eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Budowa drogi leśnej Nr 12 wraz z dojazdem z ulicy Rodła w Koszalinie o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty typu JOMB), o długości 0,650 km, zlokalizowanej na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin, na terenie leśnictwa Koszalin. Nr sprawy 2710-03/14.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-07

Sianów: Budowa drogi leśnej Nr 12 wraz z dojazdem z ulicy Rodła w Koszalinie o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty typu JOMB), o długości 0,650 km, zlokalizowanej na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin, na terenie leśnictwa Koszalin. Nr sprawy 2710-03/14.
Numer ogłoszenia: 331048 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jed.org.nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej Nr 12 wraz z dojazdem z ulicy Rodła w Koszalinie o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty typu JOMB), o długości 0,650 km, zlokalizowanej na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin, na terenie leśnictwa Koszalin. Nr sprawy 2710-03/14..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (drogowe): Budowa drogi leśnej Nr 12 wraz z dojazdem z ulicy Rodła w Koszalinie o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty typu JOMB), o długości 0,650 km, zlokalizowanej na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin, na terenie leśnictwa Koszalin, a także wykonanie usług innych czynności, niezbędnych do wykonania budowy drogi. Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Inwestorowi złożenie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. Droga leśna przebiega przez grunty będące w zarządzie Lasów Państwowych - Nadleśnictwo Karnieszewice. Trasa drogi nie narusza stanu prawnego osób trzech. I. STAN ISTNIEJĄCY Projektowana droga leśna posiada zły stan techniczny, liczne wyboje, zastoiska wody, koleiny wypełnione rozluźnionym gruntem i wodą. Na początkowym odcinku drogi z uwagi na duży spadek podłużny występuje głębokie podłużne rozmycia jezdni. Gęsto porośnięte pobocza, zawyżone, krzaki i drzewa samosiejki w rowach oraz zamulenie rowów powoduje zatrzymanie wód opadowych na jezdni drogi. Istniejący przepust pod drogą zamulony. Podłoże drogi stanowi grunt piaszczysty z domieszką części organicznych. Teren przeznaczony pod składnicę porośnięty trawami. W koronie drogi mogą wystąpić karcze po ściętych drzewach. II. STAN PROJEKTOWANY Projektowany zakres robót związany jest z podwyższeniem parametrów technicznych i eksploatacyjnych drogi nr 12 z niewielką korektą jej przebiegu. Na podstawie wytycznych technicznych dla dróg leśnych oraz ustaleń z Inwestorem dla budowanej drogi ustalono następujące parametry techniczne: - prędkość projektowa - 30 km/h; - szerokość jezdni z płyt IOMB - 3,00 m; - szerokość składnicy - 3,00 m; - szerokość utwardzonych poboczy drogi - 0,30 m (obustronne), a na początkowym odcinku 1,0 m (lewostronne); - szerokość poboczy gruntowych - 0,50 m; - spadek poprzeczny jezdni z płyt IOMB - 3%; - spadek poprzeczny składnicy - 3%; - spadek poprzeczny poboczy - 6%; Dojazd z ulicy Rodła - parametry techniczne j.w. 1. PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA Projektowaną konstrukcję jezdni podzielono na odcinki ze względu na stan techniczny obecnej drogi, i tak: - w km 0+000 - 0+088,10 12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 na całej szerokości jezdni 15,0 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0-31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) Uwaga: droga w dużym spadku podłużnym, podłoże ustabilizowane, jezdnia podłużnie rozmyta wodami opadowymi - w km 0+088,10 - 0+430,70 12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 układane dwuśladowo 10,0 cm (średnia) - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0-31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) Uwaga: droga o ustabilizowanym podłożu z lokalnymi wybojami, wymaga profilowania - w km 0+430,70 - 0+606,70 12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 układane dwuśladowo 15,0 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) 20,0 cm - warstwa odsączająca Uwaga: droga rozjeżdżona, w podłożu duża zawartość części organicznych, gruzu - w km 0+606,70 - 0+621,50 skrzyżowanie dróg 15,0 cm - nawierzchnia - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) 20,0 cm - warstwa odsączająca Uwaga: droga rozjeżdżona, w podłożu duża zawartość części organicznych, gruzu Uwaga: - wypełnienie pomiędzy płytami o szerokości 1,0 m należy wykonać mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 (materiał taki sam jak na nawierzchnię jezdni na skrzyżowaniu na końcu opracowania) - poszerzenie jezdni o szerokości 1,0 m na łuku poziomym W7 należy wykonać z płyt IOMB - pobocza