eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Zakup średnich samochodów ratowniczo - gaśniczych na potrzeby jednostek OSP z terenu Gminy Garwolin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-10-27

Ogłoszenie nr 331714 - 2016 z dnia 2016-10-27 r.

Garwolin: Zakup średnich samochodów ratowniczo - gaśniczych na potrzeby jednostek OSP z terenu Gminy Garwolin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Mazwiecka Jednostka Wdażania Proramów nijnych wramach RPO WM na laa 2014-2020 w osi Gospodara Przyjazna Środwisku działanie 5.1 Dostosowanie o zmian klimatu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3179472016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321178-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Garwolin, krajowy numer identyfikacyjny 53622600000, ul. ul. Mazowiecka  16, 08400   Garwolin, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 025 6820560 w. 57, faks 256 820 567, e-mail urzad@garwolin-gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.garwolin-gmina.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.garwolin-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup średnich samochodów ratowniczo - gaśniczych na potrzeby jednostek OSP z terenu Gminy Garwolin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO I. WYMAGANIA PODSTAWOWE 1.1 Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą "Prawo o ruchu drogowym" z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych 1.2 Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN-1846-3 1.3 Pojazd powinien spełniać minimalne "Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej" - rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r i rozporządzenie zmieniające - Dz.U. Nr 85 poz. 553 z 2010r. 1.4 Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu. Należy potwierdzić spełnienie wymagań i załączyć kompletne świadectwo dopuszczenia przy odbiorze samochodu (dwie strony). 1.5 Aktualne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP dołączone do ofert. II. PODWOZIE Z KABINĄ 2.1 Maksymalna masa rzeczywista samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) - nie może przekroczyć 16 000 kg 2.2 Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 320kW. Prędkość ograniczona elektronicznie do 100 km/h 2.3 Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji zabudowy 2016 r., rok produkcji podwozia minimum 2015 (Podać markę, typ i model) 2.4 Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym: 4x4 - terenowy o przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń szosowych i trenowych; o blokadą mechanizmu różnicowego osi tylnej, osi przedniej oraz międzyosiowego; o stały napęd obu osi o na osi przedniej koła pojedyncze, na osi tylnej koła pojedyncze; o Ogumienie, z bieżnikiem terenowym dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych (wielosezonowe). Pełnowymiarowe koło zapasowe bez konieczności stałego przewożenia w samochodzie. o skrzynia biegów-manualna 6 biegowa plus wsteczny; o system ABS - z możliwością odłączenia podczas jazdy w terenie-sposób odłączania w gestii Wykonawcy; o pojemność zbiornika paliwa min. 120 l. 2.5 Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym, posiadający aktualne normy ochrony środowiska (czystości spalin) spełniający normę emisji spalin - min. Euro 6. 2.6 Zawieszenie osi przedniej: o mechaniczne - resory paraboliczne, o amortyzatory teleskopowe, o stabilizatory przechyłów. Zawieszenie osi tylnej: o mechaniczne - resory paraboliczne, o stabilizatory przechyłów. 2.7 Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, z szkieletem z blachy cynkowanej zapewniająca dostęp do silnika z podwójnym systemem zabezpieczającym przed jej przypadkowym odchyleniem w czasie jazdy, o układzie miejsc 1 + 1 + 4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). Kabina posiada przednią szybę klejoną, pozostałe ze szkła bezodpryskowego. Podłoga kabiny musi mieć powierzchnię antypoślizgową. Przestrzeń pomiędzy maksymalnie odsuniętym do tyłu fotelem kierowcy a tylną ściana kabiny minimum 1100 mm. Wyklucza się możliwość zastosowania kabiny załogowej osiągniętej poprzez skręcenie kabiny dziennej z modułem kabiny brygadowej. Kabina wyposażona w: o klimatyzację; o półka na mocowanie dodatkowego wyposażenia elektrycznego; o niezależny układ ogrzewania, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku; o reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony; o zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny; o elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy; o elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy; o lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane (główne i szerokokątne); o kamera cofania; o dodatkowy panel sterowania zabudową; o fotel dowódcy konwencjonalny o lusterko rampowe - krawężnikowe