eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › budowa magazynu wraz z sortownią odpadów komunalnych na składowisku odpadów komunalnych Tarnowskie Góry - Rybna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-23

POZYCJA 32994

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnowskie Góry: budowa magazynu wraz z sortownią odpadów komunalnych na składowisku odpadów komunalnych Tarnowskie Góry - Rybna Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Remondis Tarnowskie Góry sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Piekarski, ul. Nakielska 1-3, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 048 32 2854610, fax 048 32 2852056, e-mail: t_gory@remondis.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Remondis Tarnowskie Góry sp. z o.o., ul. Laryszowska, 42-680 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 048 32 2841733 lub 48 0 609224726, fax 048 32 2841733, e-mail: t_gory@remondis.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: sp. z o.o. - własność mieszana krajowej jednostki prywatnej, jednostki samorządu terytorialnego i osób fizycznych z przewagą własności prywatnej; Gospodarowanie nieruchomościami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa magazynu wraz z sortownią odpadów komunalnych na składowisku odpadów komunalnych Tarnowskie Góry - Rybna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tarnowskie Góry - Rybna ul. Laryszowska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompletna linia sortownicza w skład której wchodzą urządzenia sortujące, dwa kanały zasypowe, wiata rozładunkowa odpadów zamieszanych, dwie wiaty - zadaszone zasieki na surowce wysortowane. Przewidywana docelowa wydajność linii technologicznej wyniesie do 50 000 Mg/rok 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Oryginalny kod CPV: 45.31.32.10 - Instalowanie przenośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.32.10 - Instalowanie ruchomych chodników Oryginalny kod CPV: 29.22.18.00 - Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.80.00 - Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku Oryginalny kod CPV: 29.52.41.10 - Maszyny sortujące i przesiewające Kod CPV wg słownika 2008: 43.41.10.00 - Maszyny sortujące i przesiewające 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia wynosi ok. 1 580 000,00 PLN brutto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000,00 PLN. Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosku. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), zwanej dalej ustawą, 2. wykażą, że wykonali jako główny lub jedyny wykonawca w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie inwestycje odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że zadania te zostały wykonane należycie. 3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową minimum 1500 000.00 PLN. 4. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) w zakresie: - kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby posiadające wskazane powyżej uprawnienia muszą być członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczeń i wykazu wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów, oświadczeń i wykazu, czy wykonawca spełnia wszystkie określone w pkt A. warunki. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w zakresie wymogów określonych w pkt C. 7, 9, 12 wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. W przypadku gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, w ten sposób że: - Wykonawca otrzymuje 1 pkt za każde zrealizowane jako główny lub jedyny wykonawca zamówienie wykazane ponad wymagania Zamawiającego, którego przedmiotem było wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie inwestycji, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, potwierdzone dokumentami, że zamówienie zostało wykonane należycie. - Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość ww. zamówień. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu każdy z wykonawców winien przedstawić: 1. wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 7. wykaz zrealizowanych przez wykonawcę, jako główny lub jedyny wykonawca, w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich: wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie, 8. Wykaz personelu kierowniczego, 9. uprawnienia osób wymienionych w pkt A.4. które będą nadzorować wykonywanie robót potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia, 10. aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego dla osób wymienionych w pkt A.4, 11. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 12. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1 500 000.00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór formularza wniosku, oświadczeń i wykazów są dostępne w siedzibie Zamawiającego, jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę na nr faksu lub adres e-mail). Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączniki do wniosku sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, bądź osoby upoważnione, posiadające stosowne pełnomocnictwa (w tym przypadku oryginał pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia, musi być dołączony do wniosku). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika. Podpisy musza być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, czyli dokumenty wymienione w pkt C. 2 - 6 składają wszyscy wykonawcy z tym, że podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Wykonawca - Pełnomocnik (Lider-Konsorcium). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt C. 3, 4 i 6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. oraz zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt C.5 składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2006, godzina 10:00, Tarnowskie Góry ul. Nakielska 1-3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zakup linii sortowniczej odpadów komunalnych realizowany jest z udziałem środków finansowych EkoFunduszu. Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytworzenia. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.