowej (URL): http://www.up.lublin.pl/szp/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.up.lublin.pl/szp/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul.Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem aparatury naukowo-badawczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 24 części
Numer referencyjny: AZP/PNO/42/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa wraz z montażem aparatury naukowo-badawczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 24 części. Część 1 - Zestaw do wyposażenia pracowni in vitro - kamera do pomiarów morfometrycznych oraz ilościowej analizy fluorescencji do mikroskopu Olympus oraz automatyczny licznik komórek (szt. 1), dla Zakładu Patofizjologii, Katedra Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych, Część 2 - Mikroskop laboratoryjny (szt. 1) dla Katedry Botaniki, Część 3 - Wgłębnik Vickersa do pomiaru mikrotwardości (szt. 1) dla Katedry Eksploatacji Maszyn Przemysłu Spożywczego, Część 4 - Kriostat (szt. 1) dla Zakładu Anatomii Zwierząt w Katedrze Anatomii i Histologii Zwierząt, Część 5 - Inkubator z wytrząsaniem (szt. 1) dla Katedry Biochemii i Chemii Żywności, Część 6 - Homogenizator ręczny z wyposażeniem (szt. 1) dla Katedry Biochemii i Chemii Żywności, Część 7 - Automatyczny analizator immunochemiczny do oznaczania aktywności hormonalnej (szt. 1) dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, Część 8 - Schładzarko-zamrażarka szokowa (szt. 1) dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, Część 9 - Suszarka laboratoryjna próźniowa w kompleksie z pompą próżniową (1 komplet) dla Katedry Techniki Cieplnej, Część 10 - Termocykler (szt. 1) dla Katedry Biotechnologii Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, Część 11 - System do dokumentacji żeli i blotów (szt. 1) dla Katedry Biotechnologii Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, Część 12 - Wagi laboratoryjne (szt. 2) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin, Część 13 - Minihomogenizator ręczny z wyposażeniem (szt. 1) dla Katedry Fitopatologii i Mykologii, Część 14 - Wyżarzacz wielofunkcyjny do błyskawicznej sterylizacji ez, pętli bakteriologicznych, igieł preparacyjnych za pomocą podczerwieni, bez użycia otwartego płomienia (szt. 1) dla Katedry Fitopatologii i Mykologii, Część 15 - Zamrażarki (szt. 2) dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, Część 16 - Autoklaw (1 sztuk) dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, Część 17 - Zamrażarka niskotemperaturowa (szt. 1) dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, Część 18 - Segmentowy analizator składu ciała (szt. 1) dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, Część 19 - Stacja meteorologiczna (szt. 1) dla Zakładu Ekologii Krajobrazu i Ochrony Przyrody, Część 20 - Autoklaw klasy B (szt. 1) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin, Część 21 - Komora do PCR (szt. 1) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin, Część 22 - Fluorymetr do pomiaru stężenia DNA lub RNA lub białek w próbie z pakietem odczynników startowych (szt. 1) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin, Część 23 - Kamera mikroskopowa wraz z łącznikiem (sz.1) dla Katedra Fizjologii Roślin, Część 24 - Czytnik testów Veratox (szt. 1) dla Katedry Inżynierii i Technologii Zbóż

II.5) Główny kod CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 299481.48
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

