Ogłoszenie nr 331256 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.
Tychy: Dostawa ciągnika siodłowego przystosowanego do ciągnięcia naczepy walking floor oraz dostawę naczepy walking floor
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Master Odpady i Energia Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27385470400000, ul.
ul. Lokalna
11,
43100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 198 427, e-mail
, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.master.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.master.tychy.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.master.tychy.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
Adres:
Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika siodłowego przystosowanego do ciągnięcia naczepy walking floor oraz dostawę naczepy walking floor
Numer referencyjny: DS/10/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I część zamówienia: 1) Przedmiot Zamówienia: Nowy Ciągnik siodłowy 4 x 2 przystosowany do ciągnięcia naczepy walking floor - rok produkcji 2016 Pojazd do ruchu prawostronnego 1. Lakier - kolor kabiny biały 2. Dopuszczalna masa całkowita 18 ton 3. Dopuszczalna masa całkowita zestawu 40 ton 4. Wysokość dostosowana do naczepy walking floor (wysokość siodła 1150 mm) 5. Przystawki odbioru mocy przystosowane do naczepy walking floor 6. Zbiornik paliwa minimum 300 litrów 7. Zbiornik Adblue minimum 60 litrów 8. Paliwo: Olej napędowy A. Silnik: 1. Minimalna moc: 310 kW 2. Pojemność minimum: 10,5 litra 3. Norma emisji spalin: Euro 6 4. Minimalny moment obrotowy: 2100 Nm B. Skrzynia biegów, sprzęgło : 1. Minimum 12 biegowa automatyczna bądź półautomatyczna skrzynia biegów 2. Wspomaganie przy ruszaniu pod górę 3. Sprzęgło automatyczne, jednotarczowe C. Układ Hamulcowy: 1. Hamulce tarczowe wentylowane 2. Systemy: EPB, ABS i ASR 3. Pulsujące światło hamowania, hamowanie awaryjne 4. Automatyczny hamulec parkingowy D. Kabina: 1. Kabina kierowcy wzmocniona wyposażona w leżankę 2. Owiewki aerodynamiczne zapobiegające zabrudzeniom świateł 3. Tylna ściana kabiny bez okna 4. Zawieszenie kabiny komfortowe, stalowe 5. Szyba przednia przyciemniona 6. Lusterka podgrzewane i elektrycznie regulowane 7. 2 lusterka szerokokątne 8. Lusterko rampowe 9. Lusterko wsteczne 10. Lusterko dojazdowe przednie 11. Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna 12. System zamków z zamkiem centralnym z minimum 2 kluczykami z pilotami 13. Odtwarzacz CD zgodny z formatami Mp 3/WMA z minimum dwoma głośnikami 14. Tuner AM/FM 15. Zamontowane CB radio 16. Tachograf cyfrowy 17. Rolety przeciwsłoneczne boczne 18. Podnośniki szyb elektryczne po obu stronach 19. Klimatyzacja 20. Gniazdo 24 V 21. Światła doświetlające otoczenie pojazdu 22. Błotniki z zabezpieczeniem przeciwrozbryzgowym 23. Fotel kierowcy amortyzowany 24. Fotel pasażera funkcyjny 25. Kierownica wielofunkcyjna 26. Podłokietnik kierowcy 27. Leżanka dolna z oświetleniem 28. System umożliwiający odczyt co najmniej tryb pracy kierowcy, zużycia paliwa 29. Ogrzewanie kabiny niezależne 30. Tempomat E. Wyposażenie elektroniczne i elektryczne 1. Akumulatory minimum 220 Ah 2. Alternator minimum 100 A 3. Wyświetlacz w języku polskim 4. Światła dzienne LED 5. Światła przeciwmgłowe 6. Oświetlenie stopnia kabiny 7. Boczne światła obrysowe 8. Lampy ostrzegawcze 9. Asystent utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy F. Opony i felgi: 1. Felgi stalowe 2. Wysokiej jakości opony 315/70 R 22, 5 3. Koło zapasowe 4. Osłony nakrętek kół 5. Kołpaki kół przednich G. Pozostałe wyposażenie: 1. Przedni hak do holowania wyjmowany 2. Osłony nadkola i silnika 3. Podnośnik pojazdu min 12 t 4. Uchwyt na klin pod koła 5. Przednia belka przeciwnajazdowa 6. Komplet dywaników gumowych H. Dodatkowe wymagania: 1. Instrukcja obsługi w języku polskim 2. Karta gwarancyjna 2) Termin realizacji dostawy: Kompletny ciągnik siodłowy przystosowany do rejestracji należy dostarczyć do MZKZOK w Tychach przy ul. Lokalnej 11 w terminie wskazanym w ofercie jednakże nie dłuższym niż 21 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza odbiór ciągnika siodłowego u Wykonawcy pod warunkiem, iż ciągnik będzie gotowy i przystosowany do rejestracji, a odległość od ul. Lokalnej 11 w Tychach nie przekroczy 100 km. W przypadku odbioru ciągnika siodłowego u Wykonawcy, ciągnik siodłowy musi być gotowy do obioru w terminie wskazanym w ofercie jednakże nie dłuższym niż 21 dni od dnia podpisania umowy. 