z prawej strony; o lusterko rampowe - dojazdowe, przednie; o poręcz do trzymania w tylnej części kabiny; o wywietrznik dachowy. Kabina wyposażona dodatkowo w: o uchwyty na 4 aparaty oddechowe, umieszczone w oparciach tylnych siedzeń (uchwyty na aparaty nie powinny w znacznym stopniu zmniejszać przestrzeni załogi i ograniczać powierzchni siedziska), o odblokowanie każdego aparatu indywidualnie, o dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu, o w przypadku gdy aparaty nie są przewożone, wstawienie oparć w miejscu mocowania aparatów, o schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny. 2.8 Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, o zwiększonej odporności na ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy: o z mechaniczna regulacją wysokości, o z regulacją odległości całego fotela, o z regulacją pochylenia oparcia. Fotel dla pasażera (dowódcy): o z mechaniczną regulacją wysokości, o z regulacją odległości całego fotela, o z regulacją pochylenia oparcia. 2.9 W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia: o radiotelefon samochodowy o parametrach min: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz, o radio z odtwarzaczem, o podest do ładowarek (radiostacji przenośnych) i latarek z wyłącznikiem. 2.10 Dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie: o sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów, z alarmem dźwiękowym, o sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu, z alarmem dźwiękowym, o sygnalizacja załączonego gniazda ładowania i stan naładowania akumulatorów, o główny wyłącznik oświetlenia skrytek, o sterowanie zraszaczami, o sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy, o kontrolka włączenia autopompy, o wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, o wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, o wskaźnik niskiego ciśnienia, o wskaźnik wysokiego ciśnienia. 2.11 Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze (świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy min. 100W. Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie ,zmiana modulacji dźwiękowej sygnału poprzez klakson pojazdu, manipulator powinien być funkcjonalny, czytelny i posiadać wyraźne, podświetlane oznaczenia trybu pracy w ciągu dnia i nocy. Wymagana funkcjonalność podstawowa: o załączenie sygnałów dźwiękowych i świetlnych jednym przyciskiem (pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku), o wyłączenie sygnałów dźwiękowych, o wyłączenie sygnałów dźwiękowych, świetlnych. Na dachu kabiny zamontowana, zespolona belka świetlana z napisem "STRAŻ" z głośnikiem, i dwie lampy niebieskie LED, o dodatkowo 4 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu, na wysokości lusterek o 4 szt. halogenów dalekosiężnych montowanych na belce z przodu pojazdu o z tyłu pojazdu kogut w technologii LED, o "fala świetlna" LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia, o na ścianie dolnej tylnej nadwozia z lewej i prawej strony zamontowane dwie lampy zespolone tylne z zabezpieczeniami ochronnymi. 2.12 Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu. 2.13 Pojazd wyposażony w integralny układ do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła ~230V, z gniazdem przyłączeniowym z wtyczką i przewodem umieszczonym po prawej stronie. 2.14 Pojazd wyposażony w zewnętrzne szybkozłącze do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci stacjonarnej. Umieszczone po stronie kierowcy przy wejściu do kabiny. 2.15 Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). 2.16 Pojazd wyposażony w sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy 2.17 Pojazd wyposażony w hak holowniczy, paszczowy typu Ringfeder, Rockinger lub równoważny, przystosowany do ciągnięcia przyczep, zgodnie z homologacją podwozia, o masie min. 10 ton. Wraz z elektrycznymi gniazdami przyłączeniowych i pneumatycznymi oraz gniazdo ABS muszą współpracować z przyczepą. 2.18 Pełnowymiarowe koło zapasowe na wyposażeniu pojazdu-dopuszcza się brak stałego mocowania w pojeździe 2.19 Kolory samochodu: o elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym lub zbliżonym, o błotniki i zderzaki - w kolorze białym, o żaluzje skrytek - w kolorze naturalnym aluminium, o kabina, zabudowa- w kolorze czerwonym RAL 3000. III. ZABUDOWA POŻARNICZA 3.1 Maksymalna wysokość całkowita pojazdu - 3300mm - dostosowana do wysokości bramy garażowej. Konstrukcja i poszycie zewnętrzne, wykonane ze stali nierdzewnej i aluminium. Wewnętrzne poszycia skrytek wyłożone anodowaną gładką blachą aluminiową. Po trzy skrytki na bokach pojazdu (w układzie 3+3+1). Pomiędzy kabiną, a zabudową pożarniczą zamontowana kompozytowa osłona ochronno-maskująca. 