folder/prospekt/karta katologowa do każdego aparatu/urządzenia, który jest oferowany Zamawiającemu w danej części w języku polskim lub przetłumaczonych na język polski. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony i podpisany przez pełnomocnika reprezentującego Wykonawców występujących wspólnie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Rozdział w SIWZ: 6.3.1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Zaleca się aby w formularzu Oferta Wykonawcy wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.3.2. Formularz Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 i/lub 14 i/lub 15 i/lub 16 i/lub 17 i/lub 18 i/lub 19 i/lub 20 i/lub 21 i/lub 22 i/lub 23 i/lub 24 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.3.3. Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału). Oryginały można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Sekcji ds. Zamówień Publicznych ul. Akademicka 13 pok 54, 20-950 Lublin, lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 6.3.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, 6.4. Ponadto Zamawiający informuję, że w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 6.5 Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ustawy Pzp: 6.5.1. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 6.5.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.5.3. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany Lider. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców "Partnerów" wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: Część 1 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł), Część 2 - 75,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć zł), Część 3 - 45,00 zł (słownie: czterdzieści pięć zł), Część 4 - 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł), Część 5 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł), Część 6 - 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt zł), Część 7 - 500,00 zł (słownie: pięćset zł), Część 8- 170,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt zł.), Część 9 - 700,00 zł. (słownie: siedemset zł.), Część 10 - 340,00 zł. (słownie: trzysta czterdzieści zł.), Część 11 - 800,00 zł. (słownie: osiemset zł), Część 12 - 26,00 zł. (słownie: dwadzieścia sześć zł.), Część 13 - 55,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt pięć zł.) Część 14 - 100,00 zł. (słownie: sto zł.), Część 15 - 120,00 zł. (słownie: sto dwadzieścia zł.), Część 16 - 140,00 zł. (słownie: sto czterdzieści zł.), Część 17 - 750,00 zł. (słownie: siedemset pięćdziesiąt zł.), Część 18 - 19,00 zł. (słownie:dziewiętnaście zł.), Część 19 - 290,00 zł. (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt zł.), Część 20 - 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt zł.), Część 21 - 170,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt zł.), Część 22 - 290,00 zł. (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt zł.), Część 23 - 170,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt zł.), Część 24 - 360,00 zł. (słownie: trzysta sześćdziesiąt zł.)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
termin gwarancji30
termin wykonania10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1/ terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu. 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 4 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/11/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zestaw do wyposażenia pracowni in vitro - kamera do pomiarów morfometrycznych oraz ilościowej analizy fluorescencji do mikroskopu Olympus oraz automatyczny licznik komórek (szt. 1), dla Zakładu Patofizjologii, Katedra Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do wyposażenia pracowni in vitro - kamera do pomiarów morfometrycznych oraz ilościowej analizy fluorescencji do mikroskopu Olympus oraz automatyczny licznik komórek (szt. 1), dla Zakładu Patofizjologii, Katedra Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38519320-5, 38550000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40650.40
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Mikroskop laboratoryjny (szt. 1) dla Katedry Botaniki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikroskop laboratoryjny (szt. 1) dla Katedry Botaniki, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38510000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2520.33
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Wgłębnik Vickersa do pomiaru mikrotwardości (szt. 1) dla Katedry Eksploatacji Maszyn Przemysłu Spożywczego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wgłębnik Vickersa do pomiaru mikrotwardości (szt. 1) dla Katedry Eksploatacji Maszyn Przemysłu Spożywczego, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38540000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1626.02
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Kriostat (szt. 1) dla Zakładu Anatomii Zwierząt w Katedrze Anatomii i Histologii Zwierząt

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kriostat (szt. 1) dla Zakładu Anatomii Zwierząt w Katedrze Anatomii i Histologii Zwierząt, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 64814.81
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Inkubator z wytrząsaniem (szt. 1) dla Katedry Biochemii i Chemii Żywności

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Inkubator z wytrząsaniem (szt. 1) dla Katedry Biochemii i Chemii Żywności, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8943.09
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin gwarancji30
termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Homogenizator ręczny z wyposażeniem (szt. 1) dla Katedry Biochemii i Chemii Żywności

