eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminachBogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica w okresie od listopada 2016 r. do 31 marca 2017r.



Ogłoszenie z dnia 2016-10-26

Ogłoszenie nr 330799 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.

Gorzów Wielkopolski: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica w okresie od listopada 2016 r. do 31 marca 2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gorzowski, krajowy numer identyfikacyjny 210967314, ul. ul. Józefa Pankiewicza  5-7, 66-400   Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 7330400, e-mail , faks 95 7330401.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatgorzowski.pl www.bip.powiatgorzowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.powiatgorzowski.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.powiatgorzowski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Powiat Gorzowski, ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica w okresie od listopada 2016 r. do 31 marca 2017r.
Numer referencyjny: RS.272.10.2016.PS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
5 części z 6 części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie 6 gmin Powiatu Gorzowskiego w okresie od listopada 2016 r. do 31 marca 2017 r., polegające na odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką piaskowo-solną nawierzchni dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 6 części na które Wykonawcy mogą składać oferty częściowe: Część 1: REJON NR 1 - Gmina Bogdaniec 45,4 km Część 2: REJON NR 2 - Gmina Deszczno 39,9 km Część 3: REJON NR 3 - Gmina Kłodawa 55,5 km Część 4: REJON NR 4 - Gmina Lubiszyn 65,9 km Część 5: REJON NR 5 - Gmina Santok 36,9 km Część 6: REJON NR 6 - Gmina Witnica 72,1 km Usługa odśnieżania na każdum z Rejonów swoim zakresem obejmuje: - zakup, transport i składowanie piasku (0,5 - 4 mm), mieszanki piaskowo - solnej w proporcji 4:1, soli lub innych środków uszorstniających, uzgadnianych rodzajowo z Zamawiającym, - utrzymywanie dyżurów akcji biernej, czterogodzinnej od 400 do 800 - dla niezwłocznej reakcji na wystąpienie opadów zimowych lub zagrożenia śliskością (ogłaszany i odwoływany przez Zamawiającego), - utrzymywanie całodobowej gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonywania prac objętych zakresem zimowego utrzymania z czasem reakcji określonym w ofercie i umowie, - wykonanie prac objętych zakresem zimowego utrzymania dróg w standardzie 5 załącznika nr 1 Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 (Dz.U. z 1994 r., Nr 10, poz. 20 ze zm.), - odśnieżanie dróg z zastosowaniem sprzętu odśnieżającego, - likwidacja śliskości na drogach z zastosowaniem środków uszorstniających, - nadzór nad ekipami roboczymi w trakcie odśnieżania.

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/03/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą jak 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: I. Wykonawca ykazuje się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 2 usług polegających na odśnieżaniu dróg o kategorii drogi lokalnej (gminnej lub powiatowej) lub wyższej. II. Dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym przynajmniej 1 sztuką solarko - piaskarki z nośnikiem samochodowym i pługiem (lub sprzętem analogicznym służącym do odśnieżania i posypywania mieszanką piaskowo-solną dróg).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: W przypadku gdy dany Wykonawca przedstawi ofertę najkorzystniejszą na więcej niż jeden rejon, sprzęt do odśnieżania wykazany w wykazie sprzętu na dany rejon nie może być wykazany w ofercie częściowej na inny rejon. Ten sam warunek dotyczy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zatrudnionych przez Wykonawcę na umowę o pracę. W przypadku pełnienia usługi odśnieżania na więcej niż jednym rejonie, Wykonawca w razie wystąpienia potrzeby zapewni jednoczesną obsługę każdego z rejonów.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

I. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; II. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; III. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Warnki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: I. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: II. Wykaz usług (Załącznik nr 4 do SIWZ) usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; III. Wykaz sprzętu służącego do odśnieżania i posypywania dróg (Załącznik nr 5 do SIWZ), dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania sprzętem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

I. Oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 6) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w postepowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Powyższe oświadczenie składane jest niezwłocznie - w terminie 3 dni po uzyskaniu przez wykonawcę wiedzy o pozostałych wykonawcach, którzy złożyli oferty w postepowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wraz z wezwaniem do złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, może zażądac od wykonawcy także innych oświadczen i dokumenów niezbędnych do udzielenia zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1. Zmiany łącznej wysokości wynagrodzenia wykonawcy (wynikającej z wykonania większej niż zakładano liczby usług. Wartość usług zostanie zwiększona w przypadku gdy środki zabezpieczone w budżecie Powiatu Gorzowskiego okażą się niewystarczające i nastąpi konieczność ich zwiększenia z powodu większych niż zakładano nakładów na zimowe utrzymanie dróg, w przypadku srogiej zimy. 2. Zmiany terminu wykonania zamówienia. Dopuszcza się zmianę terminu tylko w przypadku przedłużającego się okresu zimowego w sezonie 2016-2017, gdy nastanie dalsza konieczność zimowego utrzymania dróg po terminie 31 marca 2017r.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Rejon Gminy Bogdaniec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Bogdaniec w okresie od listopada 2016 r. do 31 marca 2017r., polegające na odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką piaskowo-solną nawierzchni dróg powiatowych o długości 45,4 km. Usługa odśnieżania swoim zakresem obejmuje: - zakup, transport i składowanie piasku (0,5 - 4 mm), mieszanki piaskowo - solnej w proporcji 4:1, soli lub innych środków uszorstniających, uzgadnianych rodzajowo z Zamawiającym, - utrzymywanie dyżurów akcji biernej, czterogodzinnej od 400 do 800 - dla niezwłocznej reakcji na wystąpienie opadów zimowych lub zagrożenia śliskością (ogłaszany i odwoływany przez Zamawiającego), - utrzymywanie całodobowej gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonywania prac objętych zakresem zimowego utrzymania z czasem reakcji określonym w ofercie i umowie, - wykonanie prac objętych zakresem zimowego utrzymania dróg w standardzie 5 załącznika nr 1 Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 (Dz.U. z 1994 r., Nr 10, poz. 20 ze zm.), - odśnieżanie dróg z zastosowaniem sprzętu odśnieżającego, - likwidacja śliskości na drogach z zastosowaniem środków uszorstniających, - nadzór nad ekipami roboczymi w trakcie odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Rejon Gminy Deszczno

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Deszczno w okresie od listopada 2016 r. do 31 marca 2017r., polegające na odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką piaskowo-solną nawierzchni dróg powiatowych o długości 39,9 km. Usługa odśnieżania swoim zakresem obejmuje: - zakup, transport i składowanie piasku (0,5 - 4 mm), mieszanki piaskowo - solnej w proporcji 4:1, soli lub innych środków uszorstniających, uzgadnianych rodzajowo z Zamawiającym, - utrzymywanie dyżurów akcji biernej, czterogodzinnej od 400 do 800 - dla niezwłocznej reakcji na wystąpienie opadów zimowych lub zagrożenia śliskością (ogłaszany i odwoływany przez Zamawiającego), - utrzymywanie całodobowej gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonywania prac objętych zakresem zimowego utrzymania z czasem reakcji określonym w ofercie i umowie, - wykonanie prac objętych zakresem zimowego utrzymania dróg w standardzie 5 załącznika nr 1 Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 (Dz.U. z 1994 r., Nr 10, poz. 20 ze zm.), - odśnieżanie dróg z zastosowaniem sprzętu odśnieżającego, - likwidacja śliskości na drogach z zastosowaniem środków uszorstniających, - nadzór nad ekipami roboczymi w trakcie odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Rejon Gminy Kłodawa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Kłodawa w okresie od listopada 2016 r. do 31 marca 2017r., polegające na odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką piaskowo-solną nawierzchni dróg powiatowych o długości 55,5 km. Usługa odśnieżania swoim zakresem obejmuje: - zakup, transport i składowanie piasku (0,5 - 4 mm), mieszanki piaskowo - solnej w proporcji 4:1, soli lub innych środków uszorstniających, uzgadnianych rodzajowo z Zamawiającym, - utrzymywanie dyżurów akcji biernej, czterogodzinnej od 400 do 800 - dla niezwłocznej reakcji na wystąpienie opadów zimowych lub zagrożenia śliskością (ogłaszany i odwoływany przez Zamawiającego), - utrzymywanie całodobowej gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonywania prac objętych zakresem zimowego utrzymania z czasem reakcji określonym w ofercie i umowie, - wykonanie prac objętych zakresem zimowego utrzymania dróg w standardzie 5 załącznika nr 1 Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 (Dz.U. z 1994 r., Nr 10, poz. 20 ze zm.), - odśnieżanie dróg z zastosowaniem sprzętu odśnieżającego, - likwidacja śliskości na drogach z zastosowaniem środków uszorstniających, - nadzór nad ekipami roboczymi w trakcie odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Rejon Gminy Lubiszyn