3) Warunki gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na ciągnik siodłowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru ciągnika siodłowego (na podstawie bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego). Dopuszczalny limit kilometrów minimum 120.000 - rocznie. Wykonawca udzieli gwarancji na perforacje blachy minimum 60 miesięcy. 4) Serwis gwarancyjny: W ramach ceny oferty należy uwzględnić pełny serwis ciągnika siodłowego obejmujący co najmniej: a) Przeglądy techniczne: - okresowe prace przeglądowe i regulacyjne zgodnie ze standardami i wytycznymi Wykonawcy, - wymiana oleju silnikowego i przekładniowego -wymiana filtrów oleju, powietrza, paliwa, kabiny - wymiana płynu hamulcowego i chłodniczego - smary i inne materiały pomocnicze niezbędne do wykonania prac przeglądowych II część zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia 1. Nowa naczepa aluminiowa z ruchomą podłogą (walking floor) przystosowana do ciągnięcia przez ciągnik siodłowy. 2. Pojemność minimum 90 m3 3. Konstrukcja pomocniczej ramy z aluminium 4. Nacisk na siodło ciągnika 12000 kg 5. Nośność na 3 osie x 9000 kg = 27.000 kg - dopuszczalna masa całkowita 36.000 kg 6. Masa własna od 7400 kg do 7700 kg 7. Wysokość naczepy dostosowana do siodła 1150 mm 8. Hydrauliczny napęd 9. Hamulce tarczowe 10. Zawieszenie pneumatyczne 11. Ściany boczne gładkie płyty zaciśnięte razem, z pełnym spawaniem liniowym od strony wewnętrznej na całej długości. 12. Ściana przednia - prosta ściana z gładkich płyt spawania na łączeniach spawem ciągłym z dużym pomostem bezpieczeństwa, drabinka z poręczą i łańcuchem bezpieczeństwa, 13. Drzwi tylne - gładkie drzwi tylne typu dwustronnego, z wymienną uszczelką gumową, z wychylaną belką nadproża na zawiasie górnym, hak pneumatyczny blokujący dodatkowo drzwi przeciw otworzeniu podczas jazdy, pełna długość paletowa. Rygle drzwi zabezpieczone antykorozyjnie 14. Koła 6 felg aluminiowych o rozmiarze 22,5 x 11,75 wraz z oponami 385/65 R 22,5 15. Podpory naczepy aluminiowe o nośności 2 x 12000 kg 16. Pierwsza oś podnoszona 17. Dach: wodoszczelny 18. Grubość podłogi minimum 10 mm 19. Układ hamulcowy zgodny z obowiązującymi przepisami i normami 20. Automatyczny hamulec postojowy naczepy 21. Kompletny zestaw do podłączenia z ciągnikiem siodłowym w tym komplet przewodów hydraulicznych 22. Podwójne halogeny cofania z tyłu naczepy 23. Skrzynia narzędziowa 24. Błotniki ze stopu 6 szt. 25. Aluminiowe zabezpieczenie tylnych świateł 26. Drabina ze stopu z certyfikatem CE 27. Składana drabina z podestem bezpieczeństwa z tyłu pod drzwiami 28. Kosz aluminiowy koła zapasowego 29. Przesuwna przegroda: gładkie płyty z plandeką na bokach przegrody przesuwnej podłoga z plandeki w ramie aluminiowej 30. Przyczepa ma być kompletna i kompatybilna z ciągnikiem siodłowym, ma spełniać wymogi do jakich jest przeznaczona. Przyczepa ma być zrejestrowana i zgodna z obowiązującymi normami. 31. Karta gwarancyjna 32. Instrukcja obsługi w języku polskim 2) Termin realizacji dostawy: Kompletna naczepa przystosowana do podpięcia do ciągnika siodłowego ma być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie jednakże nie dłuższym niż 21 dni od dnia podpisania umowy. Adres dostawy: MZKZOK w Tychach przy ul. Lokalnej 11. Zamawiający dopuszcza odbiór naczepy u Wykonawcy pod warunkiem, iż naczepa będzie gotowa i przystosowana do rejestracji, a odległość od ul. Lokalnej 11 w Tychach nie przekroczy 100 km. W przypadku odbioru naczepy u Wykonawcy, naczepa musi być gotowa do obioru w terminie wskazanym w ofercie jednakże nie dłuższym 21 dni od dnia podpisania umowy. 3) Warunki Gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na naczepę na okres minimum 24 miesiące od daty odbioru naczepy (na podstawie bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego). 4) Serwis gwarancyjny: W ramach ceny oferty należy uwzględnić pełny serwis naczepy obejmujący co najmniej: Przeglądy techniczne: - okresowe prace przeglądowe i regulacyjne zgodnie ze standardami i wytycznymi Wykonawcy, - w pełnym zakresie materiały i części eksploatacyjne niezbędne do wykonania przeglądów gwarancyjnych
II.5) Główny kod CPV: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
Dodatkowe kody CPV:34223100-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 21
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności był krótszy - w tym okresie, wykonał dwie dostawy ciągników siodłowych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 300.000,00 zł netto za każdą dostawę, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie z uwzględnieniem rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia. - dotyczy I części zamówienia.
