eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › DOSTAWA (WRAZ Z ROZŁADUNKIEM I WNIESIENIEM DO BUDYNKU SĄDU), MONTAŻ,PODŁĄCZENIE, ZAINSTALOWANIE (W TYMWYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI, INSTALACJI ODPROWADZENIA SKROPLIN I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ), URUCHOMIENIE, PRZETESTOWANIE ORAZ PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW Z OBSŁUGI KLIMATYZATORÓW ORAZ ŚWIADCZENIE SERWISU GWARANCYJNEGO DO/NA BUDYNEK SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE ORAZ BUDYNEK SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-24

Ogłoszenie nr 328981 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.

Ostrołęka: DOSTAWA (WRAZ Z ROZŁADUNKIEM I WNIESIENIEM DO BUDYNKU SĄDU), MONTAŻ,PODŁĄCZENIE, ZAINSTALOWANIE (W TYM: WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI, INSTALACJI ODPROWADZENIA SKROPLIN I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ), URUCHOMIENIE, PRZETESTOWANIE ORAZ PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW Z OBSŁUGI KLIMATYZATORÓW ORAZ ŚWIADCZENIE SERWISU GWARANCYJNEGO DO/NA BUDYNEK SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE ORAZ BUDYNEK SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 310212


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, krajowy numer identyfikacyjny 57064800000, ul. ul. Gomulickiego  5, 07410   Ostrołęka, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 29 744 41 60, faks 29 691 70 60, e-mail mbednarska@ostroleka.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ostroleka.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd Okręgowy w Ostrołęce

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA (WRAZ Z ROZŁADUNKIEM I WNIESIENIEM DO BUDYNKU SĄDU), MONTAŻ,PODŁĄCZENIE, ZAINSTALOWANIE (W TYM: WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI, INSTALACJI ODPROWADZENIA SKROPLIN I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ), URUCHOMIENIE, PRZETESTOWANIE ORAZ PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW Z OBSŁUGI KLIMATYZATORÓW ORAZ ŚWIADCZENIE SERWISU GWARANCYJNEGO DO/NA BUDYNEK SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE ORAZ BUDYNEK SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/7/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

-CZĘŚĆ PIERWSZA:Dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do budynku sądu), montaż, podłączenie, zainstalowanie (w tym: wykonanie instalacji klimatyzacji, instalacji odprowadzenia skroplin i instalacji elektrycznej), uruchomienie, przetestowanie, wykonanie prac rozruchowych i wykończeniowych, zgłoszenie wykonania usługi, przeszkolenie pracowników z obsługi klimatyzatorów, przekazania wymaganych prawem atestów i certyfikatów oraz kart gwarancyjnych oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego do/dla 5 (pięciu) sal rozpraw budynku Sądu Rejonowego w Ostrołęce ul. Mazowiecka 3, 07-410 Ostrołęka. -CZĘŚĆ DRUGA:Dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do budynku sądu), montaż, podłączenie, zainstalowanie (w tym: wykonanie instalacji klimatyzacji, instalacji odprowadzenia skroplin i instalacji elektrycznej), uruchomienie, przetestowanie, wykonanie prac rozruchowych i wykończeniowych, zgłoszenie wykonania usługi, przeszkolenie pracowników z obsługi klimatyzatorów, przekazania wymaganych prawem atestów i certyfikatów oraz kart gwarancyjnych oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego do/dla 7 (siedmiu) pomieszczeń biurowych budynku Sądu Rejonowego w Wyszkowie ul. Kościuszki 50, 07-200Wyszków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45331220-4
Dodatkowe kody CPV: 39717200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: CZĘŚĆ PIERWSZA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT38719.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KLIMART S.C.,  klimart@klimart.com.pl,  ul. Warsztatowa 1D 15-637 Białystok,  15-637,  Białystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47624,96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47355,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55104,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: CZĘŚĆ DRUGA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT24600.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU PRZEMKO,  pphu-przemko@wp.pl,  ul. Spokojna 9C 18-400 Łomża,  18-400,  Łomża,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30258,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30258,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43849,99
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.