eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Obsługa bankowa budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-24

Ogłoszenie nr 329569 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.

Sławków: Obsługa bankowa budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławków, krajowy numer identyfikacyjny 27625755800000, ul. ul. Rynek  1, 41260   Sławków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2931552 w. 41, e-mail , faks 322 931 233.
Adres strony internetowej (URL): www.slawkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Sławkowa, 41-260 Sławków, Rynek 1 (sekretariat)
Adres:
Urząd Miasta Sławkowa Rynek 1, 41-260 Sławków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny: ZZ.II.271.13.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie od 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2020 roku obsługi bankowej budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych: 1) Gmina Sławków - Urząd Miasta Sławków; 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławkowie; 3) Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Sławkowie; 4) Dzienny Dom "Senior - WIGOR" w Sławkowie; 5) Miejski Zespół Oświaty w Sławkowie; 6) Szkoła Podstawowa im. J. Baranowskiego w Sławkowie; 7) Miejskie Przedszkole w Sławkowie; 8) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie; 9) Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie; 10) Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie; 11) Miejska Biblioteka w Sławkowie. w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 885 z późn. zm.). Liczba jednostek organizacyjnych Gminy lub ich forma organizacyjna oraz liczba rachunków w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie, likwidacja i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego i oprocentowanych rachunków pomocniczych obejmujących budżet Gminy Sławków i jednostki organizacyjne Gminy (wszystkie rachunki mają działać na tych samych warunkach); 2) Możliwość otwarcia, likwidacji i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy. 3) Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych (bez opłat). 4) Oprocentowanie środków na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych oparte o stawkę WIBID O/N. 5) Realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych zarówno w formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą Internetu, jak i w formie papierowej. 6) Realizowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych, w tym: a) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Miasta Sławkowa przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków; b) wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków. 7) Sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w systemie elektronicznej obsługi bankowej. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków. 8) Cykliczne udostępnianie wyciągów bankowych ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych w formacie obowiązującej struktury logicznej postaci elektronicznej plików dla Jednolitego Pliku Kontrolnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami art. 193a § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613 z późn. zm.) 9) Wydawanie czeków, na wniosek zamawiającego. 10) Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, na wniosek zamawiającego. 11) Wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego. 12) Potwierdzanie sald rachunków bankowych. 13) Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk. 14) Prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym. 15) Obsługa płatności masowych przychodzących. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystywania obsługi płatności masowych przychodzących w terminie późniejszym niż 1 stycznia 2017 r. Zamawiający uzależnia korzystanie z usługi od własnych potrzeb i wprowadzenia zmian w zakresie systemu finansowo-księgowego. 16) Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości określonej corocznie w uchwałach budżetowych. Udzielenie niniejszego kredytu następować będzie po przedłożeniu przez zamawiającego wniosku wraz z dokumentami wymaganymi przez bank do oceny zdolności kredytowej. Bank udzieli zamawiającemu kredytu po pozytywnej ocenie jego zdolności kredytowej oraz po uzgodnieniu formy zabezpieczenia kredytu. 3. Warunki prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatną obsługę wpłat gotówkowych i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego oraz jego jednostek i na rachunki Zamawiającego oraz jego jednostek. 3) Zamawiający zastrzega limity wypłat i wpłat - bez wcześniejszego powiadamiania banku w wysokości: a) dziennych wypłat gotówkowych w wysokości 20 000,00 zł., b) dziennych wpłat gotówkowych bez ograniczeń kwotowych, Limity dotyczą wszystkich jednostek organizacyjnych gminy, traktowanych jednostkowo. 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych, w zakresie: a) dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Miasta Sławkowa przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków; b) wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat bankowych za: a) otwarcie rachunków bankowych; b) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na wszystkich obsługiwanych rachunkach gminy i jej jednostek organizacyjnych; c) likwidację rachunku bankowego; d) otwarcie rachunku lokat terminowych; e) realizację poleceń przelewów wydanych przez Zamawiającego na rachunki prowadzone przez Bank (przelewy wewnętrzne); f) wydawanie blankietów czekowych; g) uruchomienie i prowadzenie lokat typu overnight; h) niewykorzystanie części linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym; i) generowanie i przekazywanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych. Za równoznaczne Zamawiający uznaje możliwość udostępniania wydruku wyciągów bankowych w systemie bankowości elektronicznej; j) wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych. 6) W przypadku płatności masowych przychodzących, Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat za generowanie numerów rachunków wirtualnych, wykreślenie płatnika z listy, uruchomienie usługi, generowanie i przekazywanie plików wynikowych. 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił bezpłatne: podłączenie do systemu elektronicznej obsługi bankowej, instalację niezbędnego oprogramowania i jego aktualizacji, świadczenie serwisu oprogramowania, a także przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi w/w systemu. W przypadku awarii Zamawiający wymaga bezzwłocznego podjęcia działań, w celu zapewnienia sprawnej obsługi. 8) W ramach systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności: a) Bezpieczeństwo danych w ww. systemie. b) Jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, z możliwością równoczesnego dokonywania operacji na tych samych lub różnych rachunkach bankowych. c) Realizację zleceń płatniczych ze wszystkich rachunków bankowych, w ramach dostępnych środków. d) Składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich przeglądania, modyfikacji i usuwania przed wysłaniem do banku. e) Możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym pełnej informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych zamawiającego. f) Możliwość nadawania i odbierania uprawnień do dokonywania czynności płatniczych w systemie w czasie rzeczywistym przez wyznaczonych administratorów w poszczególnych jednostkach organizacyjnych gminy. g) Tworzenia zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych. h) Przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach bankowych. i) Tworzenie w systemie archiwum zrealizowanych zleceń płatniczych oraz wyciągów bankowych. j) Generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu oraz wyciągów bankowych niewymagających uwierzytelnienia bankowego. 9) Wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, najpóźniej w dniu 2 stycznia 2017 roku od godz. 7.30. 10) Wykonawca zapewni: a) Bezpłatne doradztwo finansowe w zakresie świadczonej obsługi bankowej; b) Dostępność oddziału, filii lub innego stałego punktu obsługi na terenie gminy Sławków; c) Bezpłatny transport gotówki - przywóz i odbiór gotówki do siedzib Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, w godzinach pracy Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych i na żądanie, w przypadku gdy Bank nie posiada oddziału, filii lub innego stałego punktu obsługi na terenie gminy Sławków. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych również w innych bankach, niż bank wybrany w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualne gromadzenie środków na lokatach terminowych odbywać się będzie według dyspozycji Zamawiającego. 1. Postanowienia dotyczące kredytu w rachunku bieżącym: 1) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości kwoty 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) w 2017 roku oraz w latach 2018-2020 zgodnie z uchwałami budżetowymi od 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych 00/100) do 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100). Kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy. 2) Oferta złożona w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym będzie wiążąca dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków. 3) Kredyt udostępniany będzie na wniosek Zamawiającego o udzielenie kredytu w danym roku kalendarzowym, a uruchomienie następować będzie automatycznie do wysokości powstałego debetu na rachunku bieżącym, jednakże w kwocie nie wyższej niż określono we wniosku. 4) Oprocentowanie kredytu określone zostanie w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M, obowiązującą w dniu uruchomienia kredytu, powiększoną o marżę banku. Wysokość marży banku będzie zgodna z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym i niezmienna dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków. 5) Prowizja za uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym będzie zgodna z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym i niezmienna dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków. 6) Spłata kredytu następować będzie automatycznie, na koniec dnia, z bieżących wpływów na rachunek bieżący. Każda spłata całości lub części kredytu da Zamawiającemu możliwość ponownego zadłużenia się w ciężar rachunku, do wysokości przyznanego limitu. 7) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą miesięcznie i będą należne bankowi w ostatnim dniu miesiąca. 8) Odsetki naliczane będą od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przy założeniu, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366 dni. Rzeczywiste saldo zadłużenia stanowi ujemne (debetowe) saldo na rachunku bieżącym budżetu miasta. 9) Zamawiający dopuszcza zastosowanie prawnych zabezpieczeń spłaty udzielonego kredytu w formie "weksla in blanco" wraz z deklaracją wekslową. Skarbnik Miasta nie złoży kontrasygnaty na wekslu in blanco, ale kontrasygnuje deklarację wekslową. 10) Ilość rachunków oraz wysokość kredytu w rachunku bieżącym wskazane w załączniku Nr 1 do specyfikacji mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej z nich według obiektywnych wskaźników. W umowie z Wykonawcą wpisane zostaną natomiast podane w ofercie ceny jednostkowe, a udzielenie kredytu w rachunku bieżącym będzie następowało na podstawie pisemnego, wyraźnego wniosku Zamawiającego. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: co najmniej jedną osobę do współpracy z Zamawiającym - osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku. 2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu listę zawierającą osobę/osoby wykonującą/wykonujące czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku wraz z przedstawieniem do wglądu kopii umowy/umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z tym pracownikiem/tymi pracownikami, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W tym celu, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu aktualną na dzień wezwania listę zawierającą osobę/osoby wykonującą/wykonujące czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku wraz z przedstawieniem do wglądu kopii umowy/umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z tym pracownikiem/tymi pracownikami, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W tym celu, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 4) W przypadku zmiany osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku, nowa osoba/osoby musi/muszą być także zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osoby/osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 6) W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osobę/osób, której/których dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę, np. kopię umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS. 7) Wymogi o których mowa w punkcie 4 podpunkty 1 - 6 dotyczą również podwykonawców.

