eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Modernizacja 225 komputerów zakupionych w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chojnic o numerze POIG.08.03.00-22-061/10 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-06

Chojnice: Modernizacja 225 komputerów zakupionych w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chojnic o numerze POIG.08.03.00-22-061/10 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 330590 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja 225 komputerów zakupionych w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chojnic o numerze POIG.08.03.00-22-061/10 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia: 1. Montaż lub wymiana w 50 komputerach (Actina 500X) zlokalizowanych u beneficjentów ostatecznych: a) montaż dodatkowej pamięci operacyjnej RAM o parametrach nie mniejszych niż: -4GB -min. 1333 MHz -kompatybilna z obecną w komputerze (2x DDR3 2048 MB PC 1333) -typ pamięci DDR3 -typ pamięci obsługiwany prze zainstalowaną w komputerze płytę główną - Gigabyte GA-Q57M-S2H b) montaż dodatkowej karty graficznej kompatybilna z płytą główną zainstalowaną w komputerze - Gigabyte GA-Q57M-S2H o parametrach nie mniejszych niż: -wielkość wbudowanej w kartę pamięci minimum 2048 MB W teście PassMark Software w zakładce VGA Benchmarks karta ta musi otrzymywać minimum 1800 punktów. - wyniki ww. testu opublikowane są pod adresem internetowym: http://www.passmark.com/index.html - do oferty należy załączyć wydruk z w/w strony internetowej potwierdzający spełnienie przez oferowaną kartę graficzną ww. warunku. - jeżeli karta graficzna zainstalowana w oferowanym zestawie komputerowym nie będzie znajdować się w tabeli wyników testów PassMark Software, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentu lub oświadczenia, w którym potwierdzone zostanie, że oferowana w komputerze karta graficzna została poddana w/w testowi i uzyskała w nim wymaganą ilość punktów. c) wymiana zasilacza komputera o parametrach nie mniejszych niż: -maks. moc 600 W -ilość wtyczek MOLEX min. 2 szt. -ilość wtyczek S-ATA min. 4 szt. -ilość wtyczek Floppy min. 1 szt. -ilość wtyczek ATX 12V min. 1 szt. -typ PFC: Pasywne -posiadane zabezpieczenia min. AFC, przeciwzwarciowe, przeciwprzepięciowe, przeciw przeciążeniowe -ilość wentylatorów min. 1 szt. -maks. głośność 23 dB d) wymiana klawiatury o parametrach nie mniejszych niż: -klawisze numeryczne -interfejs USB -konstrukcja odporna na płyny z nisko profilowanymi klawiszami -kabel co najmniej 1,5m e) wymiana myszki o parametrach nie mniejszych niż: -typ myszy: Optyczna -komunikacja z komputerem przewodowa -interfejs USB -rozdzielczość co najmniej 800 -długość kabla co najmniej 1 m -liczba przycisków minimum 3 szt. -liczba rolek minimum 1 szt. 2. Montaż lub wymiana w 175 komputerach (Actina 500X) zlokalizowanych w pracowniach komputerowych: a) montaż dodatkowej pamięci operacyjną RAM o parametrach nie mniejszych niż: -4GB -min. 1333 MHz -kompatybilna z obecną w komputerze (2x DDR3 2048 MB PC 1333) -typ pamięci DDR3 -typ pamięci obsługiwany prze zainstalowaną w komputerze płytę główną - Gigabyte GA-Q57M-S2H b) wymiana klawiatury o parametrach nie mniejszych niż: -klawisze numeryczne -interfejs USB -konstrukcja odporna na płyny z nisko profilowanymi klawiszami -kabel co najmniej 1,5m c) wymiana myszki o parametrach nie mniejszych niż: -typ myszy: Optyczna -komunikacja z komputerem przewodowa -interfejs USB -rozdzielczość co najmniej 800 dpi -długość kabla co najmniej 1 m -liczba przycisków minimum 3 szt. -liczba rolek minimum 1 szt. d) montaż słuchawek o parametrach nie mniejszych niż: -komunikacja z urządzeniem przewodowa -długość przewodu co najmniej 1,8 m -złącze mini Jack + przejściówka na duży Jack -regulacja głośności 2. Po zakończeniu usługi Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację potwierdzającą dokonania w/w wymian. 3. Usługa musi być zrealizowana w miejscach instalacji komputerów. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wszystkie urządzenia i materiały objęte przedmiotem zamówienia 12 miesięcznej rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia, że na własny koszt dokona niezbędnych napraw, w przypadku uszkodzenia podzespołów w trakcie ich montażu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: Trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.10.2014r. do godz. 09:30 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Urząd Miejski Chojnice Nr 35 8146 0003 0000 0304 2000 0040 Tytuł wpłaty: wadium na modernizację 225 komputerów - wykluczenie cyfrowe 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty - w osobnej kopercie zatytułowanej /wadium/. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp. 7. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a/ odmówi podpisania umowy, na warunkach określonych w ofercie b/ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto wadium traci Wykonawca, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużania ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, iż wykonano (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych -wykonują) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną usługę o wartości minimum 50.000 zł odpowiadającą przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) W zakresie zmiany terminu wykonania: a) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, b) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, 2) W zakresie płatności i innych: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, b) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, c) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, pok. 405.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, BIURO PODAWCZE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.