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności był krótszy - w tym okresie, wykonał dwie dostawy naczep typu walking floor o wartości zamówienia nie mniejszej niż 200.000,00 zł netto za każdą dostawę, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie z uwzględnieniem rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia. - dotyczy II części zamówienia.
- W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:
a) wykaz dostaw wykonanych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dotyczy I i II części zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. - dotyczy I i II części zamówieni.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dotyczy I i II części zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
- opis techniczny dostarczanego ciągnika siodłowego wraz z wyszczególnieniem zakresu przeglądów oraz bezpłatnych serwisów zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy I części zamówienia - opis techniczny dostarczanej naczepy wraz z wyszczególnieniem zakresu przeglądów oraz bezpłatnych serwisów zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy II części zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) formularz oferty - dotyczy I i II części zamówienia W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); - dotyczy I i II części zamówienia - dowód wniesienia wadium - dotyczy I i II części zamówinia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wadium należy wnieść w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 03 listopada 2016 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. (dotyczy I i II części zamówienia)
a) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska
Nr: 66154011282001704349770004
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej
(z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach
bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach.
3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji
ubezpieczeniowej lub poręczenia:
1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz
z tłumaczeniem na język polski,
2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie
gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji
sądów polskich.
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji
ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium
nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta
gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3
bez potwierdzania tych okoliczności,
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej
kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego
(beneficjenta gwarancji/poręczenia - Master Odpady i Energia Sp. z o.o.) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin
związania ofertą.
5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w
sposób nieprawidłowy.
6 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po jego stronie,
2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o
którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono
wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie
określonym przez zamawiającego.
12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane
pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy
na rachunek wykonawcy.
13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90 |
Termin dostawy | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
wzory umów załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowią jej integralną cześć
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. - dotyczy I i II części zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Dostawa ciągnika siodłowego przystosowanego do ciągnięcia naczepy walking floor
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiot Zamówienia:
Nowy Ciągnik siodłowy 4 x 2 przystosowany do ciągnięcia naczepy walking floor
- rok produkcji 2016
Pojazd do ruchu prawostronnego
1. Lakier - kolor kabiny biały
2. Dopuszczalna masa całkowita 18 ton
3. Dopuszczalna masa całkowita zestawu 40 ton
4. Wysokość dostosowana do naczepy walking floor (wysokość siodła 1150 mm)
5. Przystawki odbioru mocy przystosowane do naczepy walking floor
6. Zbiornik paliwa minimum 300 litrów
7. Zbiornik Adblue minimum 60 litrów
8. Paliwo: Olej napędowy
A. Silnik:
1. Minimalna moc: 310 kW
2. Pojemność minimum: 10,5 litra
3. Norma emisji spalin: Euro 6
4. Minimalny moment obrotowy: 2100 Nm
B. Skrzynia biegów, sprzęgło :