3.2 Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które umożliwią łatwy i bezpieczny dostęp do sprzętu położonego w górnych partiach schowków, na całej długości zabudowy. Musi być zainstalowany podest otwierany lub wysuwny nad kołami tylnymi po obu stronach zabudowy. 3.3 Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze 3.4 Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej wyposażone w oświetlenie, podwójne listwy - LED, umieszczone pionowo po obu stronach schowka, przy prowadnicy żaluzji, włączane automatycznie po otwarciu drzwi - żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy. 3.5 Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu: o oświetlenie składające się z lamp bocznych do oświetlenia bliskiego i dalszego pola pracy mocowane na bokach pojazdu (min. 3 szt. na stronę), o oświetlenie powierzchni dachu, lampami typu LED, o oświetlenia włączane z przedziału autopompy, o W kabinie musi być zainstalowany włącznik do załączenia oświetlenia zewnętrznego, z możliwością sterowania oświetleniem z tablicy autopompy. 3.6 Szuflady i wysuwane tace automatycznie, blokują się w pozycji wsuniętej i całkowicie wysuniętej i posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadają oznakowanie ostrzegawcze. Uchwyt klamki urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 3.7 Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek - w zależności od potrzeb użytkownika. 3.8 Schowki wyposażone w regały, palety wysuwne lub obrotowe: na urządzenie ratownicze, agregat prądotwórczy, sprzęt ratowniczy, w zależności od potrzeb i możliwości zamontowania danego sprzętu. 3.9 Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi. Drzwi żaluzjowe wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji - typu rurkowego. 3.10 Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. 3.11 Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1400x460x270 mm (wymiar zostanie potwierdzony na inspekcji produkcyjnej pojazdu) oraz uchwyty na drabiny nasadkowe, uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp. 3.12 Pojazd posiada drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu, wykonana z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie. W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. 3.13 Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. 3.14 Zbiornik wody wykonany ze stali nierdzewnej, usytuowany wzdłużnie, wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien: - posiadać właz rewizyjny typu szybko otwieralnego dostępny z dachu, - pojemność min. 3500 l (+/-1%), - nadciśnienie testowe 20 kPa, - umieszczony być na ramie zabudowy elastycznie (np. na elementach metalowo-gumowych), - wyklucza się montaż zbiornika za pomocą pasów sciągających, - posiadać dolny otwór umożliwiający czyszczenie o średnicy 75mm, - posiadać nasadę 1X75 z zaworem do napełniania zbiornika z hydrantu. 3.15 Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w przedziale zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Wszystkie elementy układu wodno pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie. 3.16 Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10 % pojemności zbiornika wody i nadciśnieniu testowym 20 kPa, oraz: - powinien być odporny na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych, - powinienem być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację, - napełnianie zbiornika powinno być możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 3.17 Autopompa dwuzakresowa o wydajności: - w przedziale 2600 - 2800 l/min przy ciśnieniu 0,8 MPa i głębokości ssania 1,5 m, - min. 450 l/min. przy ciśnieniu 4 MPa. Autopompa musi umożliwiać jednoczesne podawanie wody ze stopnia niskiego i wysokiego ciśnienia. Mechaniczna zmiana stopnia ciśnienia pompy, wyklucza się możliwość załączania stopnia wysokiego ciśnienia za pomocą zdalnie sterowanych zaworów. Autopompa smarowana olejami i smarami stałymi w celu poprawnego funkcjonowania. Wyklucza się konieczność uzupełniania olejów i smarów pomiędzy okresami zalecanymi przez producenta, tzn. nie częściej niż 250 motogodzin lub co 12 miesięcy. 3.18 Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do min.: - dwóch nasad tłocznych wielkości 75 zlokalizowanych na prawej i lewej stronie z tyłu pojazdu, - wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia, - działka wodno-pianowego. Na wlotach ssawnych i do napełniania zbiornika muszą być zamontowane elementy zabezpieczające przed przedostaniem się do układu wodno-pianowego zanieczyszczeń stałych. 3.19 Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m oraz musi być wyposażona w automatycznie uruchamiane urządzenie odpowietrzające, umożliwiające zassanie wody z głębokości 1,5 m w czasie do 30 s, a z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sekund. 3.20 Układ wodno - pianowy wyposażony w ręczny lub automatyczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej stężeń 3% i 6% (tolerancja + 0,5%) w całym zakresie pracy. 