utwardzone o szerokości 0,30 m grubości 12,5 cm (grubość płyty) i 1,0 m grubości 15,0 cm w km 0+000 - 0+088,12 należy wykonać mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) - dojazd z ulicy Rodła - w km 0+000 - 0+041,00 12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 100x75x12,5 układane dwuśladowo 15,0 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0/31,5 (mieszanka optymalna stabilizowana mechanicznie) 30,0 cm - warstwa odsączająca Uwaga: wypełnienie pomiędzy płytami o szerokości 1,0 m oraz utwardzone pobocza należy wykonać z kostki kamiennej 8-11 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm 2. PROJEKTOWANA TRASA W PLANIE Drogę leśną na całej długości pomierzono geodezyjnie i wykonano mapę w skali 1:500. Na podstawie pomiaru geodezyjnego zaprojektowano przebieg drogi w planie na długości 621,50 mb. Załamania trasy wyokrąglono 10 łukami poziomymi o promieniu od 21,0 m do 250,0 m. Przyjęto zasadę niwelowania załamań trasy lekko prostując jej przebieg. Tylko na łuku poziomym W7 o R=21,0 m zaprojektowano poszerzenia o szerokości 1,0 m z płyt IOMB. Poszerzenie wewnętrzne łuku poziomego posiada proste przejściowe o zmiennej długości 25,10 i 19,0 m wykonane z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5. Dojazd z ulicy Rodła dowiązano do przebiegu ulicy Rodła. Przebieg trasy przedstawiono na Planie sytuacyjnym rys. nr 1. 3. PROFIL PODŁUŻNY Zaprojektowana niweleta drogi nawiązuje do stanu istniejącego. Przebieg drogi w terenie odzwierciedla ukształtowanie terenu. W celu wyeliminowania różnic wysokościowych przyjęto założenie podniesienia niwelety projektowanej drogi w stosunku do stanu istniejącego. W celu poprawy warunków przejezdności dokonano korekty profilu podłużnego likwidując lokalne zaniżenia i załamania. Dojazd z ulicy Rodła dowiązano wysokościowo do ulicy Rodła i projektowanej niwelety drogi leśnej nr 12. Profile podłużne rys. nr 2.1 i 2.2. 4. PRZEKRÓJ NORMALNY i POPRZECZNY Na projektowanej drodze leśnej zaprojektowano n/w spadki poprzeczne, i tak: = w km 0+000 - 0+088,12 spadek poprzeczny jednostronny 3% = w km 0+088,12 - 0+409,10 spadek poprzeczny daszkowy 3% = w km 0+409,10 - 0+429,18 spadek poprzeczny jednostronny 3% = w km 0+429,18 - 0+606,70 spadek poprzeczny daszkowy 3% = w km 0+606,70 na skrzyżowaniu dostosowany do terenu Zaprojektowano 1 składnicę lewostronną w km 0+553,70 - 0+603,70 o nawierzchni gruntowej ze spadkiem poprzecznym 3% w kierunku zewnętrznym (do rowu). Przekroje normalne przedstawiono na rys. nr 3 i przekroje poprzeczne na rys. nr 4. 5. ODWODNIENIE Odwodnienie powierzchniowe obustronnymi rowami przydrożnymi. Z uwagi na występujący w podłożu grunt piaszczysty rowy przydrożne pełnią funkcję rowów odparowujących i rozsączających wody opadowe i roztopowe. W km 0+196,75 istniejący przepust do odmulenia, oczyszczenia z traw i samosiejek, na długości min.10 m od wlotów przepustu należy udrożnić rowy poprzez oczyszczenie, odkrzaczenie i wyprofilowanie. W km 0+478,40 zaprojektowano nowy przepust z rur karbowanych PEHD Pecor OPTIMA o średnicy 40 cm długości 7,0 m z obustronnymi ściankami czołowymi. Ścianki czołowe należy wykonać alternatywnie z betonu lub bloczków betonowych lub prefabrykatów betonowych. W km 0+125,77 skrzyżowanie z dojazdem z ulicy Rodła posiada wzdłuż rowu przydrożnego przepust z rur karbowanych Pecor OPTIMA średnicy 40 cm długości 13,0 m z obustronnymi ściankami czołowymi. Rowy przydrożne są rowami o głębokości do 0,80 m dostosowane od rzędnej niwelety i szerokości dna rowu min.0,40 m. Dno i skarpy rowu należy wyprofilować po wykonaniu robót ziemnych. Rowy przydrożne podzielono na dwie grupy: - rowy istniejące do odmulenia z profilowaniem, oczyszczenia z traw i samosiejek w; km 0+095 - 0+196,75 rowy obustronne km 0+196,75 - 0+253,40 lewy km 0+277 - 0+345 lewy km 0+354 - 0+366 lewy - rowy istniejące w zaniku zaprojektowano całkowite odtworzenie lub wykonanie nowych w; km 0+366 - 0+411 lewostronny km 0+426,90 - 0+606,70 lewostronny km 0+431 - 0+526 prawostronny w km 0+478,40 rów odpływowy o długości 30 m W km 0+326,90 występujący przepust do likwidacji, rów do wykonania na długości 23,0 m. Ściek betonowy prefabrykowany typu korytkowego 50x60x15 zaprojektowano w km 0+000 - 0+077 ułożony na ławie z betonu C8/10 grubości 10 cm oraz z odprowadzeniem dwoma ściekami skarpowymi typu trapezowego ułożonymi na podsypce piaskowo-cementowej 1:4 grubości 10 cm. Zakończenie ścieków skarpowych stanowi zabruk z kamienia nieobrobionego z wypełnieniem spoin zaprawą cementową o szerokości 0,60 m i długości 1,00 m. Na planie sytuacyjny (rys. nr 1) przedstawiono przebieg rowów w terenie. 6. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, ZIEMNE I WYKOŃCZENIOWE W ramach robót przygotowawczych należy przygotować podłoża pod konstrukcję drogi. Zakres robót obejmuje oprócz robót ziemnych wykonanie profilowania i zagęszczenie podłoża w celu zlikwidowania głębokich wyboii, muld porośniętych trawami oraz usunięcia błota. Występujący rozluźniony grunt należy usunąć i wykonać nasyp po projektowaną konstrukcję drogi. Grunt z wykopów można wykorzystać do wykonania poboczy gruntowych, do zasypania dołów po usunięciu karczy oraz profilowanie terenu pod składnicę drewna. Nieprzydatny, zanieczyszczony należy wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. W ramach robót przygotowawczych należy usunąć wszystkie krzewy, drzewa i karcze znajdujące się w pasie robót drogowych, w tym w rowach również. Doły zasypać gruntem pochodzącym z wykopów robót ziemnych. Pobocza gruntowe drogi o szerokości 0,50 m należy wyprofilować (plantować usuwając porastające je trawy) ze spadkiem 6%. Zjazdy na posesje: - w km 0+261,45 P - nawierzchnia z kostki betonowej do rozbiórki, wykonanie nowego zjazdu o powierzchni 23,0 m2 - w km 0+347,50 i 0+350,10 (podwójny) - istniejący ściek trójkątny do rozbiórki, ułożenie nowego o długości 7,50 m, nawierzchnia zjazdów do przełożenia. - na pozostałych zjazdach wyrównanie z MKN (mieszanka kruszyw niezwiązanych) 2. Lokalizacja inwestycji: Leśnictwo Koszalin - na działkach nr 306/1 i 307/11 w obrębie ewidencyjnym 0034 Koszalin. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: a) dokumentacji projektowej (projekt budowlany wykonawczy) b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót c) przedmiarze robót Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 28 maja 2013r. - Dz. U. z 2013r., poz. 907) z późniejszymi zmianami oraz aktów wykonawczych do ustawy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia uzupełniające dotyczą powtórzenia robót objętych zamówieniem podstawowym tego samego rodzaju zamówień o wartości do 50% zamówienia podstawowego (roboty dotyczące budowy drogi leśnej Nr 12 o nawierzchni twardej ulepszonej - płyty betonowe typu JOMB w leśnictwie Koszalin. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, jeśli spełnione zostaną przesłanki udzielenia takiego zamówienia, określone w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Wykonawca w tym zakresie złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zamówienia (zadania) polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni z płyt żelbetowych oraz tłuczniowej o wartości każdego zamówienia (zadania) co najmniej 150.000,00 zł netto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) - Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wskazane p. XI specyfikacji. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem mechanicznym: samochód samowyładowczy (min. 1 szt.) o ładowności powyżej 5,0 ton (wskazane około 12 ton), koparko-ładowarką lub koparką (min. 1 szt.), równiarką drogową samojezdną (min. 1 szt.) lub/i spycharką (min. 1 szt.) oraz walcem drogowym (min. 1 szt.); W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, złoży stosowne oświadczenie (zał. nr 2) oraz wykaz sprzętu jakim będzie dysponował na czas realizacji zamówienia z określeniem podstawy dysponowania (czy jest to sprzęt będący własnością wykonawcy, czy też wynajęty, dzierżawiony, użyczony) wg wzoru będącego załącznikiem nr 6 - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi, aktualny wpis do właściwej izby inżynierskiej i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: - wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane - drogowe), przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 200.000,00 złotych - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki, b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia: a) przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 ustawy PZP, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; b) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia c) jeżeli w czasie obowiązywania umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizację zadania np.: długotrwałe opady atmosferyczne, d) przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych itp. 3. W przypadku powyższych okoliczności może nastąpić zmiana terminu zakończenia robót lub wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 4. Nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. 5. Zamawiający w razie wstrzymania robót z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do: a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia, b) przejęcie od Wykonawcy terenu budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_karnieszewice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Karnieszewice, Trawica 8A, 76-004 Sianów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Karnieszewice, Trawica 8A, 76-004 Sianów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.