1. Minimum 12 biegowa automatyczna bądź półautomatyczna skrzynia biegów
2. Wspomaganie przy ruszaniu pod górę
3. Sprzęgło automatyczne, jednotarczowe
C. Układ Hamulcowy:
1. Hamulce tarczowe wentylowane
2. Systemy: EPB, ABS i ASR
3. Pulsujące światło hamowania, hamowanie awaryjne
4. Automatyczny hamulec parkingowy
D. Kabina:
1. Kabina kierowcy wzmocniona wyposażona w leżankę
2. Owiewki aerodynamiczne zapobiegające zabrudzeniom świateł
3. Tylna ściana kabiny bez okna
4. Zawieszenie kabiny komfortowe, stalowe
5. Szyba przednia przyciemniona
6. Lusterka podgrzewane i elektrycznie regulowane
7. 2 lusterka szerokokątne
8. Lusterko rampowe
9. Lusterko wsteczne
10. Lusterko dojazdowe przednie
11. Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna
12. System zamków z zamkiem centralnym z minimum 2 kluczykami z pilotami
13. Odtwarzacz CD zgodny z formatami Mp 3/WMA z minimum dwoma głośnikami
14. Tuner AM/FM
15. Zamontowane CB radio
16. Tachograf cyfrowy
17. Rolety przeciwsłoneczne boczne
18. Podnośniki szyb elektryczne po obu stronach
19. Klimatyzacja
20. Gniazdo 24 V
21. Światła doświetlające otoczenie pojazdu
22. Błotniki z zabezpieczeniem przeciwrozbryzgowym
23. Fotel kierowcy amortyzowany
24. Fotel pasażera funkcyjny
25. Kierownica wielofunkcyjna
26. Podłokietnik kierowcy
27. Leżanka dolna z oświetleniem
28. System umożliwiający odczyt co najmniej tryb pracy kierowcy, zużycia paliwa
29. Ogrzewanie kabiny niezależne
30. Tempomat
E. Wyposażenie elektroniczne i elektryczne
1. Akumulatory minimum 220 Ah
2. Alternator minimum 100 A
3. Wyświetlacz w języku polskim
4. Światła dzienne LED
5. Światła przeciwmgłowe
6. Oświetlenie stopnia kabiny
7. Boczne światła obrysowe
8. Lampy ostrzegawcze
9. Asystent utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy
F. Opony i felgi:
1. Felgi stalowe
2. Wysokiej jakości opony 315/70 R 22, 5
3. Koło zapasowe
4. Osłony nakrętek kół
5. Kołpaki kół przednich
G. Pozostałe wyposażenie:
1. Przedni hak do holowania wyjmowany
2. Osłony nadkola i silnika
3. Podnośnik pojazdu min 12 t
4. Uchwyt na klin pod koła
5. Przednia belka przeciwnajazdowa
6. Komplet dywaników gumowych
H. Dodatkowe wymagania:
1. Instrukcja obsługi w języku polskim
2. Karta gwarancyjna
2) Termin realizacji dostawy:
Kompletny ciągnik siodłowy przystosowany do rejestracji należy dostarczyć do MZKZOK w Tychach przy ul. Lokalnej 11 w terminie wskazanym w ofercie jednakże nie dłuższym niż 21 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza odbiór ciągnika siodłowego u Wykonawcy pod warunkiem, iż ciągnik będzie gotowy i przystosowany do rejestracji, a odległość od ul. Lokalnej 11 w Tychach nie przekroczy 100 km. W przypadku odbioru ciągnika siodłowego u Wykonawcy, ciągnik siodłowy musi być gotowy do obioru w terminie wskazanym w ofercie jednakże nie dłuższym niż 21 dni od dnia podpisania umowy.
3) Warunki gwarancji:
Wykonawca udzieli gwarancji na ciągnik siodłowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru ciągnika siodłowego (na podstawie bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego). Dopuszczalny limit kilometrów minimum 120.000 - rocznie.
Wykonawca udzieli gwarancji na perforacje blachy minimum 60 miesięcy.
4) Serwis gwarancyjny:
W ramach ceny oferty należy uwzględnić pełny serwis ciągnika siodłowego obejmujący co najmniej:
a) Przeglądy techniczne:
- okresowe prace przeglądowe i regulacyjne zgodnie ze standardami i wytycznymi Wykonawcy,
- wymiana oleju silnikowego i przekładniowego
-wymiana filtrów oleju, powietrza, paliwa, kabiny
- wymiana płynu hamulcowego i chłodniczego
- smary i inne materiały pomocnicze niezbędne do wykonania prac przeglądowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90 |
Termin dostawy | 10 |
Część nr: II
Nazwa: dostawa naczepy walking floor
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiot zamówienia
1. Nowa naczepa aluminiowa z ruchomą podłogą (walking floor) przystosowana do ciągnięcia przez ciągnik siodłowy.
2. Pojemność minimum 90 m3
3. Konstrukcja pomocniczej ramy z aluminium
4. Nacisk na siodło ciągnika 12000 kg
5. Nośność na 3 osie x 9000 kg = 27.000 kg - dopuszczalna masa całkowita 36.000 kg
6. Masa własna od 7400 kg do 7700 kg
7. Wysokość naczepy dostosowana do siodła 1150 mm
8. Hydrauliczny napęd
9. Hamulce tarczowe
10. Zawieszenie pneumatyczne
11. Ściany boczne gładkie płyty zaciśnięte razem, z pełnym spawaniem liniowym od strony wewnętrznej na całej długości.