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Homogenizator ręczny z wyposażeniem (szt. 1) dla Katedry Biochemii i Chemii Żywności, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38436600-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6178.86
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Automatyczny analizator immunochemiczny do oznaczania aktywności hormonalnej (szt. 1) dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Automatyczny analizator immunochemiczny do oznaczania aktywności hormonalnej (szt. 1) dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434000-6, 38434500-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17000
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Schładzarko-zamrażarka szokowa (szt. 1) dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Schładzarko-zamrażarka szokowa (szt. 1) dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39711100-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5691.06
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Suszarka laboratoryjna próźniowa w komplecie z pompą próżniową (1 komplet) dla Katedry Techniki Cieplnej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Suszarka laboratoryjna próźniowa w komplecie z pompą próżniową (1 komplet) dla Katedry Techniki Cieplnej, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 9 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38540000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24390.24
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Termocykler (szt. 1) dla Katedry Biotechnologii Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termocykler (szt. 1) dla Katedry Biotechnologii Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38950000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11382.11
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: System do dokumentacji żeli i blotów (szt. 1) dla Katedry Biotechnologii Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System do dokumentacji żeli i blotów (szt. 1) dla Katedry Biotechnologii Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 11 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434500-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 26829.27
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: Wagi laboratoryjne (szt. 2) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wagi laboratoryjne (szt. 2) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 12 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38310000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 894.31
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: Minihomogenizator ręczny z wyposażeniem (szt. 1) dla Katedry Fitopatologii i Mykologii

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Minihomogenizator ręczny z wyposażeniem (szt. 1) dla Katedry Fitopatologii i Mykologii, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 13 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38436600-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1910.57
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: Wyżarzacz wielofunkcyjny do błyskawicznej sterylizacji ez, pętli bakteriologicznych, igieł preparacyjnych za pomocą podczerwieni, bez użycia otwartego płomienia (szt. 1) dla Katedry Fitopatologii i Mykologii

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyżarzacz wielofunkcyjny do błyskawicznej sterylizacji ez, pętli bakteriologicznych, igieł preparacyjnych za pomocą podczerwieni, bez użycia otwartego płomienia (szt. 1) dla Katedry Fitopatologii i Mykologii, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 14 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3495.93
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: Zamrażarki (szt. 2) dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamrażarki (szt. 2) dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 15 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39711100-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4065.04
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: Autoklaw (1 sztuk) dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Autoklaw (1 sztuk) dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 16 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4878.05
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17    Nazwa: Zamrażarka niskotemperaturowa (szt. 1) dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamrażarka niskotemperaturowa (szt. 1) dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 17 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39711120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25203.25
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18    Nazwa: Segmentowy analizator składu ciała (szt. 1) dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Segmentowy analizator składu ciała (szt. 1) dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 18 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 634.15
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19    Nazwa: Stacja meteorologiczna (szt. 1) dla Zakładu Ekologii Krajobrazu i Ochrony Przyrody

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stacja meteorologiczna (szt. 1) dla Zakładu Ekologii Krajobrazu i Ochrony Przyrody, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 19 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38120000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9756.10
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 40
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20    Nazwa: Autoklaw klasy B (szt. 1) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Autoklaw klasy B (szt. 1) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 20 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5284.55
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termn gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21    Nazwa: Komora do PCR (szt. 1) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komora do PCR (szt. 1) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 21 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5691.06
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22    Nazwa: Fluorymetr do pomiaru stężenia DNA lub RNA lub białek w próbie z pakietem odczynników startowych (szt. 1) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fluorymetr do pomiaru stężenia DNA lub RNA lub białek w próbie z pakietem odczynników startowych (szt. 1) dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 22 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38540000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9756.10
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancja30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23    Nazwa: Kamera mikroskopowa wraz z łącznikiem (sz.1) dla Katedra Fizjologii Roślin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kamera mikroskopowa wraz z łącznikiem (sz.1) dla Katedra Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 23 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38540000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5691.06
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24    Nazwa: Czytnik testów Veratox (szt. 1) dla Katedry Inżynierii i Technologii Zbóż

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czytnik testów Veratox (szt. 1) dla Katedry Inżynierii i Technologii Zbóż, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 24 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38433000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12195.12
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji30
Termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.