II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe
Dodatkowe kody CPV:66130000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2020


II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, najpóźniej w dniu 2 stycznia 2017 roku od godz. 7.30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zgodnie z art. 264 ust 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.) bankową obsługę budżetu jednostki samorządu terytorialnego może wykonywać wyłącznie bank. Wykonawca musi posiadać zezwolenia uprawniające do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe. (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 ze zm.) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzących w państwie członkowskim UE, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Informacje dodatkowe Wykonawca musi posiadać zezwolenia uprawniające do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe. (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 ze zm.) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzących w państwie członkowskim UE, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć - zgodnie z art. 25 a ustawy Pzp - aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia (załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SIWZ) Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia (na podstawie art. 25a ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie, a oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). 2. W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Wykonawca składa załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej albo załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt 4 podpunkt 1), tj. warunku dot. kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe. (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 ze zm.) lub - w przypadku, gdy Wykonawca nie działa na podstawie wyżej wskazanego zezwolenia - inne równoważne dokumenty zgodnie z ustawą Prawo bankowe lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzących w państwie członkowskim UE, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Inne oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) formularz oferty na wzorze lub ściśle wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony czytelnie, z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem - w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Całkowity koszt obsługi bankowej 60
Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych 10
Oprocentowanie kredytu 30


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego z wprowadzonymi Istotnymi postanowieniami, przyszłej umowy, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Postanowienia umowne mogą być uszczegółowione o zapisy wynikające z Prawa bankowego lub regulaminu Wykonawcy - Banku, jednak wyłącznie w zakresie nie powodującym niekorzystnych dla Zamawiającego zmian przedstawionych warunków. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach przyszłej umowy, stanowiących załącznik nr 6 SIWZ. 3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zmieniona także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.