eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie oraz dostawa kalendarzy, materiałów szkoleniowych i promocyjnych dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-26

Ogłoszenie nr 330828 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.

Warszawa: Wykonanie oraz dostawa kalendarzy, materiałów szkoleniowych i promocyjnych dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 1612245200000, ul. ul. Nowogrodzka  , 02002   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 224 232, e-mail , faks 226 224 732.
Adres strony internetowej (URL): www.mcpscom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.mcps.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.mcps.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, 02-002 Warszawa, ul. Nowogrodka 62A, Kancelaria Zamawiającego III piętro.
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostawa kalendarzy, materiałów szkoleniowych i promocyjnych dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.
Numer referencyjny: MCPS.ZP/RR/351-18/2016/U
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa kalendarzy, materiałów szkoleniowych i promocyjnych dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej Przedmiotowe zamówienia zostało podzielone na trzynaście części. 1. Część pierwsza zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej markerów w kształcę kwiatka. 2. Część druga zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej toreb z juty. 3. Część trzecia zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej zestawów karteczek samoprzylepnych. 4. Część czwarta zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej zestawów piśmienniczych. 5. Część piąta zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej teczek w formacie A4 wraz z wyposażeniem. 6. Część szósta zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej zestawów kredek. 7. Część siódma zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej smyczy reklamowych. 8. Część ósma zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej stojaków na kredki. 9. Część dziewiąta zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej światełek odblaskowych. 10. Część dziesiąta zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej teczek konferencyjnych z ekoskóry. 11. Część jedenasta zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej bloków notatkowych oraz toreb papierowych. 12. Część dwunasta zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej rollupów. 13. Część trzynasta zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki kalendarzy na 2017.

II.5) Główny kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne
Dodatkowe kody CPV:22462000-6, 79800000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 20/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został wykonany: - część 1-12 zamówienia - nie później niż do dnia 20 grudnia 2016 roku na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ dla części 1-12 i Załączniku 1b do SIWZ dla części 13 oraz we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ dla części 1-12 zamówienia i Załącznik nr 2b do SIWZ dla części 13 zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie przepisu art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Powyższego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym, wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 2. Zamawiający nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione zgodnie z ust. 4. 3. W przypadkach, o których mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22) ustawy. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa powyżej. 6. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu oraz każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 7. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przy zastosowaniu reguły (metody): spełnia - nie spełnia, na podstawie treści oświadczenia załączonego do oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) oraz w pkt 3 ppkt 1). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą dokument, o którym mowa w Rozdziale V pkt 3. 4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa pkt 2 pkkt 1) oraz w pkt 3 ppkt 1) SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 7. Wykonawca zagraniczny zobowiązany jest do złożenia dokumentów w języku polskim lub jeżeli dokumenty są sporządzone w języku obcym to wykonawca powinien złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę "Formularz ofertowy" stanowi wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówienia40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana istotnych postanowień umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ust. 1 ustawy, w tym w przypadkach i na warunkach określonych w odpowiednich dla części zamówienia wzorach umów, stanowiących załączniki nr 2a do SIWZ dla części 1-12 zamówienia i załącznik 2b do SIWZ dla części 13 zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej markerów w kształcę kwiatka.