12. Ściana przednia - prosta ściana z gładkich płyt spawania na łączeniach spawem ciągłym z dużym pomostem bezpieczeństwa, drabinka z poręczą i łańcuchem bezpieczeństwa,
13. Drzwi tylne - gładkie drzwi tylne typu dwustronnego, z wymienną uszczelką gumową, z wychylaną belką nadproża na zawiasie górnym, hak pneumatyczny blokujący dodatkowo drzwi przeciw otworzeniu podczas jazdy, pełna długość paletowa. Rygle drzwi zabezpieczone antykorozyjnie
14. Koła 6 felg aluminiowych o rozmiarze 22,5 x 11,75 wraz z oponami 385/65 R 22,5
15. Podpory naczepy aluminiowe o nośności 2 x 12000 kg
16. Pierwsza oś podnoszona
17. Dach: wodoszczelny
18. Grubość podłogi minimum 10 mm
19. Układ hamulcowy zgodny z obowiązującymi przepisami i normami
20. Automatyczny hamulec postojowy naczepy
21. Kompletny zestaw do podłączenia z ciągnikiem siodłowym w tym komplet przewodów hydraulicznych
22. Podwójne halogeny cofania z tyłu naczepy
23. Skrzynia narzędziowa
24. Błotniki ze stopu 6 szt.
25. Aluminiowe zabezpieczenie tylnych świateł
26. Drabina ze stopu z certyfikatem CE
27. Składana drabina z podestem bezpieczeństwa z tyłu pod drzwiami
28. Kosz aluminiowy koła zapasowego
29. Przesuwna przegroda: gładkie płyty z plandeką na bokach przegrody przesuwnej podłoga z plandeki w ramie aluminiowej
30. Przyczepa ma być kompletna i kompatybilna z ciągnikiem siodłowym, ma spełniać wymogi do jakich jest przeznaczona. Przyczepa ma być zrejestrowana i zgodna z obowiązującymi normami.
31. Karta gwarancyjna
32. Instrukcja obsługi w języku polskim
2) Termin realizacji dostawy:
Kompletna naczepa przystosowana do podpięcia do ciągnika siodłowego ma być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie jednakże nie dłuższym niż 21 dni od dnia podpisania umowy. Adres dostawy: MZKZOK w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
Zamawiający dopuszcza odbiór naczepy u Wykonawcy pod warunkiem, iż naczepa będzie gotowa i przystosowana do rejestracji, a odległość od ul. Lokalnej 11 w Tychach nie przekroczy 100 km. W przypadku odbioru naczepy u Wykonawcy, naczepa musi być gotowa do obioru w terminie wskazanym w ofercie jednakże nie dłuższym 21 dni od dnia podpisania umowy.
3) Warunki Gwarancji:
Wykonawca udzieli gwarancji na naczepę na okres minimum 24 miesiące od daty odbioru naczepy (na podstawie bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego).
4) Serwis gwarancyjny:
W ramach ceny oferty należy uwzględnić pełny serwis naczepy obejmujący co najmniej:
Przeglądy techniczne:
- okresowe prace przeglądowe i regulacyjne zgodnie ze standardami i wytycznymi Wykonawcy,
- w pełnym zakresie materiały i części eksploatacyjne niezbędne do wykonania przeglądów gwarancyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34223100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90 |
Termin dostawy | 10 |
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 04".
- "Renowacja powłok ochronnych stalowej konstrukcji hali kompostowni"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczenia pojazdów w zakresie OC/ZK/AC/ASS/NNW
- Dostawa samochodu na potrzeby Straży Miejskiej Miasta Tychy
- Serwis biogazowych agregatów prądotwórczych w MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowo-dostawczego
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka dla ŁPK Sp. z o.o.
- Dostawa dwóch samochodów dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- "Dostawa samochodu ciężarowego - wywrotka na potrzeby związane z utrzymaniem zieleni w Parku Śląskim."
- "Zakup dwóch samochodów dostawczych typu wywrotka na potrzeby referatu dróg powiatowych "
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego wraz z uzyskaniem dofinansowania z NFOŚiGW pojazdu elektrycznego typu furgon
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.