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Lubiszyn w okresie od listopada 2016 r. do 31 marca 2017r., polegające na odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką piaskowo-solną nawierzchni dróg powiatowych o długości 65,9 km. Usługa odśnieżania swoim zakresem obejmuje: - zakup, transport i składowanie piasku (0,5 - 4 mm), mieszanki piaskowo - solnej w proporcji 4:1, soli lub innych środków uszorstniających, uzgadnianych rodzajowo z Zamawiającym, - utrzymywanie dyżurów akcji biernej, czterogodzinnej od 400 do 800 - dla niezwłocznej reakcji na wystąpienie opadów zimowych lub zagrożenia śliskością (ogłaszany i odwoływany przez Zamawiającego), - utrzymywanie całodobowej gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonywania prac objętych zakresem zimowego utrzymania z czasem reakcji określonym w ofercie i umowie, - wykonanie prac objętych zakresem zimowego utrzymania dróg w standardzie 5 załącznika nr 1 Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 (Dz.U. z 1994 r., Nr 10, poz. 20 ze zm.), - odśnieżanie dróg z zastosowaniem sprzętu odśnieżającego, - likwidacja śliskości na drogach z zastosowaniem środków uszorstniających, - nadzór nad ekipami roboczymi w trakcie odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Rejon Gminy Santok

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Santok w okresie od listopada 2016 r. do 31 marca 2017r., polegające na odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką piaskowo-solną nawierzchni dróg powiatowych o długości 36,9 km. Usługa odśnieżania swoim zakresem obejmuje: - zakup, transport i składowanie piasku (0,5 - 4 mm), mieszanki piaskowo - solnej w proporcji 4:1, soli lub innych środków uszorstniających, uzgadnianych rodzajowo z Zamawiającym, - utrzymywanie dyżurów akcji biernej, czterogodzinnej od 400 do 800 - dla niezwłocznej reakcji na wystąpienie opadów zimowych lub zagrożenia śliskością (ogłaszany i odwoływany przez Zamawiającego), - utrzymywanie całodobowej gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonywania prac objętych zakresem zimowego utrzymania z czasem reakcji określonym w ofercie i umowie, - wykonanie prac objętych zakresem zimowego utrzymania dróg w standardzie 5 załącznika nr 1 Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 (Dz.U. z 1994 r., Nr 10, poz. 20 ze zm.), - odśnieżanie dróg z zastosowaniem sprzętu odśnieżającego, - likwidacja śliskości na drogach z zastosowaniem środków uszorstniających, - nadzór nad ekipami roboczymi w trakcie odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Rejon Gminy Witnica

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Witnica w okresie od listopada 2016 r. do 31 marca 2017r., polegające na odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką piaskowo-solną nawierzchni dróg powiatowych o długości 72,1 km. Usługa odśnieżania swoim zakresem obejmuje: - zakup, transport i składowanie piasku (0,5 - 4 mm), mieszanki piaskowo - solnej w proporcji 4:1, soli lub innych środków uszorstniających, uzgadnianych rodzajowo z Zamawiającym, - utrzymywanie dyżurów akcji biernej, czterogodzinnej od 400 do 800 - dla niezwłocznej reakcji na wystąpienie opadów zimowych lub zagrożenia śliskością (ogłaszany i odwoływany przez Zamawiającego), - utrzymywanie całodobowej gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonywania prac objętych zakresem zimowego utrzymania z czasem reakcji określonym w ofercie i umowie, - wykonanie prac objętych zakresem zimowego utrzymania dróg w standardzie 5 załącznika nr 1 Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 (Dz.U. z 1994 r., Nr 10, poz. 20 ze zm.), - odśnieżanie dróg z zastosowaniem sprzętu odśnieżającego, - likwidacja śliskości na drogach z zastosowaniem środków uszorstniających, - nadzór nad ekipami roboczymi w trakcie odśnieżania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.