eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zorganizowanie wizyty studyjnej dla uczestników projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-03

Mikołów: Zorganizowanie wizyty studyjnej dla uczestników projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015
Numer ogłoszenia: 329118 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cismikolow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wizyty studyjnej dla uczestników projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej dla uczestników projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zorganizowanie wizyty studyjnej w Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem w Cieszynie dla 10 osób (w tym bezpłatny udział 3 pracowników CIS) obejmującej: - prezentację działań Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem w Cieszynie w tym prezentację różnorodnych form prowadzenia przedsiębiorczości społecznej w tym spółdzielni socjalnych* - zapoznanie z kompleksowym systemem wsparcia osób wykluczonych społecznie* - promocję podejmowanych działań partnerskich wraz z wykorzystaniem dobrych praktyk w celu realizacji inicjatyw wśród społeczności lokalnych* - prezentację modelowych rozwiązań w obszarze partnerstwa organizacji pozarządowych z samorządem oraz partnerstwa trójsektorowego (NGO, JST oraz biznesu)* * Prelegentami prezentującymi działania będą przedstawiciele przedsiębiorstwa społecznego, posiadający wiedzę oraz doświadczenie z zakresu tematyki wizyty, którzy zaprezentują różnorodne formy prowadzenia przedsiębiorczości społecznej w tym spółdzielni socjalnych. b) zapewnienie poczęstunku i obiadu uczestnikom i pracownikom -zapewnienie serwisu kawowego: - herbata: w tym cukier, cytryna- min. 200 ml/osobę; - kawa: w tym mleczko lub śmietanka w płynie, cukier- min. 200 ml/ osobę; - ciasto- min. 180g/osobę -zapewnienie ciepłego posiłku w formie dwudaniowego obiadu: zupa - min. 250 ml/ osobę; - drugie danie mięsne - min. 500 g (porcja mięsa, surówka/warzywa, dodatki ziemniaczane lub ryż)/ osobę; woda mineralna gazowana i niegazowana- z każdego rodzaju min. 200 ml/osobę, sok owocowy(zawartość soku z owoców min. 75%) min. 200ml/osobę lub kompot z owoców- min. 200ml/osoba. Obiad powinien odbywać się w pomieszczeniach zamkniętych w miejscu docelowym lub okolicy w lokalu gastronomicznym, przy stolikach. Wyklucza się serwowanie posiłku na terenie np. stacji benzynowych, w namiotach. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty spełniają wymagania określone w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktualnymi przepisami wykonawczymi oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996r w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów. c) Wykonawca zapewnia przewóz osób na trasie tam - powrót, pojazd adekwatny do ilości osób, spełniający wymagania określone w przepisach szczegółowych. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojazd zastępczy w możliwym jak najkrótszym czasie (koszty, straty wynikające z tego tytułu ponosi Wykonawca), w przypadku gdy wyjazd staje się bezcelowy (np. przepadła rezerwacja, bilety itd.) Wykonawca w innym terminie ustalonym z Zamawiającym na swój koszt ponowi wyjazd. Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie ważnych polis OC pojazdu oraz NNW. Wykonawca zapewnia przewożonym osobom właściwe warunki bezpieczeństwa. Wykonawca gwarantuje, że pojazd przystosowany do przewozu 10 osób spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym. d) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca gwarantuje ubezpieczenie NNW dla uczestników wyjazdu. Zakres ubezpieczenia zapewnia wypłatę świadczenia z tytułu konsekwencji poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku w postaci: - uszczerbku na zdrowiu, - kosztów leczenia, - pobytu w szpitalu, - kosztów rehabilitacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni posiadać: - aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób ; - wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać wykonanie, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi, których przedmiotem był przewóz co najmniej 10 osób

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób w ilości co najmniej 10 osób plus kierowca;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonanie, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi, których przedmiotem był przewóz co najmniej 10 osób;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

9.4. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(wg załącznika nr 2 do siwz)., w szczególności posiadania: - aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; - wpisu w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - ilości usług, których przedmiotem był przewóz co najmniej 10 osób - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cismikolow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów pokój nr 16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.