eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytoń › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Bytoń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Bytoń: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Bytoń
Numer ogłoszenia: 330590 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytoń , Bytoń 72, 88-231 Bytoń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 285 13 17, faks 54 285 13 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Bytoń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, 1.2. odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, 1.3. odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości będących działkami rekreacyjnymi na terenie Gminy Bytoń, 1.4. odbiór i zagospodarowanie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania (nielegalne składowiska odpadów, dzikie wysypiska), 1.5. odbiór i zagospodarowanie odpadów zgromadzonych podczas odbywania się imprez sportowych, kulturalnych, rozrywkowych i innych, 1.6. odbiór i zagospodarowanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy przystankach i innych miejscach publicznych itp., w miejscach i w liczbie wskazanej przez Zamawiającego w załączniku nr 1 - Szczegółowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (liczba pojemników może ulec zwiększeniu), 1.7. ustawienie pojemników we wskazanych obiektach użyteczności publicznej, służących do gromadzenia zużytych baterii oraz opróżnianie ich niezwłocznie po telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu o ich zapełnieniu a następnie odbiór tych odpadów, w miejscach i w liczbie wskazanej przez Zamawiającego w załączniku nr 1 - Szczegółowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (liczba pojemników może ulec zwiększeniu), 1.8. ustawienie we wskazanych aptekach pojemników służących do gromadzenia przeterminowanych leków, oraz opróżnianie ich niezwłocznie po telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu o ich zapełnieniu, w miejscach i w liczbie wskazanej przez Zamawiającego w załączniku nr 1 - Szczegółowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (liczba pojemników może ulec zwiększeniu), 1.9. ustawienie w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Wandynowie oraz na terenach domków letniskowych w miejscowościach Głuszyn, Stefanowo, Potołówek w wyznaczonych miejscach niezbędnych pojemników do gromadzenia odpadów oraz opróżnianie ich niezwłocznie po telefonicznym bądź mailowym zgłoszeniu o ich zapełnieniu, w miejscach i w liczbie wskazanej przez Zamawiającego w załączniku nr 1 - Szczegółowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (liczba pojemników może ulec zwiększeniu), 1.10. transport odebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych bądź instalacji zastępczych, 1.11. osiągnięcie poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz osiągnięcie poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645), 1.12. ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676), 1.13. dostarczanie do nieruchomości, które zdeklarowały zbieranie odpadów selektywnie worków do selektywnej zbiórki odpadów na frakcje: plastik, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, odpady biodegradowalne i popiół, oraz do nieruchomości które zdeklarowały zbieranie odpadów w sposób nieselektywny, a także dla właścicieli domków letniskowych i podmiotów prowadzących działalność gospodarczą (ogółem nie mniej niż 2,5 tys. worków na miesiąc). 1.14. wyposażenie załogi odbierającej odpady w aparaty fotograficzne z możliwością ustawienia datownika, 1.15. zapewnienie dostatecznej ilości specjalistycznych środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie przedmiotu zamówienia, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 gr). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z 2008, Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r., Nr 96, poz. 620). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 42 9551 0002 0000 0983 2003 0010, z adnotacją: Wadium - usługi odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów z terenu Gminy Bytoń - ZP.271.3.2015 Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Zamawiającego - Urząd Gminy w Bytoniu, 88-231 Bytoń 72. Kasa czynna: poniedziałek - piątek 08:00-13:00 4. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 5. Zwrot wadium: 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5.2., pkt 5.5. i pkt 5.6.; 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5.1., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 5.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 5.6. Zamawiający zatrzymuje wadium z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania powyższego warunku Wykonawca winien wykazać: a) posiadanie wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Bytoń zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 13 grudnia 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2013r., poz. 1399, ze zm.) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) posiadanie zezwolenia na transport odpadów objętych zamówieniem, o którym mowa w art. 233 Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013r., poz. 21, ze zm.), c) posiadanie wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska (wymagany zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym), d) posiadanie zezwolenia na zbieranie odpadów objętych zamówieniem, o którym mowa w art. 41 lub 232 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013r., poz. 21, ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania przez Zamawiającego oceny spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie tych usług: Wykonawca powinien udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej, usługi związanej z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych wykonanych lub wykonywanych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy i obejmującej obsługę minimum 1000 nieruchomości, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania powyższego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać, że dysponuje: a) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) oraz co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, b) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania i transportu selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Bytoń lub w odległości nie większej niż 60km od granic tej gminy, wraz z urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania przez Zamawiającego oceny spełnienia warunku w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania w/w warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. wzór umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, w którym zostały określone szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 2. zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w następującym zakresie i w następujących przypadkach: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub prawa miejscowego wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów, c) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonywania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia, w szczególności zmian dni i godzin odbioru śmieci, d) w razie wystąpienia okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności z przyczyn atmosferycznych, zdarzeń losowych, działania siły wyższej lub zaniechania osób trzecich, na które Zamawiający nie miał wpływu albo w przypadku zmiany ilości koszy lub ich położenia. Strony mogą zmienić umowę w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie zmiany sposobu realizacji umowy lub zakresu wykonywania umowy, w tym poprzez zmianę załącznika nr 1 do umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, e) w przypadku określonym w § 3 ust. 5 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugbyton.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bytoń , Bytoń 72 88-231 Bytoń w pokoju nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Bytoń , Bytoń 72 88-231 Bytoń Sekretariat Urzędu Gminy Bytoń ( pok.10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.