3.21 Na wlocie ssawnym autopompy, zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. 3.22 Wszystkie elementy układu wodno-pianowego, odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 3.23 W przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: o Manowakuometr, o manometr niskiego ciśnienia, o manometr wysokiego ciśnienia, o wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, o wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, o regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, o miernik prędkości obrotowej wału pompy, o wyłącznik silnika pojazdu, o kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik, o kontrolka włączenia autopompy, o licznik motogodzin-pracy autopompy. W przedziale autopompy należy, zamontować zespół: o sterowania automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy, o sterownia automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną, o sterowania ręcznym lub automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy. 3.24 Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym. 3.25 Przedział pracy autopompy wyposażony w system ogrzewania działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem z kabiny kierowcy. 3.26 W przedziale pracy autopompy, na tablicy sterującej, wymagane są zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu oraz wyłączania silnika pojazdu. Włączniki muszą być aktywne przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym. 3.27 Działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu z nakładką do piany. Wydajność działka min. 1600 l /min. przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie zaworu odcinającego ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym. 3.28 Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody lub piany z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w napęd elektryczny i ręczny. Szybkie natarcie wyposażone w pneumatyczny system odwadniania, umożliwiający opróżnienie linii przy użyciu sprężonego powietrza. Linia szybkiego natarcia umiejscowiona w trzeciej skrytce po prawej stronie auta. 3.29 Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy: o min. 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy, o dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią, o dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu. Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych). Montaż sterowania zraszaczami z kabiny kierowcy. 3.30 Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z głowicą z co najmniej 2 (dwoma) reflektorami, wyposażonymi w lampy LED o strumieniu świetlnym min.15 000 lumenów każdy, zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu napięciem 24V, wyposażone w soczewki zapewniające szerokie rozproszenie światła: o wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów - min. 4,5 metrów, o obrót i pochył reflektorów, o kąt co najmniej od 0o ÷ 135o w obie strony, o sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi, za pomocą manipulatora przewodowego o złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania, o w kabinie znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu, o wysunięcie masztu następuje tylko na postoju po zaciągnięciu hamulca ręcznego, o wymagana możliwość sterowania masztem na różnej wysokości wysuwu, o wysuw masztu realizowany z instalacji pneumatycznej samochodu, IV. WYPOSAŻENIE 4.1 Pojazd wyposażony w sprzęt standardowy, dostarczany z podwoziem min.: 2 klin, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, wspornik zabezpieczenia podnoszonej kabiny, koło zapasowe. 4.2 Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z "Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych". Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia. Zamawiający na etapie wykonania dostarczy wykaz wraz z posiadanym sprzętem do zamontowania. Montaż sprzętu na koszt wykonawcy. 4.3 Samochód należy doposażyć w: o z przodu pojazdu montaż wyciągarki elektrycznej o sile uciągu minimum - 9 ton z liną o długości min. 28 m, wraz z pokrowcem. Sterowanie wciągarki z pulpitu bezprzewodowego i przewodowego, o 4 szt. latarek kątowych typu Ex z ładowarkami + 2 szt. dodatkowe ładowarki do latarek, o 4 szt. radiotelefonów przenośnych z ładowarkami 12/230 V w zakresie częstotliwości VHF 136 - 174 MHz moc 1 - 5 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz. + 2 szt. dodatkowe ładowarki do radiotelefonów 12/230 V, zamontowane w kabinie na specjalnym podeście. o Agregat prądotwórczy - moc maksymalna 2,6 kW - moc nominalna 2,1 kW - gniazda AC 2 x 230 V 16 A - LWA /Stopień ochrony 96dB(A) / IP23 - Rodzaj silnika benzyna - Rozruch-ręczny - Zbiornik paliwa 3,3l (+/- 0,2l) 4.4 Pojazd - wyposażony w: o Hak kulowy do holowania przyczep o DMC maksymalnie 750kg. Montaż haka w taki sposób aby spełniał