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej markera w kształcie kwiatka w ilości 2 000 sztuk. Opis: - marker w kształcie kwiatka, - 5 kolorów markera, - przedmiot wykonany z plastiku (ABS) - waga 40 gram, - wysokość 2 cm, - średnica 9,5 cm, - część środkowa biała, - znakowanie wykonane metodą tampondruku na części środkowej - logotyp (jednobarwny) zamawiającego o wielkości ok. 2 cm x 2 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9756.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 2    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej toreb z juty.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej torby wykonanej z juty w ilości 500 sztuk. Opis: - duża ekologiczna torba wielokrotnego użytku wykonana z wytrzymałej juty w kolorze brązowym, - rączki miękkie, sznurkowe wykonane z bawełny, - rozmiar produktu: 44 cm x 37 cm x 19 cm, - waga produktu ok. 290 gram, - znakowanie wykonane metodą termotransferu - jednobarwny logotyp zamawiającego wraz z adresem strony internetowej, wielkość nadruku ok. 12 cm x 10 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9756.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 3    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej zestawów karteczek samoprzylepnych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej zestawów karteczek samoprzylepnych w ilości 1 000 sztuk. Opis: - kartonowe pudełko z 2 kolorowymi bloczkami kartek samoprzylepnych i 5 kolorowymi markerami, - w skład zestawu wchodzi też plastikowa, przezroczysta linijka o długości 12 cm i kartonowy długopis z niebieskim wkładem, - wymiary przedmiotu: 16 cm x 6 cm x 2 cm, - waga produktu 130 gram, - znakowanie wykonane metodą tampondruku - jednobarwne: logotyp zamawiającego wraz z adresem strony internetowej, wielkość nadruku: 5 cm x 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8943.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin wykonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 4    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej zestawów piśmienniczych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej zestawów piśmienniczych w ilości 1 500 sztuk. Opis: - zestaw piśmienniczy, w skład którego wchodzi metalowy długopis (kolor wkładu niebieski) i automatyczny metalowy ołówek w metalowym etui dopasowanym kolorystycznie do długopisu i ołówka - kolor biały, ołówek i długopis winny mieć 5 ringów w dolnej części, - wymiary długopisu i ołówka: średnica 1,1 cm x 13,2 cm, - znakowanie ołówka i długopisu metodą tampondruku - logotyp zamawiającego (jednobarwny) wraz z adresem strony internetowej, umieszczone po jednej stronie, wielkość nadruku: 5 mm x 35 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13414.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin wykonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 5    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej teczek w formacie A4 wraz z wyposażeniem.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej teczek w formacie A4 z wyposażeniem w ilości 1 000 sztuk. Opis: - teczka z rączką w formacie A4 wraz z wyposażeniem: 2 szt. bloku notatkowego - mały i duży, długopis, zestaw karteczek i markerów samoprzylepnych, - zestaw wykonany z tektury i papieru w kolorze brązowym, - teczka zamykana na zatrzask lub rzep, - wymiary produktu: 290 mm x 345 mm x 7 mm, - znakowanie logotypem zamawiającego i adresem strony internetowej, jednokolorowe na zewnętrznej stronie o wielkości 8 cm x 8 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10569.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówieniaonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 6    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej zestawów kredek.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej zestawów kredek w kartonowym opakowaniu w ilości 1 000 sztuk. Opis: - 26 częściowy zestaw kredek zawierający 24 kredki, gumkę i temperówkę, - całość w cylindrycznym, tekturowym pudełku, - przedmiot o wymiarach: 6 cm średnicy x 10,5 cm i wadze 110 gram - logotyp zamawiającego wraz z adresem strony internetowej naniesiony metodą tampondruku i wielkości zadruku 15 mm x 40 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5691.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówieniaonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 7    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej smyczy reklamowych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej smyczy reklamowej w ilości 5 000 sztuk. Opis: - smycz reklamowa z zamkiem bezpieczeństwa i metalowym karabińczykiem - materiał smyczy: poliester, - rozmiar smyczy 2 cm x 50 cm, - kolor smyczy: biały, - znakowanie z jednej strony metodą sitodruku logotypem zamawiającego, rozmiar znakowania 350 mm x 12 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6097.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówieniaonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 8    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej stojaków na kredki.