eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Przebudowa dróg gminnych ul. Przechodniej (102871D) i ul. Sikorskiego (102889D)w Wołowie wraz z wykonaniem odwodnienia - Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-28

Ogłoszenie nr 33180 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.

Wołów: Przebudowa dróg gminnych ul. Przechodniej (102871D) i ul. Sikorskiego (102889D)w Wołowie wraz z wykonaniem odwodnienia - Etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15402-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wołowie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek  34, 56100   Wołów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 319 13 05, faks 71 319 13 03, e-mail sekretariat@wolow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych ul. Przechodniej (102871D) i ul. Sikorskiego (102889D)w Wołowie wraz z wykonaniem odwodnienia - Etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Etap I obejmuje przebudowę ul. Sikorskiego w Wołowie. W zakres przebudowy ul. Sikorskiego wchodzi przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów oraz wykonanie odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej. Inwestycja obejmuje odcinek ulicy Sikorskiego o długości ok. 300 m. W ramach zadania przewiduje się wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej, płyt kamiennych oraz odwodnienie za pomocą projektowanej kanalizacji deszczowej. Przewiduje się także zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i teletechnicznych. Projektowana ulica od strony ulicy Piłsudskiego łączy się ze zjazdem z drogi wojewódzkiej nr 340. Przewidziano wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki kamiennej szerokości 4.0m, poza fragmentem końcowym od km 0+240, gdzie szerokość jezdni jest zmienna. Od początku opracowania do km 0+235 zaprojektowano ścieżkę rowerową dwukierunkowa. Zaprojektowano obustronne chodniki na całej długości ulicy Sikorskiego, poza odcinkiem końcowym po stronie prawej. Przyjęte parametry techniczne: Klasa drogi D Kategoria ruchu KR1 Prędkość projektowa Vp 20km/h Pochylenie jezdni dwustronne i jednostronne Spadek poprzeczny jezdni 2,0% Spadek podłużny jezdni 0,54-0,78% Przekrój 1x1, szer. jezdni 4,0m uliczny (1 pas ruchu o szerokości 4,0m) chodnik o szer. około 2,00m ciąg pieszo-rowerowy o szer. 3,50m Nawierzchnia Brukowa kostka kamienna Odwodnienie Ściek z kostki i wpusty deszczowe Dane techniczne inwestycji. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr: 1 AM-28, obręb Wołów Miasto 30 AM-29, obręb Wołów Miasto 44 AM-29, obręb Wołów Miasto 140 AM-28 ,obręb Wołów Miasto 177 AM-28, obręb Wołów Miasto

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45232452-5, 45233120-6, 45112000-5, 45233000-9, 45231300-8, 45112710-5, 45110000-1, 45232000-2, 45111000-8, 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W dniu 27.01.2017 r. Burmistrz Gminy Wołów wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Przebudowa dróg gminnych ul. Przechodniej (102871D) i ul. Sikorskiego (102889D)w Wołowie wraz z wykonaniem odwodnienia - Etap I" zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu ograniczonego. W dniu 06.02.2017 r. firma P.U.B. "BRUKPOL" S.C. Piotr Kluczyk, Adam Kluczyk została wezwana na mocy art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Termin na złożenie dokumentów został wyznaczony do dnia 13.02.2017 r. do godz. 10.00. W wyznaczonym terminie firma nie złożyła wymaganych dokumentów. Zamawiający korzystając z wykładni z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwał firmę P.U.B. "BRUKPOL" do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Termin na złożenie dokumentów został wyznaczony na 15.02.2017 r. do godz. 10.00. W piśmie Zamawiający poinformował Wykonawcę o tym, iż: "Termin zostanie uznany za zachowany w przypadku przesłania dokumentów faxem (713191303) lub pocztą elektroniczną (sekretariat@wolow.pl ) pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia pisemnie.".Wykonawca jeszcze w dniu 13.02.2017 r. przesłał Zamawiającemu wymagane dokumenty za pośrednictwem e-mail. Po zbadaniu i ocenie przekazanych dokumentów w dniu 14.02.2017 r. Zamawiający poinformował Wykonawcę o wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłał zaproszenie do złożenia oferty. W związku z tym, że do dnia 20.02.2017 r. do Urzędu Miejskiego w Wołowie nie wpłynęły wymagane oryginały dokumentów lub ich poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, Zamawiający próbował skontaktować się telefonicznie z Wykonawcą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Zamawiającemu udało się skontaktować telefonicznie z Wykonawcą 21.02.2017 r.. W prowadzonej rozmowie telefonicznej Wykonawca oświadczył, iż do dnia 21.02.2017 r. nie spełnił wymogu przekazania pisemnie Zamawiającemu dokumentów o których mowa w treści wezwania. Zgodnie bowiem, z treścią § 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. Z 2016 r., poz.1126) "Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale" oraz "Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem". Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w swym § 14 ust. 4 Wskazuje, że poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Forma elektroniczna i środki komunikacji elektronicznej to środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub faks, w ustawie tej wskazano, że środkami komunikacji elektronicznej są: rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną zatem poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. W związku z tym, że nie Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 24 ust. 3 Prawa zamówień publicznych nie przekazał w sposób prawem wymaganym dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia oraz nie spełnił wymogu niezwłocznego przesłania dokumentów w wersji papierowej, Wykonawca, firma P.U.B. "BRUKPOL" S.C. Piotr Kluczyk, Adam Kluczyk, Strzelce Wielkie 81 c, 63-820 Piaski w związku z tym, iż nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, zostaje wykluczony. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.