zapisy holowania na szosie i zapisy holowania w terenie z kątami zejścia min. 23°. Z gniazdem przyłączeniowym 12 V. Sposób rozwiązania pozostaje w gestii Wykonawcy. o Szekle z przodu i z tyłu pojazdu po dwie szt. o zbiornik paliwa samochodu zatankowany do pełna. V. OZNACZENIE 5.1 Wykonanie napisów na owiewce zabudowy OSP RĘBKÓW, oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami KG PSP 429-01 VI. OGÓLNE 6.1 Gwarancja: Na podwozie samochodu min. 24 miesiące od daty wystawienia faktury Na nadwozie pożarnicze min. 24 miesiące od daty wystawienia faktury 6.2 W terminie odbioru technicznego - jakościowego należy dostarczyć: - rysunki (zdjęcia) poglądowe, z wymiarami pojazdu (boki, przód, tył oraz dach), - schemat układu wodno-pianowego. 6.3 W terminie odbioru techniczno - jakościowego należy dostarczyć instrukcje obsługi pojazdu, urządzeń i sprzętu zamontowanego w pojeździe w języku polskim, przeprowadzić test oraz szkolenie serwisowe w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu. 6.4 min. 1 punkt serwisowy na terenie RP wykonujących wszystkie naprawy nadwozia min. 3 punkty serwisowe podwozia na terenie RP. I. Skafandry ratownicze - 4 szt o Całość wykonana z materiału wodoszczelnego - nylon laminowany od spodu poliuretanem tzw. dwuluminat. o Gramatura tkaniny min: 185g/m2 o Odporność na rozerwanie min: Osnowa: 850N Wątek:1200N o Odporność na rozdarcie min. Osnowa: 20N Wątek: 20N o Odporność na zimno: min. -30 st.C o Odporność na gorąco: +65 st.C o wejściowy zamek gazoszczelny TIZIP na plecach - chroniony patką zamykaną na rzep o zamek krótki gazoszczelny TIZIP (zamek ulgi) z przodu, chroniony patką zamykaną na rzep o rękawy zakończone zewnętrznymi mankietami zamykanymi na krótki zamek plastikowy YKK oraz zintegrowanymi butelkowymi kryzami lateksowymi o kryza szyjna lateksowa oraz docieplający kołnierz neoprenowy zamykany na rzep. o jedna kieszeń "cargo" na prawej nogawce na wysokości uda o wzmocnienia z tkaniny zasadniczej na pośladkach i kolanach o regulowane szelki wewnętrzne o taśmy odblaskowe Solas na rękawach i nogawkach + napis: STRAŻ POŻARNA na plecach. o buty zintegrowane ze skafandrem o widzialność skafandra dzięki kolorowi czerwonemu oraz taśmom odblaskowym II. Kamizelki asekuracyjne - 4 szt o kamizelka powinna posiadać wyporność min.80N o wykonana z tkaniny odpornej na przetarcia oraz odbarwienia; o zapinana na szeroki zamek umożliwiający zapięcie w rękawicy o posiadać kieszenie 3 przednie zapinane na rzep o posiadać mocowanie na radiotelefon nóż ratowniczy oraz gwizdek o posiadać pasy kroczne uniemożliwiające wysunięcie się z kamizelki o posiadać kolor czerwony z elementami odblaskowymi III. Rzutka ratownicza - 2 szt o powinna posiadać pokrowiec w którym umieszczony jest pływak o lina pływająca o średnicy 6mm o długość liny min 25m o pokrowiec z elementami odblaskowymi IV. Koło ratunkowe - 1 szt o koło wykonane z tworzywa sztucznego o kolor pomarańczowy z elementami odblaskowymi o w koło umocowana linka pochwytowa V. Linia ratownicza na bębnie 50 m - 1 szt o min. średnica 6 mm o zakończona szelkami o zwijana na bębnie o pleciona Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 oraz art. 29 UPZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzować oczekiwania jakościowe Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w każdym przypadku przedmiotu zamówienia. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera przedmiot zamówienia o takich samych parametrach lub lepszych od rozwiązań/produktów, które zostały przedstawione w tabeli, ale jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W przypadku zaoferowania rozwiązania/produktu równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami/produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie/produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania/produktu wskazanego przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować - w dokumentach załączonych do oferty - nazwę rozwiązania/produktu, producenta oraz załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne oferowanych rozwiązań/produktów, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych rozwiązań/ produktów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że Wykonawca oferuje rozwiązania/produkty według wymagań Zamawiającego przedstawionych w SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV: 35110000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT62652.03
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Szczęśniak Pojazdy Specjalne Sp. z o.o.,  biuro,  Ul Bestwińska 105A, ,  43-346,  Bielsko - Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 626000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 626000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 626000,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.