Poznań: PRZEPROWADZENIE CYKLU KURSÓW PN. PIERWSZY KROK W BIZNESIE
Numer ogłoszenia: 33103 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE CYKLU KURSÓW PN. PIERWSZY KROK W BIZNESIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu cyklu kursów pn. Pierwszy krok w biznesie, które mają umożliwić osobom zainteresowanym rozpoczęciem działalności gospodarczej, zdobycie wiedzy dotyczącej powstawania i funkcjonowania podmiotu gospodarczego, dla maksymalnie 144 osób skierowanych w maksymalnie 12 grupach liczących po 8 - 14 uczestników. Zamawiający planuje pierwszą grupę kursu uruchomić w kwietniu, a kolejne grupy zaplanowane są do połowy grudnia 2015 roku. Uczestnikami kursów będą klienci Poznańskiego Ośrodka Wspierania Przedsiębiorczości, którzy rozważają możliwość podjęcia działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga, aby kurs dotyczył praktycznych aspektów podejmowania działalności gospodarczej, przygotowywał do samodzielnego zaplanowania przedsięwzięcia gospodarczego i prowadzenia własnej firmy. Zamawiający wymaga, aby program kursu obejmował 16 godzin lekcyjnych zajęć, zrealizowanych w ciągu 4 dni i uwzględniał podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz zawierał dokładne opisy zadań i ćwiczeń wykonywanych przez uczestników, zgodnie z następującymi zagadnieniami (szczegółowo rozpisane, z podaniem liczby godzin przeznaczonych na każde zagadnienie): BLOK I - Przygotowanie do zaplanowania działalności gospodarczej 1.Pomysł na biznes - analiza rynku, zarządzanie i planowanie w firmie 2.Marketing - promocja i wizerunek firmy, pozyskiwanie klientów. 3.Biznesplan - zasady sporządzania. 4.Finansowanie działalności gospodarczej - źródła i zasady pozyskiwania. BLOK II - Formalno-prawne aspekty zakładania działalności gospodarczej 1.Obowiązujące akty prawne 2.Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej oraz spółki cywilnej 3.Wymogi dotyczące prowadzenia działalność gospodarczej - pozwolenia, koncesje, licencje, itp BLOK III - Rozliczenia księgowe w firmie 1.Formy opodatkowania działalności gospodarczej. 2.Podatek VAT 3.Rodzaje dokumentacji księgowej 4.Rozliczenia z ZUS i US.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego oraz zgodnego z jego przedmiotem
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE POBIERA SIĘ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnienieu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ) - spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnienieu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ) - spełnia/nie spełnia 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca przeprowadził przynajmniej dwadzieścia kursów grupowych w zakresie i liczbie godzin zgodnej z przedmiotem zamówienia i przedstawi dokumenty o należytym wykonaniu usługi (np. poświadczenia). Za kurs grupowy Zamawiający uznaje przeprowadzenie kursu dla grupy minimum 10 osób. Zamawiający uznaje za zgodny z przedmiotem zamówienia kurs, który obejmował co najmniej 16 godzin lekcyjnych i jego zakres był co najmniej taki jak opisany przedmiotem zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnienieu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ) - spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnienieu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ) - spełnia/nie spełnia 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje kadrą niezbędną do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje minimum 2 osobami spełniającymi łącznie następujące warunki: 1 osoba: do poprowadzenia zajęć z zakresu formalno-prawnych aspektów zakładania działalności gospodarczej oraz rozliczeń księgowych (blok II i III) - posiadającą uprawnienia księgowego (posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego Ministerstwa Finansów do świadczenia usług księgowych) lub doradcy podatkowego (posiadanie wpisu na listę doradców podatkowych i świadectwa kwalifikacyjnego Ministerstwa Finansów do świadczenia usług księgowych) albo posiadającą wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu finansów, rachunkowości oraz - posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu rozliczeń przedsiębiorców (np. prowadzenie własnego biura księgowego lub zatrudnienie w charakterze księgowego) lub w prowadzeniu doradztwa podatkowego dla przedsiębiorców (np. prowadzenie własnego biura podatkowego bądź zatrudnienie w charakterze doradcy podatkowego) 2 osoba: do poprowadzenia zajęć z zakresu przygotowania do zaplanowania działalności gospodarczej (blok I) - posiadająca wykształcenie wyższe oraz - posiadająca udokumentowaną praktykę w prowadzeniu szkoleń z zagadnień zawartych w bloku I dla osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej lub prowadzących własne firmy (minimum 100 godzin).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnienieu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ) - spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 SIWZ) 2. Program kursu (załącznik nr 2 SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, liczby osób, wartości maksymalnej całej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pup.poznan.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu ul. Czarnieckiego 9 61- 538 Poznań kancelaria, pokój 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana nawierzchni jezdni na ul. W. Reymonta w Poznaniu, na odcinku od ul. S. Wyspiańskiego do ronda J. Nowaka-Jeziorańskiego - jezdnia zachodnia
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
- Wykonanie oznakowania poziomego (materiałami i sprzętem wykonawcy) wybranych ciągów dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie.
- Wykonanie projektu i instalacji drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 306 (ul. Błonie) z drogą powiatową nr 2501P ( ul. Kościańską) w Stęszewie, km 49+085
- Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków SR Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośr. Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.
- Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.