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej stojaków na kredki - tygrys w ilości 1 000 sztuk. Opis: - stojak na kredki w kształcie tygrysa z 5 kolorowymi kredkami, - materiał przedmiotu: drewno, - rozmiary przedmiotu: 43 mm x 50 mm x 105 mm, - zestaw pakowany w kartonowe pudełko, - kolor zestawu: pomarańczowy, - znakowanie metodą tampondruku logotypem zamawiającego i adresem strony internetowej o wymiarach 20 mm x 20 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3658.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówieniaonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 9    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej światełek odblaskowych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej światełek odblaskowych w ilości 5 000 sztuk. Opis: - światełko odblaskowe świecące 3 sekwencjami: mocne światło ciągłe, przerywane światło i słabe światło., - materiał światełka odblaskowego: tworzywo sztuczne, - kolor: przezroczyste/białe i czarne, - światełko wyposażone w karabińczyk, - rozmiar produktu: 12 mm x 55 mm x 10 mm, - znakowanie logotypem zamawiającego wraz z adresem strony internetowej, wielkość znakowania 15 mm x 15 mm, metoda znakowania: tampondruk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18292.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówieniaonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 10    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej teczek konferencyjnych z ekoskóry.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej teczek konferencyjnych A4 z eko skóry w ilości 200 sztuk. Opis: - czarna teczka konferencyjna z rączką umieszczoną na grzbiecie wykonana z eko skóry, - wymiary przedmiotu: 25 cm x 26 cm x 4 cm, - wewnętrzne wyposażenie teczki: duża kieszeń, 3 kieszenie płaskie w tym jedna zapinana na suwak, 3 kieszonki na wizytówki, 2 dodatkowe kieszonki na wizytówki, uchwyt na 2 pióra, ring i klip, całość zamykana na suwak, - logotyp zamawiającego umieszczony na zewnątrz metodą tłoczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11700.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówieniaonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 11    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej bloków notatkowych oraz toreb papierowych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej bloków notatkowych oraz toreb papierowych. Bloki notatkowe A4 w ilości 1500 sztuk: Opis: - format: bloczek 50 kartkowy, A4, - papier offsetowy 80g, - wykończenie: usztywniona tylna okładka, - kolor: biały w jasnoszarą kratkę, - notes klejony wzdłuż lewego boku, 4 otwory dopasowanie do ringu segregatora, - znakowanie logotypem teleadresowym zamawiającego w górnej części, - logotyp w kolorze zielonym, dane teleadresowe w kolorze czarnym. Torby papierowe w ilości 1 000 sztuk: Opis: - torba papierowa: papier kreda mat 250 g/m2, laminat matowy, sznurek poliestrowy w kolorze zielonym o długości 400 mm (+/- 5%), format: szer. 270 mm x wys. 350 mm x głębokość 50 mm (+/- 5%), - wielkość logo MCPS w wymiarach 50mm x 100mm, kolor zadruku, wybiórczy UV; 4+0, - nadruk na jednej stronie - logotyp MCPS wraz z adresem strony internetowej zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10162.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówieniaonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 12    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej rollupów.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej rollupów premium w ilości 6 sztuk. Opis: - nonotwonotczenotsny wynotgląd, - wynotsonotka janotkość wynotkońnotczenotnia oraz stanotbilnotna i ciężnotka kanotsenotta, - wynotdruk na manottenotrianotle PET z przenotkładnotką blonotkunotjąnotca świanottło (blocnotkonotut), - dwunotkrotnotnie zanotlanotminotnonotwanotny klenotjem, - kanotsenotta alunotminotnionotwa, stanotbilnotna i ciężnotka, bez nónotżek - tynotpu łeznotka, manotjąnotca chronotmonotwanotne bonotki, - w komnotplenotcie grunotba wienotlonotwarnotstwonotwa tornotba, - zadruk jednobarwny logotypem zamawiającego wraz z adresem strony internetowej - 3 sztuki rollupów, - zadruk 2 - barwny na 3 sztukach rollupów, - rozmiary 6 rollupów: 210 cm x 100 cm, - tło białe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2700.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówieniaonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Część nr: 13    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki kalendarzy na 2017 rok.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego 10 000 sztuk kalendarzy na 2017 rok, tj. - 2 000 sztuk kalendarzy ściennych jednodzielnych, - 2 000 sztuk kalendarzy blokowo-biurkowych, - 2 000 sztuk kalendarzy książkowych, - 2 000 sztuk kalendarzy książkowych/kieszonkowych, - 2 000 sztuk kalendarzy biurkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 22462000-6, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 82373.98
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania/dostarczenia zamówieniaonania/dostarczenia zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i wagi +/- 10%.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.