eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasteczko › Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Nowe Miasteczko: Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów
Numer ogłoszenia: 329842 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasteczko , ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie, tel. 068 3888154, faks 068 3888461.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasteczko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Dzierżawa jednego urządzenia fotoradarowego w wersji mobilnej przystosowanego do montażu w dowolnym pojeździe samochodowym bez konieczności dokonywania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych, adaptacji i homologacji, spełniającego następujące warunki: 1.Zakres pomiarowy od 30 do 240 km/h wraz z możliwością pomiaru na dystansie do 800 metrów. 2.Zakres temperatur pracy od 0°C do +50°C. 3.Urządzenie musi być przystosowane do prowadzenia kontroli prędkości z dowolnej marki i typu pojazdu samochodowego oraz z pobocza drogi przy zastosowaniu statywu. 4.Urządzenie musi być przystosowane do zasilania z gniazda wtykowego w samochodzie lub być wyposażone we własne niezależne źródło zasilania (czas pracy ciągłej nie krótszy niż 8 godz.). 5.Urządzenie powinien posiadać możliwość odtworzenia na miejscu lub w innym czasie zdjęcia kierowcy / sprawcy zarejestrowanego wykroczenia w ruchu drogowym. 6.Pomiar z rozróżnieniem kierunku ruchu pojazdów (pojazdy odjeżdżające i nadjeżdżające). 7.Rejestracja wykroczenia w postaci zdjęcia cyfrowego z czytelnym numerem rejestracyjnym pojazdu i wizerunkiem kierowcy. 8.Umożliwienie przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera (na stanowisko komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem) celem obróbki danych i wydruku zdjęć. 9.Urządzenie musi posiadać Zatwierdzenie typu wydane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar zgodnie z art. 8a ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2441) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 listopada 2007 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych Dz. U. z 2007 r. nr 225 poz. 1663 oraz ważne Świadectwo legalizacji. 1.2Dzierżawa jednego urządzenia fotoradarowego w wersji stacjonarnej umożliwiającej pomiary z pobocza drogi ze statywu lub z masztu stacjonarnego przy czym urządzenie fotoradarowe musi spełnić następujące warunki: 1.Zakres pomiarowy od 30 do 240 km/h; 2.Zakres temperatur pracy od - 10°C do +50°C. 3.Po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej urządzenie musi zarejestrować w pamięci zdjęcie w technice czarno-białej lub kolorowej zawierające informacje nt.: nr zdjęcia, nr urządzenia, zmierzoną prędkość, obowiązujące ograniczenie prędkości, datę i godzinę pomiaru, adres pomiaru , kierunek pomiaru. 4.Menu oraz instrukcja obsługi musi być w języku polskim. 5.Urządzenie musi umożliwiać wykonywanie rejestracji w dzień i w nocy, oraz w różnych warunkach pogodowych. 6.Program do obsługi zarejestrowanego materiału zdjęciowego musi umożliwiać poprawę ich jakości. 7.Urządzenie musi posiadać Zatwierdzenie typu wydane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar zgodnie z art. 8a ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2441) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 listopada 2007 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych Dz. U. z 2007 r. nr 225 poz. 1663 oraz ważne Świadectwo legalizacji. 8.Rejestracja wykroczeń w postaci zdjęcia cyfrowego z ustaleniem nr rejestracyjnego i wizerunkiem kierowcy. 1.3Użyczenie dwóch komputerów oraz dwóch drukarek monochromatycznych laserowych oraz oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć i emisji dokumentacji mandatowej, które musi zapewnić: 1.Konfiguracja oraz oprogramowanie komputerów i drukarek musi zapewnić bezproblemową pracę oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć i emisji dokumentacji mandatowej; 2.program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w postępowaniu mandatowym; 3.program musi posiadać funkcję automatycznego przygotowywania listy zapytań o dane osobowe zarejestrowanych pojazdów zintegrowanego z interfejsem wymiany danych SI CEPIK poprzez łącze internetowe; 4.program musi posiadać możliwość przygotowania i nadzorowania korespondencji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania mandatowego w stosunku do wykroczeń zarejestrowanych przez urządzenie fotoradarowe. 5.program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych wykroczeń 6.program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); 7.program musi dawać możliwość pracy w sieci na dwóch stanowiskach 1.4 Serwis techniczny i informatyczny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3000 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej trzy usługi (zadania) o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN, polegającej na świadczeniu dzierżawy fotoradaru wraz z obsługą techniczną i informatyczną;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -dysponują co najmniej: a)1 (jedno) urządzenie fotoradaru w wersji mobilnej przystosowanego do montażu w dowolnym pojeździe samochodowym bez konieczności dokonywania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych, adaptacji i homologacji, spełniającego warunki określone w rozdziale w rozdziale II SIWZ. b)1 (jedno) urządzenie fotoradaru w wersji stacjonarnej umożliwiającej pomiary z pobocza drogi ze statywu lub z masztu stacjonarnego przy czym urządzenie fotoradarowe musi spełnić warunki określone w rozdziale II SIWZ. Urządzenia muszą posiadać: 1) zatwierdzenie typu wydane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar zgodnie z art. 8a ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2441) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 listopada 2007 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych Dz. U. z 2007 r. nr 225 poz. 1663 oraz ważne świadectwo legalizacji; 2) orzeczenie Laboratorium Radiokomunikacyjnego Instytutu Łączności w Warszawie stwierdzające, że urządzenie do pomiaru prędkości nie stanowi zagrożenia dla ludzi i środowiska i spełnia wymogi sanitarne określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 30 października 2003 r. (Dz. U. Nr 192, poz. 1883);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa (sprzęt dzierżawiony) odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia do oferty: -ważnej decyzji Prezesa Głównego Urzędu Miar (GUM) lub ważną legalizację o dopuszczeniu urządzenia do obrotu i użytkowania, zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 11 maja 2001 r.-Prawo o miarach (t.j. Dz. U. Z 2004 r. Nr 243, poz. 2441 z póżn. zm.) lub inne dokumenty potwierdzające dokonanie prawnej kontroli przyrządu pomiarowego wydane przez zagraniczne instytucje metrologiczne, a uznane w drodze decyzji przez Prezesa GUM lub ważnej legalizacji; -orzeczenia Laboratorium Radiokomunikacyjnego Instytutu Łączności w Warszawie stwierdzające, że urządzenie do pomiaru prędkości nie stanowi zagrożenia dla ludzi i środowiska i spełnia wymogi sanitarne określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 30 października 2003r. (Dz. U. Nr 192, poz. 1883);

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Dowód wniesienia wadium. 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru zawartej umowy w zakresie dotyczącym: -zmiany zakresu rzeczowego w przypadkach będących następstwem konieczności usunięcia wad technicznych; -z powodu sił wyższych, których wystąpienia nie można było przewidzieć w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a wystąpienie ich zostanie potwierdzone protokołem zaakceptowanym przez zamawiającego; -zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasteczko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, pkój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, pkój nr 3-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.