eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2016/2017 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-27

Ogłoszenie nr 331928 - 2016 z dnia 2016-10-27 r.

Janów Lubelski: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2016/2017 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 830413691, ul. ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza  29, 23-300  Janów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48158720266, e-mail , faks +48158720191.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=69


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=69


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisenej
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 25


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2016/2017 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Numer referencyjny: IiN.252.20.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybrane części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2016/2017 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim z podziałem na 5 części. Zamówienie obejmuje: 1) Przystosowanie środków transportowych i sprzętu Wykonawcy do potrzeb zimowego utrzymania dróg, 2) Świadczenie usług przez Wykonawcę poprzez zaangażowanie posiadanego potencjału osobowo - sprzętowego i przekazanych przez Zamawiającego protokolarnie urządzeń do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tzw. piaskarek oraz urządzeń do odśnieżania - pługów lemieszowych jednostronnych lub dwustronnych tj. - odśnieżanie dróg na wezwanie Zamawiającego, według standardów zimowego utrzymania, - zwalczanie śliskości nawierzchni dróg na wezwanie Zamawiającego przy użyciu materiałów Zamawiającego, według standardów zimowego utrzymania, 3) Utrzymanie w gotowości sprzętu i środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z ich obsługą, 4) zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu i środków transportu przewidzianych do świadczenia usług. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne telefoniczne przekazywanie upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego informacji o: 1) aktualnym stanie przejezdności dróg, 2) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych ciągach lub odcinkach dróg, 3) zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi, 4) innych zdarzeniach na drodze. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Tomie II i Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku, poz. 290), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 380 z późniejszymi zmianami) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z późn. zm.)

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/04/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym dla części na które składa ofertę tj.: Część 1 - co najmniej jednym środkiem transportowym z zamontowaną piaskarką o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej co najmniej 4 Mg, dostosowanym do montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa), Część 2 - co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 8 Mg dostosowanym do montażu piaskarki PP-1 o szerokości 2m i długości 6m o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej 6 Mg oraz montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa), Część 3 - co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 8 Mg dostosowanym do montażu piaskarki PP-1 o szerokości 2m i długości 6m o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej 6 Mg oraz montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa), Część 4 - co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 6 Mg (do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg obciążony balastem do pełnej ładowności) i minimum dwóch osiach napędowych, dostosowanym do montażu pługa dwustronnego stalowego (montażu czołownicy pługa i sterowania hydraulicznego pługa), Część 5 - co najmniej jedną równiarką, Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej jednostki transportowej lub sprzętowej do więcej niż jednej z wymienionych powyżej części
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku postaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 12.2. Instrukcji dla Wykonawców, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 roku poz. 1114 oraz z 2006 roku poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
czas reakcji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Projekcie umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - rozdział 1 Tomu II. W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) terminu realizacji, zakresu oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy np. zaistnienie warunków faktycznych na terenie realizacji usługi, wpływających na termin, zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, 2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany tj. zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług, 3) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 4) konieczności zmiany personelu Zamawiającego i/lub Wykonawcy sprawującego nadzór nad realizacją umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
jak niżej
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp wykonawca winien wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były złożone przez wykonawcę w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "Tajemnica przedsiębiorstwa" lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych jawnych elementów oferty. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. W przypadku objęcia tajemnicą przedsiębiorstwa elementów oferty, w stosunku do których nie wykazano, że stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna to zastrzeżenie za bezskuteczne
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/11/2016, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń pługopiaskarką dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania i usuwania oblodzeń dla części 1 zamówienia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2016/2017 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim: nr 2808L Janów Lubelski - Zdziłowice - Tokary odc. Janów Lubelski - Zdziłowice, nr 2304L Stara Wieś - Batorz - Zdziłowice, nr 2306L Boża Wola - Wojdat - Zakrzew - Tarnawa, nr 2314L Stawce - Ponikwy - Biskupie, nr 2731L Zakrzówek - Studzianki - Stawce, nr 2807L Błażek - Piłatka - do drogi nr 2808L, nr 2812L Wolica - Branew, nr 2813L Wólka Ratajska - Godziszów Trzeci, zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 2, rozdział 1, tom III SIWZ). Planowana ilość usług: praca - 7 700 km, dyżur - 96 godz. Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania. Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów sprzętem Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę oraz nośnik zabezpiecza Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas reakcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń pługopiaskarką dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania i usuwania oblodzeń dla części 2 zamówienia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2016/2017 według standardów zimowego utrzymania niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim: nr 2804L Modliborzyce - Błażek, nr 2736L Stróża - Błażek - Batorz, nr 2305L Studzianki - Aleksandrówka - Batorz, nr 2805L Błażek - Aleksandrówka, nr 2740L Polichna Czwarta - Błażek, nr 2741L Polichna Druga - Wolica Druga, nr 2806L Wierzchowiska - Antolin - Piłatka, nr 2814L Potoczek - Maliniec - Bania, nr 2815L Modliborzyce - Gwizdów zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 2, rozdział 1, tom III SIWZ). Planowana ilość usług: praca - 7 700 km, dyżur - 96 godz. Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania. Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę PP-1 o szerokości 2m i długości 6m oraz urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas rekcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń pługopiaskarką dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania i usuwania oblodzeń dla części 3 zamówienia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2016/2017 według standardów zimowego utrzymania niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim: nr 2808L Janów Lubelski - Zdziłowice - Tokary odc. Zdziłowice - Tokary, nr 2810L Krzemień - Chrzanów - Goraj, nr 2809L Chrzanów - Otrocz, nr 2811L Dzwola - Kocudza Górna - Goraj, nr 2814L Dzwola - Zdzisławice, nr 2825L Dzwola - Kocudza Druga, nr 2826L Droga krajowa nr 74 - Kocudza - Władysławów, nr 2823L Krzemień Drugi - Flisy zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 2, rozdział 1, tom III SIWZ). Planowana ilość usług: praca - 7 700 km, dyżur - 96 godz. Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania. Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę PP-1 o szerokości 2m i długości 6m oraz urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas reakcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem pługiem średnim dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania dla części 4 zamówienia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2016/2017 według standardów zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 3, rozdział 1, tom III SIWZ). Planowana ilość usług: praca - 100 godz. Zamawiający informuje, że podana ilość usług jest szacunkowa i może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania. Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji urządzenie do odśnieżania tj. pług dwustronny stalowy z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas reakcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem równiarką dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania dla części 5 zamówienia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2016/2017 według standardów zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 3, rozdział 1, tom III SIWZ). Planowana ilość usług: praca - 200 godz. Zamawiający informuje, że podana ilość usług jest szacunkowa i może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania. Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji urządzenie do odśnieżania tj. pług czołowy stalowy. Równiarkę zabezpiecza Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas reakcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.